Мета: залучення учнів до сприйняття, пізнання і засвоєння духовно-морального та естетичного досвіду людства, дати уявлення про характер давньогрецької архітектури і скульптури.завдання:- виявлення характерних рис грецької архітектури на прикладі ансамблю Афінського Акрополя;виявлення ролі давньогрецької культури в становленні європейської культури.- розвиток навичок учнів самостійно вести відбір необхідного матеріалу відповідно до заданої метою.- виховувати інтерес до культури інших країн.
Класична Греція (V-IV ст. До н. Е.) - період найвищого розквіту полісного устрою. Досягнення греків в області:-Архітектура,-Скульптури,-вазовой живопису,-ювелірного мистецтва,поезією,-театральна мистецтва,-Наука (астрономії, геометрії, фізики, зоології, медицини, психології, логіки, політології, мистецтвознавства, риторики, економіки, історії, географії).
Еллінізм - період в історії Середземномор'я, що тривав з часу смерті Олександра Македонського (323 до н. Е.) До остаточного встановлення римського панування. Особливістю елліністичного періоду стало широке поширення грецької мови і культури на територіях, що увійшли до складу держав, які утворилися після смерті Олександра Македонського.
Міфологія - збори міфів, які закарбували священний порядок земного буття на противагу демонічним стихіям, що творили зло. Грецька міфологія - це не тільки світ релігійних уявлень, цесвіт греків, це складне і велике ціле, куди входять і історичні легенди, перекази, казкові сюжети, літературні новели, вільні варіації на міфологічні теми.