План-конспект уроку
з англійської мови
для 6 класу
Урок № 61
Тема: Ми любимо спорт.
Мета: повторити й активізувати лексичні одиниці теми; повторити граматичний матеріал: модальні дієслова; продовжувати формувати навички аудіювання; розвивати вміння письма; прищеплювати усвідомлення важливості занять спортом.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
T: Hello children! How are you today?
Ps: We are fine, thank you!
2. Повідомлення темі та мети уроку.
T: Today we'll continue our talk about sports and games. You'll revise the vocabulary cm the topic and you'll also learn how to write an e-mail letter.
3. Перевірка домашнього завдання.
4. Уведення в іншомовну атмосферу. Робота в парах.
Учитель роздає картки, на яких — репліки діалогу. Учні складають із подаяжх реплік діалог, записують, потім читають його за ролями.
Make up the dialogue and write it down.
— That's interesting. Is he any good? — I hope so!
— Look! What's that? — That's Sam on his roller skates.
— Where is Sam today? Is he at volley- — No, he's got a new hobby — roller-ska-
ball practice? ing.
Is he OK? — Well, he enjoys it, but he isn't very good
at it yet.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1. Аудіювання. Впр. 1 (с. 98).
Учитель двічі читає діалог (с. 183). Учні слухають і виконують завдання: позначають правильні речення літерою Т, а неправильні - літерою F. Для перевірки виконання завдання учні ланцюжком читають речення та пояснюють, як вони їх позначили.
2. Розвиток умінь читання і письма.
1) Подання навчального матеріалу.
Т: Do you know what is an e-mail letter? Have you ever written an е-вваіі tetter? Did you write your e-mail letter in Tfrig^sh or in Ukrainian?
Look at the Learning Strategies section on page 98 of уоиг textbook. Read the information there and answer my questions.
What are e-mail letters? What is a specific purpose of an e-mail letter? Can be e-mail letters sent to many people at the same time?
2) Впр. 2a (c. 98).
T: Look at the e-mail letter on page 98.
Who is the letter addressed to? Who is the author of the letter? What is the subject of the letter?Учні по черзі дають відповіді на запитання.
Т: Read Margaret's e-mail letter to Graham aad teO what she reminds him about. Учні самостійно читають текст листа І вцсовілажтть на запитання.
3) Впр. 2Ь (с. 95).
Учні в парах обговорюють запитання вправи до змісту електронного листа.
4) Впр. З (с. 99).
Учні самостійно у зошитах пишуть повідомлення за ариаиоти листа впр. 2а (с. 98). Учитель збирає зошити на перевірку наприкінці уроку.
3. Розвиток умінь мовлення.
1) Робота в парах. Вар. 4 (с. 99).
Учні заповнюють пропуски в діалозі та в парах інсценують діалог за ролями. Потім. учитель просить дві-чотири пари учнів розповісти свої діалоги класові.
4. Повторений граматичного матеріалу: малі ті ш діаіива
1) Впр. 5 (с. 99).
Учні заповнюють пропуски правильною часовою формою модального дієслова саn. Потім добирають відповіді до поданих запитань. По черзі читають запитання і відповіді на них.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
письмово.
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T->P1>P2-P3.
Т: What did we do at the lesson today? What have you learned to write? What task did you like most?
Учні ланцюжком дають відповіді на запитання.