28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

«Множення раціональних чисел» 6 клас

Про матеріал
6 клас Тема «Множення раціональних чисел» Завдання типу «А». За даними таблиці (табл. 3) знайдіть значення виразу [48]. (ІЦК: формування навичок сприймання інформації, що подана у табличній формі та розуміння змісту записаних у ній даних) Таблиця 3 х –25 –12 –4 –2 –4,5 –1,1 –0,5 3х Завдання типу «Б». Розгляньте слайд (рис. 3) та поясніть основні відомості параграфа «Множення раціональних чисел» підручника. (ІЦК: формує уміння й навички сприймати інформацію, яка подана у стислому вигляді (на слайді або у вигляді алгоритму) та розвиває уміння створювати на її основі цілісне повідомлення) Рис. 3. Множення раціональних чисел. Завдання типу «В». Розгадайте ребус [40] (рис. 4). (ІЦК: формує уміння й навички працювати з інформацією, яка подана, на перший погляд, розрізненими частинами (у вигляді ребуса) та сполучати їх в один об’єкт або взаємопов’язану систему) Рис. 4. Математична дія. До іншої групи прийомів, які сприяють формуванню ІЦК учнів і посилюють розвивальну функцію навчальних завдань [3], а також сприяють набуттю учнями предметної математичної компетентності, відносять: - прийом побудови різних математичних моделей за умовою задачі, тобто опрацювання інформації та її відтворення у різних формах – необхідно запропонувати учням створити різноманітні форми записів до умови задачі, яку вони розв’язують: малюнок, короткий запис, схему, таблицю; - прийом розширення кола запитань до умови задачі – проведення повного аналізу умови і за наявними даними поставити якомога більше можливих запитань, тобто змістове читання умови; - прийом розв’язування задачі кількома способами – вимагає від учня розв’язати задачу різними способами та виявити серед них раціональний або легший для себе, тобто різні способи розгортання інформації; - прийом переформулювання задачі – під час розв’язування задачі учні формулюють її умову по іншому, тобто різна інтерпретація інформації; - прийом заміни числових значень на буквені та розв’язування задачі у «загальному» вигляді – пропонується учням прочитати умову задачі, після цього замінити всі числові дані на буквені і розв’язати задачу, тобто спроба узагальнити інформацію. Продемонструємо зазначені прийоми на прикладі задачі для 5 класу. Задача 1 [47]. Від будинку Андрія до школи 540 м. Він пройшов шляху. Скільки метрів пройшов Андрій? До цієї задачі можна скласти короткий запис: увесь шлях Андрія до школи 540 м , Андрій пройшов ? м усього шляху. Дотримуючись аналізу умови задачі можна виконати рисунок (рис. 5): Рис. 5. Маршрут до школи. Додаткові запитання, які учні самі або разом з учителем можуть сформулювати: 1) скільки метрів відповідає шляху? 2) Скільки метрів припадає на шляху?
Перегляд файлу

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
29 травня
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку