Модельна програма для 1 класу НУШ. "Чим діти займаються влітку"

Про матеріал
Модельна навчальна програма містить завдання для педагога, які він ставить перед собою в рамках тижня, а також що мають знати й вміти учні після розгляду дослідницьких запитань.
Перегляд файлу

Чим діти займаються влітку?

І.Ранкова зустріч

1.Привітання

    1.1 Вітання з учнями за допомогою вірша (Діти виконують відповідні рухи)

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

 

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Сіли, встали, встали, сіли,

Бачте, як розвеселили.

 

Стало сонце танцювати,

Нас до танцю припрошати.

Нумо, разом, нумо, всі

Потанцюймо по росі!

 

    1.2 Ігровий тренінг «Я обираю настрій» .

          Учні прислухаються до власних почуттів і обирають той малюнок, який

          відповідає настрою.

 

2. Обмін інформацією

 

  • Яка пора року прийшла до нас? (Літо)
  • По чому це ви зрозуміли?(Спека, хочеться скупатися у річці, хочеться пити прохолодні напої, їсти морозиво…)
  • Що буває тільки влітку ? (Ягоди, фрукти, тепло,  яскраве сонечко…)

     -    Чим можна займатися влітку? (Бігати, кататися на велосипеді, купатися у

          річці, грати у футбол, відпочивати …)

     -    А чим найбільше вам подобається займатися влітку? (відповіді дітей)

 

3. Гра « І я теж »

Діти стають у коло. Вчитель читає речення. Якщо прочитане стосується учня,він виходить до центру кола і каже « І я теж.»

- Я полюбляю влітку кататися на велосипеді.

- Я полюбляю влітку їсти морозиво.

- Я полюбляю влітку дивитися телевізор.

- Я полюбляю влітку битися і сваритися з друзями.

- Я полюбляю влітку займатися спортом.

- Я полюбляю влітку відпочивати на морі.

- Я полюбляю влітку дражнити друзів.

- Я полюбляю влітку знайомитися із новими друзями.

 

Підсумок: Влітку ми можемо займатися улюбленими справами, тому що це пора відпочинку, радості, бадьорості,канікул. Сьогодні ми дізнаємося чим ще можна займатися влітку.

 

4. Вправа «Календар»

- Яке сьогодні число?

- Який місяць? Рік?

- Яка погода за вікном? 

 

ІІ. Розкриття дослідницького питання «Чим можна займатися влітку?»

 

  1. Вправа «Вилучи зайве» або «Математична мозаїка»
  • Для того, щоб дізнатися чим ще можна займатися влітку нам треба 

    розвязати приклади. Якщо правильно розвяжете приклад, картка

    перевернеться і ви побачите предмет з яким дуже весело влітку.

  • Будьте уважні, і якщо треба - вилучіть зайве.
  • Зєднайте картку зі словом-відповіддю.

ДОДАТОК 1

 

       45+20

             95-40

                 100-60

kartinka_myach_7_03213154.jpg

42599808_images_7956165741.jpg

1329137.jpg

Надувний круг

       Санчата

            М’яч

 

 

 

 

 

         ДОДАТОК 2

           60+35

     85-45

        15+12

detskie-lyzhi-s-palkami-i-krepleniyami-gismo-riders-baby-ski-90-sm-chekhiya-sinij.jpg

04Ролики_раздвижные_Larsen_Nero_Pink_розовый_размер_М.jpg

depositphotos_14128085-stock-photo-ice-cream-scoops-in-waffle.jpg

          Ролики

    Морозиво

       Лижи

 

ДОДАТОК 3

 

           25+23

              75-42

             24+31

161345752_w640_h640_raketki-dlya-badmintona.jpg

3c27f5880d47b0cbba37431fc491892a.jpg

ovoshchi-i-frukty-dlya-volos.jpg

       Рокетки

     Вітаміни

     Компютер

 

  • Скласти речення із словами – відгадками (три на вибір) і записати їх у зошит.
  • Після виконання завдання, діти презентують складені речення.

 

3.Диспут « Компютер - корисно чи шкідливо?»

 

Діти обєднуються у групи і обговорюють питання.

Після виступів кожної групи можна запропонувати дітям підсумкове запитання:  Чи можна пропустити через комп’ютер головне? (припущення дітей)

 

ІІІ. Екскурсія до лісу/парку «Спостереження за природою влітку»

 

       Вправи і запитання під час екскурсії:

  1. Обговорення правил безпеки під час екскурсії;
  2. Ознайомлення учнів із  трав’янистими рослини, кущами, деревами, які ростуть біля школи;
  3.  За допомогою простих спостережень навчити учнів розрізняти трав’янисті рослини, кущі, дерева. Називати їх ознаки.
  4. За допомогою простих спостережень навчити учнів розрізняти дикі і культурні рослини.
  5. Гра « Визнач і покажи»

Вчитель називає назви дерев, кущів, і травянистих рослин. Діти повинні визначити до якої з груп належить та чи інша назва рослини і показати відповідними рухами. Дерево-підняти руки вгору, кущ – руки на пояс, травяниста рослина – присісти.

Довідка: Калина, дуб, береза, чорнобривці, жоржини, аґрус, мальви, яблуня ромашка, тополя, ялина, подорожник, шипшина.

  1. Загально-розвивальні вправи « Відпочиваємо, не шкодячи природі »

Вправа «Ходьба із зупинкою за сигналом», «Ходьба на носках», «Ходьба на пятах», «Де можна грати, а де ні».

Рухливі ігри:

ХИТРА ЛИСИЦЯ

                                                                 Хід гри :

Діти стоять у колі пліч-о-пліч, заклавши руки за спину. Ви­хователь проходить за колом і непомітно торкається кого-небудь із них. Дитина, якої торкнувся вихователь, стає «хитрою лисицею». Вихователь пропонує кому-небудь із дітей уважно подивитися на своїх товаришів, пошукати очима «хитру лисицю». Якщо дитина відразу не знайде, діти всі разом запитують: «Хитра лисице, де ти?» І пильно стежать за обличчям кожного, чи не викаже себе «хитра лисиця». Після трьох запитань ласиця відповідає: «Я тут!» і вбігає в коло, а діти швидко розбігаються, «Лисиця» їх ловить (торкається рукою). Коли буде спіймано 2–3 дітей, гра завершу­ється. Рекомендації до гри Якщо «лисиця» викаже себе раніше, ніж її запитають, діти обирають іншу «лисицю».

 

ВЕСЕЛКА

Хід гри:

За допомогою лічилки обирається «Веселка», який повертаєть­ся обличчям до гравців, піднімає руки в сторони (протягом усієї гри «Веселка» залишається на своєму місці). «Веселка» називає який-небудь колір. Гравці знаходять цей колір у себе в одязі або у кого-небудь із сусідів (можна триматися за одяг інших) і, торкаючись цього кольору, спокійно проходять під «Веселкою» (під його руками). Якщо у гравця відсутній по­трібний колір і немає можливості торкнутися названого кольору, він повинен швидко пробігти під «Веселкою». Якщо «Веселка» квацнув гравця, то він стає новим «Веселкою» і гра продовжу­ється.

 

  1. Вправа «Почуй звуки літа»

     Що можна почути влітку? (спів пташок, шепіт листочків,  дзижчання комах)

     Діти прислухаються до природи закривши очі, зберігаючи абсолютну тишу і 

     намагаються почути «звуки літа».

 

  1. Вправа « Мої емоції від екскурсії»

Діти утворюють коло і  діляться своїми емоціями від екскурсії.

Допоможуть в цьому цеглинки Lego. Діти обирають одну цеглинку відповідного кольору, який відповідає отриманим емоціям, пояснюючи чому саме такий колір був обраний.

 

ІV. Творча робота «Мої враження від екскурсії»

Пропоную вам намалювати те, що найбільше запамяталося під час екскурсії.

Презентація робіт учнів.

Виставка робіт «Мої літні враження»

 

V. Рефлексія. Підведення підсумків .

     -  Що нового  ти дізнався?

     -  Що тебе вразило?

     -  Чим діти займаються влітку?  

     -  Щоб підвести підсумки нашого заняття  пропоную пограти у гру «Зіпсований

         телефон ».

                                                     Хід гри:

Одна дитина в кінці ряду повинна прошепотіти слово –назву предмета, який допомагає розважитися влітку, в вухо іншої дитини, яка стоїть поруч. Інша дитина шепоче почуте слово наступній дитині, яка стоїть поруч , і так далі, до останньої дитини в ряду. Остання дитина у ряду виголошує слово вголос.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку