Модифікована програма та календарно-тематичне планування для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас

Про матеріал
модифікована програма та календарно-тематичне планування для дітей з особливими освітніми потребами з української мови 6 клас
Перегляд файлу

Модифікована програма

                                                          «Українська мова»

для дітей з особливими освітніми потребами  6 клас

                                                                 70 год. на рік

з/п

Пропонований зміст навчального предмету

Очікувані результати навчально-пізнавальної     діяльності

1

Вступ.(3год)

Українська мова милозвучна, мелодійна; Багатство української мови : фразеологізми , синоніми; мовлення та спілкування.

-має уявлення про мову;

 -має уявлення про усну та письмову форми мовлення

2

Синтаксис і пунктуація. (6год)

Орфографія. Словосполучення і речення; види речень за метою висловлювання; головні і другорядні члени речення; звертання; однорідні члени речення; діалог.

-з допомогою вчителя і наочного матеріалу намагається будувати прості речення із поданих слів;

- з допомогою вчителя і наочного матеріалу розрізняє види речень за метою висловлювання;

 -має уявлення про звертання;

 -з допомогою вчителя та малюнків намагається визначити однорідні члени речення;

-має уявлення про діалог

3

Лексикологія .  Фразеологія. (5год)

Групи слів за походженням : українські слова та слова іншомовного походження; Загальновживані слова; професійні слова і терміни; поняття про фразеологізми; прислів’я; приказки.

-за допомогою вчителя і малюнків розрізняє українські слова та слова іншомовного походження;

 -з допомогою вчителя за малюнками намагається вказати професію;

-має уявлення про фразеологізми;

-за малюнками з допомогою вчителя намагається складати прислів’я та приказки

4

Словотвір. Орфографія .(9год)

Змінювання і творення слів; твірне слово; основні способи словотворення : префіксальний; суфіксальний; префіксально-суфіксальний; складні слова; правопис складних слів; написання слів з пів. Аудіювання.

-з допомогою вчителя за малюнками намагається утворювати нові слова;

 -за допомогою вчителя та таблиць намагається утворювати нові слова;

 -має уявлення про утворення складних слів;

-з допомогою вчителя намагається записати слова по крапках;

-слухає і розуміє читання  вчителя

5

Морфологія. Орфографія.(43)

Самостійні та службові частини мови, вигук; іменник як частина мови; іменники конкретні і абстрактні; Іменники загальні і власні; назви істот і неістот; велика буква та лапки у власних назвах; рід, число, відмінки іменників; особливості написання іменників у кличному відмінку; написання та відмінювання імен по батькові; написання не – з іменниками; прикметник як частина мови; прикметники: якісні, відносні, присвійні; ступені порівняння якісних прикметників; написання не з прикметниками; числівник як частина мови; числівники кількісні і порядкові, прості і складні; розряди кількісних числівників : дробові числа; займенник як частина мови; займенники особові, вказівні, заперечні, питальні; використання займенників для зв’язку речень у тесті.

-розпізнає і обирає за малюнками слова, які називають предмети;

 -з допомогою вчителя та таблиць намагається утворювати нові слова;

 -з допомогою вчителя за малюнками розпізнає назви істот і неістот;

-за малюнками обирає власні назви предметів;

 -має уявлення про число іменників;

 -з допомогою вчителя за малюнками переказує короткий текс;

 -намагається розрізняти доступними способами власні і загальні іменники;

 -з допомогою вчителя за малюнками розрізняє іменник серед інших частин мови;

 -має уявлення про числівник;

 -має уявлення про прикметник; -з допомогою вчителя за малюнками намагається розпізнавати прикметники серед інших частин мови;

-з допомогою вчителя доступними способами намагається розпізнати якісні прикметники;

 -на слух намагається розрізнити за запитаннями вчителя прикметники;

 -з допомогою вчителя та малюнків намагається  співставляти числа з відповідною кількістю предметів;

 -має уявлення про числівники прості і складні;

 -за допомогою вчителя намагається записати дробові числа;

 -має уявлення про займенник;

-з допомогою вчителя  доступними способами розрізняє типи займенників;

 -з допомогою вчителя доступними способами на слух визначає тип займенника

6

Повторення.(3год)

 « Лексикологія». «Фразеологія»; « Словотвір та орфографія»; « Морфологія та орфографія».

-за запитаннями вчителя доступними способами розрізняє прислів’я і приказки;

 -з допомогою вчителя та малюнками намагається розрізняти частини мови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    Календарно-тематичне планування

                                                 уроків української мови

                 Для дітей з особливими освітніми потребами 6  клас

                                                    2 год в тиждень

з/п

                 Тема уроку

Очікувані результати навчальної діяльності

Дата

Примітка

1.

Вступ.

Українська мова милозвучна, мелодійна.

-має уявлення про мову

 

 

2.

Багатство української мови : фразеологізми , синоніми.

-має уявлення про мову

 

 

3.

Мовлення та спілкування.

-має уявлення про усну та письмову форми мовлення

 

 

4.

Синтаксис і пунктуація. Орфографія.

Словосполучення і речення.

-з допомогою вчителя і наочного матеріалу намагається будувати прості речення із поданих слів

 

 

5.

Види речень за метою висловлювання.

-з допомогою вчителя і наочного матеріалу розрізняє види речень за метою висловлювання

 

 

6.

Головні і другорядні члени речення.

-з допомогою вчителя та таблиць намагається розрізняти головні та другорядні члени речення

 

 

7.

Звертання .

-має уявлення про звертання

 

 

8.

Однорідні члени речення.

-з допомогою вчителя та малюнків намагається визначити однорідні члени речення

 

 

9.

Діалог. Урок узагальнення знань.

-має уявлення про діалог

 

 

10.

Лексикологія .  Фразеологія.

Групи слів за походженням : українські слова та слова іншомовного походження.

-за допомогою вчителя і малюнків розрізняє українські слова та слова іншомовного походження

 

 

11.

Загальновживані слова. Професійні слова і терміни.

-з допомогою вчителя за малюнками намагається вказати професію

 

 

12.

Поняття про фразеологізми.

-має уявлення про фразеологізми

 

 

13.

Прислів’я.

-за малюнками з допомогою вчителя намагається складати прислів’я

 

 

14.

Приказки.

-з допомогою вчителя за малюнками намагається складати приказки

 

 

15.

Словотвір. Орфографія .

Змінювання і творення слів.

-з допомогою вчителя за малюнками намагається утворювати нові слова

 

 

16.

Твірне слово.

-з допомогою вчителя за малюнками намагається утворити нові слова

 

 

17.

Основні способи словотворення : префіксальний.

-з допомогою вчителя та таблиць намагається утворювати нові слова

 

 

18.

Основні способи словотворення : суфіксальний.

-з допомогою вчителя та таблиць намагається утворювати нові слова

 

 

19.

Основні способи словотворення : префіксально-суфіксальний.

-з допомогою вчителя та таблиць намагається утворювати нові слова

 

 

20.

Складні слова.

-має уявлення про утворення складних слів

 

 

21.

Правопис складних слів.

-з допомогою вчителя намагається записати слова по крапках

 

 

22.

Написання слів з пів.

Аудіювання.

-з допомогою вчителя намагається записати слова по крапках

 

 

23.

Урок узагальнення знань.

-слухає і розуміє читання  вчителя

 

 

24.

Морфологія. Орфографія.

Самостійні та службові частини мови, вигук.

-розпізнає і обирає за малюнками слова, які називають предмети

 

 

25.

Іменник як частина мови.

-розпізнає і обирає за малюнками слова, які називають предмети

 

 

26.

Іменники конкретні і абстрактні.

-розпізнає і обирає за малюнками назви предметів

 

 

27.

Іменники загальні і власні.

-розпізнає за малюнками  і обирає з допомогою вчителя предмети

 

 

28.

Іменники назви істот і неістот.

-з допомогою вчителя за малюнками розпізнає назви істот і неістот

 

 

29.

Велика буква та лапки у власних назвах.

-за малюнками обирає власні назви предметів

 

 

30.

Рід іменників.

-має уявлення про рід іменників

 

 

31.

Число іменників.

 -має уявлення про число іменників

 

 

32.

Відмінки іменників.

-за допомогою таблиць намагається запам’ятати відмінки

 

 

33.

Відмінки іменників.

Говоріння.

-за допомогою таблиць намагається запам’ятати відмінки

 

 

34.

Урок узагальнення знань.

-з допомогою вчителя за малюнками переказує короткий текс

 

 

35.

Особливості написання іменників у кличному відмінку.

-за допомогою вчителя змінює іменники за відмінками

 

 

36.

Особливості написання іменників у кличному відмінку.

-за допомогою вчителя змінює іменники за відмінками

 

 

37.

Написання та відмінювання імен по батькові.

-намагається розрізняти доступними способами власні і загальні іменники

 

 

38.

Написання та відмінювання прізвищ.

-намагається розрізняти власні і загальні іменники

 

 

39.

Написання не – з іменниками.

-має уявлення про написання не з іменниками

 

 

40.

Написання не – з іменниками.

-має уявлення про написання не з іменниками

 

 

41.

Урок узагальнення знань.

-з допомогою вчителя за малюнками розрізняє іменник серед інших частин мови

 

 

42.

Прикметник як частина мови.

-має уявлення про прикметник

 

 

43.

Якісні прикметники.

-з допомогою вчителя доступними способами намагається розпізнати якісні прикметники

 

 

44

Відносні прикметники.

-з допомогою вчителя доступними способами намагається розпізнати  відносні прикметники

 

 

45.

Присвійні прикметники.

-з допомогою вчителя доступними способами намагається розпізнати  присвійні прикметники

 

 

46.

Ступені порівняння якісних прикметників.

-з допомогою вчителя за малюнками намагається розпізнавати прикметники серед інших частин мови

 

 

47.

Ступені порівняння якісних прикметників.

-на слух намагається розрізнити за запитаннями вчителя прикметники

 

 

48.

Написання не з прикметниками.

-має уявлення про написання не з прикметниками

 

 

49.

Написання не з прикметниками.

Читання мовчки.

-має уявлення про написання не з прикметниками

 

 

50.

Урок узагальнення знань.

-з допомогою вчителя розпізнає і обирає малюнки ,які відповідають прочитаному тексту

 

 

51.

Числівник як частина мови.

-має уявлення про числівник

 

 

52.

Числівники кількісні і порядкові.

-з допомогою вчителя та малюнків намагається  співставляти числа з відповідною кількістю предметів

 

 

53.

Числівники прості і складні.

-має уявлення про числівники прості і складні

 

 

54.

Розряди кількісних числівників : цілі числа .

-з допомогою вчителя та малюнків співставляє числа з відповідною кількістю предметів

 

 

55.

Розряди кількісних числівників : дробові числа.

-за допомогою вчителя намагається записати дробові числа

 

 

56.

М’який знак на кінці числівників.

-має уявлення про м’який знак

 

 

57.

Розряди кількісних числівників : дробові числа.

-має уявлення про відлік часу за допомогою годинника

 

 

58.

Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.

-має уявлення про відлік часу за допомогою годинника

 

 

59.

Урок узагальнення знань. Писемне мовлення.

-з допомогою вчителя за малюнками розрізняє числівник серед інших частин мови

 

 

60.

Займенник як частина мови.

-має уявлення про займенник

 

 

61.

Особові займенники.

-з допомогою вчителя  доступними способами розрізняє типи займенників

 

 

62.

Вказівні займенники.

-має уявлення про займенник

 

 

63.

Питальні займенники.

-з допомогою вчителя доступними способами на слух визначає тип займенника

 

 

64.

Заперечні займенники.

-з допомогою вчителя доступними способами на слух визначає тип займенника

 

 

65.

Використання займенників для зв’язку речень у тесті.

-розпізнає з допомогою вчителя доступними способами намагається розпізнати займенники у реченні

 

 

66.

Урок узагальнення згань.

- за запитаннями вчителя доступними способам розпізнає займенники у реченні

 

 

67.

Повторення « Лексикологія». «Фразеологія»

-за запитаннями вчителя доступними способами розрізняє прислів’я і приказки

 

 

68.

Повторення « Словотвір та орфографія».

-з допомогою вчителя та  малюнками намагається розрізняти частини мови

 

 

69.

Повторення « Морфологія та орфографія».

-з допомогою вчителя та малюнками намагається розрізняти частини мови

 

 

70.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лемешко Наталія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лещенко Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
6802
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку