Позакласний захід "Математичний квест"

Про матеріал
Позакласний захід "Математичний квест" спрямований на розвиток навичок розв'язувати логічні задачі.
Перегляд файлу

Регіональний центр професійної освіти ім. О.С. Єгорова

 

 

 

 

 

Математичний

КВЕСТ

 

«Логічний пазл»

Позакласний захід з математики для учнів І курсу

 

Картинки по запросу "пазл з математики"

 

 

Соколовська Оксана Володимирівна

 

 

 

Мета заходу: 

  •                   розвивати творчу активність учнів, співпрацю, почуття колективізму, логічне мислення, увагу, пам’ять, швидкість реакції;
  •                   виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля досягнення спільної мети;
  •                   розвивати здібності учнів та їх інтерес до математики.

Вступне слово учителя.

Шановні діти! Сьогодні я запрошую вас стати учасниками цікавої гри – Математичного КВЕСТУ  «Логічний пазл».

Квест – це гра, в якій учасники будуть проходити запланованим маршрутом і виконувати завдання для досягнення кінцевого результату.

У грі беруть участь дві команди. Кожна з яких отримує мапу із маршрутом, за яким треба пройти . На кожному етапі учні отримують завдання. Виконавши кожне завдання, команда отримує один елемент пазлу, з яких наприкінці має скласти єдину картинку. Перший елемент учні отримають на старті для заохочення. Команди обирають капітанів, назву і девіз, наприклад «Два плюс два», «Гострий кут».

Команди по черзі називають девізи, вітають одна одну.

1. Ми команда „ Два на два ”.

Зайві будь-які слова.

Перемогу ми здобудем ,

бо найкращими ми будем!

2. Ми команда „ Гострий кут ”.

Переможем всіх ми тут!

Ми спортивні, ми кмітливі,

ми розумні і сміливі!

 

Щоб обрати мапу і колір командам пропонується розв’язати ребус. Хто  першим впорається із завданням, має право обрати маршрут синього або жовтого кольору.

 

Ребус                  

            ,                                            ,,

,C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\картинки\depositphotos_169148728-stock-photo-small-tree-frog.jpg      С   C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\hph_1518009098_5a7afb0ad451c.jpg                , C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\картинки\оса.jpg  

(абсциса)

Маршрут №1.

 

 

 

 

 

Маршрут №2.

 

 

Парти в класі розставлені у відповідності до маршрутів. Кожна парта відповідає за визначений тип задач. На  кожному етапі команда отримує конверт із завданням. (Вчитель має помічників, які слідують за командою). Учні мають дві спроби. Виконавши завдання правильно вчитель дає капітану елемент пазлу. (Пазли повинні відповідати кольорам команди).

Змагання розпочинаємо!

На кожній парті два конверти: синього та жовтого кольору.

  • «Задачі на встановлення родинних зв’язків»
  • У  Петрика і Олега є брати і сестри. У Олега сестер було стільки, скільки в Петрика братів. У Петрика сестер на одну більше, ніж у Олега,  який мав сестер на одну більше, ніж братів. У кого з хлопчиків братів і сестер більше?

 

  • У сім’ї кілька дітей. Одна дитина говорить, що в неї є брат і сестра. Друга – що в неї немає жодної сестри. Скільки в сім’ї дітей? Скільки дівчаток? Скільки хлопчиків?

 

 

  •  «Задачі на порівняння»
  • В Андрійка було на 17 марок менше, ніж у Юрка. Юрко дав Андрійкові 9 марок. У кого з хлопчиків марок стало більше і на скільки?

 

  • У букеті було більше ніж 8 троянд. Оля взяла тільки білі, а Надія білі та червоні.  Білих  у Олі  було на 1 більше, ніж  у Надії. У Надії було червоних троянд на 1 менше, ніж білих. У кого квітів було більше?
  • «Задачі з теми «Багатоцифрові числа»
  • До даного двоцифрового числа ліворуч приписали цифру 5. На скільки при цьому збільшилося число?

 

  • У трицифровому числі закреслили крайню зліва цифру 7. Зменшилося чи збільшилося число і на скільки?
  • «Задачі на переливання та пересипання»
  • Є бідони на 17 л і на 5 л. Як за їх допомогою відлити з молочної цистерни 13 л молока?

 

  • Для приготування сиропу необхідно 5 літрів води. Але у кондитера є посудини лише місткістю 3 та 4 літри. Як за допомогою цих посудин набрати 5 літрів води з крану ?
  • «Задачі на рух»
  • Від дуба до сосни 62 м. Їжак рухався від дуба до сосни, а назустріч йому біг заєць. Хто з них був далі від дуба і на скільки метрів, коли їжак пройшов 18 м, а заєць 43 м?

 

  • Вовк хоче наздогнати зайця. Кожний крок зайця у 2 рази коротший за вовчий, але робить він кроки у три рази частіше, ніж вовк. Чи наздожене вовк зайця?
  •  «Задачі на розташування»
  • 12 дівчаток стали в коло. У кожної другої з них було руде волосся. Чотири дівчинки із зеленими очима стояли на однаковій відстані одна від одної. Три дівчинки в колі були сестрами й стояли на однаковій відстані одна від одної. Інші дівчатка не були родичками. Окрім сестер, лише в однієї дівчинки було руде волосся й зелені очі. У скількох сестер були зелені очі й руде волосся?

 

  • 5 товаришів спускалися з гори на санчатах. Ігор проїхав далі від Романа, але ближче, ніж Олег. Костя проїхав менше від Романа, Ілля - далі від Олега. Хто з дітей проїхав найдовший шлях, а хто – найкоротший ?

 

  • «Задачі з геометричним навантаженням»
  • Шматок проволоки довжиною 78см потрібно розрізати на декілька частин довжиною 12см і декілька частин довжиною 15см, але так, щоб обрізків не було. Як це зробити?

 

  • Довжина аркуша паперу 20 см, а ширина – 15 см. На скільки однакових прямокутників довжиною 5 см і шириною 4 см можна порізати цей аркуш паперу?

Учасники приходятья на Фініш із елементами пазлу, але щоб отримати останню частинку треба розгадати загадку

На базарі їх не купиш,

На дорозі не знайдеш,

І не зважиш на терезах,

І ціни не підбереш.....

                                                                                            (Знання!)

Команда отримує дозвіл на складання пазлів.

Виграє та команда, яка першою складе свій пазл.

docx
Додано
21 січня 2022
Переглядів
1410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку