-
Дайте визначення: Музика -_____________________________________ _______________________________________________________________
-
Доповніть речення: Музика є ______________________ і _____________ _____________. Твори ____________________ музики не мають автора. ________________________ створюють композитори. Залежно від виконання музика буває ___________________ та _____________________. _________________ називають музику для співу. _____________________ - музика для виконання на музичних інструментах.
-
Дайте визначення: Образотворче мистецтво - ______________________ ________________________________________________________________
-
Вибери правильне: Які сюжети переважають у наскельних малюнках?
-
Вибери правильне: Якими художніми матеріалами користувалися прадавні художники?
-
Доповніть речення: ______________ завжди визначав наше існування: __________________ стукає наше серце, чергуються день-ніч, пори року... _________________ послідовність є в оздобленні одягу та житла, у віршах, мелодіях, рухах танців.
-
Поміркуй, які календарно-обрядові пісні співають персонажі картин.
-
Дайте визначення: Декоративне мистецтво - _______________________ ________________________________________________________________
-
Дайте визначення: Стилізація - ___________________________________ ________________________________________________________________
-
Прослухайте: Українська народна пісня «Ой, ходить сон»:
у виконанні Квітки Цісик https://www.youtube.com/watch?v=244aT2IIPR8
Виконай стрічковий орнамент, «співзвучний» колисковій.
-
Дайте визначення: А капела - ____________________________________ ________________________________________________________________
-
Пригадай запис нот і прочитай текст.
-
Дайте визначення: Графіка ______________________________________ _______________________________________________________________
-
-
Зобрази різні штрихи за зразком
-
Прослухайте: Джон Раттер (John Rutter) За красу землі https://cutt.ly/MQ21AOE
Який музичний супровід хорового звучання?
-
Дайте визначення: Хор - _______________________________________ ______________________________________________________________
Хормейстер - ______________________________________________________ __________________________________________________________________
-
-
Дайте визначення: Силует _______________________________________ ________________________________________________________________
-
Дайте визначення: Темп - ________________________________________ ________________________________________________________________ Тембр - ________________________________________________________ ________________________________________________________________
-
Прослухайте: Йоганн Себастьян Бах. «Жарт» (флейта, скрипка, валторна,
електрогітара) https://cutt.ly/gEUnSOM
Як змінювався кожного разу
1). Темп- ________________ Тембр______________
2). Темп- ________________ Тембр______________
3). Темп- ________________ Тембр______________
4). Темп- ________________ Тембр______________
Скористуйтеся підказками:
-
Дайте визначення: Живопис - __________________________________ ________________________________________________________________
-
Доповніть речення:
_______________ - узгодженість звуків за висотою. Поширені _____________ в музиці - ______________ (світлий, веселий) і _______________ (затемнений, сумний).
-
Дайте визначення: Колорит - _____________________________________ ________________________________________________________________
-
-
Доповніть речення:
__________________ - великий колектив музикантів. Залежно від складу інструментів __________________ бувають духові, струнні, народні тощо.
-
Доповніть речення:
Будь-який колір стає «__________________», якщо до нього додати жовтої фарби, а «______________________» - при додаванні синьої фарби.
-
Прочитай історію. Розгадай слова зашифровані в нотах та музичних інструментах? Доповни її «музичними» словами з довідки.
Довідка: злагоджено, дружно, хаотично.
-
-
Прослухайте: Dennis Adu Quintet. https://cutt.ly/aEOrHTK
Схарактеризуй тембровий «колорит» духових інструментів.
-
Дайте визначення: Скульптура - __________________________________ ________________________________________________________________
-
Дайте визначення: Фактура - __________________________________ ________________________________________________________________
-
Дайте визначення: Мюзикл - __________________________________ ________________________________________________________________
-
Дайте визначення: Дизайн - __________________________________ ________________________________________________________________
-
Доповніть речення: Література дуже тісно пов’язана з іншими видами мистецтв. Твори літератури для вистав і ________________; текст ________________, лібрето ________________, _________________, ___________________; літературна програма музичного твору; ілюстрації ___________________.
-
Дайте визначення: Театральне мистецтво - ________________________ ________________________________________________________________
-
Доповніть речення: _____________________ - вид мистецтва, проектування і спорудження будівель, комплексів.
-
-
Дайте визначення: Інтер’єр - _____________________________________ ________________________________________________________________
-
Перегляньте: Іван Франко. Вистава для дітей «Лис Микита», до якого виду театру належить ця вистава. https://cutt.ly/ZTDl9zF
-
Дайте визначення: Сценографія - _________________________________ ________________________________________________________________
-
Театральна вистава, у якій сюжет розкривається через вокальну та інструментальну музику – це __________________
-
Доповніть речення: В оперній виставі всі діючі особи співають соло - _________________, ______________________ - або об’єднуються в ___________________________ та _________________________.
-
Перегляньте: Сергій Прокоф’єв. Балет «Попелюшка». І акт. Танець з мітлою https://cutt.ly/TTDEGa3 Які емоції виражала музика?
-
-
Знайдіть відповідність
_____українська кераміка,
_____персидський килим,
_____африканська тарілка,
____ українська писанка,
_____турецький посуд
-
-
Дайте визначення: Фотомистецтво - _____________________________ ______________________________________________________________
-
Дайте визначення: Ракурс зйомки - ______________________________ _______________________________________________________________
-
Доповніть речення: __________________________ - вид мистецтва, що твориться за допомогою кінозйомки й відтворює на екрані реальні або спеціально інсценовані події.
-
Дайте визначення: Саундтрек -__________________________________ ______________________________________________________________
-
Дайте визначення: Шрифт — ___________________________________ ______________________________________________________________
-
Перегляньте: М/ф «Фантазія» (1940). Ч. 1. Й. С. Бах. Токата і фуга ре-мінор. https://cutt.ly/9TKYEGq
Які музичні інструменти ти впізнаєш у силуетах мультфільму?
-
Доповніть речення: З раннього дитинства нас захоплює яскраве, наповнене добротою, радістю мистецтво _______________. Це - завжди видовище, де переплелися різні види мистецтва й фізична досконалість. Основою ________________ номеру є трюки - складні для виконання та захопливі ефектні дії артистів.
-
Пригадайте відомі вам шоу?
-
Доповніть речення: Сучасні шоу - синтез _________________. Поясніть, як ви це розумієте.
-
Пригадайте види мультиплікації:
_________________________________
_________________________________
_________________________________
-
Пригадайте види кіномистецтва:
_________________________________ _________________________________ _________________________________
-
Дайте визначення: КІНОМИСТЕЦТВО - ___________________________ ________________________________________________________________
-
Дайте визначення: Телебачення - _________________________________ ________________________________________________________________
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
«Мистецтво» 5 клас. О.В.Гайдамака, Київ: ГЕНЕЗА 2022
ПОСИЛАННЯ НА ПІДРУЧНИК
https://uchebniki-online.net/1244-mystectvo-5-klas-gaidamaka-2022.html
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
Кожна правильна відповідь – 2 б
Максимальна кількість балів ділиться на 4 чверті (120/4= 30)
Результат ділиться на три оцінки (30/3=10)
Тематична виходить 10
Підсумкова 10