Множення звичайних дробів

Про матеріал
Матеріал містить завдання на вироблення вміння виконувати множення звичайних дробів, мішаних чисел. Викликає інтерес до практичних життєвих завдань, які можна вирішувати засобами математичних обчислень
Перегляд файлу

 

Урок математики у 6 класі з теми: «Множення дробів»

 

Мета: Формувати вміння знаходження добутку звичайних дробів. Виробити вміння виконувати множення звичайних дробів, мішаних чисел. Розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву. Формувати культуру усних і письмових обчислень; комунікативні, математичні компетентності учнів. Виховувати інтерес до практичних життєвих завдань, які можна вирішувати засобами математичних обчислень.

Тип: Засвоєння нових знань

Обладнання: СМАРТ дошка, електронна презентація, ПК, карточки для дитини з особливими потребами.

Хід уроку:

І Організаційний момент

ІІ Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

E:\Doc\Ируша-лапуша\2014-2015\Планы уроков\Семінар директорів Тригонометричні функції\Методист\УРОКИ\1.pngДе в нашому житті  стануть у пригоді знання про множення дробів? Я Вам зараз назву декілька прикладів, а ви наприкінці уроку ще запропонуєте свої ситуації з життя.

Приклад1: Скільки фарби мені потрібно , щоб пофарбувати шкільну дошку розмірами 1м х 1,5м, якщо на 1 м2  потрібно 100 г фарби?

E:\Doc\Ируша-лапуша\2014-2015\Планы уроков\Семінар директорів Тригонометричні функції\Методист\УРОКИ\4.jpg    Приклад2: Скільки потрібно зерна, щоб засіяти поле розмірами  450м х 1000м, якщо на 1 м2 потрібно кг

  зерна?

 

Як розв’язати ці завдання? Спочатку створюємо математичну модель:

 1 крок – знаходження площі прямокутника (бо поле, або дошка мають форму прямокутника) за формулою S= a·b.

2 крок – множення площі прямокутника на число ( витрата фарби, або зерна на 1 м2)

Числа, які задані у задачі не завжди цілі числа, тому сьогодні ми з Вами будемо навчатися, як знаходити добуток звичайних чисел.

ІІІ Актуалізація опорних знань

Але  спочатку згадаємо, як перетворювати мішане число у неправильний дріб і навпаки. Виконайте завдання:

Вправа 1: Знайдіть цілу частину числа : , , , .

Вправа 2: Перетворіть мішане число в неправильний дріб:

E:\Doc\Ируша-лапуша\2014-2015\Планы уроков\Семінар директорів Тригонометричні функції\Методист\УРОКИ\5.jpg 2, 1.

Запитання: Сформулювати

  • Ознаки подільності на 2.
  • Ознаки подільності на 5 і 10.
  • Ознаки подільності на 3 і 9.
  • Чи можна при скороченні дробів чисельник і знаменник скорочувати на різні дільники?

Вправа 3: Скоротіть дроби , , .

ІV Вивчення нової теми

 Хто може пояснити наступний запис:  · 0=0 , або 0 ·  =0  ?

Яке правило ілюструє наступний приклад: · = ?

Дамо означення:

  1. Добутком двох дробів є дріб, чисельник якого дорівнює добутку чисельників, а знаменник дорівнює добутку знаменників даних дробів.
  2. Щоб помножити дріб на натуральне число, треба його чисельник помножити на це число, а знаменник залишити без зміни.

· n =

 

Приклад 1. Виконайте дії

· = =   (спочатку виконуємо скорочення, а потім знаходимо добутки чисел, записані у чисельнику і знаменнику)

V Рефлексія

Усна лічба №1,  №4(с89).

VІ Розв'язування   вправ

№ 328 (1,2 ст), 330 (1,2 ст), 332(1,2 ст)

VІІ Відгадайте ребус

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІІ Домашнє завдання

№ 329, 331, 333

ІХ Підсумок уроку

Де у своєму житті ви зможете застосувати набуті на уроці знання?

Для учнів з інклюзивною формою навчання

І –V, ІХ етапи уроку однакові

VІ Розв'язування   вправ

№ 328

VІІІ Домашнє завдання

№ 329

 

Посилання на використані малюнки:

  1. https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fpedpresa.ua%2F155944-u-seli-shaparivka-na-luganshhyni-vidbulasya-dekada-pedagogichnoyi-majsternosti.html&psig=AOvVaw35HX8BhmAd3nPCtIoTolO9&ust=1585226998122000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCKCsjPPUtegCFQAAAAAdAAAAABAH

 

 

  1. https://www.google.com/search?q=%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BD%D0%BE%D0%BA+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8F&rlz=1C1GGRV_ruUA800UA800&sxsrf=ALeKk03i6yC-dfsOA
  2.  

https://www.google.com/search?q=%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BD%D0%BA%D0%B8+%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0+%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0&rlz=1C1GGRV_ruUA800UA800&sxsrf=ALeKk00fdnvsC3UNqeRTIdV-s

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
24 березня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку