Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти Цикл: Цикл 5-6 Години: 1.5 Галузі: Інформатична
2022-2023 н.р.
Модуль 1.
Теоретичні основи
Інформація. Апаратна та програмна складова інформаційної системи. Мережі
Новий опис діяльності |
|
|
Код Очікувані результати навчання |
Інструмент оцінювання |
|
6 ІФО 1.1.1-1 |
розрізняє та пояснює інформаційні процеси в навколишньому Опитування середовищі в контексті розв’язання конкретних задач |
|
6 ІФО 1.1.1-2 |
розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язання яких Опитування можна застосувати цифрові технології |
|
6 ІФО 1.1.2-1 |
описує призначення та застосування цифрових пристроїв і технологій для здійснення інформаційних процесів з Завдання використанням відповідної термінології |
|
6 ІФО 1.1.2-2 |
пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для Завдання розв’язання конкретних задач |
|
6 ІФО 1.1.3-1 |
наводить приклади поширення цифрових інновацій у громаді, Завдання суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості |
|
6 ІФО 1.1.3-2 |
описує та оцінює позитивний і негативний вплив інформаційних Опитування технологій на власне життя і суспільство |
|
6 ІФО 1.2.1-2 |
обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи Завдання отримання даних |
|
6 ІФО 1.2.1-3 |
розпізнає дані різних типів і наводить їх приклади Опитування |
|
обирає ключові слова і методи пошуку, формулює різні типи
6 ІФО 1.2.2-1 запитань та/або запитів для пошуку потрібної інформації та/чи Завдання файлів на носіях
Модуль 2.
Алгоритми та програми.
Алгоритмічні структури
|
Новий опис діяльності |
|
|
|||
|
Код Очікувані результати навчання |
Інструмент оцінювання |
|
|||
6 ІФО 2.1.1-1 |
складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язання задач |
Завдання |
||||
|
6 ІФО 2.1.2-1 |
знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок |
Опитування |
|||
6 ІФО 2.1.2-2 |
робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі |
Опитування |
||||
6 ІФО 2.2.1-1 |
наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують |
Завдання |
||||
6 ІФО 2.2.1-2 |
створює і виконує програмний проект у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше) |
Завдання |
||||
6 ІФО 2.2.1-4 |
пропонує власні способи перевірки правильності роботи проекту |
Завдання |
||||
6 ІФО 2.2.2-1 |
розпізнає типові помилки, які виникають під час запуску програмного проекту, і пропонує способи їх усунення |
Опитування |
||||
6 ІФО 2.2.2-3 |
прогнозує зміну результату роботи проекту внаслідок внесення змін до нього |
Завдання |
||||
6 ІФО 2.3.1-1 |
складає список підзадач для розв’язання великої або складної задачі |
Завдання |
||||
Модуль 3. |
|
|
||||
Інформаційні моделі. Комп’ютерні презентації.
Пошукові системи. Програми підготовки електронних презентацій. Векторний графічний редактор.
Новий опис діяльності
Код |
Очікувані результати навчання |
Інструмент оцінювання |
6 ІФО 2.4.2-2 |
використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів |
Спостереження |
6 ІФО 2.4.3-1 |
створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку |
Спостереження |
6 ІФО 2.4.3-2 |
обирає і застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів |
Спостереження |
6 ІФО 2.4.3-3 |
використовує програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів |
Спостереження |
6 ІФО 2.4.3-4 |
створює мультимедійні презентації |
Спостереження |
6 ІФО 2.4.3-5 |
дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів |
Спостереження |
6 ІФО 2.5.1-1 |
бере участь у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів |
Спостереження |
6 ІФО 2.5.1-2 |
планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання |
Спостереження |
6 ІФО 2.5.2-1 |
пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту |
Спостереження |
6 ІФО 2.5.2-2 |
пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту |
Спостереження |
6 ІФО 2.5.2-3 |
наводить приклади переваги конструктивної співпраці |
Спостереження |
6 ІФО 2.5.3-2 |
бере участь у представленні результатів групової роботи |
Спостереження |