Модифікова програма з Я досліджую світ 2 клас І семестр

Про матеріал
Модифікова програма з Я досліджую світ 2 клас для учня з ООП рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток (розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
Перегляд файлу

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 Директорка __________________

                                                                                  _________

                                                                                 «_____» «____________» 20___р.

 

 

 

 

                   Модифікова програма  з Я досліджую світ

                                                             2клас

          для учня з ООП   - ______________________________________

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника  І.Большакова, М.Пристінська)

                                                         І семестр

Зміст навчання

Очікувальні результати учня з ООП

Дата

 

Тема1 «Я у школі»

 

 

1

Перший день у школі. Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення.

Сприймає нову інформацію на слух; працює з демонстраційним матеріалом; застосовує на практиці набуті знання; показує жестами.

01.09

02.09

2.

Мої права і обов'язки. Правила дорожнього руху,

Сприймає на слух нову інформацію; застосовує набуті знання; показує на картках сигнал світлофора; зафарбовує зображення за допомогою олівців разом з асистентом.

05.09

05.09

06.09

3

Я виконую шкільні правила. Інформатикака в інтегрованому курсі. Я вмикаю і вимикаю комп'ютер.

Учень сприймає на слух правила; спостерігає, переглядаючи медіа; показує жестами; виконує практично.

06.09

07.09

4.

Я виконую шкільні правила. Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення.

Дотримується правил учня; слідкує за подіями; розвиває пам'ять граючи в розвивальні ігри; обирає картки; складає пазли за допомогою ассистента.

07.09

5.

Моє робоче місце.

Виконує дії з допомогою ассистента; вчиться впорядковувати своє робоче місце; прикладає зусилля для виконання.

08.09

09.09

 

6.

Мій режим дня.

Розуміє значення «режим дня»;  дотримуєься правил розпорядку; виконує певні правила; спостерігає за оточуючими на прикладі.

12.09

12.09

7.

Мій час.Інформатика в інтегрованому курсі.

Має уявлення про час;  частково розуміє як знайти інформацію в гаджетах; знаходить інформацію за допомогою дорослого, переглядає.

13.09

13.09

8.

Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації.

Досліджує медіа на прикладах; знаходить зображення; розмаальовує його;; використовує допоміжні предмети.

14.09

14.09

15.09

16.09

9.

Підсумок за темою.             Вхідна діагностувальна робота.

Застосовує набуті знання; знаходить знайомі об'єкти.

19.09

19.09

 

Тема 2 «Як я сприймаю себе»

 

 

10.

Я досліджую штучні і природні об'єкти

Знаходить спільні об'єкти; показує,досліджує та застосовує найпростіші предмети , прилади; використовує дидактичні ігри.

20.09

20.09

21.09

21.09

11.

Я – людина.Моє зовнішнє і внутрішнє.

Показує на собі свої зовнішні якості жестами; сприймає інформацію про себе на слух; передає різні повідомлення про себе.

22.09

12.

 Маю право на ім'я. Українська мова в інтегрованому курсі.

Сприймає на слух інформацію; показує жестами; знає своє ім'я на слух» вказує на інформацію яку розуміє.

23.09

13.

Я прагну бути особистістю.

Робить вибір  відповідно своїх бажань; показує свої здібності; реагує на похвалу; має почуття; спостерігає за іншими  і налагоджує з ними контакт.

26.09

14.

Мій особистий простір. Кола спілкування.

Контактує з оточуючими мовою жестів, емоцій; дозволяє входити в свій особистий простір їншим; потребує уваги до себе; співпрацює з отрчуючими.

26.09

27.09

27.09

15.

Я – дитина. Чи подобається мені дорослішати?

Має бажання допомагати іншим; вміє слухати іншого; встановлює контакт із старшими за себе мовою жестів; обирає серед інших.

28.09

28.09

29.09

16.

Підсумок за темою.

Повторює і виконує вивчене з цієї теми.

30.09

 

Тема 3 « Я відчуваю»

 

 

17.

Я розрізняю емоції.

Показує свій емоційний стан; розрізняє на малюнку емоції дітей; розфарбовує смайлики ; обирає серед інших.

03.10

03.10

18.

Я відчуваю відразу.

Сприймає частково на слух нову інформацію; показує відразу на предметах, малюнках, їжі; розфарбовує зображення, предмети ; реагує на цькування, тиск та приниження.

04.10

19.

Я відчуваю страх.

Сприймає нову  інформацію; малює свої страхи; виділяє серед інших.

04.10

20.

Я спілкуюся.

Обирає зображення; виділяє серед інших; розфарбовує малюнки за допомогою допоміжних предметів; спілкується мовою жестів, емоцій; сприймає нову  інформацію.

05.10

05.10

06.10

07.10

07.10

21.

Підсумок за темою.

Повторює, та застосовує набуті знання на практиці;

10.10

10.10

 

Тема 4 «Як я пізнаю світ»

 

 

22.

Я сприймаю інформацію органами чуття.

Сприймає нову інформацію; показує органи чуття практично; сприймає на дотик, смак,звук, запах;

11.10

11.10

12.10

23.

Я досліджую об'єкти  довкілля.

Сприймає об'єкти   зорово; показує знайомі зображення;  обирає об'єкти за кольором, розіром; виділяє серед інших.

12.10

24.

Я спостерігаю.

Спостерігає за навколишнім світом в реальному світі; через медіа; малюнки; фото.

13.10

14.10

25.

Я експерементую.

Досліджує властивості об'єктів, речовин; сприймає інформацію; проводить досліди з допомогою інших.

17.10

17.10

18.10

26.

Я моделюю.

Створює власний задум; застосовує ЛЕГО, конструктор, підручний матеріал.

18.10

19.10

19.10

20.10

21.10

27.

Підсумковий урок.

Повторює раніше набуті знання на практиці.

24.10

 

Тема 5 «Я піклуюся про себе»

 

 

28.

Який я?

Сприймає нову інформацію; розглядає зображення частин тіла; показує на практиці; на дидактичному матеріалі.

24.10

29.

Я піклуюсь по своє здоров'я.

Дотримується правил гігієни; здорового способу життя; має уявлення про правильну поставу; вживає корисну їжу; грає на свіжому повітрі

25.10

30.

Я піклуюсь про свою безпеку.

Під керівництвом дорослих дотримується правил безпечної поведінки в побуті, на вулиці, на дорозі; за допомогою медіа, та інших джерел інформації.

25.10

26.10

31.

Я обираю здорову їжу.

Знайомиться з корисними продуктами харчування; обирає серед інших; вказує що вживає; сприймає нову інформацію.

26.10

27.10

28.10

07.11

32.

Підсумок за темою. Діагностувальна робота 2.

Виділяє, обирає, застосовує набуті знання.

07.11

 

Тема 6. «Я досліджую природне довкілля восени»

 

 

33.

Я спостерігаю за природою восени.

Дотримується правил поведінки в довкіллі; спостерігає за природою восени; розрізняє явища природи; обирає серед інших.

08.11

08.11 09.11

09.11

10.11

11.11

14.11

34.

Я спостерігаю за рослинами  восени.

Спостерігає за змінами в житті рослин (кущі, дерева, трав'янисті рослини); сприймає нову інформацію;

14.11

15.11

35.

Я люблю щедру осінь.Які бувають плоди.

Сриймає нову інформацію; показує на демонстраційному матеріалі; обирає серед інших; розфарбовує зображення плодів.

15.11

36.

Я спостерігаю за тваринами восени.

Сприймає інформацію на слух; показує тварин на демонстраційному матеріалі; обирає серед інших; показує рухи тварин, розмір жестами.

16.11

16.11

37.

Що я роблю восени?

Показує на прикладі якими речами користується восени; власний приклад; показує на демонстраційному матеріалі речі, відповідно до пори року.

17.11

38.

Підсумок за темою.

Повторює та демонструє свої знання відповідно теми.

18.11

21.11

 

Розділ 2 «Мій дім»

 

 

 

Тема 1 «Я у моєму домі»

 

 

39.

Дім, у якому я живу.

За допомогою підручного матеріалу створює модель будинку (ЛЕГО, кубики, пазли,);обирає серед інших; показує знайомі предмети які він бачив, знає.

21.11

22.11

40.

Моя кімната.

Сприймає нову інформацію; показує предмети, які знаходяться в кімнаті за вказівкою; разом з дорослими реалізує найпростіші трудові дії.

22.11

23.11

41.

Моя родина.

Сприймає інформацію, показує членів родини жестами; вимовляє вже знайомі слова; знаходить серед інших.

23.11

24.11

42.

Мої домашні обов'язки.

Вказує на предмети, об'єкти; обирає  на зображенні свої обов'язки; досліджує умовні знаки справ                                                                                         членів родини.

25.11

43.

 

Підсумок за темою.

Повторює, показує, виділяє, обирає серед інших; застосовує набуті знання.

28.11

28.11

 

Тема 2 «Предмети в моєму домі»

 

 

44.

Предмети в моєму домі.

Сприймає  частково нову інформацію; показує предмети побуту на демонстраційному матеріалі, в підручнику; вказує жестами на розмір; сприймає предмети на дотик; користується столовим посудом за призначенням.

29.11

29.11

30.11

30.11

45.

Я використовую інстументи.

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів, організовує з допомогою дорослих робоче місце

01.12

46.

Електроприлади в моєму домі.

Розпізнає предмети, до яких не можна торкатися й наближатися

02.12

05.12

47.

Я використовую цифрові пристрої.

Самостійно чи з допомогою дорослих демонструє результати власної діяльності;

05.12

06.12

48.

Тепло і світло у моєму домі.

Розглядає об'єкти, які допомогають освітлювати і зігрівати свою домівку

06.12

07.12

07.12

49.

Вода у моєму домі.

Сприймає нову інформацію, де вдома використовується вода і як нею користуються.

08.12

09.12

50.

Я користуюся водою.

Сприймає нову інформацію, де вдома використовується вода і як нею користуються; демонструє свої дії в користуванні водою.

12.12

12.12

13.12

51.

Я досліджую повітря.

За допомогою дорослих досліджує повітря проводячи досліди.

13.12

52.

Я дихаю повітрям.

Сприймає інформацію відповідно повітря, кому воно потрібно; виконує дихальні вправи.

14.12

14.12

15.12

53.

Підсумок за темою. Діагностувальна робота 3.

Повторити засвоєний матеріал з теми.

16.12

 

Тема 3 «Зимові свята у моєму домі»

 

 

54.

Новорічні свята у моєму домі.

Сприймає інформацію про Новорічні свята; знайомиться зі словами «подарунок», «ялинка»; розфарбовує зображення за допомогою дорослих; обирає знайомі вже раніше предмети.

19.12

19.12

20.12

20.12

21.12

55.

Я досліджую природні явища взимку.

Спостерігає за явищами природи взимку; досліджує на дотик сніг, лід; показує жестами холод, мороз.

21.12

56.

Я досліджую сніг.

За допомогою дорослих досліджує сніг (робить дослід )для себе бачить    результат успіху.

22.12

57.

Я досліджую погоду взимку.

Спостерігає за погодою взимку.(явищами ).

23.12

26.12

26.12

58

Я досліджую рослини взимку.

Спостерігає за рослинами взимку в навколишньому середовищі; знаходить за допомогою дорослих інформацію в мережі інтернет.

27.12

27.12

59.

Я досліджую птахів взимку.

Спостерігає за птахами, які залишилися зимувати; впізнає на зображенні, в реальному світі.

28.12

28.12

60.

Я досліджую тварин взимку.

Спостерігає за тваринами взимку  переглядаючи медіа, (казки, книги, відео матеріали).

29.12

30.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савчук Марія
    ДОБРОГО ДНЯ. ЩИРО ВДЯЧНА ЗА ОТРИМАНУ ДОПОМОГУ. ХАЙ ЩАСТИТЬ ВАМ!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
22 січня 2023
Переглядів
2105
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку