Про матеріал
Урок за вищевказаною темою третій у темі «Закономірності мінливості» в розділі «Організмовий рівень організації живої природи».
На початок уроку учні повинні мати чіткі уявлення про генетичні закономірності спадковості, володіти поняттями з вивченої теми, розуміти поняття спадковості та мінливості. Модифікаційна (неспадкова) мінливість суттєво відрізняється від спадкової, тому запропонований урок, на мою думку, допоможе учням розібратися в цих відмінностях.
Теоретичний зміст уроку сприяє не лише розвитку логічного мислення, спостережливості, набуття навичок виконання певних розумових операцій, а й, головне, формуванню стійких ключових компетентностей учнів, творчої особистості з високим рівнем культури, відповідальності, громадянськими чеснотами, пробуджує почуття розуміння глобальності, на перший погляд, незначних проблем суспільства.
Знання про модифікаційну мінливість, я впевнена, допоможуть молоді, на підґрунті знань про потреби живих організмів, планувати максимальний рівень використання рослин та тварин в господарстві, побуті, і, що важливо, застосовувати їх у повсякденному житті, оточенні; спонукати дбати про особисте здоров'я, враховувати під час виховання необхідність виявлення здібностей майбутніх синів та доньок, щоб найповніше реалізувати їхній фенотип та генотип.
Урок проструктурований у діях викладача та учнів, в часі та отриманні оцінювання, як винагороди за працю уроці.
Лабораторну роботу доцільніше використовувати в парах