Розробка уроку на тему «Літній відпочинок. »

Про матеріал
Мета: навчальна: ознайомити з новим лексичним матеріалом теми; навчати ставити загальні та спеціальні запитання за темою і давати відповіді на них; розвивальна: продовжувати формувати навички читання; розвивати вміння спілкуватися; виховна; виховувати культуру взаємовідносин.
Перегляд файлу

Урок №7

Tема:            Літній відпочинок.

Мета:  навчальна: ознайомити з новим лексичним матеріалом теми; навчати ставити загальні та спеціальні запитання за темою і давати відповіді на них;

розвивальна: продовжувати формувати навички читання; розвивати вміння спілкуватися;

виховна; виховувати культуру взаємовідносин.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи,  для роботи в парах .

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Т: Hello, children! I'm very glad to see you!

Ps: We are glad to see you, too!

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Учитель записує на дошці слова і словосполучення: sun, sea, river, rest, camp, to swim, to play games.

T: Look at the words and try to guess what the topic of our lesson today is. Учні читають слова і висловлюють свої припущення щодо теми уроку.

Т: So today we are going to speak about summer holidays. We'll remember key words on the topic and learn some new words. We'll read the text «Summer Holidays» about the things to do in summer. You'll also tell about your summer holidays and show us your summer photos.

3. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. б).

Учні називають форми неправильних дієслів, які вони записали.

2) Впр. 5а (с. 15).

Учні по черзі читають речення вправи, вчитель перевіряє правильність застосування граматичних часів і виправляє помилки.

Wanning up 4 Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Tell Me About Yourself».

Учитель звертається до учнів з повідомленнями про свій літній відпочинок. Якщо учень може сказати про себе те саме, він повторює речення, додаючи слово too. Якщо ж речення не стосується учня, то він повинен промовчати. 

Т: I like summer holidays.

P1: I like summer holidays, too.

T: Every summer I spend in town.

P2: ... (мовчить).

T: I went to the seaside this summer.

P3: I went to the seaside this summer, too.

T: I'll go to the Crimea next year.

P4: ... (мовчить).

III. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Вивчення вірша. Впр. 1а (с. 16).

Учитель читає вірш, учні хором повторюють. Потім двоє-троє учнів, за бажанням, декламують вірш перед класом.

2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 16).

1) Етап підготовки до читання.

а) Бесіда в режимі Т-Р1-Р2Р3.

Т: Look at the pictures on page 16 and answer my questions.

What season is it?

Are the children at school or on holidays?

What are the children doing?

Do you think they like slimmer?

б) Уведення нових слів.

Учитель пропонує знайти в тексті нові слова (позначені синім кольором), перекласти їх за допомогою словника у підручнику та записати у зошитах-словничках.

Т: In the text «Summer Holidays» there are some new words. Find the translation of them in the vocabulary given in the textbook. Write down the words and their translation.

Для перевірки засвоєння нової лексики вчитель роздає дітям картки для індивідуальної роботи. Учні з'єднують слова з перекладом і ланцюжком читають виконане завдання.

Match the English words with their translation.

1) seldom    веслування

2) scooter    жахливий

3) pokerwork                  шиття

4) needlework               рідко, нечасто

5) boating    кататися

6) ride                 самокат

7) nasty    випалювання

 

У другому стовпчику учні самостійно знаходять переклад слів із першого. Потім читають слова та їхній переклад.

2) Етап читання.

Т: Let's read and translate the text now. Учні ланцюжком читають і перекладають текст.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

 а) Бесіда в режиміT-P1-P2-P3.

Т: When do the schoolchildren have their holidays?

Why are summer holidays excellent?

What is the weather usually like in summer?

What can children do in shiny weather?

What do the boys/girls enjoy doing in shiny weather? What can children do in weather?

What do the boys/girls enjoy doing* in nasty weather?

б) Гра «Correct Me». 

Учитель говорить помилкові твердження аа змістом тексту, впр. 2 (с. 16), а учні виправляють їх.

Т: Schoolchildren have their holidays in April.

Ps: No! Schoolchildren have their holidays in June, July and August.

T: In summer the weather is usually nasty.

Ps: No! In summer the weather is usually fine and sunny.

T: Children spend their time with their classmates at school in summer.

Ps: No! Children spend the time with their friends in the forest, in the park or at the

river or lake.

T: If the weather is nasty, children can be outdoors all day long.

Ps: No! If the weather is nasty, children can stay at home.

 в) Впр. З (c. 17).

Учні вголос доповнюють речення вправи відповідно до тексту «Summer Holidays».

3. Повторення и активізація JIO теми «Літній відпочинок».

Виконання завдання на картках.

T: Look at the questions on the cards and ask your friend about his summer holidays. Учитель роздає всім учням картки з анкетою.

Ask your friend and complete the questionnaire.

1. Were you... 

at the seaside? 

in the mountains? 

in the country? 

in a camp? 

at home? 

 

 

2. Did you... 

go swimming? 

go boating? 

play games? 

do pokerwork or needlework? 

make models of ships, kites or planes? 

 

Учні працюють у парах: ставлять один одному загальні запитання про те, де вони були та що робили під час літнього відпочинку, і заповнюють анкету. Потім кожний учень розповідає про свого сусіда.

P.: Were you at the seaside?

P2: No, I was not.

P,: Were you in the mountains?

P2: Yes, I was. Did you go swimming?

P,: Yes, I did.

P£: Did you go boating?

P,: No, I did not.

Рг: Did you play games?

P,: Yes, I did.

P2: Sashko was in the mountains, but he wasn't at the seaside.

P;: Oleh went swimming and he played games, but he didn't go boating.

Roleplay 4. Рольова гра. Впр. 4 (c. 17).

Учні працюють у парах. Один із них показує свої зроблені влітку, фотографії, інший ставить запитання за планом впр. 4 (с. 17). Потім свої фотографії демонструє другий учень, а перший розпитує його про них.

Writing 5. Розвиток умінь письма.

Учні в зошитах складають 6—8 речень про те, де вони були та що робили влітку. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити і перевіряє правильність виконання завдання.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 7) — знайти й поєднати лінією синоніми.

2) РЗ, впр. 2 (с. 7) — знайти й обвести 7 назв видів діяльності під час літнього від-починку.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Т: Did you like the lesson?

What was the most interested task to do?

Tell about one thing you did in summer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку