Мити рук не забувай і хворобу відганяй

Про матеріал
Мета:Продовжувати знайомити дітей з предметами гігієни та їх призначенням; переконати малят в тому, що чистота- це залог здоров`я; продовжувати розвивати мовлення дітей , мислення, увагу, пам`ять; навчати уважно слухати вихователя , відповідати на його запитання та відгадувати загадки; закріпити геометричні фігури (квадрат і трикутник),жовтий та червоний кольори; виховувати охайність, акуратність; спонукати малят дбати про своє здоров`я.
Перегляд файлу

                                                                                                        КЗ ,,Солоницівська гімназія

                                                                                         ,,Перлина””

                                    Інтегроване заняття з БЖД

                                            ранній вік

                      Тема:,,Мити рук не забувай і хворобу відганяй.”

                                                                               Вихователь Денисова Н.В.

                                                         2020р.                  

                   Тема:,,Мити рук не забувай і хворобу відганяй.”

     Мета:Продовжувати знайомити дітей з предметами гігієни та їх призначенням; переконати малят в тому, що чистота- це залог здоров`я;  продовжувати розвивати мовлення дітей , мислення, увагу, пам`ять; навчати уважно слухати вихователя , відповідати на його запитання та відгадувати загадки; закріпити геометричні фігури (квадрат і трикутник),жовтий та червоний кольори; виховувати охайність, акуратність; спонукати малят дбати про своє здоров`я.

    Матеріали:Загадки,предмети гігієни (мило, зубна щітка, рушник,носова хустинка ), брудна лялька .

                                               Хід заняття.

    Вихователь звертає увагу дітей на картинки із зображенням предметів гігієни і загадує загадки.

                                              Мию, мию без жалю,                                               Мию там де брудно.                                               Цю роботу я люблю,                                               Хоч від неї худну.

 -Що це малята? Чим ми миємо руки після прогулянки? -Так, милом, щоб змити всі мікроби.

                                             Гладенька спинка,                                              Жорстка щетинка.

                                             З пастою м`ятною дружить,                                              Всім людям старанно служить.

 -Чим ми чистимо зубки?

                                            Коли купаюсь чи вмиваюсь

                                            Тоді гарненько витираюсь,

                                            А витирати сухо звик

                                            Мій білесенький...(рушник).

 

   - Молодці, малята. Всі загадки відгадали.

Д/гра:,,Склади ціле”(розвивати дрібну моторику пальців рук,зорову  пам`ять, увагу, мислення).

    Вихователь показує дітям ляльку -хлопчика. Діти давайте привітаємось, це Петрик.

Погляньте на нього, що з ним не так?(відповіді дітей).

-Так, він дуже брудний.

-Петрик засмучений, бо з ним ніхто не хоче гратися. Давайте навчимо Петрика, як бути чистим і охайним.

    Пальчикова гімнастика: ,,Миємо рученята.”

    Діти імітують процес миття рук і виконують рухи кистями відповідно до змісту тексту вірша.

                                      Кран з водою ми відкрили.                                       Узяли духм`яне мило,                                       Ручки терли, ручки мили.                                       Потім ми поклали мило,                                       Ручки вимиті струсили.                                       Рушничок м`який дістали,                                       Чисті руки витирали.

Д/гра:,,Навчимо Петрика мити руки та вмиватися.”(Продовжувати вчити дітей самостійно мити ручки, вмиватися та витиратися рушником; розвивати культурно гігієнічні навички; виховувати бажання утримувати своє тіло в чистоті і берегти своє здоров`я.

  -Малята, а про, що ми з вами не згадали? Вихователь демонструє картинку із зображенням носової хустинки і загадує загадку.

                                      Маю бути я в кишені,                                       Бо без мене ти ніяк.

                                      Паперовий чи з тканини,                                       Вибирай на свій ти смак.

-Що це малята?(відповіді дітей).

-Так, носова хустинка. Для чого вона потрібна ?

-Вірно,витирати слізки й носик.

А у нашого Петрика немає носової хустинки:,,Подаруємо йому носову хустинку, щоб йому було чим витирати носика.”

                                      ХПД (аплікація).

    Тема:,,Носова хустинка для Петрика” (розвивати дрібну моторику пальців рук, зв`язне мовлення,увагу, закріпити назву геометричних фігур , жовтий і зелений кольори; виховувати охайність,вчити берегти своє здоров`я і здоров`я інших.

Матеріали:Аркуш паперу 15х15 на кожну дитину (носові хустинки), трикутники жовтого і червоного кольорів.

                                                    Хід заняття.

Малята розглядають роздатковий матеріал.

Вихователь пояснює, що білий квадрат-це ,,носова хустинка” для Петрика, а щоб вона стала гарнішою її треба прикрасити.

-Чим ви будите прикрашати? (Відповіді  дітей).

-Вірно, жовтими і червоними трикутниками.

Малята із трикутників викладають на ,,носовій хустинці” візерунки на свій смак.

                                          Хто кожен день про себе дбає,                                           Той чудовий настрій має.                                            І здоров`ячко міцне,                                            І життя тоді ясне.

-Ой, які гарні у вас вийшли носові хустинки. Петрик вам дякує і прощається з вами.

    Р\гра:,,Знайди хустинку”(навчати дітей орієнтуватися у просторі; виховувати спостережливість,витримку).

    Діти сидять на килимку із заплющеними очима, а вихователь у цей час ховає хустинку, промовляючи:

                                              НЕ дивіться, я прохаю,                                               Де хустинку заховаю.                                               Хто хустинку відшукає,                                               Той до мене підбігає.

Діти починають шукати хустинку за звуковим сигналом (брязкальця).Після того,як хустинку буде знайдено, гру повторюють.

 

  

.

 

                                             

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ючинська Марія
    Дякую за матеріал. Простий, лаконічний, наповнений художнім змістом. Сайт практичний і професійний, хоч здебільшого розрахований на початкову школу. часто зазираю на ваші сторінки. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
4571
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку