Навчальний предмет: англійська мова
Відповідальний за модифікацію навчальної програми
№ з/п |
Зміст предмету |
Цілі навчання та завдання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі), темп засвоєння матеріалу |
Примітки |
|||
1
|
Я, моя родина, мої друзі. Шкільне життя
|
Говорить 1-2 речення про себе (ім’я, скільки років), виражає свої емоції (що подобається і що не подобається) Розвиток вміння запам’ятовувати навчальний матеріал Розвиток мовлення |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: -Називає своє ім’я і говорить скільки років; -висловлює свої почуття та емоції за допомогою виразів: I like, I don't like( за потреби за допомогою карток). -може у коротенькому тексті (2-3 речення) знайти і підкреслити 3 форми дієслова to be - повторює дні тижня, шкільні предмети Кінець вересня |
|
|||
2 |
Одяг
|
Знає та називає 3-5 елементів одягу. Може утворити множину простих іменників |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: -називає 3-5 елемментів одягу та їх колір; -за домомогою наочності називає займенники this/that Кінець жовтня |
|
|||
3 |
Відпочинок і дозвілля |
Знає та називає 3-5 ЛО теми |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: -знаходить у коротенькому тесті і підкреслює прийменники on,in,at; може їх прочитати -за допомогою наочності називає 3-5 слів ( swimming, play computer games, play football, play tennis) Кінець листопада |
|
|||
4 |
Рідне місто |
Має певні знання про рідне місто, називає декілька споруд (3-5) |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: - Називає декілька споруд за допомогою наочності; - Може прочитати, знайти і підкреслити у коротенькому тексті (2-3 речення) прийменники місця Кінець І семестру |
|
|||
5 |
Харчування |
Має певні знання про здорове харчування. Розвиток моалення |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: -розрізняє здорове і нездорове харчування; -вміє виразити свої уподобання за допомогою I like/I dislike - відрізняє злічувальні,незлічувальні іменники Кінець лютого |
|
|||
6 |
Природа |
Читає та називає коротенькі слова про погоду) (hot,cold, sunny) Відповідає на запитання What is the weather like today? |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: -називає тварин (2-5 слів) -називає природні явища(2-3 слова) за допомогою роздаткового матеріалу Кінець березня |
|
|||
7 |
Подорож. Україна. Країни виучуваної мови |
Має певні знання про країна виучуваної мови. |
З допомогою асистента вчителя (вчителя) учень: -вміє знайти і показати на карті Україну та Велику Британію; -називає 2-3 види транспорту Кінець навчального року |
|
|||