Модифікована навчальна програма з англійської мови для дітей з особливими освітніми потребами.Складена згідно з типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
Зміст програми (Тематика ситуативного спілкування) |
Цілі навчання |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети. |
Очікувані результати навчання учня з ООП. |
|
Я, моя родина і друзі.
Відпочинок і дозвілля.
Людина.
Помешкання.
Харчування.
Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови.
Свята та традиції України та країн виучуваної мови.
Школа.
|
Члени родини Числа до 100 Вік старших членів родини Місце проживання Щоденні обов’язки
Захоплення, розваги
Зовнішність людини, професії
Дім, квартира, моя кімната, умеблювання
Посуд, назви продуктів.
Погода та вибір одягу, природні явища
Місяці, місце, дата, час проведення свята, події.
Навчальні предмети, розклад, улюблений предмет.
|
1.Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу.
2.Контроль якості засвоєння матеріалу.
3.Вибір прийомів і методів додаткової роботи у тому випадку,коли учень не засвоїв навчального матеріалу.
4.Вибір методики, яка забезпечує подолання прогалин у знаннях і в досвіді учня.
5.Зацікавити учня у вивченні предмета шляхом малювання , слухання пісень, руханок, ігор, дидактичних матеріалів.
|
1.Змістова лінія «Сприймання на слух» з допомогою асистента вчителя орієнтується у змісті усного повідомлення у знайомій ситуації; виконує деякі вказівки, розуміє інформацію щодо розташування предметів.
2. Змістова лінія «Зорове сприймання» розпізнає знайомі слова і прості фрази; з допомогою асистента вчителя розуміє основний зміст прочитаного
3.Змістова лінія «Усна взаємодія» з допомогою асистента вчителя ставить і відповідає на прості запитання, які стосуються знайомих тем 4. Змістова лінія «Усне висловлювання» з допомогою асистента вчителя називає вивчені лексичні одиниці, описує прості аспекти свого повсякденного життя кількома простими реченнями, використовуючи прості слова та фрази
5. Змістова лінія «Писемна взаємодія» з допомогою асистента вчителя використовує прості слова, короткі речення для написання коротких простих повідомлень.
|
|
|