Девіз уроку. Якщо хочеш досягнути У житті вершин,Математику збагнути. Мусиш до глибин!
Номер слайду 3
ОЧІКУВАННЯ Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? Продовжіть речення. Від уроку я очікую….…… Я вмітиму краще… Я пригадаю…
Номер слайду 4
Повторення вивченого(дошка jamboard)1. Поєднати частини правила (на знаходження відстані, швидкості, часу)2. Розв’язати усно задачі, поєднавши умову і відповідь.
Номер слайду 5
Усний рахунок. ОБЧИСЛИТИ «ЛАНЦЮЖОК»
Номер слайду 6
· 100· 10· 10:1000:2· 4:100· 5
Номер слайду 7
Вивчення нового матеріалу. Пояснення вчителя або учнем за номером в підручнику 291
Фізкультхвилинка. V – руки вгору. S – присістиt – руки в боки
Номер слайду 12
Розв’язуємо задачу 295 Велосипедист за 6 год проїхав 72 км, а мотоцикліст за 2 год подолав відстань 100 км. На скільки швидкість мотоцикліста більша за швидкість велосипедиста?План розв'язання. Чому дорівнює швидкість велосипедиста?Чому дорівнює швидкість мотоцикліста?На скільки швидкість мотоцикліста більша за швидкість велосипедиста?
Номер слайду 13
На уроці я навчився (лась)….. Мені сподобалось…Мені було складно…Я вмію…