«МНОЖЕННЯ НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА НА ЗВИЧАЙНИЙ ДРІБ, МНОЖЕННЯ МІШАНИХ ЧИСЕЛ»

Про матеріал

РОЗРОБКА УРОКУ МАТЕМАТИКИ З ЕЛЕМЕНТАМИ Е - КОНТЕНТУ

В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 РОЗРОБКА

УРОКУ МАТЕМАТИКИ

З ЕЛЕМЕНТАМИ Е - КОНТЕНТУ

В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

НА ТЕМУ:

 «МНОЖЕННЯ НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА НА ЗВИЧАЙНИЙ ДРІБ, МНОЖЕННЯ МІШАНИХ ЧИСЕЛ»

( 6 КЛАС)

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор: Шершньова Олена Анатоліївна, вчитель математики Добропільського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – дошкільний навчальний заклад»

Добропільської міської ради Донецької області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок з теми «»Інклюзивне навчання з використанням е-контенту в освітньому процесі з учнями ООП» для 6 класу

вчитель математики:  О.А.Шершньова

20.10.2022р

 

Тема уроку: Множення натурального числа на звичайний дріб, множення мішаних чисел

Мета уроку:

навчальна: удосконалити вміння виконувати множення звичайних дробів; сформувати вміння виконувати множення натурального числа на звичайний дріб, множення мішаних чисел з використанням е-контенту;

розвивальна: формувати вміння аналізувати інформацію; розвивати увагу, логічне мислення;  розвивати слухову, зорову та тактичну пам’ять;

виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, працьовитість; позитивне ставлення до навчання

Тип уроку: удосконалення  знань і вмінь

Обладнання: конспект, презентація, відеоматеріали, гаджети, підручник з математики 6 клас Н.А.Тарасенкова

Програмне забезпечення: он-лайн платформи (На урок (тести), QR-код, електронна дошка Miro, Wordwall («Колесо удачі»)), інтернет ресурси (Youtube (фізкультхвилнка), Viber, Meet)

 

ПЛАН

І.Організаційний етап (2 хв)

ІІ. Перевірка домашнього завдання (8хв)

ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку (2хв)

ІV. Удосконалення знань (15хв)

V.Фізкультхвилика (1хв)

VІ. Удосконалення вмінь (12хв)

VIІ. Підсумки уроку (3хв)

VIIІ. Домашнє завдання(2хв)

ХІД УРОКУ

І.Організаційний етап (2 хв)

Учитель

-    перевіряє готовність учнів до уроку;

-    налаштовує їх на роботу;

-    нагадує про необхідність дотримуватися правил поведінки, підкреслює, що дисципліна на уроці сприяє кращому засвоєнню знань;

-    нагадує як слід сидіти за ПК

Учні

-    реєструються на платформі Meet

      ІІ. Перевірка домашнього завдання (8 хв)

https://vse.ee/qr/bokq.png?t=1666100943Перевірка  домашнього завдання відбудеться у вигляді виконання тестів, які складаються з 6 завдань, кожне оцінюється  2 балами в програмі  «На урок». Посилання   у Viber

https://naurok.com.ua/test/mnozhennya-zvichaynih-drobiv-1733207.html

вхід для учня:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6539961

ІІІ. Формування мети і завдань уроку (3 хв)

Відкриваємо зошити і записуємо число та  тему уроку: «Множення натурального числа на звичайний дріб, множення мішаних чисел».

Метою нашого уроку є:

-      навчити учнів множити:

  1.              натуральні числа і звичайні дроби;
  2.              мішані числа;

-      а також навчити розв’язувати приклади та задачі на електронній дошці Miro (е-контент).

ІV. Удосконалення знань (15хв)

1. Множення натурального числа на звичайний дріб

Завдання. Равлик за 1 хв проповзає  м. Яку відстань подолає равлик за 3 хв?

images.jpgРозв'язання

Ми знаємо, що за 1хв – равлик проповз м.

Тоді за 3 хв равлик проповзе:

  + + = = =  м.

Суму однакових доданків зазвичай ми замінюємо  множенням.

 

Так само роблять і зі звичайними дробами.
Тоді розв'язок задачі можна записати:  =  м

 

Відповідь: за 3 хв равлик проповз   м.

Запишемо правило:

 

 Щоб помножити звичайний дріб на натуральне число, треба його чисельник  помножити  на  це  число: 

*  n = , а знаменник залишити.

Крім того ,  * b = a

 

Приклад

  1.     * 2;

Діти ми повинні 2 помножити на чисельник, а знаменник залишити той же. Отже, виконаємо дію:

* 2 = =

  1.     * 9;

При  множенні  цілого числа на дріб 9 (дев’ятки) скорочуються і ми отримуємо:

* 9 = 4

 

 

2. Множення мішаних чисел

Раніше ми з вами вивчали мішані числа. Давайте пригадаємо, що ж таке мішане число?

Мішане число – це число,  яке складається з цілої  і дробної  частини.

Наприклад

2; 1

АЛГОРИТМ МНОЖЕННЯ МІШАНИХ ЧИСЕЛ

  1.     Перетворити мішане число на неправильний дріб;
  2.     Виконати множення звичайних дробів.

 

Приклад

  1.     * 2;

  - переведемо у неправильну дріб. Для цього: знаменник помножимо на ціле число і додамо чисельник ( запис зробимо де чисельник), знаменник залишимо той же.

= ;

Запишемо:

* 2 = * 2 = 3

  1.     * = * = = = .

Щоб виділити цілу частину з неправильно дроби, ми повинні чисельник поділити на знаменник.

45     28 - знаменник

   -28     1 - ціле

https://vse.ee/qr/bokp.png?t=1666100635    17 - чисельник

V.Фізкультхвилика (1хв)

https://youtu.be/8G87kg9s1HM

 

 

VІ. Удосконалення вмінь (12хв)

Далі працюємо з підручником Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас. Виконаємо завдання: №352, №354, № 355 (електронна дошка Miro)

https://vse.ee/qr/boks.png?t=1666105658№ 352. Обчисліть:   https://youtu.be/I-cozeWJuGM 

  1.     * 4 = 1;
  2.     * 3 = = = 1;
  3.     = = = 1;
  4.     = = = 4;
  5.     = ;
  6.     *1 = ;
  7.     *0 =0;
  8.     = 0

№ 354.

У магазині цукерки розфасовують у невеликі упаковки по  кг цукерок у кожній. Скільки кілограмів цукерок міститься:

  1.     у 5 упаковках;   2) у 75 упаковках;    3) у 150 упаковка?
  1.     у 5 упаковках:

5* = 2

  1.     у 75 упаковках

75* = 15*2 = 30

  1.     у 150 упаковка

150* = 30 * 2 = 60.

 

№ 355

Кожна сторона п’ятикутника дорівнює см. Знайдіть його периметр.

Розв’язання:

Периметр – це сума усіх сторін. В п’ятикутнику 5 сторін, тому:

5* = = 3 см.

Відповідь: 3 см.

https://vse.ee/qr/bokr.png?t=1666101959VIІ. Підсумки уроку (3хв)

Гра «Колесо удачі»

https://wordwall.net/ru/resource/37013216

Питання:

1.Що таке дріб?

2.Як помножити натуральне число на звичайний дріб?

3.Чому дорівнює  5*1/5

4.Чому дорівнює 14/21*0

5.Як помножити мішане число?

6.Чому дорівнює 4/21*1

 

VIIІ. Домашнє завдання(2хв)

&9 читати, вивчити поняття, розв’язати № 353, № 356 с.61

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
5 червня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку