Мій дім/квартира.There is/are.

Про матеріал
Конспект відкритого уроку у 3 класі на тему: « Мій дім/квартира.There is/are.»
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект відкритого уроку

у 3  класі на тему: 

« Мій дім/квартира.There is/are.»

 

 

 

                                                 Підготувала:

                                                                         вчитель англійської мови

                                                         Соловйова Л.О

 

 

План-конспект уроку з англійської мови

у 3класі

Вчитель: Соловйова Лідія Олександрівна

Клас: 3

Тема уроку: Повторення і закріплення вивченого матеріалу з теми «Мій дім. Моя кімната.»

Мета:

Практична: 

  • закріпити вивчені лексичні одиниці з теми;
  • формувати вміння будувати короткий діалог та монолог;
  • активізувати вживання граматичних структур: Is there..?, Are there …?, There is…, There are…, Where is..?, It is…;
  • удосконалювати техніку читання вголос; 
  • повторити назви кімнат та меблів;
  • повторити прийменники місця;
  • удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови;
  • удосконалювати вміння утворювати питальні та стверджувальні речення.

Розвивальна: розвивати навички монологічного та діалогічного  мовлення учнів, вміння       розуміти співрозмовника, культуру праці та спілкування учнів на уроці; розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію, стійку увагу, вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію, розвивати творчу уяву учнів, фонематичний слух та правильну вимову.

Освітня:  Поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.

Виховна: формувати ціннісне ставлення учнів до праці, людей, виховувати у дітей старанність та наполегливість, прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови. сприяти вихованню взаємодопомоги та дружби.

 

 

 

 

Хід уроку:

 

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
  1. Greeting

Teacher: Good morning, children! How are you? I am fine. Nice to see you!

Pupils: Good morning, dear, teacher! I am fine. Nice to see you too!

(звучить пісня “Hello,hello”)

           2.Warming-up

   Teacher: Answer the questions, please!

-         What is your name?

-         How are you?

-         How old are you?

-         Where do you live?

     3.Phonetic exercise

   REPEAT SOME SOUNDS

 ( на екрані з’являються звуки, учні повторюють за вчителем)

 WARDROBE       MIRROR

ARMCHAIR         FRIDGE

CARPET           LIVING ROOM            

 

ІІ. Основна частина урок

 1. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

Teacher:  Today we are going to speak about our house and our flats. We’ll review prepositions of places; we shall do different interesting exercises.

     2. Repeat the words

        Teacher: So, children today fox Freddy comes to us.  Now read after me the words. ( На екрані з’являються слова,які діти вивчали на минули уроках. За кожну правильну відповідь діти отримують «happy house»-щасливий будиночок. Завдання учнів зібрати щонайбільше будиночків,щоб утворити вулицю) Now we repeat the furniture. Be attentive! (вчитель показує меблі і діти називають) What is this?

 

 

4. Speaking

   Teacher: Now, children look and say. (На екрані чотири кімнати з переплутаними меблями. Учні повинні розставити їх в потрібну кімнату).

 5. Relaxation

 Teacher: Let’s relax and guess what is this?

(вчитель показує різні предмети, а учні  здогадуються.)

Clock, cup, mirror, computer, towel.

 6.Play a game  “Guess the letter” (діти відгадують літери у словах, і називають  літеру у відкритому чи закритому складі.)

 

 cp  sfa              cloc              tale      bd 

 

 

 

7. Auding

Teacher: Repeat prepositions of places.

In, on, under,  next to , above,  at, behind. (діти повторюють  всі прийменники, які вивчали)

Завдання: прикріпити картку з прийменником на англійській мові до українського перекладу.

8. Dialogue

 Teacher: Make up a dialogue. Now repeat the prepositions of places. Ask and answer.

     Pupils: 

     P1: Where is..? 

P2:  It is …

P1: Where are..?

P2:  They are…

 

 

 Гра “Catch the Fly”

Учитель віддає команду «спіймати муху»

T: Catch the fly above your head!

 Catch the fly next to the desks!

 Catch the fly at of your face!

 Catch the fly on the book!

 Catch the fly behind your chair!

  9. Reading

 Ex 4 p.95( Спочатку текст читає вчитель,перед цим оголосивши та розібравши невідомі слова. Потім текст читають діти самостійно)

 

Гра «День/ніч»

( Один учень читає речення, а вчитель зупиняє і говорить ніч. Учні закривають очі і повинні назвати слово, яке було слідуючим)

 10. Writing

     На дошці слова з пропущеними буквами.(Учні пишуть в своїх зошитах слова, вставляючи букви)

  11. Диференційований підхід.

   Завдання: з’єднати слово з картинкою

ІІІ. Заключна частина уроку

Чого ми навчилися сьогодні на уроці?

Чи сподобався вам наш урок? Що саме?

Що ви би взяли з собою на наступний урок?

Давайте підрахуємо наші щасливі будиночки та виставимо оцінки.

    Thank you for your work! Well done!

            See you next time!

    Goodbye!

Teacher: That’s all for today. Be happy all the time. Our lesson is over. See you tomorrow.

Goodbye, children!

Pupils: Goodbye, teacher!

    Teacher: OK. You can go now.

 

doc
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку