КЗ ,,Солоницівська гімназія
,,Перлина””
Інтегроване заняття з БЖД
ранній вік
Тема:,,Мити рук не забувай і хворобу відганяй.”
Вихователь Денисова Н.В.
2020р.
Тема:,,Мити рук не забувай і хворобу відганяй.”
Мета:Продовжувати знайомити дітей з предметами гігієни та їх призначенням; переконати малят в тому, що чистота- це залог здоров`я; продовжувати розвивати мовлення дітей , мислення, увагу, пам`ять; навчати уважно слухати вихователя , відповідати на його запитання та відгадувати загадки; закріпити геометричні фігури (квадрат і трикутник),жовтий та червоний кольори; виховувати охайність, акуратність; спонукати малят дбати про своє здоров`я.
Матеріали:Загадки,предмети гігієни (мило, зубна щітка, рушник,носова хустинка ), брудна лялька .
Хід заняття.
Вихователь звертає увагу дітей на картинки із зображенням предметів гігієни і загадує загадки.
Мию, мию без жалю, Мию там де брудно. Цю роботу я люблю, Хоч від неї худну.
-Що це малята? Чим ми миємо руки після прогулянки? -Так, милом, щоб змити всі мікроби.
Гладенька спинка, Жорстка щетинка.
З пастою м`ятною дружить, Всім людям старанно служить.
-Чим ми чистимо зубки?
Коли купаюсь чи вмиваюсь
Тоді гарненько витираюсь,
А витирати сухо звик
Мій білесенький...(рушник).
- Молодці, малята. Всі загадки відгадали.
Д/гра:,,Склади ціле”(розвивати дрібну моторику пальців рук,зорову пам`ять, увагу, мислення).
Вихователь показує дітям ляльку -хлопчика. Діти давайте привітаємось, це Петрик.
Погляньте на нього, що з ним не так?(відповіді дітей).
-Так, він дуже брудний.
-Петрик засмучений, бо з ним ніхто не хоче гратися. Давайте навчимо Петрика, як бути чистим і охайним.
Пальчикова гімнастика: ,,Миємо рученята.”
Діти імітують процес миття рук і виконують рухи кистями відповідно до змісту тексту вірша.
Кран з водою ми відкрили. Узяли духм`яне мило, Ручки терли, ручки мили. Потім ми поклали мило, Ручки вимиті струсили. Рушничок м`який дістали, Чисті руки витирали.
Д/гра:,,Навчимо Петрика мити руки та вмиватися.”(Продовжувати вчити дітей самостійно мити ручки, вмиватися та витиратися рушником; розвивати культурно гігієнічні навички; виховувати бажання утримувати своє тіло в чистоті і берегти своє здоров`я.
-Малята, а про, що ми з вами не згадали? Вихователь демонструє картинку із зображенням носової хустинки і загадує загадку.
Маю бути я в кишені, Бо без мене ти ніяк.
Паперовий чи з тканини, Вибирай на свій ти смак.
-Що це малята?(відповіді дітей).
-Так, носова хустинка. Для чого вона потрібна ?
-Вірно,витирати слізки й носик.
А у нашого Петрика немає носової хустинки:,,Подаруємо йому носову хустинку, щоб йому було чим витирати носика.”
ХПД (аплікація).
Тема:,,Носова хустинка для Петрика” (розвивати дрібну моторику пальців рук, зв`язне мовлення,увагу, закріпити назву геометричних фігур , жовтий і зелений кольори; виховувати охайність,вчити берегти своє здоров`я і здоров`я інших.
Матеріали:Аркуш паперу 15х15 на кожну дитину (носові хустинки), трикутники жовтого і червоного кольорів.
Хід заняття.
Малята розглядають роздатковий матеріал.
Вихователь пояснює, що білий квадрат-це ,,носова хустинка” для Петрика, а щоб вона стала гарнішою її треба прикрасити.
-Чим ви будите прикрашати? (Відповіді дітей).
-Вірно, жовтими і червоними трикутниками.
Малята із трикутників викладають на ,,носовій хустинці” візерунки на свій смак.
Хто кожен день про себе дбає, Той чудовий настрій має. І здоров`ячко міцне, І життя тоді ясне.
-Ой, які гарні у вас вийшли носові хустинки. Петрик вам дякує і прощається з вами.
Р\гра:,,Знайди хустинку”(навчати дітей орієнтуватися у просторі; виховувати спостережливість,витримку).
Діти сидять на килимку із заплющеними очима, а вихователь у цей час ховає хустинку, промовляючи:
НЕ дивіться, я прохаю, Де хустинку заховаю. Хто хустинку відшукає, Той до мене підбігає.
Діти починають шукати хустинку за звуковим сигналом (брязкальця).Після того,як хустинку буде знайдено, гру повторюють.
.