Перевірка домашнього завдання №504(3б.) |х|=9 | у - 3|=5 |z + 1|=4 |а + 2| = 0 Х1=9; х2=-9 у – 3 = 5; у – 3 = -5 z + 1 = 4; z + 1 = -4 а = -2 у1 = 8; у2 = -2 z1 = 3; z2 = -5 №505(4б.) №508(3б.) Нехай х – задумане число, (5,219 - ) – ( - 1, 781) = (5,219 + 1,781) - тоді маємо рівняння: (40 - Х)•5 – 50 = 90; - ( + ) = 7 – 2 = 5 (40 - Х)•5 = 140; -(1,08 + ) – ( - 5,8) = (5,8 – 1,08) - (40 - Х) = 28; - ( + ) = 4,72 – 5 = - 0,28 х = 12; Х = 36. Відповідь: задумане число – 36.
З МНОЖИНОЮ ЯКИХ ЧИСЕЛ МИ ПРАЦЮЄМО? ( З МНОЖИНОЮ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ) 2) ЯКІ ЧИСЛА МИ НАЗИВАЄМО РАЦІОНАЛЬНИМИ? (ЦІЛІ, ДРОБОВІ) ЯКІ ДІЇ З РАЦІОНАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ МИ ВЖЕ ВМІЄМО ВИКОНУВАТИ? (ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ) 4) ЯК ДОДАТИ ДВА ЧИСЛА З РІЗНИМИ ЗНАКАМИ? (ТРЕБА ВІД ЧИСЛА З БІЛЬШИМ МОДУЛЕМ ВІДНЯТИ ЧИСЛО З МЕНШИМ МОДУЛЕМ І ПОСТАВИТИ ЗНАК ЧИСЛА З БІЛЬШИМ МОДУЛЕМ) ЯК ДОДАТИ ДВА ВІД′ ЄМНИХ ЧИСЛА? (ТРЕБА ДОДАТИ ЇХ МОДУЛІ І ПОСТАВИТИ ПЕРЕД РЕЗУЛЬТАТОМ ЗНАК МІНУС) ЯКІ ЗАКОНИ ДОДАВАННЯ ВИ ЗНАЄТЕ? (ПЕРЕСТАВНИЙ І СПОЛУЧНИЙ) ЧИ ПОШИРЮЮТЬСЯ ВОНИ НА ДІЮ МНОЖЕННЯ? (ТАК) 8) ЗАСТОСУЙТЕ ЦІ ЗАКОНИ ДО НАСТУПНИХ ПРИКЛАДІВ
І ВАРІАНТ ІІ ВАРІАНТ 1) Й -2,5 + 1,6 = 1) Ь -3,2 + 1,7 = 2) А 1,8 – 3,7 = 2) Т 2,4 – 4,1 = 3) А х+х+х+х+х+х, при х=7 3) Н а+а+а+а+а+а, при а=8 4) Д визначити число однакових 4) А визначити число однакових доданків (-3)+(-3)+…+(-3)=-27 доданків (-2)+(-2)+…+(-2)=-22 5) Б Визначити, які однакові додан- 5) Е Визначити, які однакові додан- ки додали׃ ки додали׃ ( )+( )+( )+( )+( )+( )+( )=-35 ( )+( )+( )+( )+( )=-30 6) - 0-(-50) = 6) М ј + (-ј)= 7) Г 0 – 7=
а) –3 9 = –(|–3| |9|) = –(3 9) = –27 В добутку поставити знак «–». Знайти добуток модулів множників. б) –4 (–15) = + (|–4| |–15|) = 4 15 = 60 В добутку поставии знак «+». Знайти добуток модулів множників. в) 12 (–7) = –(|12| |–7|) = –(12 7) = –84 В добутку поставити знак «–». Знайти добуток модулів множників.. г) –45 (–1) = + (|–45| |–1|) = 45 1 = 45 В добутку поставити знак «+». Знайти добуток модулів множників. Еталон для самоперевірки самостійної роботи