Навчальний предмет: англійська мова
Відповідальний за модифікацію навчальної програми
№ з/п |
Зміст предмету |
Цілі навчання та завдання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі), темп засвоєння матеріалу |
Примітки |
1 |
Я, моя родина, мої друзі |
Розповідає коротко (2 -3 речення) про себе; виражає свої емоції (вподобання і те, що не подобається) Розвиток вміння запам’ятовувати навчальний матеріал Розвиток мовлення |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: -надає інформацію про себе 2-3 речення; - висловлює свої почуття та емоції за допомогою виразів: I like, I don't like. -за допомогою шаблону утворює герундій від дієслів. Кінець вересня |
|
2 |
Молодіжна культура. Одяг. |
Називає окремі елементи одягу, розповідає, що любить робити у вільний час (1-2 речення) Запам’ятовування слів. Розвиток мовлення.
|
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: - Називає 5-7 елементів одягу за малюнком; - Надає інформацію про те, що любить робити у вільний час за шаблоном I like … in my free time; - Знаходить у тексті Герундій Кінець жовтня |
|
3 |
Засоби масової інформації |
Називає декілька жанрів фільмів Розповідає про свої уподобання Розвиток мовлення |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: - Називає 3-5 жарів фільму за малюнком - Знаходить у реченні Relative pronouns Кінець листопада |
|
4 |
Робота і професії |
Називає та читає назви професій (5-7 слів) Говорить ким би хотів стати у майбутньому Розвиток мовлення |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: - Знаходить у коротенькому тексті (2-3 речення) назви професій - Може вказати на професію і сказати I like it/I don’t like it. Грудень (кінець І семестру) |
|
5 |
Наука і технічний прогрес |
Запам’ятовує декілька перших винаходів. Знає та називає 2-3 слова теми (chemistry, biology, botany) |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: - Називає 2-3 слова виучуваної теми. - Знаходить у тексті слова was/were. Початок лютого |
|
6 |
Природа і погода |
Має певні знання про захист довкілля |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: - Описує погоду одним речення The weather is sunny/cold Початок березня |
|
7 |
Англомовні країни. Україна |
Має певні знання про країну виучуваної мови, а також про Україну |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: - Показує на карті Україну та Велику Британію. - Називає декілька визначних місць Травень (кінець навчального року) |
|