ЗАТВЕРДЖЕНО
Директорка ___________________
_____________________________
«_____» «____________» 20___р.
Модифікова програма з Я досліджую світ
2клас
для учня з ООП
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
ІІ семестр
№ |
Зміст навчання |
Очікувальні результати учня з ООП |
Дата |
|
Зимові свята у моєму домі. |
|
|
1. |
Що роблять люди взимку? |
Сприймає нову інформацію на слух; працює з демонстраційним матеріалом; застосовує на практиці набуті знання; показує жестами. |
16.01 16.01 |
2. |
Що я святкую взимку? Інформатика в інтегрованому курсі. Я шукаю інформацію в мережі інтернет. |
Знаходить інформацію в мережі інтернет про зимові свята за допомогою ассистента; передає ємоційний стан переглянутого, побаченого; показує на зображенні свята; обирає серед інших. |
17.01 17.01 18.01 18.01 |
3. |
Я досліджую склад грунту.Українська мова в інтегрованому курсі |
Переглядає словник, сприймає на слух нове слово, його значення, інформацію; друкує букви слова «грунт»; викладає букви на фішках та підручному матеріалі; показує знайомі вже букви. |
19.01 20.01 23.01 23.01
|
4. |
Рослини в моєму домі. Українська мова в інтегрованому курсі. |
Сприймає на слух нову інформацію; на демонстраційному матеріалі обирає рослини; малює зображення рослин; показує жестами, на зображенні; передає ємоції; обирає серед інших предметів. |
24.01 24.01 25.01
|
5. |
Я вивчаю свійських та диких тварин. |
Вимовляє звуки тварин; пізнає і сприймає на слух; розпізнає на зображенні; показує жестами, мімікою; обирає серед інших предметів. |
25.01 26.01 27.01 |
6. |
Мої домашні улюбленці. |
Показує своїх улюбленців, які живуть вдома; лічить кількість тварин; вимовляє звуки мови; показує, як доглядає за тваринками. |
30.01 30.01 |
7. |
Я вивчаю хатніх тварин. |
Сприймає на слух нову інформацію; обирає серед інших. |
31.01 31.01 |
8. |
Я вивчаю екзотичних тварин. Українська мова в інтегрованому курсі. |
Обирає серед інших, сприймає на слух; розфарбовує обране; створює з допомогою асистента плакат; друкує букви слова «ПАПУГА» |
01.02 01.02 |
9. |
Риби і птахи у моєму домі. Українська мова в інтегрованому курсі. |
Сприймає на слух нову інформацію; реагує на зображення; обирає серед іншого; показує на дидактичному матеріалі; вимовляє знайомі вже звуки мови та нові. |
02.02 03.02 06.02 06.02 |
10. |
Я вивчаю свійських тварин. |
На демонстраційному матеріалі знаходить тварин, викладає на пазлах; вимовляє звуки мови; розпізнає звуки; показує, кого із тварин знає; сприймає на слух нову інформацію; знаходить тварин свійських через гру. |
07.02 07.02 08.02 08.02 |
11. |
Діагностувальна робота. |
Демонструє набуті знання і застосовує вивчені. |
09.02 |
|
Що цікавого на кухні? |
|
|
12. |
Мої помічники на кухні. Українська мова в інтегрованому курсі. |
Сприймає нову інформацію на слух; за допомогою демонстраційного матеріалу показує предмети посуду; дотримується правил безпечної поведінки з інструментами та електроприладами; обирає предмети серед інших. |
10.02 13.02 13.02 |
13. |
Я досліджую сіль і цукор. Інформатика в інтегрованому курсі. |
Обирає серед інших предметів за смаком; сприймає на слух нову інформацію; переглядає зображення, медіа; розрізняє за виглядом, смаком. |
14.02 14.02 |
14. |
Я вивчаю продукти храчування. Українська мова в інтегрованому курсі. |
Через гру обирає продукти харчування; показує на демонстраційному матеріалі; обирає серед інших предметів; сприймає на вигляд, дотик, смак; робить аплікацію із круп із допомогою ассистента, батьків. |
15.02 15.02 |
15. |
Я споживаю якісні продукти. |
Показує на зображенні продукти харчування; обирає серед інших за розміром, формою; показує де зберігаються подукти; що любить вживати; сприймає на слух нову інформацію. |
16.02
|
16. |
Я вимірюю массу і об'єм. |
Знає прилади для вимірювання маси; показує жестами; впізнає на зображенні. |
17.02 |
17. |
Я снідаю, обідаю, вечеряю. |
Сприймає інформацію про режим дня; знайомиться з правилом поводження за столом; складає серветку за інструкцією за допомогою вчителя. |
20.02 20.02 |
18. |
Підсумок за темою. |
Демонструє набуті знання, показує результат своїх знань з теми. |
21.02 2102 |
|
Моя країна - Україна |
|
|
19. |
Українська хата. Українська мова в інтегрованому курсі. |
Розпізнає зображення; знаходить серед інших; розфарбовує за власним бажанням; показує предмети побуту; сприймає нову інформацію. |
22.02 22.02 23.02 |
20. |
Сучасний дім. |
Порівнює предмети на зображенні; обирає на свій вибір; будує дім із ЛЕГО, пазлів. |
24.02 27.02 |
21. |
Коли я вдома наодинці. |
Сприймає на слух правила безпечної поведінки вдома наодинці; дотримується правил безпеки з сірниками, ліками, електроприладами, предметами побуту(ніж, лезо, голка). |
27.02 28.02 28.02 01.03 |
22. |
Діагностувальна робота. |
Демонструє набуті знання; показує, реагує, сприймає. |
01.03 |
23. |
Україна – мій рідний край.Українська мова в інтегрованому курсі. |
Сприймає на слух інформацію, мелодію, пісні; розфарбовує зображення; досліджує медіа; за допомогою створює коллаж. |
02.03 03.03 06.03 06.03 |
24. |
Державні символи України. Українська мова в інтегрованому курсі. |
Показує Державні символи на зображенні, порівнює з іншими; знаходить зайве; рзфарбовує прапор; створює аплікацію. |
07.03 07.03 |
25. |
Народні символи України. Українська мова вінтегрованому курсі. |
Сприймає на слух інформацію; розпізнає серед предметів; показує зайве; слухає казки, легенди; розфрабовує предмети, демонструє на демонстраційному матеріалі. |
08.03 08.03 09.03 10.03 |
26. |
Моє рідне село. |
Розфарбовує зображення; показує серед інших; перегляд медіа про село; реагує на побачене; складає пазли; сприймає нову інформацію на слух. |
13.03 13.03 14.03 14.03 |
27. |
Я мандрую вулицями рідного села. |
Сприймає новий матеріал на слух, зорово; показує на зображенні; розфарбовує на моніторі, малюнку; за допомогою вчителя створює графічно зображення. |
15.03 15.03 16.03 17.03
|
28. |
Я у зоопарку. |
Показує жестами, мімікою; виражає емоцію; знаходить серед іншого; обирає на малюнку; сприймає розповідь; переглядає медіа. |
20.03 20.03 21.03 21.03 |
29. |
Професії людей мого села. |
Сприймає на слух новий матеріал; показує на демонстраційному матеріалі знайомі зображення; обирає серед іншого; реагує на запитання. |
22.03 22.03 23.03 24.03
|
30. |
Природа мого рідного села. |
Усвідомлює побачене на зображенні; реагує на почуте; сприймає прослухане; виражає на папері, моніторі; показує, що подобається. |
03.04 03.04 04.04 04.04 |
31. |
Діагностувальна робота. |
Демонструє сприйнятий матеріал на папері, екрані, зображенні; реагує на запитання; показує жестами, мімікою. |
05.04
|
|
Я досліджую природнє довкілля навесні. |
|
|
32. |
Я досліджую природні явища навесні. |
Дотримується правил поведінки в довкіллі; спостерігає за природою восени; розрізняє явища природи; обирає серед інших. |
05.04 06.04 |
33. |
Я досліджую рослини навесні. |
Спостерігає за змінами в житті рослин (кущі, дерева, трав'янисті рослини); сприймає нову інформацію; |
07.04 10.04 10.04 |
34. |
Я досліджую комах навесні. |
Сприймає інформацію на слух; показує комах на демонстраційному матеріалі; обирає серед інших; показує рухи, жести. |
11.04 11.04 12.04 12.04 |
35. |
Я досліджую птахів навесні. |
Спостерігає за птахами; показує на зображенні, малюнках; обирає вже знайомих птахів; реагує на почуте; сприймає новее. |
13.04 14.04 17.04 17.04 |
36. |
Я досліджую звірів навесні. |
Обирає серед інших предметів; показує вже знайомі; показує жестами, мімікою; сприймає нове; реагує на запитання; викладає на пазлах. |
18.04 18.04 19.04 19.04 |
37. |
Що роблять люди навесні? |
Показує на прикладі якими речами користується навесні; власний приклад; показує на демонстраційному матеріалі речі, відповідно до пори року; реагує на побачене, почуте; сприймає новее на слух; пракична робота(посадка квітки на клумбі). |
20.04 21.04 |
38. |
Звичайні винаходи на прогулянці. |
Сприймає на слух нову інформацію; реагує на почуте, побачене; розглядає малюнки і реагує на них; дотримується правил безпечної поведінки |
24.04 24.04 |
39. |
Весняні свята. |
Показує і обирає серед іншого; реагує на побачене, почуте; сприймає новее; виготовлення вітальної аплікації за допомогою ассистента. |
25.04 25.04 |
40. |
Підсумок за темою. |
Демонструє результат своїх дій, знань при вивченні теми. |
26.04 26.04 |
|
Моя планета – Земля. Я живу на планеті Земля. |
|
|
41. |
Я порівнюю планету Земля і зорю Сонце. |
Сприймає нову інформацію; порівнює з іншими предметами; обирає серед іншого; реагує на побачене. |
27.04 28.04 |
42. |
Пори року. Календар. |
Обирає серед інших карток; показує, що подобається; викладає предмети; сприймає нову інформацію; реагує на почуте; розфарбовує на свій смак. |
01.05 01.05 02.05 02.05 03.05 03.05 |
43. |
Я дізнаюсь про різні країни на планеті Земля. |
Сприймає нову інформацію; цікавиться картками; показує на демонстраційному матеріалі; реагує на побачене; працює з картою, розглядаючи її зорово. |
04.05 05.05 08.05 08.05 09.05 09.05 |
44. |
Я досліджую природні явища влітку. |
Реагує на почуте, сприймає нову інформацію, показує на демонстраційному матеріалі; малює фарбами, олівцями; обирає серед побаченого. |
10.05 10.05 11.05 12.05 |
45. |
Я досліджую веселку. |
Розфарбовує, сприймає почуте; реагує на побачене; складає за кольорами. |
15.05 15.05 |
46. |
Я досліджую рослини влітку. |
Розглядає на практиці; сприймає інформацію з яких частин складається; обирає серед інших предметів; |
16.05 16.05 |
47. |
Я досліджую тварин влітку. |
Сприймає нову інформацію; опирається на набуті вже знання; реагує на побачене; усвідомлює почуте. |
17.05 17.05 |
48. |
Звичайні винаходи на канікулах. |
Сприймає на слух нову інформацію; реагує на почуте, побачене; розглядає малюнки і реагує на них; дотримується правил безпечної поведінки |
18.05 19.05 |
49. |
Діагностувальна робота. |
Демонструє результат своїх дій, знань при вивченні теми. |
22.05 22.05 |
50. |
Екскурсія в природу.(спостереження) Найкращі куточки мого села. |
Спостерігає за навколишнім світом( рослини, тварини, предмети, об'єкти) |
23.05 23.05 |
51. |
Я дослідник. |
Досліджує предмети (каміння, глина, папір) |
24.05 24.05 25.05 |
52. |
Практична робота. Моє село.(малюнок, аплікація) |
Виконує роботу за допомогою дорослих; реагує на побачене; сприймає почуте. |
26.05 29.05 29.05 |
53. |
Мій літній відпочинок. |
За допомогою вчителя, батьків складає графічний малюнок, коллаж на тему. |
30.05 30.05 |
54. |
Підсумковий урок за рік. |
Демонструє результат своїх дій, знань при вивченні тем за рік. |
31.05 |