Множення та ділення на 9.

Про матеріал
Конспект уроку з математики в 4 класі з теми "Множення та ділення на 9." Розв'язування задач та вправ. Застосування знань таблиці множення та ділення.
Перегляд файлу

Тема. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9. Розв’язування задач.

Мета: Закріпити знання таблиці ділення на 9.

Опрацювати розв’язування задач на дві дії. Повторення письмового додавання і віднімання.

Обладнання: картки-задачі.

                                                        Хід уроку

І Організаційна частина.

-Діти чи любите ви казки?

-За що ?

-Народна мудрість говорить, що казка вчить як на світі жить.

Хочу я вам на уроці казку гарну розказати.

Тільки всім спочатку треба її назву відгадати.

Казку цю всі змалку знають залюбки розповідають.

Є в ній дід, собака, мишка, жабка, вовчик і лисичка.

Гарно всім у ній живеться.

Як скажіть ця казка зветься?(«Рукавичка»).

Так діти звичайно це «Рукавика».

Отож вмощуйтесь зручненько і слухайте уважненько.

Ішов дід лісом, а за ним бігла собака. Та й загубив дід рукавичку.

От біжить мишка влізла в ту рукавичку тай каже:

-Тут я буду жити!

А мишка ця була не проста вчена, на різних науках зналася,

особливо в математиці. Одним словом – справжня розумниця.

Влізна вона в ту рукавичку та й сидить.

Коли це жабка плигає тай питає.

-А хто в цій рукавичці живе?

-Я Мишка-грамотушкаю. А ти хто ?

-Жабка –скрекотушка. Пусти й мене?

-Заходь, але з початку покажи, як ти вмієш усно рахувати.

Жабка та була неписьменна до школи не ходила, науку не вчила.

-Діти, може ми їй допоможимо, бо холодно надворі.

ІІ Усний рахунок

  1.       Якщо ви обчислите цей ланцюжки, то дізнаєтесь скільки років можуть прожити                   без їжі деякі види черепах.

(14+16+10):8=5(років)

  1.       А якщо обчислити значення цього виразу то дізнаєтесь скільки очей у павука?

2х2х4:2=8 (штук)

  1.       Сон у зайця дуже неспокійний. За добу він ненадовго засинає і просинається кілька разів на добу. А скільки ви дізнаєтесь обчисливши цей вираз:

5х6-4х2-2=20(років).

  1.       А тепер назвіть число у 6 разів більше від 7, 9, 4, 5, 3
  2.       Назви число у 4 рази менші від 28, 36, 24, 31.
  •           Молодці, допомогли жабці з усним рахунком!

Впустила її мишка- грамотушка в рукавичку. От їх уже двоє.

        Коли це біжить зайчик.

         Прибігти до рукавички тай питає:

  •           А хто в цій рукавичці живе?
  •           Мишка-грамотушка, жабка-скракотушка?
  •           А ти хто?
  •           А я Зайчик – побігайчик. Пустіть і мене.
  •              Заходь тільки спочатку розв’яжи приклади. Радий би Зайчик цю роботу зробити  та не вміє, бо в школі не вчився. Може ми йому допоможимо.

                  ІІІ. Робота над арифметичними матеріалом.

Хх5=30                                х:5=7                           87-х=43

       

Молодці, допомогли Зайчикові.

-Отже, уже їх троє.

Коли це біжить лисичка тай питає:

  •           А хто хто в рукавичці живе?
  •           Мишка- грамотушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик.

А ти хто ? 

  •           А я Лисичка – сестричка. Пустіть і мене.
  •           Гаразд. Тільки ти спочатку розв’яжи задачу.

Допоможемо лисичці .

Знайти 1/8 від 32    2/4 від 16

Молодці , діти , допомогли Лисичці.

Їх вже четверо .

Аж суне Вовчик, та й суне до рукавички .

А хто , хто в цій рукавичці живе ?

А ти хто ?

Та я Вовчик-братик . Пустіть і мене !

  •           Розв’яжи задачу .

(На вибір вчителя)

Молодці ! Допомогли Вовчику.

Фізкультхвилинка . ( Ведмідь приніс фізкультхвилинку).

Підсумок уроку.

-От і казці кінець.

- А чи сподобалося вам вона?

- Що на уроці повторили ?

- Що нового дізнались ?

docx
Додав(-ла)
Махник Зінаїда
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
9 жовтня 2024
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку