ЗАТВЕРДЖЕНО
Директорка __________________
_________
«_____» «____________» 20___р.
Модифікова програма з математики 2клас
для учня з ООП - ______________________________________
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника О.Гісь, І. Філяк)
ІІ семестр
№ з/п |
Зміст навчання |
Очікуванні результати учня з ООП
|
Дата |
|
Числа. Дії з числами. |
|
|
1
|
Віднімання від числа.
. |
За допомогою дидактичних карток, підручного матеріалу(палички, олівці, кубики) виконує з предметами дії віднімання.
|
16.01 19.01 20.01 23.01 26.01 27.01
|
2. |
. Діагностувальна робота. |
Демонструє на роздатковому матеріалі дію віднімання; за допомогою карток виконує дію віднімання, складає простий вираз ; порівнює предмети, зафарбовує зайвий предмет. |
30.01 |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури |
|
|
3. |
Ламана. Ланки ламаної. Довжина ламаної. |
Зображує схематично на площині об'єкт; демонструє вміння переміщувати об'єкти в різних напрямках; співвідносить ламані за кольорами; сприймає на слух кількість ламаних; креслить ламані крейдою, олівцем, фломастером за допомогою лінійки із допомогою ассистента. |
02.02 03.02 06.02 |
4. |
Многокутник. |
Знайомиться із многокутниками в підручнику, на прикладі роздаткового матеріалу; сприймає на слух пояснення ассистента, чому саме многокутник; повторює і показує на прикладі за вчителем многокутники. |
09.02 10.02 13.02 |
5. |
Прямокутник. |
Демонструє прямокутник з підручного матеріалу на площині, моніторі; знаходить фігури на простих зображеннях; вибирає та виділяє зображення на свій смак показуючи його; повторює і відтворює побачені прямокутники в підручнику; обирає на свій смак прямокутник і розфарбовує його. |
16.02 17.02 20.02 |
6. |
Квадрат. Побудова квадрата. |
Знайомиться із геометричною фігурою квадрат; будує із підручного матеріалу ( олівці, палички); виділяє за розміром ( великий, маленький); сприймає на слух пояснення вчителя за допомогою карток, кубиків. |
23.02 24.02 27.02 |
|
Числа. Дії з числами |
|
|
7. |
Дія додавання. Розв'язування простих задач. |
Показує, прописує на моніторі знак додавання ; за допомогою роздаткового матеріалу, фішок, викладає простий вираз на додавання в межах 5; на слух сприймає просту задачу і за допомогою ассистента виконує дію додавання. |
02.03 03.03 06.03 09.03 10.03 |
8. |
Дія віднімання. Розв'язування ростих задач. |
Показує, прописує на моніторі знак віднімання ; за допомогою роздаткового матеріалу, фішок, викладає простий вираз на віднімання в межах 5; на слух сприймає просту задачу і за допомогою ассистента виконує дію віднімання. |
13.03 16.03 17.03 20.03
|
9. |
Діагностувальна робота. |
Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає прості вирази на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, роздаткового матеріалу, фішок, карток; за допомогою вчителя на картках ставить знаки дії при розв'язанні простих задач. |
23.03 24.03 |
|
Математичні вирази. Рівності. Нерівності. |
|
|
10. |
Складання простих задач за малюнком. |
Сприймає на слух просту задачу; показує на малюнку, картках по кого, про що мова; ставить знак дії при розв'язанні простої задачі; обирає зайвий предмет; виділяє кольором, підкреслює. |
03.04 06.04 07.04 10.04 |
|
Величини. Час. |
|
|
11. |
Пори року. Місяці. Визначення кількості днів у кожному місяці. |
Визначати за малюнками, фото, картинками пори року, їх кількість показувати на моніторі, креслити палички, викладати олівцями; сприймати на слух розповідь вчителя про пори року, місяці; визначати і показувати пору року за жестами. |
13.04 14.04 17.04 |
12. |
Календар. Знаходження данних за календарем. |
Сприймає на слух слово «Календар»; показує данні на клендарі; показує дату свого дня народження; виготовляє календар за допомогою ассистента. |
20.04 21.04 24.04 |
13. |
Хвилина. |
Порівнює жестами «година» і «хвилина»; виконує дії за 1 хвилину; сприймає на слух пояснення вчителя; практично виконує дії на годиннику (рухає стрілки вверх, вниз). |
27.04 28.04 |
14. |
Діагностична робота. |
Демонструє очікуваний результат практично на демонстраційному матеріалі. |
01.05 |
|
Геометричні фігури. Коло. Круг. |
|
|
15. |
Коло. Круг. |
Сприймає на слух новий матеріал; показує на малюнках разом з асистентом геометричну фігуру; показує їх кількість на підручному матеріалі; розфарбовує зайвий предмет; виконує практично на моніторі, папері коло. |
04.05 05.05 |
|
Величини. Маса. Вартість. |
|
|
16. |
Маса. |
Визначає предмети за вагою, практично відчувши масу предмета; показує жестами; сприймає на слух пояснення вчителя про массу предметів. |
08.05 11.05 12.05 |
17. |
Розмір, лічба, підбір грошей. |
Розрізняє розмір предметів (великий, маленький); показує жестами; лічбу виконує за допомогою паличок, фішок, карток, олівців, пальців; розрізняє на вигляд, за кольром купюри грошей. |
15.05 18.05 19.05 |
18. |
Діагностувальна робота. |
Демонструє очікуваний результат практично на демонстраційному матеріалі, папері, моніторі, зошиті. |
22.05 |
19. |
Узагальнення вивченого. |
Показує набуті знання та результат з вивчених тем; демонструє, виконує практично, показує жестами. |
25.05 26.05 |
20. |
Підсумковий урок за рік. |
Демонструє свої знання, чого навчився протягом року. |
29.05 |