Модифікована програма з англійської мови

Про матеріал
Модифікована програма з англійської мови для 9 класу для учнів з інклюзивним начванням
Перегляд файлу

Навчальний предмет:    англійська мова

Відповідальний за  модифікацію навчальної програми

 

№ з/п

Зміст предмету

Цілі навчання та завдання

(довготривалі)

Очікувані результати

(короткострокові цілі), 

темп засвоєння матеріалу

Примітки

1

Я, моя родина, мої друзі

Розповідає коротко (2 -3 речення) про себе; виражає свої емоції (вподобання і те, що не подобається)

Розвиток вміння запам’ятовувати навчальний матеріал

Розвиток мовлення

З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень:

-надає інформацію про себе 2-3 речення;

- висловлює свої почуття та емоції за допомогою виразів: I like, I don't like.

-за допомогою шаблону утворює герундій від дієслів.

Кінець вересня

 

2

Молодіжна культура. Одяг.

Називає окремі елементи одягу, розповідає, що любить робити у вільний час (1-2 речення)

Запам’ятовування слів.

Розвиток мовлення.

 

З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень:

-          Називає 5-7 елементів одягу за малюнком;

-          Надає інформацію про те, що любить робити у вільний час за шаблоном I like … in my free time;

-          Знаходить у тексті Герундій

Кінець жовтня

 

3

Засоби масової інформації

Називає декілька жанрів фільмів

Розповідає про свої уподобання

Розвиток мовлення

З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень:

-          Називає 3-5 жарів фільму за малюнком

-          Знаходить у реченні Relative pronouns

Кінець листопада

 

4

Робота і професії

Називає та читає назви професій (5-7 слів)

Говорить ким би хотів стати у майбутньому

Розвиток мовлення

З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень:

-          Знаходить у коротенькому тексті (2-3 речення) назви професій

-          Може вказати на професію і сказати I like it/I don’t like it.

Грудень (кінець І семестру)

 

 5

Наука і технічний прогрес

Запам’ятовує декілька перших винаходів.

Знає та називає 2-3 слова теми (chemistry, biology, botany)

З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень:

-          Називає 2-3 слова виучуваної теми.

-          Знаходить у тексті слова was/were.

Початок лютого

 

6

Природа і погода

Має певні знання про захист довкілля

З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень:

-          Описує погоду одним речення The weather is sunny/cold

Початок березня

 

7

Англомовні країни. Україна

Має певні знання про країну виучуваної мови, а також про Україну

З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень:

-          Показує на карті Україну та Велику Британію.

-          Називає декілька визначних місць

Травень (кінець навчального року)

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Інкл
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку