Модифікова програма з Я досліджую світ ІІ семестр.

Про матеріал
Модифікова програма з Я досліджую світ 2клас для учня з ООП рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток (розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
Перегляд файлу

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 Директорка ___________________

                                                                                  _____________________________

                                                                                 «_____» «____________» 20___р.

 

 

 

 

                   Модифікова програма  з Я досліджую світ

                                                             2клас

          для учня з ООП  

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника  І.Большакова, М.Пристінська)

                                                         ІІ семестр

Зміст навчання

Очікувальні  результати  учня з ООП

Дата

 

Зимові свята у моєму домі.

 

 

1.

Що роблять люди взимку?

Сприймає нову інформацію на слух; працює з демонстраційним матеріалом; застосовує на практиці набуті знання; показує жестами.

16.01

16.01

2.

Що я святкую взимку? Інформатика в інтегрованому курсі. Я шукаю інформацію в мережі інтернет.

Знаходить інформацію в мережі інтернет про зимові свята за допомогою ассистента; передає ємоційний стан переглянутого, побаченого; показує на зображенні свята; обирає серед інших.

17.01

17.01

18.01

18.01

3.

Я досліджую склад грунту.Українська мова в інтегрованому курсі

Переглядає словник, сприймає на слух нове слово, його значення, інформацію; друкує букви  слова «грунт»; викладає букви на фішках та підручному матеріалі; показує знайомі вже букви.

19.01

20.01

23.01

23.01

 

4.

Рослини в моєму домі. Українська мова в інтегрованому курсі.

Сприймає на слух нову інформацію; на демонстраційному матеріалі обирає рослини; малює зображення рослин; показує жестами, на зображенні; передає ємоції; обирає серед інших предметів.

24.01

24.01

25.01

 

 

5.

Я вивчаю свійських та диких тварин.

Вимовляє звуки тварин; пізнає  і сприймає на слух; розпізнає на зображенні; показує жестами, мімікою; обирає серед інших предметів.

25.01

26.01

27.01

6.

Мої домашні улюбленці.

Показує своїх улюбленців, які живуть вдома; лічить кількість тварин; вимовляє звуки мови; показує, як доглядає за тваринками.

30.01

30.01

7.

Я вивчаю хатніх тварин.

Сприймає на слух нову інформацію; обирає серед інших.

31.01

31.01

8.

Я вивчаю екзотичних тварин. Українська мова в інтегрованому курсі.

Обирає серед інших, сприймає на слух; розфарбовує обране; створює з допомогою асистента плакат; друкує букви слова «ПАПУГА»

01.02

01.02

9.

Риби і птахи у моєму домі. Українська мова в інтегрованому курсі.

Сприймає на слух нову інформацію; реагує на зображення; обирає серед іншого; показує на дидактичному матеріалі; вимовляє знайомі вже звуки мови та нові.

02.02

03.02

06.02

06.02

10.

Я вивчаю свійських тварин.

На демонстраційному матеріалі знаходить тварин, викладає на пазлах; вимовляє звуки мови; розпізнає звуки; показує, кого із тварин знає; сприймає на слух нову інформацію; знаходить тварин свійських через гру.

07.02

07.02

08.02

08.02

11.

Діагностувальна робота.

Демонструє набуті знання і застосовує вивчені.

09.02

 

Що цікавого на кухні?

 

 

12.

Мої помічники на кухні. Українська мова в інтегрованому курсі.

Сприймає нову інформацію на слух; за допомогою демонстраційного матеріалу показує предмети посуду; дотримується правил безпечної поведінки з інструментами та електроприладами;

обирає предмети серед інших.

10.02

13.02

13.02

13.

Я досліджую сіль і цукор. Інформатика в інтегрованому курсі.

Обирає серед інших предметів за смаком; сприймає на слух нову інформацію; переглядає зображення, медіа; розрізняє за виглядом, смаком.

14.02

14.02

14.

Я вивчаю продукти храчування. Українська мова в інтегрованому курсі.

Через гру обирає продукти харчування; показує на демонстраційному матеріалі; обирає серед інших предметів; сприймає на вигляд, дотик, смак; робить аплікацію із круп із допомогою ассистента, батьків.

15.02

15.02

15.

Я споживаю якісні продукти.

Показує на зображенні продукти харчування; обирає серед інших за розміром, формою; показує де зберігаються подукти; що любить вживати; сприймає на слух нову інформацію.

16.02

 

16.

Я вимірюю массу і об'єм.

Знає прилади для вимірювання маси; показує жестами; впізнає на зображенні.

17.02

17.

Я снідаю, обідаю, вечеряю.

Сприймає інформацію про режим дня; знайомиться з правилом поводження за столом; складає серветку за інструкцією за допомогою вчителя.

20.02

20.02

18.

Підсумок за темою.

Демонструє набуті знання, показує результат своїх знань з теми.

21.02

2102

 

Моя країна - Україна

 

 

19.

Українська хата. Українська мова в інтегрованому курсі.

Розпізнає зображення; знаходить серед інших; розфарбовує за власним бажанням; показує предмети побуту; сприймає нову інформацію.

22.02

22.02

23.02

20.

Сучасний дім.

Порівнює предмети на зображенні; обирає на  свій вибір; будує дім із ЛЕГО, пазлів.

24.02

27.02

21.

Коли я вдома наодинці.

Сприймає на слух правила безпечної поведінки вдома наодинці; дотримується  правил безпеки з сірниками, ліками, електроприладами, предметами побуту(ніж, лезо, голка).

27.02

28.02

28.02

01.03

22.

Діагностувальна робота.

Демонструє набуті знання; показує, реагує, сприймає.

01.03

23.

Україна – мій рідний край.Українська мова в інтегрованому курсі.

Сприймає на слух інформацію, мелодію, пісні; розфарбовує зображення; досліджує медіа; за допомогою створює коллаж.

02.03

03.03

06.03

06.03

24.

Державні символи України. Українська мова в інтегрованому курсі.

Показує Державні символи на зображенні, порівнює з іншими; знаходить зайве; рзфарбовує прапор; створює аплікацію.

07.03

07.03

25.

Народні символи України. Українська мова вінтегрованому курсі.

Сприймає на слух інформацію; розпізнає серед предметів; показує зайве; слухає казки, легенди; розфрабовує предмети, демонструє на демонстраційному матеріалі.

08.03

08.03

09.03

10.03

26.

Моє рідне  село.

Розфарбовує зображення; показує серед інших; перегляд медіа про село; реагує на побачене; складає пазли; сприймає нову інформацію на слух.

13.03

13.03

14.03

14.03

27.

Я мандрую вулицями рідного села.

Сприймає новий матеріал на слух, зорово; показує на зображенні; розфарбовує на моніторі, малюнку; за допомогою вчителя створює графічно зображення.

15.03

15.03

16.03

17.03

 

28.

Я у зоопарку.

Показує  жестами, мімікою; виражає емоцію; знаходить серед іншого; обирає на малюнку; сприймає розповідь; переглядає медіа.

20.03

20.03

21.03

21.03

29.

Професії людей мого села.

Сприймає на слух новий матеріал; показує на демонстраційному матеріалі знайомі зображення; обирає серед іншого; реагує на запитання.

22.03

22.03

23.03

24.03

 

30.

Природа мого  рідного села.

Усвідомлює побачене на зображенні; реагує на почуте; сприймає прослухане; виражає на папері, моніторі; показує, що подобається.

03.04

03.04

04.04

04.04

31.

Діагностувальна робота.

Демонструє сприйнятий матеріал на папері, екрані, зображенні; реагує на запитання; показує жестами, мімікою.

05.04

 

 

Я досліджую природнє довкілля навесні.

 

 

32.

Я досліджую природні явища навесні.

Дотримується правил поведінки в довкіллі; спостерігає за природою восени; розрізняє явища природи; обирає серед інших.

05.04

06.04

33.

Я досліджую рослини навесні.

Спостерігає за змінами в житті рослин (кущі, дерева, трав'янисті рослини); сприймає нову інформацію;

07.04

10.04

10.04

34.

Я досліджую комах навесні.

Сприймає інформацію на слух; показує комах на демонстраційному матеріалі; обирає серед інших; показує рухи, жести.

11.04

11.04

12.04

12.04

35.

Я досліджую птахів навесні.

Спостерігає за птахами; показує на зображенні, малюнках; обирає вже знайомих птахів; реагує на почуте; сприймає новее.

13.04

14.04

17.04

17.04

36.

Я досліджую звірів навесні.

Обирає серед інших предметів; показує вже знайомі; показує жестами, мімікою; сприймає нове; реагує на запитання; викладає на пазлах.

18.04

18.04

19.04

19.04

37.

Що роблять люди навесні?

Показує на прикладі якими речами користується навесні; власний приклад; показує на демонстраційному матеріалі речі, відповідно до пори року; реагує на побачене, почуте; сприймає новее на слух; пракична робота(посадка квітки на клумбі).

20.04

21.04

38.

Звичайні винаходи на прогулянці.

Сприймає на слух нову інформацію; реагує на почуте, побачене; розглядає малюнки і реагує на них; дотримується правил безпечної поведінки

24.04

24.04

39.

Весняні свята.

Показує і обирає серед іншого; реагує на побачене, почуте; сприймає новее; виготовлення вітальної аплікації за допомогою ассистента.

25.04

25.04

40.

Підсумок за темою.

Демонструє результат своїх дій, знань при вивченні теми.

26.04

26.04

 

Моя планета – Земля. Я живу на планеті Земля.

 

 

41.

Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце.

Сприймає нову інформацію; порівнює з іншими предметами; обирає серед іншого; реагує на побачене.

27.04

28.04

42.

Пори року. Календар.

Обирає серед інших карток; показує, що подобається; викладає предмети; сприймає нову інформацію; реагує на почуте; розфарбовує на свій смак.

01.05

01.05

02.05

02.05

03.05

03.05

43.

Я дізнаюсь про різні країни на планеті Земля.

Сприймає нову інформацію; цікавиться картками; показує на демонстраційному матеріалі; реагує на побачене; працює з картою, розглядаючи її зорово.

04.05

05.05

08.05

08.05

09.05

09.05

44.

Я досліджую природні явища влітку.

Реагує на почуте, сприймає нову інформацію, показує на демонстраційному матеріалі; малює фарбами, олівцями; обирає серед побаченого.

10.05

10.05

11.05

12.05

45.

Я досліджую веселку.

Розфарбовує, сприймає почуте; реагує на побачене; складає за кольорами.

15.05

15.05

46.

Я досліджую рослини влітку.

Розглядає на практиці; сприймає  інформацію з яких частин складається; обирає серед інших предметів;

16.05

16.05

47.

Я досліджую тварин влітку.

Сприймає нову інформацію; опирається на набуті вже знання; реагує на побачене; усвідомлює почуте.

17.05

17.05

48.

Звичайні винаходи на канікулах.

Сприймає на слух нову інформацію; реагує на почуте, побачене; розглядає малюнки і реагує на них; дотримується правил безпечної поведінки

18.05

19.05

49.

Діагностувальна робота.

Демонструє результат своїх дій, знань при вивченні теми.

22.05

22.05

50.

Екскурсія в природу.(спостереження) Найкращі куточки мого села.

Спостерігає за навколишнім світом( рослини, тварини, предмети, об'єкти)

23.05

23.05

51.

Я дослідник.

Досліджує предмети (каміння, глина, папір)

24.05

24.05

25.05

52.

Практична робота. Моє село.(малюнок, аплікація)

Виконує роботу за допомогою дорослих; реагує на побачене; сприймає почуте.

26.05

29.05

29.05

53.

Мій літній відпочинок.

За допомогою вчителя, батьків складає графічний малюнок, коллаж на тему.

30.05

30.05

54.

Підсумковий урок за рік.

Демонструє результат своїх дій, знань при вивченні тем за рік.

31.05

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
22 січня 2023
Переглядів
1199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку