Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове число

Про матеріал
формувати обчислювальні навички, закріплювати вміння розв’язувати задачі; актуалізувати прийоми множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове; формувати навички множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове способом порозрядного обчислення; формувати вміння розв’язувати задачі арифметичним методом; вміння співпрацювати у парах, у групі; розвивати мислення, пам’ять; виховувати моральні якості, свідоме і творче ставлення до навчання, виховувати інтерес до математики. Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — математики, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії; комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини; здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час читання та письма, роботи з цифровими пристроями; інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника. Тип уроку: комбінований урок. Освітні галузі: математична, технологічна.
Перегляд файлу

Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове

 Мета: формувати обчислювальні навички, закріплювати вміння  розв’язувати задачі; актуалізувати прийоми множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове; формувати навички множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове  способом порозрядного обчислення; формувати вміння розв’язувати задачі арифметичним методом; вміння співпрацювати у парах, у групі;  розвивати мислення, пам’ять; виховувати моральні якості, свідоме і творче ставлення до навчання, виховувати інтерес до математики.

Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — математики, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;

комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;

здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час читання та письма, роботи з цифровими пристроями;

інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника.

Тип уроку: комбінований урок.

Освітні галузі: математична, технологічна.

Обладнання: мультимедійна презентація, конструктор LEGO «Шість цеглинок», підручник.

Хід уроку

                                                    ХІД  УРОКУ

І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Вітання

– Підніміть червону цеглинку ті діти, хто разом зі мною радий вітати усіх нас сьогодні. Помахайте цеглинкою та скажіть: «Привіт!»

– Підніміть жовту цеглинку ті, хто готовий подарувати посмішку один одному. Посміхніться!

  Підніміть помаранчеву цеглинку ті, у кого гарний настрій.

– Підніміть зелену цеглинку ті діти, хто прийшов сьогодні до школи. А синю – хто приїхав.

– Підніміть блакитну цеглинку ті, кому подобається смачненько поїсти.

Вітання вчителям    

  Вчитель. Діти подивіться скільки гостей до нас завітало. На Україні кажуть: “Гість у дім – радість в нім.” Дякуємо,  що завітали до нас на гостину, в цю світлу та радісну днину. Давайте привітаємось з нашими гостями.

Діти. Добрий день! Настрою, радості, сонця і квітів .Сьогодні вам зичать усміхнені діти!

 Мені приємно бачити сьогодні у колі розумні, усміхнені, кмітливі, допитливі оченята моїх учнів. І впевнена, що ви налаштовані на дуже цікаву і плідну роботу.

Скажіть, будь ласка, з яким настроєм ви сьогодні прийшли?

Перевірка готовності учнів до уроку

(слайд 2)

Організація класу

Вушка, прислухайтесь!

Очка, придивляйтесь!

Носику, глибше дихай!

Ротику, посміхнись!

Спинки, розправляйтесь!

Ручки, підніймайтесь!

Нумо до роботи

Дружно всі взялись!

- Добрий день!

(слайд 3) Вправа «Криголам»

(слайд 4) Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

Емоційне налаштування

Отож, розпочинаємо.

(слайд 5)

- Чи любите ви загадки?

- Відгадайте їх, якщо відгадали, то дізнаєтесь, хто буде головним героєм нашого уроку.

Морква  ніс, в руках патик,

 Двір прикрасив... 

Він – не лялька й не людина,
На снігу стояти звик
В нього ніс – смачна морквина,
Хто це? Звісно, … 

 Із віником і руці,
із відром на голові
Стою зимою надворі.

Так ,це- Сніговик

(Повертаю дошку і діти бачать великого сніговика)

Підготовлений учень  читає вірш про  сніговика

(слайд 6)

. Сніг кружляє та кружляє,
Білим пухом все вкриває.
Я замети розкидаю
І доріжки прокладаю.

Щоб у снігових доріжках
Не застрягли діток ніжки.
Я – старанний Сніговик,
Лінуватися не звик

Актуалізація опорних знань)

Слайд 7. Усний рахунок.

Слайд 8-11

-         Сніговичок пропонує вам гру .  Гра «Сніговик». Обчисліть швидко
Слайд 12-14

-         Приготуйте цеглинки і порівняйте прості числа

-         Слайд 15,16

-         Порівняйте іменовані числа.

-         Сніговик задоволений ,що ви справились з усним рахунком, тому готує наступні випробування.

Слайд 17 Гра «Так чи ні?»

Якщо твердження, що називає учитель, правильне, учні піднімають зелену квітку,  якщо хибне – червону.

* При діленні числа на один отримаємо те саме число;

* У кілометрі 100метрів;

* У трикутника всі сторони рівні;

* При множенні числа на нуль у добутку отримуємо нуль.

-  Дякую, ви чудово попрацювали!

Слайд 18

 - Розгорніть підручник на с.30

- Сніговичок пропонує уснсо обчислити завдання №197

Слайд 19

- Чи знаєте ви ,що наш сніговик незвичайний, у нього є чарівна паличка.

- Перевіримо чи правильно обчислили

Слайд 20

- Доторкаємось чарівною паличкою до числа гострим кінцем збільшуємо в 3 рази, а якщо тупим зменшуємо в 3 рази

Слайд 21

- Перевіримо чи правильно обчислили збільшивши в 3 рази

Слайд 22

- Перевіримо чи правильно обчислили зменшивши в 3 рази

Слайд 23. Каліграфічна хвилинка.

20  18  16  …. Продовжіть рядок

Слайд 24. Повідомлення теми уроку

-         Сьогодні ми продовжуємо вчитись множити одноцифрові числа на двоцифрові і круглі трицифрові

Мотивація навчальної діяльності

Вивчення нового матеріалу

Слайд 25. Робота з підручником

-  Розгляньте записи і поясніть як обчислювали діти.

- Який закон множення застосувала дівчинка?

- А як обчисли хлопчик?

Зробіть висновок!

Слайд 26,27. Виконайте обчислення зручним способом

- Перевірте чи так ви обчислили

Слайд 28

-         Визначте порядок дій і обчисліть значення виразів

Слайд 29. Гімнастика для очей.

-         Сніговик пропонує трішки перепочити, виконуймо вправу для очей

-         Повторюйте, щоб ваші очі відпочили.

-         Сьогодні різні завдання нам підготував Сніговик з математичного лісу і усіх, хто правильно відповідатиме на запитання, в кінці уроку чекає весела гра.

Слайд 30,31

-         Давайте, малята покажемо Сніговику, що в нашому класі діти дружі, працюючи в групах.

-         Отже, об’єднайтеся у групи і розв’яжіть приклади, знайдені у конверті

Картка 1.

3· 120            7 · 25            450 · 2       720 : 10

430 · 2           36 · 6           10 · 89         83 · 100

 

Картка 2 .

 4 · 250         3 · 21           980: 10       860 : 10

 430 · 2         47 · 7           100 : 10      47 · 100

-         Сніговик переконаний ,що в нашому класі зібрались справжні математики! Працюємо над задачами.

Слайд 32,33. Робота за підручником

 Розв’яжіть задачу

 Свиня за день з'їдає 3 кг картоплі. На свинофермі є 20 свиней. Скільки кілограмів картоплі їм потрібно на тиждень?

- Оберіть відповідне розв'язання і розв‘яжіть задачу у зошиті

- Запишіть окремим діями, поясніть кожну дію.

3 * 7 * 20

3 * 20 * 7

Слайд 34.

-         Робота за підручником 

-         Розв’яжіть задачу

-         Ви, малята, чудово справились із задачами.

-         Слайд 35

-         Зараз ми перевіримо як ви вмієте обчислювати периметр фігури.

Слайд 36.

-         Чи любите ви подорожувати?

-         Назвіть столицю нашої держави. (Київ)

-         А чи знаєте ви, що перша столиця України- це Харків?

-         Сьогодні ми здійснимо віртуальну мандрівку від Києва до Харкова.І відповімо на кілька запитань.

Слайд 37.

-         Робота за підручником

-           Накресліть в зошиті схему.

-         Дайте відповіді на запитання.

-         Запишіть обчислення.

Слайд 38,39

-         Сніговик переконався ,що в нашому класі зібрались справжні математики!

-         Сніговичок дуже задоволений вашою роботою на уроці і пропонує зіграти з ним у сніжки.

-         А вам цікаво яку сніжку зловить сніговик?

Слайд 40

Підсумок уроку:

         Над якою темою ми працювали?

         Які вміння ми удосконалювали на уроці?

         Які вирази на уроці ми вчилися розв’язувати?

Слайд 41 Домашнє завдання

Опрацювати домашнє завдання на  сторінці підручника

Слайд 42  Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

Підсумкова вправа  «Чарівний кубик»

-         На вашу думку: чи досягли ми з вами мети уроку?

Слайд 43

-         Я вдячна вам за гарну роботу на уроці!

-         Сьогодні на уроці я дізнався…

-         Мені було цікаво…

-         Найбільше запам’яталося…

Слайд 47

-         Ми зі сніговичком надзвичайно вдячні вам за роботу на уроці! Ви- МОЛОДЦІ!

.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 лютого
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку