Розробка уроку на тему «День у зоопарку.»

Про матеріал
Мета: Повторити назви тварин, що живуть у зоопарку. Навчати складати монологічні повідомлення за темою. Продовжувати розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення. Навчати ставити загальні та спеціальні запитання за темою і давати відповіді на них. Формувати навички читання. Виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Перегляд файлу

Урок №11

Тема:  День у зоопарку.

Мета:  Повторити назви тварин, що живуть у зоопарку. Навчати складати монологічні повідомлення за темою. Продовжувати розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення. Навчати ставити загальні та спеціальні запитання за темою і давати відповіді на них. Формувати навички читання. Виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи  для роботи в групах.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Т: Good morning!

Ps: Good morning!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Our topic today is «А day at the zoo», so we are going to speak about zoos and animals which live there. You'll read about Ann and Jane's visit to the zoo and discuss what you like and what you don't like about zoos.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

 а) Виконання завдання на картках.

Т: Read the text and complete it with the letter of the correct variant.

Учитель роздає учням картки, учні самостійно заповнюють пропуски в тексті. Після цього відповідають на запитання вчителя.

Complete the text with the letter of the correct variant.

Pandas are black and white bears which c 1) in the forest. Sometimes thev are seen in zoos_____ 2). If they live in the forest, they only eat______ 3). They don't like meat but thev have got big ____4) teeth. If thev live _____5) a zoo, they drink milk and eat vegetables. Pandas are big and heavy, but they can _______6) trees very well.

Pandas aren't ______7) animals and they don't like being with other pandas, _____8) it is difficult for them to have babies.

Pandas have ________9) problems. There's not enough food for them _______10) forests and they don't live a long time in zoos. ________11). this means that if we don't help them, there may not be any pandas in the ________12).

 A    b    c

І have lived   lives    live

2. too    but    so

3. water    plants    pollution

4. small    friendly   strong

5. on    in    at

6. climb    go    fly

7. friend    friendly   friendless

8. too    but    so

9, a lot of   much    many

10. on    in    at

11. Sadly    Sad    Said

12. present   past    future

 

б) Бесіда з учнями.

Т: Will you answer my questions about pandas, please.

What colour are pandas?

What kind of teeth do they have?

What can they do very well?

Why is it difficult for pandas to have babies?

What problem do pandas have in the forest?

Can pandas survive without people's help?

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Reading 1. Подання тексту для читання. Впр. 2а (с. 24).

1) Етап підготовки до читання.

а) Впр. 1 (с. 24).

Учні самостійно заповнюють пропуски в реченнях інформацією про зоопарки світу та їхню історію, потім учитель читає текст (див. Tapescripts, с. 182, підручник), учні перевіряють, чи правильно вони виконали завдання.

Після цього учні закривають підручники й намагаються пригадати якомога більше інформації про зоопарки, яку вони прослухали.

б) Бесіда в режимі T->P1->P2>P3.

Т: Look at the text on page 23. What kind of text is it — a story or a dialogue? What are the names of the speakers? Have we already met them?

в) Презентація лексичного матеріалу тексту.

Т: In this text there are only two new words. One of them is «to gaze». This word means «to look for a long time». And «to relax» is «to spend the time resting».

2) Етап читання.

T: Let's read the text in parts.

Діти читають текст за ролями: один з учнів читає слова Ганни, другий — Джейн, третій — слова автора.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Бесіда в режимі Г->Р1->Р2->Р3.

Т: When did the girls go to the zoo?

What was the weather like that day?

What animals did the girls see in the zoo?

Who was taking photographs?

Whose camera did Jane use?

What season do the girls think is the best for visiting zoo?

б) Впр. 2b (c. 24).

Учні розташовують речення у правильній послідовності.

в) Робота в парах.

Учні в парах, спираючись на текст вправи, практикують розповідати діалог. Учитель просить дві-три пари відтворити діалог перед класом.

2. Активізація мовленнєвих зразків.

1)  впр. З (с. 25).

Учні працюють у парах: ставлять один одному запитання і заповнюють таблицю, подану у вправі.

P1: Do you like to visit zoos? Ц Yes, I do.

P2: Where is your favourite zoo situated? P2: In Kyiv.

P1: How often do you go there?

P2: Three or four times a year.

P1: What animals do you like to watch there?

P2: Elephants and monkeys.

Потім складають монологічні повідомлення про те, що подобається, а що не подобається товаришу в зоопарку.

Р1: My friend likes to visit zoos. His favourite zoo is in Kyiv. He goes there three  or four times a year. In the zoo he likes to watch elephants and monkeys.

2) Гра «Blackboard Bingo». 

Учитель пише десять слів за темою «Тварини» на дошці, а учні записують п ять них за власним вибором у зошит. Потім учитель у будь-якому порядку називaслова, записані на дошці, а учні закреслюють ці слова в зошиті. Якщо в когось виявляться закресленими всі п'ять слів, він вигукує: «Bingo!»

Т: Monkeys, giraffes, bears, kangaroos, lions...

Р1. Bingo!

T: Elephants, pandas...

 P2: Bingo!

3) Впр. 4 (c. 25).

Учні працюють у групах по троє-четверо. Кожна група отримує картки із суперечливими твердженнями щодо зоопарків. Учні в групах обговорюють ці твердження, потім презентують свої ідеї класу.

Discuss these statements.

1) Everybody likes to visit zoos.

2) Animals in zoos are happy.

3) Zoos are interesting only for little children.

4) Zoos are dangerous places.

4) Впр. 5 (c. 25).

Клас поділяється на чотири команди. Кожна команда намагається пригадати назви тварин на кожну з літер алфавіту. Перемагає команда, яка пригадає найбільшу кількість назв тварин.

3. Розвиток умінь письма. Впр. 6 (с. 25).

Учні письмово, в зошитах, складають по 7—10 речень про своє відвідування зоопарку. Учитель збирає зошити наприкінці уроку й перевіряє правильність побудови речень.

4. Перевірка домашнього завдання.

1) Впр. 5 (с. 23).

Учні ланцюжком читають речення вправи. Якщо учень припускається помилки, учитель або інші учні нагадують йому правила застосування граматичного часу.

2) РЗ, впр. 1 (с. 10).

Учні по черзі читають доповнені речення вправи.

3) P3, впр. 2 (с. 11).

Двоє-троє учнів читають свої відповіді на кожне запитання.

 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 11), письмово.

2) РЗ, впр. 2 (с. 12), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі

Т: Was the lesson interesting?

What topic have we revised today?

 What can you speak about now?

Учитель звертається до кожного учня. Т: Name one thing you like most about a zoo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку