Чим діти займаються влітку?
І.Ранкова зустріч
1.Привітання
1.1 Вітання з учнями за допомогою вірша (Діти виконують відповідні рухи)
Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Сіли, встали, встали, сіли,
Бачте, як розвеселили.
Стало сонце танцювати,
Нас до танцю припрошати.
Нумо, разом, нумо, всі
Потанцюймо по росі!
1.2 Ігровий тренінг «Я обираю настрій» .
Учні прислухаються до власних почуттів і обирають той малюнок, який
відповідає настрою.
2. Обмін інформацією
- Чим можна займатися влітку? (Бігати, кататися на велосипеді, купатися у
річці, грати у футбол, відпочивати …)
- А чим найбільше вам подобається займатися влітку? (відповіді дітей)
3. Гра « І я теж »
Діти стають у коло. Вчитель читає речення. Якщо прочитане стосується учня,він виходить до центру кола і каже « І я теж.»
- Я полюбляю влітку кататися на велосипеді.
- Я полюбляю влітку їсти морозиво.
- Я полюбляю влітку дивитися телевізор.
- Я полюбляю влітку битися і сваритися з друзями.
- Я полюбляю влітку займатися спортом.
- Я полюбляю влітку відпочивати на морі.
- Я полюбляю влітку дражнити друзів.
- Я полюбляю влітку знайомитися із новими друзями.
Підсумок: Влітку ми можемо займатися улюбленими справами, тому що це пора відпочинку, радості, бадьорості,канікул. Сьогодні ми дізнаємося чим ще можна займатися влітку.
4. Вправа «Календар»
- Яке сьогодні число?
- Який місяць? Рік?
- Яка погода за вікном?
ІІ. Розкриття дослідницького питання «Чим можна займатися влітку?»
розв’язати приклади. Якщо правильно розв’яжете приклад, картка
перевернеться і ви побачите предмет з яким дуже весело влітку.
ДОДАТОК 1
45+20 |
95-40 |
100-60 |
|
|
|
Надувний круг |
Санчата |
М’яч |
ДОДАТОК 2
60+35 |
85-45 |
15+12 |
|
|
|
Ролики |
Морозиво |
Лижи |
ДОДАТОК 3
25+23 |
75-42 |
24+31 |
|
|
|
Рокетки |
Вітаміни |
Комп’ютер |
3.Диспут « Комп’ютер - корисно чи шкідливо?»
Діти об’єднуються у групи і обговорюють питання.
Після виступів кожної групи можна запропонувати дітям підсумкове запитання: Чи можна пропустити через комп’ютер головне? (припущення дітей)
ІІІ. Екскурсія до лісу/парку «Спостереження за природою влітку»
Вправи і запитання під час екскурсії:
Вчитель називає назви дерев, кущів, і трав’янистих рослин. Діти повинні визначити до якої з груп належить та чи інша назва рослини і показати відповідними рухами. Дерево-підняти руки вгору, кущ – руки на пояс, трав’яниста рослина – присісти.
Довідка: Калина, дуб, береза, чорнобривці, жоржини, аґрус, мальви, яблуня ромашка, тополя, ялина, подорожник, шипшина.
Вправа «Ходьба із зупинкою за сигналом», «Ходьба на носках», «Ходьба на п’ятах», «Де можна грати, а де ні».
Рухливі ігри:
ХИТРА ЛИСИЦЯ
Хід гри :
Діти стоять у колі пліч-о-пліч, заклавши руки за спину. Вихователь проходить за колом і непомітно торкається кого-небудь із них. Дитина, якої торкнувся вихователь, стає «хитрою лисицею». Вихователь пропонує кому-небудь із дітей уважно подивитися на своїх товаришів, пошукати очима «хитру лисицю». Якщо дитина відразу не знайде, діти всі разом запитують: «Хитра лисице, де ти?» І пильно стежать за обличчям кожного, чи не викаже себе «хитра лисиця». Після трьох запитань ласиця відповідає: «Я тут!» і вбігає в коло, а діти швидко розбігаються, «Лисиця» їх ловить (торкається рукою). Коли буде спіймано 2–3 дітей, гра завершується. Рекомендації до гри Якщо «лисиця» викаже себе раніше, ніж її запитають, діти обирають іншу «лисицю».
ВЕСЕЛКА
Хід гри:
За допомогою лічилки обирається «Веселка», який повертається обличчям до гравців, піднімає руки в сторони (протягом усієї гри «Веселка» залишається на своєму місці). «Веселка» називає який-небудь колір. Гравці знаходять цей колір у себе в одязі або у кого-небудь із сусідів (можна триматися за одяг інших) і, торкаючись цього кольору, спокійно проходять під «Веселкою» (під його руками). Якщо у гравця відсутній потрібний колір і немає можливості торкнутися названого кольору, він повинен швидко пробігти під «Веселкою». Якщо «Веселка» квацнув гравця, то він стає новим «Веселкою» і гра продовжується.
Що можна почути влітку? (спів пташок, шепіт листочків, дзижчання комах)
Діти прислухаються до природи закривши очі, зберігаючи абсолютну тишу і
намагаються почути «звуки літа».
Діти утворюють коло і діляться своїми емоціями від екскурсії.
Допоможуть в цьому цеглинки Lego. Діти обирають одну цеглинку відповідного кольору, який відповідає отриманим емоціям, пояснюючи чому саме такий колір був обраний.
ІV. Творча робота «Мої враження від екскурсії»
Пропоную вам намалювати те, що найбільше запам’яталося під час екскурсії.
Презентація робіт учнів.
Виставка робіт «Мої літні враження»
V. Рефлексія. Підведення підсумків .
- Що нового ти дізнався?
- Що тебе вразило?
- Чим діти займаються влітку?
- Щоб підвести підсумки нашого заняття пропоную пограти у гру «Зіпсований
телефон ».
Хід гри:
Одна дитина в кінці ряду повинна прошепотіти слово –назву предмета, який допомагає розважитися влітку, в вухо іншої дитини, яка стоїть поруч. Інша дитина шепоче почуте слово наступній дитині, яка стоїть поруч , і так далі, до останньої дитини в ряду. Остання дитина у ряду виголошує слово вголос.