МІЖНАРОДНА ТА ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІЦЕЮ

Про матеріал
Інноваційний загальноосвітній навчальний заклад – це заклад освіти, у який постійно вносяться якісно нові елементи, створюючи та використовуючи при цьому інтелектуальний продукт, доводяться нові оригінальні ідеї до реалізації у вигляді освітніх систем, програм, технологій.
Перегляд файлу

Думенко Л.Г.

Броварський ліцей №5 імені Василя Стуса

Броварської міської ради

Броварського району

Київської області

 

МІЖНАРОДНА ТА ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІЦЕЮ

 

Навчання іноземних мов у ліцеї має сприяти усвідомленню відмінностей між  рідною та іноземною культурою, виховувати толерантне ставлення до представників інших народів, формувати навички іншомовної міжкультурної комунікації та готовність до діалогу культур, бажання особистості жити і творити в спільному домі – Земля.

Броварський ліцей №5 імені Василя Стуса відзначається високим рівнем організації навчального процесу. Головною метою діяльності ліцею є створення такого освітнього простору, який дозволяє вільний розвиток усіх здібностей дитини, формує у неї глибинне мислення, багаж відповідних професійних знань, умінь і навичок, стимулює важливий процес формування національної самосвідомості та культурного філософського погляду на життя.

Не один рік високодосвідчений колектив педагогів школи зорієнтовує свою працю, талант і духовні пориви на збагачення своїх вихованців надбаннями загальнолюдської культури та культури країн, мови яких вивчають у ліцеї у тісному поєднанні з національно-культурними вартостями, вкрай необхідними для повноцінного існування української нації і держави.

Головними завданнями Броварського ліцею №5 імені Василя Стуса є виховання та розвиток обдарованих учнів, створення якісно нових умов для самореалізації талановитих та обдарованих дітей, створення Міжнародної мережі шкіл для підвищення рівня освіти заради міжнародного розуміння і миру шляхом опробування нових ідей і методів, об’єднання міжнародної освіти на базі єдиного навчального плану.

Серед новітніх інформаційних технологій особливе місце посідає в ліцеї система інтерактивних мультимедійних технологій, яка допомагає створити в навчальному середовищі школи своєрідні проєкти, МАНи, олімпіади з вивчення англійської, німецької, французької і т.д. Педагоги використовують як особисті оригінальні розробки, так і ті методичні розробки з різних предметів, що з’являються на електронних носіях, платформах.

Інноваційний загальноосвітній навчальний заклад – це заклад освіти, у який постійно вносяться якісно нові елементи, створюючи та використовуючи при цьому інтелектуальний продукт, доводяться нові оригінальні ідеї до реалізації у вигляді освітніх систем, програм, технологій. Управління таким закладом є специфічним. Адміністрація має бути твердо переконана у необхідності постійного оновлення освітнього процесу внаслідок змін, що відбуваються в суспільстві і освіті в цілому, адже управляти інноваційним закладом означає процес переведення соціально-педагогічної системи, яким є загальноосвітній навчальний заклад у якісно новий стан, створюючи при цьому відповідні умови для постійної реалізації освітніх інновацій.

Що дає управління навчальним закладом, яке здійснюється на засадах упровадження інноваційних технологій? По-перше, підвищення рівня професійної майстерності вчителів, організація методичної роботи з іноземних мов у профілізованому ліцеї.

Кафедра іноземних мов Броварського ліцею №5 імені Василя Стуса, яку очолює заступник директора з науково-методичної роботи з іноземних мов, Заслужений вчитель України Думенко Л.Г., працює в системі особистісно-орієнтованої освіти, мета якої полягає у створенні оптимальних умов для розвитку та становлення особистості як суб’єкта діяльності і суспільних відносин, що будує своє життя відповідно до стійкої системи особистісних цінностей. Саме в умовах особистісно-орієнтованого навчання відбувається становлення та розвиток особистості.

Орієнтація на особистість потребує від учителя запровадження методів, які спонукають учнів до активної діяльності, стимулюють розвиток мислення, уяви; викликають зацікавленість, позитивне ставлення до навчання. У цьому процесі немає головного і другорядного. Тут усе головне – і урок, і розвиток усебічних інтересів учнів поза уроками, і взаємини в колективі.

Мета діяльності кафедри іноземних мов – задоволення потреби суспільства в формуванні здорової, компетентної, соціально адаптованої, творчої особистості; розбудити інтерес до пізнання світу, розвивати природні здібності, не заважаючи саморозвитку, підготувати майбутніх цвіт нації.

Творчий потужний колектив кафедри вчителів Броварського ліцею №5 імені Василя Стуса добре усвідомлює, що головне завдання вчителя – із максимальною увагою ставитись до кожного учня, його інтересів, обдарувань, проблем. Потрібно не просто озброїти учня знаннями, а виховати здорового громадянина суспільства, навчити його виживати в складних умовах дорослого життя, проявляти активність у громадському житті, мати свою думку і вміти відстояти її.

Саме такий підхід до освіти став пріоритетним у роботі нашого колективу. Ми пишаємося тим, що кожен педагог – особистість неординарна, творча, що учні нашої школи за результатами ЗНО з англійської мови 2021-2022 рр. стали одними з кращих у Київській  області, адже якісна освіта- це ще один крок у міжнародний освітній простір.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку