Модель сучасного вчителя НУШ.

Про матеріал
Модель сучасного вчителя. Сучасний вчитель як провідник змін у концепції НУШ. Вчитель нового покоління повинен не просто вчити, він повинен формувати інтелектуальну творчу особистість, адаптовану до сучасних вимог, різнобічно розвинену, соціально зрілу, яка успішно засвоює ціннісний нормативний досвід поколінь, виробляючи свій власний досвід діяльності, творчості, спілкування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасний вчитель як провідник змін у концепції НУШ. Вчитель нового покоління.

Номер слайду 2

Яким ж є сучасний вчитель?

Номер слайду 3

Сучасний вчитель Це професіонал, який знаходиться у постійному творчому пошуку, йому необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. Повинен мати права і знати свої обов’язки, вчасно визначатися: ХТО КОМУ ВИНЕН? Це залежить від сутності вчителя,як людини, бо проект етичного кодексу вчителя потребує доопрацювання. Але саме в контакті вчителя з учнем міститься основа особистісно формувальна цінність сучасної школи. Тому вчитель – “агент змін”, який керується “педагогікою партнерства”.

Номер слайду 4

Вчитель сучасної школи Повинен не просто вчити, він повинен формувати інтелектуальну творчу особистість, адаптовану до сучасних вимог, різнобічно розвинену, соціально зрілу, яка успішно засвоює ціннісний нормативний досвід поколінь, виробляючи свій власний досвід діяльності, творчості, спілкування.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо

Номер слайду 7

Які вміння потрібні сучасному вчителю?

Номер слайду 8

На рівні окремого учня

Номер слайду 9

Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Національна кваліфікаційна рамка сучасного вчителя Вміти спілкуватися з дітьми та їх батьками; Визначати свої дефіцити, планувати,організовувати та здійснювати своє підвищення кваліфікації; Творчо і критично ставитися до інновацій; Користуватися порадами колег; Володіти спектром навчання; Знати вимоги до оцінювання,порядок проведення іспитів,присвоєння кваліфікацій; Розуміти суть різних підходів до оцінювання і володіти набором засобів формуючого оцінювання; Вміти інтерпретувати дані для оцінки результатів своєї діяльності і кроку розвитку

Номер слайду 13

Яким бачать сучасного вчителя діти?

Номер слайду 14

Розумним Добрим Просунутим Суворим Розуміючим Цікавим

Номер слайду 15

Вчитель повинен вражати своїми знаннями; Зі співчуттям ставитися до дітей, з поганим самопочуттям або які запізнилися з вагомої причини; Знати нові факти зі свого предмета; Вимагати в розумних межах знання від своїх учнів і підтримувати дисципліну; Допомагати учням з вирішенням проблем; Повинен зацікавити учня чимось незвичним.

Номер слайду 16

Ми готуємо людей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ не існує, для вирішення проблем,про існування яких ми ЩЕ не знаємо

Номер слайду 17

Наша мета полягає не в тому,щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки, у тому щоб скоріше допомогти їм навчитись обходитись без нас. К. Конраді

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
21 жовтня
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку