Модифікована програма з англійської мови
3 клас
для учня з ООП -
рівень підтримки : IV;
Особливі освітні проблеми: функціональні труднощі тяжкого ступеня
розроблена відповідно до Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б., рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 р. № 1272) до підручника Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). – Тернопіль: «Видавництво астон», 2020. – 128с.: іл.
Тема |
Очікувані результати (компетенції) |
Діяльність учня |
Модифікації та підтримка |
Додаткові матеріали |
Привітання. Знайомство |
Учень може використовувати прості привітання та фрази для знайомства. |
- Повторює за вчителем фрази: Hello! , Мене звати... , Приємно познайомитися! . |
- Використання карток із написаними фразами. |
Ілюстрації з персонажами, картки з фразами, аудіозаписи для прослуховування. |
Кольори |
Учень може називати основні кольори. |
- Вчиться називати кольори на картинках. |
- Змінення кількості нових слів до 5-6. |
Розмальовки, таблиці з кольорами, інтерактивні ігри на планшеті або комп'ютері. |
Числа (1-20) |
Учень може рахувати до 20 та впізнавати числа на слух. |
- Рахує предмети навколо себе. |
- Візуальні опори (числа написані великими цифрами). |
Таблиця чисел, аудіо, ігри (наприклад, "Знайди число"). |
Моя сім'я |
Учень може називати членів родини англійською. |
- Вчить слова: мама, тато, сестра, брат, бабуся, дідусь . |
- Скорочення кількості нових слів (до 4-5). |
Малюнки із сім'ями, флешкартки, короткі відео про родину. |
Їжа |
Учень може називати основні продукти харчування. |
- Називає її на картинках. |
- Використання малюнків і реальних предметів (наприклад, пластикових фруктів). |
Флешкартки, картинки, пісні про їжу, ігрові продукти. |
Тварини |
Учень може називати основних домашніх і диких тварин. |
- Вчить назву тварин ( cat, dog, rabbit, lion, tiger, elephant ). |
- Змінення кількості нових слів до 4-5. |
Ілюстрації, інтерактивні і |
ПОГОДЖУЮ
Заступник директора з НВР
________
“ “ січня 2025 р.
Індивідуальне навчання для учня 3 класу
Календарно – тематичне планування уроків
англійської мови
Вчитель:
за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) , затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року №743-22
до підручника Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (заудіосупроводом). – Тернопіль: «Видавництво астон», 2020. – 128с.: іл.
ІІ семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Лексика/граматика |
Діяльність учнів |
Форми підтримки |
Дата |
||||
1 |
Моя сім'я (повторення) |
Учень називає членів сім'ї, розповідає просте речення про свою родину. |
мама, тато, сестра, брат, бабуся, дідусь |
- Повторення слів із флешкартками. |
- Візуальні підказки (картки). |
|
||||
2 |
Їжа: Улюблені страви |
Учень називає продукти харчування, вміє сказати, що йому подобається. |
Мені подобається / Мені не подобається... . |
- Гра "Що це?". |
- Зменшення кількості слів для запам'ятовування. |
|
||||
3 |
Моя кімната |
Учень називає предмети меблів у кімнаті. |
ліжко, стілець, стіл, лампа, вікно |
- Розглядання малюнків кімнати. |
- Спрощення текстів із підручника. |
|
||||
4 |
Час доби (ранок, день, вечір, ніч) |
Учень знає назву частини доби, складає речення за зразком: It is morning. |
ранок, день, вечір, ніч |
- Повторення слів із використанням ілюстрацій. |
- Спрощення вправ: підготовка готових зразків речень. |
|
||||
5 |
Опис тварин (домашні та дикі тварини) |
Учень називає домашніх і диких тварин. |
кіт, собака, лев, тигр, слон, кролик |
- Гра "Назви тварину". |
- Змінення кількості слів до 5-6. |
|
||||
6 |
Опис зовнішності |
Учень описує зовнішність персонажа за допомогою простих слів. |
великий, маленький, низький, високий, блакитні очі, каштанове волосся |
- Складання речей за зразком. |
- Використання зразків опису. |
|
||||
7 |
У магазині (покупки) |
Учень вміє назвати кілька покупок та запитати: Скільки це? |
хліб, молоко, солодощі, яблука, сік |
- Гра в "магазин". |
- Зміна складності діалогів. |
|
||||
8 |
Погода: Як описати погоду |
Учень називає типи погоди (сонячно, дощ, вітер). |
сонячно, дощ, хмарно, вітряно, сніг |
- Повторення слів із картками. |
- Підтримка вчителя у складанні речей. |
|
||||
9 |
Пори року |
Учень називає пору року та пов'язує їх із погодою. |
весна, літо, осінь, зима |
- Робота з результатами. |
- Використання яскравих ілюстрацій. |
|
||||