Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи»

Про матеріал
Модельна навчальна програма з інформатики (далі – Програма) розроблена на основі Державного стандарту базової середньої освіти, яким визначено вимоги до обов’язкових результатів навчання інформатичної освітньої галузі. Метою інформатичної освітньої галузі, що узгоджується з метою навчального предмета є розвиток особистості учня, здатного використовувати цифрові інструменти і технології для розв’язання проблем, розвитку, творчого самовираження, забезпечення власного і суспільного добробуту, формування вмінь критично мислити, безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві. Тому під час розроблення Програми були виокремлені такі завдання предмета: ●формування ІКТ-компетентності дитини, зокрема ознайомлення учнів із цифровими інструментами для підтримки навчання; ●розвиток мислення та вміння навчатися; ●формування:○позитивного досвіду програмування; ○навичок співпраці взагалі та в онлайнових середовищах зокрема; ○навичок безпечного використання ІКТ-технологій; ○навичок свідомого та критичного виконання дій з інформацією. Також були визначені пріоритетні цілі викладання предмета: ●пробуджувати у дитини інтерес до навчання; ●формувати вміння вчитися протягом життя, використовуючи різніджерела інформації, вчити методів та прийомів навчання; ●вчити визначати навчальні цілі та добирати цифрові інструменти дляїх досягнення; ●надати можливість для творчого розвитку та самореалізації учня/учениці, зокрема із застосуванням цифрових інструментів; ●формувати навички пошуку, опрацювання, аналізу, подання, застосування та створення інформації; вчити опрацюванню текстових, графічних, мультимедійних та цифрових даних, опановуючи як загальні прийоми, так і ознайомлюючи учнів з особливостями конкретних програмних середовищ; ● формувати громадянську позицію учня/учениці, зокрема вчити критично оцінювати інформацію, яка поширюється медіаресурсами; ● формувати системне та алгоритмічне мислення учня/учениці; ● забезпечувати всебічний розвиток дитини.
Перегляд файлу

Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти Цикл: Цикл 5-6 Години: 1.5 Галузі: Інформатична

2022-2023 н.р.

Модуль 1.

Теоретичні  основи

Інформація. Апаратна та програмна складова  інформаційної системи. Мережі

Новий опис діяльності

 

                Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 ІФО 1.1.1-1

розрізняє та пояснює інформаційні процеси в навколишньому

Опитування середовищі в контексті розв’язання конкретних задач

6 ІФО 1.1.1-2

розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язання яких

Опитування можна застосувати цифрові технології

6 ІФО 1.1.2-1

описує призначення та застосування цифрових пристроїв і

технологій для здійснення інформаційних процесів з            Завдання використанням відповідної термінології

6 ІФО 1.1.2-2

пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для

Завдання розв’язання конкретних задач

6 ІФО 1.1.3-1

наводить приклади поширення цифрових інновацій у громаді,

Завдання суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості

6 ІФО 1.1.3-2

описує та оцінює позитивний і негативний вплив інформаційних

Опитування технологій на власне життя і суспільство

6 ІФО 1.2.1-2

обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи

Завдання отримання даних

6 ІФО 1.2.1-3

розпізнає дані різних типів і наводить їх приклади                                              Опитування

обирає ключові слова і методи пошуку, формулює різні типи

6 ІФО 1.2.2-1                запитань та/або запитів для пошуку потрібної інформації та/чи            Завдання файлів на носіях

Модуль 2.

Алгоритми та програми.

Алгоритмічні структури

 

Новий опис діяльності

 

 

 

           Код                                                         Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

 

6 ІФО 2.1.1-1

складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язання задач

Завдання

 

6 ІФО 2.1.2-1

знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок

Опитування

6 ІФО 2.1.2-2

робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі

Опитування

6 ІФО 2.2.1-1

наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують

Завдання

6 ІФО 2.2.1-2

створює і виконує програмний проект у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше)

Завдання

6 ІФО 2.2.1-4

пропонує власні способи перевірки правильності роботи проекту

Завдання

6 ІФО 2.2.2-1

розпізнає типові помилки, які виникають під час запуску програмного проекту, і пропонує способи їх усунення

Опитування

6 ІФО 2.2.2-3

прогнозує зміну результату роботи проекту внаслідок внесення змін до нього

Завдання

6 ІФО 2.3.1-1

складає список підзадач для розв’язання великої або складної задачі

Завдання

Модуль 3.

 

 

Інформаційні моделі. Комп’ютерні презентації.

Пошукові системи. Програми підготовки електронних презентацій. Векторний графічний редактор.

Новий опис діяльності

 

Код

Очікувані результати навчання

Інструмент оцінювання

6 ІФО 2.4.2-2

використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених:

текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів

Спостереження

6 ІФО 2.4.3-1

створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку

Спостереження

6 ІФО 2.4.3-2

обирає і застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів

Спостереження

6 ІФО 2.4.3-3

використовує програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів

Спостереження

6 ІФО 2.4.3-4

створює мультимедійні презентації

Спостереження

6 ІФО 2.4.3-5

дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів

Спостереження

6 ІФО 2.5.1-1

бере участь у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів

Спостереження

6 ІФО 2.5.1-2

планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання

Спостереження

6 ІФО 2.5.2-1

пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту

Спостереження

6 ІФО 2.5.2-2

пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту

Спостереження

6 ІФО 2.5.2-3

наводить приклади переваги конструктивної співпраці

Спостереження

6 ІФО 2.5.3-2

бере участь у представленні результатів групової роботи

Спостереження

 

pdf
Додано
25 серпня 2022
Переглядів
458
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку