Мої улюблені предмети

Про матеріал
Мета: - повторити та удосконалювати навички вживання днів тижня та назв шкільних предметів; - вчити учнів висловлювати власну думку стосовно улюбленого предмета, користуючись конструкцією I like як відповіддю на запитання What lesson do you like? - ознайомити з новою лексикою; - розвивати навички читання та перекладу, а також усного мовлення з опорою на нові лексичні одиниці; - формувати позитивні риси характеру; - виховувати навички самоконтролю та бажання вчитися. Обладнання: картки з днями тижня, назвами шкільних предметів та дій, завдання для фонетичної розминки. Тип уроку: комбінований.
Перегляд файлу

 

 

      Англійська мова

 

               3-Б клас

 

Тема: Мої улюблені предмети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Вчитель : Жуковська Вікторія Василівна

 

 

Тема: Мої улюблені предмети

Мета: - повторити та удосконалювати навички вживання днів тижня та

            назв шкільних предметів;

         - вчити учнів висловлювати власну думку стосовно улюбленого

            предмета, користуючись конструкцією I like як відповіддю на  

            запитання What lesson do you like?

               - ознайомити з новою лексикою;

     - розвивати навички читання та перекладу, а також усного

       мовлення з опорою на нові лексичні одиниці;

     - формувати позитивні риси характеру;

     - виховувати навички самоконтролю та бажання вчитися.

 

Обладнання: картки з днями тижня,

                    назвами шкільних предметів та дій, завдання для фонетичної  

                    розминки.

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку:

I ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ  

Greeting

T.: Good morning, children!

Ps: Good morning!

T.: How are you today?

Ps: We are fine! And how are you?

T.: I am fine too, thank you. 

T.: How are you, Dasha?(Denys, Maxym) etc.)

T.: Let us remember the rhyme:

      Let us try to be polite

      In everything  we do,

      Remember always say “Please”

      And don’t forget “ Thank you”.  .

Introduce yourself.

My name is ... . I live in Chornyi Potik. I am eight. I am a pupil.

Who is absent today?

.... is (are) absent today. (Nobody is absent)

What is your hometask for today?

My hometask is .....

What day is it today?

It is ...

 

II  WARMING UP  Уведення в іншомовну атмосферу. 

T.: My dear pupils, we are going to speak with you about your  school subjects and your favourite lessons. So, first of all, we’ll play a game.

Game “WORD CLAP”

Діти встають, тричі плескають по колінах, а  четвертий раз - у долоні. З кожним четвертим плеском  один з учнів називає день тижня. Потім вчитель міняє тему й учні називають навчальні предмети. назви можуть повторюватися, але не раніше, ніж через дві назви.

Example:  

T: Days of the week!

Ps: ( three claps).

P1: Sunday!

Ps: ( three claps).

P2: Friday!

Ps: ( three claps)  Etc.

T: Lessons!

Ps ( three claps)

P3: Art!  Etc.

III PHONETIC

  1. Перевірка домашнього завдання

1) Вчитель перевіряє знання учнями назв предметів, задаючи запитання:

What lessons do you know?

What lessons have you got on ...?

When is English?

 

2) Вчитель показує учням картки з написаними на них назвами предметів, учні повинні прочитати та перекласти їх.

 

  1. Учні один одному задають запитання

When is Music?

It is on Monday.

When is Sport?

It is on Monday, Wednesday and Friday

 

  1. Фонетична розминка

 

th

   [    ]         [    ]

this           three

that          thank

mother     thin

brother     thick

father       thing

the        thirteen

they        maths

 

 

 

  1. Вправа-змагання

Учні виконують вправу 1, ст..26 в робочому зошиті, хто швидше правильно підпише малюнки назвами навчальних предметів.

 

IMG_0001 (2)

 

 

  1. Розвиток навичок аудіювання.

1) Вп.1, ст.55

Вчитель читає, учні слухають та намагаються зрозуміти про що йдеться

  1. виконання вправ після аудіювання та опрацювання слова «favourite”

      вп.2, ст.55

 

  1. Введення нового лексичного матеріалу

 

  1. ознайомити учнів із виразом I like і практикувати у його використанні

 

На дошці написані слова і діти складають речення за поданою таблицею

 

 

 

 

I like

 

English

Maths

Ukrainian

Music

Sport

Art

Reading

 

 

  1. ознайомити учнів із діями, які можна виконувати на уроках:

speak English

sing songs

run      

draw

read     

write

jump  

paint

play games

count

do sums

learn poems

 

  1. виконання вправи в робочому зошиті

 

IMG_0001

 

  1. Розвиток усного мовлення з опорою на нові лексичні одиниці

 

     Вп.3, 4, ст.55 (гра з мікрофоном)

 

  1. Homework

 Ex.1. p.54; ex.5, p. 55. WB, ex. 3,p. 38 ( write a letter about your favourite lesson)

9. Summarizing

T. Your work was excellent. You are very clever and friendly.

    Your marks are…

       How are you now? If you are O.K. clap your hands and say:

            We like to study.

            We like to rest.

             We are always happy.

             We are the best.

APPENDIX  I

Find the odd word and underline it

Викресли зайве слово

  1. Maths, English, tree
  2. classroom, evening, Computer Study
  3. week, Art, Sport
  4. Ukrainian, car, Reading
  5. Nature Study, lesson, door
  6. pupil, Crafts, find 

 

APPENDIX II

School words

Listen to the words and circle the ones you hair

  1. come, cake, computer, class, door
  2. table, take, paint, teacher, study
  3. Maths, Music, English, Sport
  4. read, sing songs, count, do sums
  5. computer, clock, Crafts, blackboard
  6. pen, pencil, Literature, Nature Study
  7. lesson, favourite, subjects, day
  1. Thursday, like, teach, Arts

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку