Міждисциплінарний навчальний проект з математики "Виготовлення ручки"

Про матеріал
Матеріали проекту розкривають значимість математичних знань та навичок у формуванні професійних компетенцій кваліфікованого верстатника широкого профілю. Виготовляючи деталь «Ручка» учасники проекту здійснили математичні розрахунки та обчислення різного рівня складності. Методична розробка проекту може бути корисною викладачам, майстрам виробничого навчання.
Перегляд файлу

Планування реалізації проекту

«Математика в професії «Верстатник широкого профілю».

п/п

Що потрібно зробити?

Хто це зробить або допоможе зробити?

Коли це слід зробити?

 

Перед початком проекту

1

Переконатися, що учні попередньо мають відповідні навички роботи з

комп’ютером, та забезпечити можливості навчання тих, хто таких навичок не має

Викладачі математики та інформатики

 

За 2 тижні до початку проекту

 

2

Зробити добірку

рекомендованої літератури, яка буде використовуватись у проекті

Викладачі - предметники 

За 1 тиждень до початку проекту

 

3

Розмістити інформацію на платформі Google classroom для використання учнями протягом виконання проекту

Викладачіпредметники

 

За 1 тиждень до початку проекту

 

 

І етап – організаційний:

4

Формування проектної групи, розподілення на творчі підгрупи

Викладач математики,  здобувачі освіти

1-й тиждень

5

Ознайомлення з завданнями проекту та визначення мети

Викладачіпредметники, здобувачі освіти

6

Обговорення ключових та тематичних питань проекту

 

7

Розподіл обов’язків між членами творчої групи

Викладачі математики, технології верстатних робіт, здобувачі освіти

1-й тиждень

8

Планування роботи

ІІ етап – пошуковий

9

Спроектувати деталь «Ручка». Виконати креслення та 3D- модель деталі

Творча група

«Конструктори»

2-й тиждень

10

Обговорення змісту схеми розв’язку прикладних математичних задач

Творча група

«Математики»

2-й тиждень

11

Виконання математичних розрахунків

12

Розробити технологію виготовлення деталі

Творча група

«Технологи»

3-й тиждень

12.1

Описати властивості матеріалу деталі

12.2

Обґрунтовувати вибір виду та розмірів заготовки

12.3

Розробити технологічний процес виготовлення деталі

13

Розрахунки собівартості продукції.

Творча група

«Економісти»

4-й тиждень

ІІІ етап – практичний

14

Організація робочого місця верстатник. Підготовлювати 

Творча група

«Практики»

4-5-й тиждень

 

до роботи інструмент, пристрої, верстат

 

 

15

Виготовити деталь «Ручка»

Творча група

«Практики»

 

VІ етап – презентація міждисциплінарного навчального проекту

16

Підготовка презентаційних матеріалів

Творчі групи

5-й тиждень

17

Презентування результатів своєї роботи

Творчі групи

5-й тиждень

18

Формування портфоліо проекту.

Учасники пректу

5-й тиждень

19

Включити результати цього проекту в наступні уроки свого навчального предмету

Викладачіпредметники

По завершенню проекту

 

 

 

 

 

pdf
Додано
11 січня 2022
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку