Modern professions (Сучасні професії)

Про матеріал
Більшість сучасних інтерактивних підручників містять велику кількість вбудованих інтерактивних засобів для вивчення матеріалу, такі як аудіо, відео, візуалізація та тести для самоперевірки чи тематичного контролю, що дозволяє підлаштувати електронний підручник під особисті потреби кожного учня. Окрім того, інформацію в електронних підручниках швидше та легше оновити, ніж в їх друкованих аналогах, що робить їх надзвичайно зручним засобом для вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Тема: Modern professions (Сучасні професії)

Мета: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, які мають прямий зв’язок з сучасними професіями; продовжувати вдосконалювати навички усного мовлення; розкрити важливість та вплив сучасних професій на розвиток суспільства через представлення професій, що існують в сучасномо світі; допомогти старшокласникам ознайомитись з сучасними професіями, які актуальні в наші дні в Україні і світі, розповісти про кар’єрні можливості і зміни на ринку праці за останні роки.

І. Введення (10 хвилин).

Проблемне питання від вчителя: What do you want to be when you grow up? (Ким ти хочеш бути, коли виростеш?)

Вчитель пропонує учням поділитися своїми планами чи мріями щодо майбутньої професії.

Посилання на вправу: https://pidruchnyk.com.ua/425-anglyska-mova-karpyuk-10-klas.html (стор. 40).

ІІ. Ведення нових лексичних одиниць (15 хвилин).

Вчитель: Ви бачите нові слова та фрази, пов'язані з сучасними професіями (зображення малюнків з написами професій).

Engineer

Doctor

Teacher

Programmer

Chef

Artist

Architect

Scientist

Journalist

Photographer

Посилання на вправу: https://pidruchnyk.com.ua/425-anglyska-mova-karpyuk-10-klas.html (вправа 2, стор. 40).

Вчитель: Спробуйте усно скласти кілька речень про професію, яка вам найбільше подобається з цього списку.

ІІІ. Практика (10 хвилин).

Вчитель пропонує учням записати короткий міні-текст про професію, яка їх цікавить, використовуючи нові слова та інформацію з підручника.

IV. Обговорення (10 хвилин)

Учні діляться своїми думками та обговорюють з однокласниками.

V. Підсумок (5 хвилин)

Вчитель: What did you learn about different professions today? (Що ви дізналися про різні професії сьогодні?)

Did you enjoy the audio interviews? (Вам сподобалися аудіоінтерв'ю?)

VI. Домашнє завдання (5 хвилин).

Написати есе (до 115 слів) про професію, якої ще не існує.

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
20 серпня
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку