Урок №4
Тема: Мій перший день у школі.
Мета: навчальна: повторити й активізувати ЛО теми; навчати складати монологічні повідомлення за темою.
розвивальна: формувати навички пошукового читання;
виховна: виховувати культуру мовлення і письма.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (Н0,) (Н02), для індивідуальної роботи (Н03).
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
Greeting 1. Привітання.
Т: Good morning, childrenl
Ps: Good morning, teacher!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we'll continue talking about school, your school friends and teachers. We'll also read the first part of the story about Bob's first day at school. We are also going to act some situations on the first days at school, too.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Find Your Classmates».
Учитель роздає учням картки для роботи в групах , що містять інформацію про назву школи, номер класу та ім'я вчителя. Учні підходять до своїх товаришів і ставлять їм запитання, намагаючись знайти своїх «однокласників», наприклад:
Р1: What is the name of your school?
P2: Wycombe Secondary school.
P1: What class are you in?
P2: 6-B.
P1: Is your teacher Miss Peters?
P2: Yes, she is.
School: Pine Street School Class: 6-А
Teacher name: Miss Marsh
School: Wycombe Secondary school Class: 6-А
Teacher's name: Mister Bethel
School: Pine Street School Class: 6-B
Teacher*s name: Mister Tinsmith
School: Wycombe Secondary school Class: 6-B
Teacher's name: Miss Peters
4. Перевірка домашнього завдання.
Учні читають складені речення про види діяльності, які їм подобаються.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Reading 1. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 10).
1) Етап підготовки до читання.
а) Впр. 1 (с. 10). Бесіда в режимі РІ-Р2
Учні в парах ставлять один одному запитання, подані у вправі, та дають відповіді на них.
б) Бесіда в режимі Т-Р1-Р2-Р3.
Т: Look through the text «The First Day At School» and answer my questions. Who are the characters of the story?
Учні називають імена героїв тексту, а вчитель записує їх на дошці.
Т: Which of them is a boy/girl/teacher/classmate/robot? Where does the action in the story take place?
2) Етап читання.
Т: Read the text silently and find the answers to the questions of exercise 4a on page 11. Учні самостійно читають текст і знаходять відповіді на запитання вправи 4а (с. 11).
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Впр. 4а (с. 11).
Учні читають запитання і відповідають на них.
б) Впр. З (с. 10).
Учні читають речення, називаючи той варіант слова, словосполучення або частини речення, що найкраще відповідає змісту тексту.
в) Бесіда в режимі Т-^Р^Р^Р .
Т: What do you think can happen next? Will Bill find the robot? Will Mrs Bell be angry? Will Bob be punished?
Учні пропонують свої варіанти розвитку подій розповіді.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення.
а) Впр. 4Ь (с. 11).
Учні розглядають малюнок на с. 11 і відповідають на запитання вправи за цим малюнком, потім описують його.
Т: Look at the picture and answer the questions. After that look at the picture carefully two-four minutes and get ready to describe it. Take turns.
б) Рольова гра. Впр. 5 (c. 11).
Учитель розподіляє клас на групи по три учні. Учні в групах складають діалоги за завданням вправи 5 (с. 11), потім відтворюють свої ситуації перед іншими учнями класу.
3. Аудіювання.
Учитель роздає картки для індивідуальної роботи, що містять варіанти відповіді на запитання. Потім вголос читає запитання, а учні повинні вибрати й обвести правильний варіант відповіді. По закінченні роботи один з учнів записує на дошці обрані ним варіанти, а інші перевіряють його.
Listen to the questions. Choose and circle the correct answer.
1)
2)
3)
4)
5)
T: Question I. What form are you in?
Question 2. When did you first come to this school?
Question 3. Do you feel nervous at school?
Question 4. Who helped you to find the new classroom?
Question 5. Do you have any friends at school?
4. Розвиток умінь письма. Впр. 6 (с. 11).
Учні письмово в зошитах складають запитання, які б вони хотіли поставити новому однокласникові. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити й перевіряє правильність виконання завдання.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1, 2 (с. 4), письмово.
2. Підведення підсумків уроку.
Гра «Associations».
Гра проводиться ланцюжком у швидкому темпі. Учитель або один із учнів називає будь-яке слово за темою «У школі». Другий учень називає асоціацію до цього слова. Наступний учень у свою чергу знаходить асоціацію до слова другого учня тощо.
Pt: Essay...
Pt: Write..