ЗАТВЕРДЖЕНО
Директорка __________________
_________
«_____» «____________» 20___р.
Модифікова програма з Я досліджую світ
2клас
для учня з ООП - ______________________________________
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
І семестр
№ |
Зміст навчання |
Очікувальні результати учня з ООП |
Дата |
|
Тема1 «Я у школі» |
|
|
1 |
Перший день у школі. Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення. |
Сприймає нову інформацію на слух; працює з демонстраційним матеріалом; застосовує на практиці набуті знання; показує жестами. |
01.09 02.09 |
2. |
Мої права і обов'язки. Правила дорожнього руху, |
Сприймає на слух нову інформацію; застосовує набуті знання; показує на картках сигнал світлофора; зафарбовує зображення за допомогою олівців разом з асистентом. |
05.09 05.09 06.09 |
3 |
Я виконую шкільні правила. Інформатикака в інтегрованому курсі. Я вмикаю і вимикаю комп'ютер. |
Учень сприймає на слух правила; спостерігає, переглядаючи медіа; показує жестами; виконує практично. |
06.09 07.09 |
4. |
Я виконую шкільні правила. Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення. |
Дотримується правил учня; слідкує за подіями; розвиває пам'ять граючи в розвивальні ігри; обирає картки; складає пазли за допомогою ассистента. |
07.09 |
5. |
Моє робоче місце. |
Виконує дії з допомогою ассистента; вчиться впорядковувати своє робоче місце; прикладає зусилля для виконання. |
08.09 09.09
|
6. |
Мій режим дня. |
Розуміє значення «режим дня»; дотримуєься правил розпорядку; виконує певні правила; спостерігає за оточуючими на прикладі. |
12.09 12.09 |
7. |
Мій час.Інформатика в інтегрованому курсі. |
Має уявлення про час; частково розуміє як знайти інформацію в гаджетах; знаходить інформацію за допомогою дорослого, переглядає. |
13.09 13.09 |
8. |
Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації. |
Досліджує медіа на прикладах; знаходить зображення; розмаальовує його;; використовує допоміжні предмети. |
14.09 14.09 15.09 16.09 |
9. |
Підсумок за темою. Вхідна діагностувальна робота. |
Застосовує набуті знання; знаходить знайомі об'єкти. |
19.09 19.09 |
|
Тема 2 «Як я сприймаю себе» |
|
|
10. |
Я досліджую штучні і природні об'єкти |
Знаходить спільні об'єкти; показує,досліджує та застосовує найпростіші предмети , прилади; використовує дидактичні ігри. |
20.09 20.09 21.09 21.09 |
11. |
Я – людина.Моє зовнішнє і внутрішнє. |
Показує на собі свої зовнішні якості жестами; сприймає інформацію про себе на слух; передає різні повідомлення про себе. |
22.09 |
12. |
Маю право на ім'я. Українська мова в інтегрованому курсі. |
Сприймає на слух інформацію; показує жестами; знає своє ім'я на слух» вказує на інформацію яку розуміє. |
23.09 |
13. |
Я прагну бути особистістю. |
Робить вибір відповідно своїх бажань; показує свої здібності; реагує на похвалу; має почуття; спостерігає за іншими і налагоджує з ними контакт. |
26.09 |
14. |
Мій особистий простір. Кола спілкування. |
Контактує з оточуючими мовою жестів, емоцій; дозволяє входити в свій особистий простір їншим; потребує уваги до себе; співпрацює з отрчуючими. |
26.09 27.09 27.09 |
15. |
Я – дитина. Чи подобається мені дорослішати? |
Має бажання допомагати іншим; вміє слухати іншого; встановлює контакт із старшими за себе мовою жестів; обирає серед інших. |
28.09 28.09 29.09 |
16. |
Підсумок за темою. |
Повторює і виконує вивчене з цієї теми. |
30.09 |
|
Тема 3 « Я відчуваю» |
|
|
17. |
Я розрізняю емоції. |
Показує свій емоційний стан; розрізняє на малюнку емоції дітей; розфарбовує смайлики ; обирає серед інших. |
03.10 03.10 |
18. |
Я відчуваю відразу. |
Сприймає частково на слух нову інформацію; показує відразу на предметах, малюнках, їжі; розфарбовує зображення, предмети ; реагує на цькування, тиск та приниження. |
04.10 |
19. |
Я відчуваю страх. |
Сприймає нову інформацію; малює свої страхи; виділяє серед інших. |
04.10 |
20. |
Я спілкуюся. |
Обирає зображення; виділяє серед інших; розфарбовує малюнки за допомогою допоміжних предметів; спілкується мовою жестів, емоцій; сприймає нову інформацію. |
05.10 05.10 06.10 07.10 07.10 |
21. |
Підсумок за темою. |
Повторює, та застосовує набуті знання на практиці; |
10.10 10.10 |
|
Тема 4 «Як я пізнаю світ» |
|
|
22. |
Я сприймаю інформацію органами чуття. |
Сприймає нову інформацію; показує органи чуття практично; сприймає на дотик, смак,звук, запах; |
11.10 11.10 12.10 |
23. |
Я досліджую об'єкти довкілля. |
Сприймає об'єкти зорово; показує знайомі зображення; обирає об'єкти за кольором, розіром; виділяє серед інших. |
12.10 |
24. |
Я спостерігаю. |
Спостерігає за навколишнім світом в реальному світі; через медіа; малюнки; фото. |
13.10 14.10 |
25. |
Я експерементую. |
Досліджує властивості об'єктів, речовин; сприймає інформацію; проводить досліди з допомогою інших. |
17.10 17.10 18.10 |
26. |
Я моделюю. |
Створює власний задум; застосовує ЛЕГО, конструктор, підручний матеріал. |
18.10 19.10 19.10 20.10 21.10 |
27. |
Підсумковий урок. |
Повторює раніше набуті знання на практиці. |
24.10 |
|
Тема 5 «Я піклуюся про себе» |
|
|
28. |
Який я? |
Сприймає нову інформацію; розглядає зображення частин тіла; показує на практиці; на дидактичному матеріалі. |
24.10 |
29. |
Я піклуюсь по своє здоров'я. |
Дотримується правил гігієни; здорового способу життя; має уявлення про правильну поставу; вживає корисну їжу; грає на свіжому повітрі |
25.10 |
30. |
Я піклуюсь про свою безпеку. |
Під керівництвом дорослих дотримується правил безпечної поведінки в побуті, на вулиці, на дорозі; за допомогою медіа, та інших джерел інформації. |
25.10 26.10 |
31. |
Я обираю здорову їжу. |
Знайомиться з корисними продуктами харчування; обирає серед інших; вказує що вживає; сприймає нову інформацію. |
26.10 27.10 28.10 07.11 |
32. |
Підсумок за темою. Діагностувальна робота 2. |
Виділяє, обирає, застосовує набуті знання. |
07.11 |
|
Тема 6. «Я досліджую природне довкілля восени» |
|
|
33. |
Я спостерігаю за природою восени. |
Дотримується правил поведінки в довкіллі; спостерігає за природою восени; розрізняє явища природи; обирає серед інших. |
08.11 08.11 09.11 09.11 10.11 11.11 14.11 |
34. |
Я спостерігаю за рослинами восени. |
Спостерігає за змінами в житті рослин (кущі, дерева, трав'янисті рослини); сприймає нову інформацію; |
14.11 15.11 |
35. |
Я люблю щедру осінь.Які бувають плоди. |
Сриймає нову інформацію; показує на демонстраційному матеріалі; обирає серед інших; розфарбовує зображення плодів. |
15.11 |
36. |
Я спостерігаю за тваринами восени. |
Сприймає інформацію на слух; показує тварин на демонстраційному матеріалі; обирає серед інших; показує рухи тварин, розмір жестами. |
16.11 16.11 |
37. |
Що я роблю восени? |
Показує на прикладі якими речами користується восени; власний приклад; показує на демонстраційному матеріалі речі, відповідно до пори року. |
17.11 |
38. |
Підсумок за темою. |
Повторює та демонструє свої знання відповідно теми. |
18.11 21.11 |
|
Розділ 2 «Мій дім» |
|
|
|
Тема 1 «Я у моєму домі» |
|
|
39. |
Дім, у якому я живу. |
За допомогою підручного матеріалу створює модель будинку (ЛЕГО, кубики, пазли,);обирає серед інших; показує знайомі предмети які він бачив, знає. |
21.11 22.11 |
40. |
Моя кімната. |
Сприймає нову інформацію; показує предмети, які знаходяться в кімнаті за вказівкою; разом з дорослими реалізує найпростіші трудові дії. |
22.11 23.11 |
41. |
Моя родина. |
Сприймає інформацію, показує членів родини жестами; вимовляє вже знайомі слова; знаходить серед інших. |
23.11 24.11 |
42. |
Мої домашні обов'язки. |
Вказує на предмети, об'єкти; обирає на зображенні свої обов'язки; досліджує умовні знаки справ членів родини. |
25.11 |
43.
|
Підсумок за темою. |
Повторює, показує, виділяє, обирає серед інших; застосовує набуті знання. |
28.11 28.11 |
|
Тема 2 «Предмети в моєму домі» |
|
|
44. |
Предмети в моєму домі. |
Сприймає частково нову інформацію; показує предмети побуту на демонстраційному матеріалі, в підручнику; вказує жестами на розмір; сприймає предмети на дотик; користується столовим посудом за призначенням. |
29.11 29.11 30.11 30.11 |
45. |
Я використовую інстументи. |
Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів, організовує з допомогою дорослих робоче місце |
01.12 |
46. |
Електроприлади в моєму домі. |
Розпізнає предмети, до яких не можна торкатися й наближатися |
02.12 05.12 |
47. |
Я використовую цифрові пристрої. |
Самостійно чи з допомогою дорослих демонструє результати власної діяльності; |
05.12 06.12 |
48. |
Тепло і світло у моєму домі. |
Розглядає об'єкти, які допомогають освітлювати і зігрівати свою домівку |
06.12 07.12 07.12 |
49. |
Вода у моєму домі. |
Сприймає нову інформацію, де вдома використовується вода і як нею користуються. |
08.12 09.12 |
50. |
Я користуюся водою. |
Сприймає нову інформацію, де вдома використовується вода і як нею користуються; демонструє свої дії в користуванні водою. |
12.12 12.12 13.12 |
51. |
Я досліджую повітря. |
За допомогою дорослих досліджує повітря проводячи досліди. |
13.12 |
52. |
Я дихаю повітрям. |
Сприймає інформацію відповідно повітря, кому воно потрібно; виконує дихальні вправи. |
14.12 14.12 15.12 |
53. |
Підсумок за темою. Діагностувальна робота 3. |
Повторити засвоєний матеріал з теми. |
16.12 |
|
Тема 3 «Зимові свята у моєму домі» |
|
|
54. |
Новорічні свята у моєму домі. |
Сприймає інформацію про Новорічні свята; знайомиться зі словами «подарунок», «ялинка»; розфарбовує зображення за допомогою дорослих; обирає знайомі вже раніше предмети. |
19.12 19.12 20.12 20.12 21.12 |
55. |
Я досліджую природні явища взимку. |
Спостерігає за явищами природи взимку; досліджує на дотик сніг, лід; показує жестами холод, мороз. |
21.12 |
56. |
Я досліджую сніг. |
За допомогою дорослих досліджує сніг (робить дослід )для себе бачить результат успіху. |
22.12 |
57. |
Я досліджую погоду взимку. |
Спостерігає за погодою взимку.(явищами ). |
23.12 26.12 26.12 |
58 |
Я досліджую рослини взимку. |
Спостерігає за рослинами взимку в навколишньому середовищі; знаходить за допомогою дорослих інформацію в мережі інтернет. |
27.12 27.12 |
59. |
Я досліджую птахів взимку. |
Спостерігає за птахами, які залишилися зимувати; впізнає на зображенні, в реальному світі. |
28.12 28.12 |
60. |
Я досліджую тварин взимку. |
Спостерігає за тваринами взимку переглядаючи медіа, (казки, книги, відео матеріали). |
29.12 30.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|