Модифікована програма 2 клас Математика ІІ семестр

Про матеріал
Модифікова програма з математики 2клас для учня з ООП рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток (розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника О.Гісь, І. Філяк)
Перегляд файлу

                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 Директорка __________________

                                                                                  _________

                                                                                 «_____» «____________» 20___р.

 

 

 

                   Модифікова програма  з математики 2клас

          для учня з ООП   - ______________________________________

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника О.Гісь,              І. Філяк)

                                                          ІІ семестр

№ з/п

            Зміст навчання

Очікуванні результати учня з ООП

 

Дата

 

Числа. Дії з числами.

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Віднімання від числа.

 

 

 

 

 

.

За допомогою дидактичних карток, підручного матеріалу(палички, олівці, кубики) виконує з предметами дії віднімання.

 

 

 

16.01

19.01

20.01

23.01

26.01

27.01

 

2.

. Діагностувальна робота.

Демонструє на роздатковому матеріалі дію віднімання; за допомогою карток виконує дію віднімання, складає простий вираз ; порівнює предмети, зафарбовує зайвий предмет.

30.01

 

Просторові відношення. Геометричні фігури

 

 

3.

Ламана. Ланки ламаної. Довжина ламаної.

Зображує схематично на площині об'єкт; демонструє вміння переміщувати об'єкти в різних напрямках; співвідносить ламані за кольорами; сприймає на слух кількість ламаних; креслить ламані  крейдою, олівцем, фломастером за допомогою лінійки із допомогою ассистента.

02.02

03.02

06.02

4.

Многокутник.

Знайомиться із многокутниками в підручнику, на прикладі роздаткового матеріалу; сприймає на слух пояснення ассистента, чому саме многокутник; повторює і показує на прикладі за вчителем многокутники.

09.02

10.02

13.02

5.

Прямокутник.

Демонструє прямокутник з підручного матеріалу на площині, моніторі; знаходить фігури на простих зображеннях; вибирає  та виділяє зображення на свій смак показуючи його; повторює і відтворює побачені прямокутники в підручнику;  обирає на свій смак прямокутник і розфарбовує його.

16.02

17.02

20.02

6.

Квадрат. Побудова квадрата.

Знайомиться із геометричною фігурою квадрат; будує із підручного матеріалу ( олівці, палички); виділяє за розміром ( великий, маленький); сприймає на слух пояснення вчителя за допомогою карток, кубиків.

23.02

24.02

27.02

 

Числа. Дії з числами

 

 

7.

Дія додавання. Розв'язування простих задач.

Показує, прописує на моніторі знак додавання ; за допомогою роздаткового матеріалу, фішок, викладає простий вираз на додавання в межах 5; на слух сприймає просту задачу і за допомогою ассистента виконує дію додавання.

02.03

03.03

06.03

09.03

10.03

8.

Дія віднімання. Розв'язування ростих задач.

Показує, прописує на моніторі знак віднімання ; за допомогою роздаткового матеріалу, фішок, викладає простий вираз на віднімання в межах 5; на слух сприймає просту задачу і за допомогою ассистента виконує дію віднімання.

13.03

16.03

17.03

20.03

 

9.

Діагностувальна робота.

Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає  прості вирази  на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, роздаткового матеріалу, фішок, карток; за допомогою вчителя на картках ставить знаки дії при розв'язанні простих задач.

23.03

24.03

 

Математичні вирази. Рівності. Нерівності.

 

 

10.

Складання простих задач за малюнком.

Сприймає на слух просту задачу; показує на малюнку, картках по кого, про що мова; ставить знак дії при розв'язанні простої задачі; обирає зайвий предмет; виділяє кольором, підкреслює.

03.04

06.04

07.04

10.04

 

Величини. Час.

 

 

11.

Пори року. Місяці. Визначення кількості днів у кожному місяці.

Визначати за малюнками, фото, картинками пори року, їх кількість показувати на моніторі, креслити палички, викладати олівцями; сприймати на слух розповідь вчителя про пори року, місяці; визначати і показувати пору року за жестами.

13.04

14.04

17.04

12.

Календар. Знаходження данних за календарем.

Сприймає на слух слово «Календар»; показує данні на клендарі; показує  дату свого дня народження; виготовляє календар за допомогою ассистента.

20.04

21.04

24.04

13.

Хвилина.

Порівнює жестами «година» і «хвилина»; виконує дії за 1 хвилину; сприймає на слух пояснення вчителя; практично виконує дії на годиннику (рухає стрілки вверх, вниз).

27.04

28.04

14.

Діагностична робота.

Демонструє очікуваний  результат практично на демонстраційному матеріалі.

01.05

 

Геометричні фігури. Коло. Круг.

 

 

15.

Коло. Круг.

Сприймає на слух новий матеріал; показує на малюнках разом з асистентом геометричну фігуру; показує  їх кількість на підручному матеріалі; розфарбовує зайвий предмет; виконує практично на моніторі, папері коло.

04.05

05.05

 

Величини. Маса. Вартість.

 

 

16.

Маса.

Визначає предмети за вагою, практично відчувши масу предмета; показує жестами; сприймає на слух пояснення вчителя про массу предметів.

08.05

11.05

12.05

17.

Розмір, лічба, підбір грошей.

Розрізняє розмір предметів (великий, маленький); показує жестами; лічбу виконує за допомогою паличок, фішок, карток, олівців, пальців; розрізняє на вигляд, за кольром купюри грошей.

15.05

18.05

19.05

18.

Діагностувальна робота.

Демонструє очікуваний  результат практично на демонстраційному матеріалі, папері, моніторі, зошиті.

22.05

19.

Узагальнення вивченого.

Показує набуті знання та результат з вивчених тем; демонструє, виконує практично, показує жестами.

25.05

26.05

20.

Підсумковий урок за рік.

Демонструє свої знання, чого навчився протягом року.

29.05

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Інкл
Додано
22 січня 2023
Переглядів
2099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку