Містер Джентльмен - 2021

Про матеріал
Захід для участі хлопчиків 5-6 класів "Містер Джентльмен школи - 2021 року". Цікаві та водночас прості конкурси для учнів з різних областей життя.
Перегляд файлу

Містер Джентльмен – 2021

5-6 класи

 

*звучить музика*

ВЕДУЧА 1: Шановні учасники команд, вчителі та гості заходу, ми раді вітати Вас на нашому святі! 

ВЕДУЧА 2: Сьогодні ми зібралися у цьому залі, аби обрати найрозумнішого, найсильнішого, найспритнішого і взагалі най, най, най – МІСТЕРА ДЖЕНТЕЛЬМЕНА ШКОЛИ - 2021!

ВЕДУЧА 1: Ми переконані, що хлопці нашої школи – найкращі! А обрати кращого серед них нам допоможе наше шановне журі!

ВЕДУЧА 2: Раді представити Вам першого члена журі – жінка, яка із задоволенням забезпечить вам затишок у шкільній бібліотеці, розмістить на дивані та  запропонує прочитати  цікаву книжку. Королева бібліотеки – КРАМАРЕНКО ЛАРИСА ВАСИЛІВНА!

ВЕДУЧА 1: Вітаємо наступного члена журі – людина, яка завжди вислухає, дасть пораду, підтримає – повелителька психології – ЛАВРІВ ЮЛІЯ КОСТЯНТИНІВНА!

ВЕДУЧА 2: І закриває трійку наших суддів –дебютантка у складі журі, молода вчителька – ПУЛЬМАН КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА!

ВЕДУЧА 1: Сьогодні у нас за титул «Містер Джентльмен школи – 2021» будуть боротися учні 5го і 6го класів! То ж ми починаємо!

ВЕДУЧА 1: Наш захід оголошується відкритим!

 

*звучить гімн України*

 

ВЕДУЧА 2: Джентльмен - це образ, який прийшов з вікторіанської епохи. Так називали чоловіка благородного походження, якого відрізняло виховання, манери і розважливість.

ВЕДУЧА 1: А як наші учасники розуміють, хто такий «ДЖЕНТЛЬМЕН»? Пропонуємо розпочати з конкурсу «ЦЕ - Я» - і це наша перша зупинка. Отже, поїхали!

ВЕДУЧА 2: Шановні учасники, просимо вас коротенько себе представити для того, аби  ми мали більше уяви про вашу особистість. У своїй візитці розкрийте риси свого характеру та дайте відповідь на запитання, чому саме ви повинні стати Містером Джентельменом школи?  – найвища оцінка 5 балів. Даємо дві хвилинки  на підготовку.

 

*фонова музика під час підготовки конкурсантів*

ВЕДУЧА 1: Що ж, до слова запрошуються учні 5-го класу

ВЕДУЧА 2: Запрошуємо до мікрофону учнів 6 класу

ВЕДУЧА 1: ШАНОВНЕ ЖУРІ, ПРОСИМО ВИСТАВИТИ ВАШІ ОЦІНКИ

Молодці! Усі виступи дуже гарні! А ми продовжуємо далі. 

ВЕДУЧА 2: Окрім того, що справжній чоловік повинен бути ввічливим, тактовним, порядним, він також повинен бути розумним. Тому наступна наша конкурсна зупинка - платформа «НАЙРОЗУМНІШИЙ».

ВЕДУЧА 1: Нашим учасникам по черзі будуть запропоновані питання, на які вони мають дати чітку відповідь. Якщо конкурсант не знає відповіді, то питання задається наступному учаснику. Найвища оцінка, яку можуть поставити наше журі – 5 балів.

ВЕДУЧА 2:

  1. Скільки букв «Н» у слові «НЕЗРІВНЯННИЙ» (4)
  2. Кого називають Кобзарем українського народу? (Т.Г.Шевченко)
  3. Продовжіть прислів’я «Що посієш, те й ...» (пожнеш)
  4. Назвіть перший рядок гімну України («Ще не вмерла України…»)
  5. Найбільші небесні тіла, що обертаються навколо Сонця? (планети)
  6. Людина, яка полює на звірів (мисливець)
  7. Ким доводиться людині матуся її тата? (бабусею)
  8. Людина, яка першою проклала дорогу до Космосу (Юрій Гагарін)
  9. Заплічний мішок туриста (рюкзак)
  10. Столиця Білорусі (Мінськ)
  11. Море, на якому розташоване порт Одеса? (Чорне)
  12. Прилад для відрахування часу? (годинник)

ВЕДУЧА 1: Надаємо слово журі. ОЦІНКИ

ВЕДУЧА 2: Бачимо, що наші хлопці не тільки відкриті,  веселі та дружелюбні, а ще й розумні! Однак джентльмен – це людина різностороння. Він повинен бути цікавий з усіх сторін.

ВЕДУЧА 1: Зараз ми пропонуємо перевірити вашу витривалість та силу, хлопці! І наша наступна зупинка – це конкурс «БОГАТИР»! Наразі вам потрібно віджатися від підлоги якомога більше разів, ніж це зробить будь-який з ваших суперників!

 

*під фонову музику хлопці виконують завдання по черзі*

 

ВЕДУЧА 1: які ж у нас козаки сильні та дужі! Пишаємось нашими богатирями! У гарному настрої переходимо до наступного конкурсу!

ВЕДУЧА 2: Кажуть, що дівчата люблять «поганих» хлопців, хуліганів та задирак. Проте справжні леді віддають перевагу вихованим та справжнім лицарям.

ВЕДУЧА 1: наступний наш конкурс називається «КОМПЛІМЕНТ». Його суть полягає у тому, щоб кожен учасник за 15 секунд сказав якомога більше компліментів - найбільша оцінка за це завдання 5 балів. Починаємо з учнів 5 класу.   / Переходимо до хлопців із 6 класу!

*виступи*

 

ВЕДУЧА 2: Які романтичні у нас джентельмени! Що ж скаже журі? Ваші оцінки.   ОГОЛОШЕННЯ ОЦІНОК.

ВЕДУЧА 1: Говорять, що танець – це мова тіла. Я вважаю, що будь-яка людина володіє цією мовою. Тому зараз ми пропонуємо вам трошки потанцювати. Зупинка конкурс «ТАНЦЮВАЛЬНИЙ» до вашої уваги!

ВЕДУЧА 2: До вашої уваги пропонуються музичні треки під які вам потрібно трішки потанцювати. Але робити ви це будете не самі, а з красунею-партнершею! – найвища оцінка за танець 5 балів.

 

*звучать треки, хлопці по черзі танцюють*

 

ВЕДУЧА 1: Прекрасні танцюристи! Черга журі виставити оціночки!

ВЕДУЧА 2: Наші хлопці чудово справляються з усіма завданнями! Ну просто лицарі!

ВЕДУЧА 1: Наступне наше завдання буде пов’язане з вашим майбутнім. Колись ви станете дорослими, у вас буде сім’я, дітки. Часом буває так, що зранку дуже мало часу для зборів на роботу, дитсадок, школу, і дехто запізнюється. Тому пропонуємо вам уявити, ніби ви – відповідальний татусь, який зранку трішечки проспав та не встигає вчасно відвести свою дитину у садочок чи школу. Ваше завдання якомога швидше зібрати свою донечку, одягнувши на неї необхідний одяг та заплівши їй волосся. Завдання буде оцінене як за якість, так і за швидкість. Максимальна оцінка за завдання – 5 балів.

Готові? ЧАС ПІШОВ!

 

*хлопці виконують завдання*

 

ВЕДУЧА 2: які ж у нас вправні татусі ростуть! Надаємо слово нашому журі!

ВЕДУЧА 1: дійсно, ми пишаємося нашими хлопцям. Усі завдання пройшли з гідністю! Завершувати наш конкурс «Містер Джентльмен – 2021» буде зупинка під назвою «СИТУАЦІЇ».

ВЕДУЧА 2: Я запропоную вам різні життєві ситуації, з яких треба вийти з гідністю і проявити себе джентльменом. Готові? Тоді починаємо! Запрошуємо команду 5 класу.  / 6 клас ,запрошуємо до мікрофону.

 

 

СИТУАЦІЇ:

Що ти найбільше цінуєш в житті? І чому?

 

· Уявіть, що ви йдете з своєю дівчиною, по дорозі причепився інший юнак. Ваші дії?

 

· Уяви, ти закоханий у двох дівчат і вони до того ж найкращі подруги. Як вчиниш?

 

· Ти ідеш в автобусі, і заходить красива дівчина, в яку ти з першого погляду закохуєшся. Що ти зробиш аби привернути її увагу, а можливо, і закохати її в себе?

 

· А чи хотів би ти мати гарем? І чому?

 

· Які дівчата тобі подобаються ?

 

· Як ти вважаєш, хто і що повинен робити по господарству?

 

ВЕДУЧА 1:  Після цього конкурсу ми побачили, що наші хлопці в кишеню за словом не лізуть. Але як вважає журі?

ВЕДУЧА 2: Усі конкурси позаду. Оцінки виставлені. Що ж залишається? Вірно! Підбити підсумки й оголосити Містера Джентельмена школи 2021 року! А поки наше шановне журі рахує отримані оціночки наших конкурсантів, ми надаємо вітальне слово завучу з виховної роботи – Лідії Вікторіні!

 

*слова ЗДВР*

ВЕДУЧА 1:  залишилось мало часу до оголошення результатів, тому аби розбавити напругу та переживання у повітрі оголошуємо маленьку музичну паузу! Трішки потанцюємо!

 

*музика*

ВЕДУЧА 2: що ж, ми готові надати слово журі для оголошення результатів конкурсу. Хто ж буде володіти титулом «Містер Джентльмен – 2021»?! Запрошуємо до слова Ларису Василівну!

 

*оголошення результатів*

 

ВЕДУЧА 1:  ми щиро вітаємо нашого переможця! Ми дуже вдячні нашим сміливцям за участь у цьому конкурсі. Ви – молодці!

ВЕДУЧА 2: наш захід добігає кінця! На все добре! До нових зустрічей!

 

 

docx
Додано
19 лютого 2021
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку