урок 50 (7)
Підтема: Мій улюблений літературний герой.
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.
Навчати ставити загальні та спеціальні запитання за темою і давати відповіді на них. Навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою. Удосконалювати техніку читання. Розвивати ерудицію учнів. Прищеплювати любов до читання.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуально! роботи (НО).
Тема: Світ книжок
V ХІД УРОКУ
Т ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting їй Привітання.
Т: Hello, children! I'm very glad to see you! Ps: We are glad to see you, too!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we'll continue discussing books, writers and literary characters. By the end of the lesson you'll be able to tell about your favourite character.
3. Перевірка домашнього завдання. Впр. 6 (с. 85).
Для перевірки виконання цієї вправи вчитель збирає зошити наприкінці уроку.
4. Уведення в іншомовну атмосферу. Робота в групах.
Aim
Check on Homework
Warming up
HO:
Учитель роздає учням картки із таблицею. Учні повинні пригадати ім'я або прізвище письменника, назву будь-якого твору й ім'я будь-якого літературного героя, котрі починалися б із заданої літери. Учні.самостійно виконують завдання. Потім вони по черзі повідомляють, яких письменників, книги та літературних героїв записали до таблиці.
Letter Writer'8 name and surname Book's title Character's name
А Agatha Christie «Alice in Wonderland» Aunt Polly
С
К
М
W
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Вивчення вірша впр. 1 (с. 86).
Учні хором читають тексти віршів за вчителем, а троє-четверо учнів, за бажанням, декламують ці вірші перед класом.
2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 86).
1) Етап підготовки до читання. Бесіда в режимі T-+Pt-*Pg-+Py
Т: Look at the pictures on page 86. Can you name all the literary characters there? What are their names? What books are they from? Have you read them?
2) Етап читання.
T: Let's read the text and match the descriptions with the pictures.
П. Rhyme
Read
ing
Учні читають текст і співвідносять описи літературних героїв із їхнім зображенням.
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. Бесіда в режимі Т-ьР^Р^Ру
Т: Where does Maugli live? What is he like? Which of these characters learnt to be¬come a wizard? What can you say about him? What can you tell about Cinderella's character? How did she feel at the beginning of the tale?
4) Гра «Guess the Character».
Ведучий (учитель або один з учнів) загадує когось із літературних героїв, зображених на малюнках на с. 82, 85 та 86 підручника. Інші учні намагаються відгадати, кого він загадав, ставлячи спеціальні запитання. Наприклад, ведучий загадує Попелюшку. Учні ставлять йому запитання. Р,: Is it a boy or a girl? Leader: A girl.
What colour is her hair? Blonde.
Vocabulary and Grammar Practice
What is she wearing? A dress and big shoes. What is she holding in her hand? A broom. Is it Cinderella? Yes, it is.
3. Активізація мовленнєвих зразків та граматичних структур.
1) Впр. З (с. 87).
Учні в парах ставлять один одному спеціальні запитання про улюблені книжки та літературних героїв.
2) Впр. 4 (с. 87).
Учні знову працюють у парах: ставлять один одному спеціальні запитання та за¬повнюють таблицю. Потім складають усні повідомлення про свої літературні уподобання, а також літературні смаки співрозмовника.
3) РЗ, впр. 1 (с. 45).
Учні ланцюжком читають описи літературних героїв і здогадуються, про кого із заз¬начених персонажів йдеться.
4) РЗ, впр. 2 (с. 46).
Ш. Homework
Summarizing
Учні читають запитання й добирають до них правильний варіант відповіді.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 5 (с. 87), письмово.
2. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі Т-ьР^Р^Ру
Т: What have you learned to tell about at the lesson today? Tell one sentence about
your favourite literary character.
Pr
Leader: p3-
Leader: p*
Leader: PI: Leader:
Учні no черзі дають відповіді на запитання.
Підтема: Різні книги, різні сюжети.