1
Математика. 5-В клас
Усього — 210 год (6 год на тиждень)
І семестр — 96 год (резерв 3 год),
ІІ семестр — 114 год (резерв 4 год)
Інклюзійна форма навчання (F 06.8)
І семестр
№ з/п
з/п |
Зміст навчального матеріалу
Вилучені, модифіковані теми.
Замінені, адаптовані теми. |
Дата |
||
Тема 1. Натуральні числа та дії над ними. Цілі числа. Геометричні фігури й величини. Кратне відношення між величинами (35 год) |
||||
1 |
Натуральні числа. Ряд натуральних чисел. Числовий вираз. Задачі на знаходження невідомих доданків. Розв’язування текстових математичних задач |
|
||
2 |
Натуральні числа. Ряд натуральних чисел. Числовий вираз. Задачі на знаходження невідомих доданків. Розв’язування текстових математичних задач |
|
||
3 |
Діагностична робота |
|
||
4 |
Римська та десяткова системи числення. Числовий вираз. Степінь числа. Задачі на знаходження невідомих доданків. Розв’язування текстових математичних задач |
|
||
5 |
Римська та десяткова системи числення. Числовий вираз. Степінь числа. Задачі на знаходження невідомих доданків. Розв’язування текстових математичних задач |
|
||
6 |
Вимірювання величин. Площина. Точка. Пряма. Промінь. Відрізок. Ламана |
|
||
7 |
Розв’язування логічних задач та завдань прикладного спрямування. Прості текстові арифметичні задачі на зменшення та збільшення на кілька одиниць |
|
||
8 |
Цифри. Римська та десяткова системи числення. Порядок виконання дій у числовому виразі. Степінь числа. Задачі на збільшення/зменшення числа. Прості текстові арифметичні задачі на зменшення та збільшення на кілька одиниць |
|
||
9 |
Цифри. Римська та десяткова системи числення. Порядок виконання дій у числовому виразі. Степінь числа. Задачі на збільшення/зменшення числа. Прості текстові арифметичні задачі на зменшення та збільшення на кілька одиниць |
|
||
10 |
Цифри. Римська та десяткова системи числення. Порядок виконання дій у числовому виразі. Степінь числа. Задачі на збільшення/зменшення числа. Прості текстові арифметичні задачі на зменшення та збільшення на кілька одиниць |
|
11 |
Цифри. Римська та десяткова системи числення. Порядок виконання дій у числовому виразі. Степінь числа. Задачі на збільшення/зменшення числа. Прості текстові арифметичні задачі на зменшення та збільшення на кілька одиниць Самостійна робота 1 |
|
12 |
Величина. Одиниці вимірювання довжини. Промінь. Шкала. Координатний промінь |
|
13 |
Розв’язування логічних задач та завдань прикладного спрямування. Прості текстові арифметичні задачі на зменшення та збільшення на кілька одиниць |
|
14 |
Множина натуральних чисел, таблиця множення на 2. Порівняння натуральних чисел. Буквений вираз. Задачі на складання буквених виразів. Координатний промінь |
|
15 |
Множина натуральних чисел, таблиця множення на 2. Порівняння натуральних чисел. Буквений вираз. Задачі на складання буквених виразів. Координатний промінь |
|
16 |
Множина натуральних чисел, таблиця множення на 2. Порівняння натуральних чисел. Буквений вираз. Задачі на порівняння. Координатний промінь |
|
17 |
Множина натуральних чисел, таблиця множення на 2. Порівняння натуральних чисел. Буквений вираз. Задачі на порівняння. Координатний промінь. Самостійна робота 2 |
|
18 |
(XYZ) Коригування та відпрацювання навичок з теми «Натуральні числа та дії над ними» |
|
19 |
Контрольна робота 1 |
|
20 |
Аналіз контрольної роботи |
|
21 |
Величина. Іменовані числа. Кратне порівняння величин. Масштаб. Додавання та віднімання в межах 100 без переходу через розряд |
|
22 |
Розв’язування логічних задач та завдань прикладного спрямування. Прості текстові арифметичні задачі на зменшення та збільшення на кілька одиниць |
|
23 |
Множина натуральних чисел, таблиця множення на 3. Округлення натуральних чисел. Рівняння. Задачі, які розв’язуються за допомогою рівнянь. Масштаб |
|
24 |
Множина натуральних чисел, таблиця множення на 3. Округлення натуральних чисел. Рівняння. Задачі, які розв’язуються за допомогою рівнянь. Масштаб |
|
25 |
Множина натуральних чисел, таблиця множення на 3. Округлення натуральних чисел. Рівняння. Задачі, які розв’язуються за допомогою рівнянь. Масштаб |
|
26 |
Множина натуральних чисел, таблиця множення на 3. Округлення натуральних чисел. Рівняння. Задачі, які розв’язуються за допомогою рівнянь. Масштаб. Самостійна робота 3 |
|
27 |
(XYZ) Коригування та відпрацювання навичок з тем «Натуральні числа та дії над ними», «Геометричні фігури на площині» |
|
28 |
Контрольна робота 2 |
|
29 |
Аналіз контрольної роботи |
|
30 |
Величина. Іменовані величини. Кратне порівняння величин. Масштаб. Пряма. Відрізок |
|
31 |
Поняття від’ємного числа. Протилежні числа. Множення натуральних чисел. Таблиця множення на 4. |
|
32 |
Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма. Множення натуральних чисел. Таблиця множення на 4 |
|
33 |
Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма. Множення натуральних чисел. Таблиця множення на 4 |
|
34 |
Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма. Множення натуральних чисел. Таблиця множення на 4. Самостійна робота 4 |
|
35 |
Координатна площина. Графіки. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками |
|
Тема 2. Подільність чисел. Дії з натуральнимими числами. Кут. Многокутники (30 год) |
||
36 |
Подільність натуральних чисел. Дільники та кратні натурального числа. Прості числа. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 2. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками |
|
37 |
Подільність натуральних чисел. Дільники та кратні натурального числа. Прості числа. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 2. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками |
|
38 |
Подільність натуральних чисел. Дільники та кратні натурального числа. Прості числа. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 2. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками |
|
39 |
Подільність натуральних чисел. Дільники та кратні натурального числа. Прості числа. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 2. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками Самостійна робота 5 |
|
40 |
(XYZ) Коригування та відпрацювання навичок з теми «Дії з натуральними числами» |
|
41 |
Кут. Вимірювання та побудова кута |
|
42 |
Подільність натуральних чисел. Прості та складені числа. Розкладання числа на прості множники. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 3. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками. Кут |
|
43 |
Подільність натуральних чисел. Прості та складені числа. Розкладання числа на прості множники. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 3. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками. Кут |
|
44 |
Подільність натуральних чисел. Прості та складені числа. Розкладання числа на прості множники. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 3. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками. Кут |
|
45 |
Подільність натуральних чисел. Прості та складені числа. Розкладання числа на прості множники. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 3. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками Кут. Самостійна робота 6 |
|
46 |
(XYZ) Коригування та відпрацювання навичок з теми «Ділення з натуральними числами. Кут» |
|
47 |
Контрольна робота 3 |
|
48 |
Аналіз контрольної роботи |
|
49 |
Кут. Побудова кута |
|
50 |
Розв’язування логічних задач та завдань прикладного спрямування. Задачі на дві дії |
|
51 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. Задачі на найбільший спільний дільник. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 4. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками Побудова кута |
|
52 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. Задачі на найбільший спільний дільник. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 4. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками Побудова кута |
|
53 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. Задачі на найбільший спільний дільник. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 4. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками Побудова кута |
|
54 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. Задачі на найбільший спільний дільник. Ділення натуральних чисел, таблиця ділення на 4. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками. Побудова кута. Самостійна робота 7 |
|
55 |
(XYZ) Коригування та відпрацювання навичок з теми «Дії з натуральними числами. Кут» |
|
56 |
Ламана. Многокутники. Рівні фігури. Периметр многокутника |
|
57 |
Розв’язування логічних задач та завдань прикладного спрямування. Розв’язування задач на дві дії. |
|
58 |
Найменше спільне кратне. Задачі на найменше спільне кратне. Многокутники. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками. Периметр многокутника |
|
59 |
Найменше спільне кратне. Задачі на найменше спільне кратне. Многокутники. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками. Периметр многокутника |
|
60 |
Найменше спільне кратне. Задачі на найменше спільне кратне. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками. Многокутники. Периметр многокутника |
|
61 |
Найменше спільне кратне. Задачі на найменше спільне кратне. Дії з натуральними числами. Порядок дій з дужками. Многокутники. Периметр многокутника. Самостійна робота 8 |
|
62 |
(XYZ) Коригування та відпрацювання навичок з теми «Дії з натуральними числами. Многокутники. Периметр многокутника» |
|
63 |
Контрольна робота 4 |
|
64 |
Аналіз контрольної роботи |
|
65 |
Підсумковий урок з теми «Дії з натуральними числами. Кут. Многокутник» |
|
Тема 3. Звичайні дроби. Трикутники (28 год) |
||
66 |
Звичайний дріб. Правильні та неправильні дроби. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками. Периметр многокутника |
|
67 |
Звичайний дріб. Правильні та неправильні дроби. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками. Периметр многокутника |
|
68 |
Звичайний дріб. Правильні та неправильні дроби. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками. Периметр многокутника |
|
69 |
Звичайний дріб. Правильні та неправильні дроби. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками. Периметр многокутника. Самостійна робота 9 |
|
70 |
(XYZ) Коригування та відпрацювання навичок з тем «Звичайний дріб. Правильні та неправильні дроби», «Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками» |
|
71 |
Трикутник. Види трикутників. Побудова трикутника |
|
72 |
Розв’язування логічних задач та завдань прикладного спрямування. Розв’язування задач на дві дії |
|
73 |
Мішані числа. Перетворення мішаного числа на неправильний дріб і неправильного дробу на мішане число. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками. Побудова трикутника |
|
74 |
Мішані числа. Перетворення мішаного числа на неправильний дріб і неправильного дробу на мішане число. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками. Побудова трикутника |
|
75 |
Мішані числа. Перетворення мішаного числа на неправильний дріб і неправильного дробу на мішане число. Додавання та віднімання мішаних чисел. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками. Побудова трикутника |
|
76 |
Мішані числа. Перетворення мішаного числа на неправильний дріб і неправильного дробу на мішане число. Додавання та віднімання мішаних чисел. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками. Побудова трикутника. Самостійна робота 10 |
|
77 |
(XYZ) Коригування та відпрацювання навичок з теми «Мішані числа» |
|
78 |
Контрольна робота 5 |
|
79 |
Аналіз контрольної роботи |
|
80 |
Розв’язування логічних задач та завдань прикладного спрямування. Розв’язування задач на дві дії |
|
81 |
Трикутник. Види трикутників. Периметр трикутника |
|
82 |
Мішане число. Перетворення мішаного числа на неправильний дріб і неправильного дробу на мішане число. Додавання та віднімання мішаних чисел. Периметр трикутника |
|
83 |
Мішане число. Перетворення мішаного числа на неправильний дріб і неправильного дробу на мішане число. Додавання та віднімання мішаних чисел. Периметр трикутника. Самостійна робота 11 |
|
84 |
(XYZ) Коригування та відпрацювання навичок з теми «Додавання та віднімання мішаних чисел» |
|
85 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробу. Задачі на спільну роботу. Рівносторонній та рівнобедрений трикутники |
|
86 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробу. Задачі на спільну роботу. Рівносторонній та рівнобедрений трикутники |
|
87 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробу. Задачі на спільну роботу. Прямокутний трикутник |
|
88 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробу. Задачі на спільну роботу. Прямокутний трикутник. Самостійна робота 12 |
|
89 |
(XYZ) Коригування та відпрацювання навичок з теми «Скорочення дробу» |
|
90 |
Контрольна робота 6 |
|
91 |
Аналіз контрольної роботи |
|
92 |
Розв’язування логічних задач та завдань прикладного спрямування. Розв’язування задач на дві дії |
|
93 |
Математична олімпіада 1 |
|
94 |
Резерв часу |
|
95 |
Резерв часу |
|
96 |
Резерв часу |
|