Модифікована програма з англійської мови для учня з ООП , рівень підтримки : IV; 3 клас

Про матеріал
Модифікована програма з англійської мови, 3 клас ,для учня з ООП - рівень підтримки : IV; Особливі освітні проблеми: функціональні труднощі тяжкого ступеня. Розроблена відповідно до Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б., рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 р. № 1272) до підручника Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). – Тернопіль: «Видавництво астон», 2020. – 128с.: іл. Календарно – тематичне планування уроків англійської мови.
Перегляд файлу

Модифікована  програма  з англійської мови

                                                             3 клас

          для учня з ООП   -

рівень підтримки : IV;

Особливі освітні проблеми: функціональні труднощі тяжкого ступеня

розроблена відповідно до Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б., рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 р. № 1272) до підручника  Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). – Тернопіль: «Видавництво астон», 2020. – 128с.: іл.

 

Тема

Очікувані результати (компетенції)

Діяльність учня

Модифікації та підтримка

Додаткові матеріали

Привітання. Знайомство

Учень може використовувати прості привітання та фрази для знайомства.

- Повторює за вчителем фрази: Hello! , Мене звати... , Приємно познайомитися! .
- Знайомиться в парах із однокласниками.

- Використання карток із написаними фразами.
- Підказки від вчителя в усній формі.
- Зорові підказки (малюнки, іконки).

Ілюстрації з персонажами, картки з фразами, аудіозаписи для прослуховування.

Кольори

Учень може називати основні кольори.

- Вчиться називати кольори на картинках.
- Збирає кольорові предмети та називає їх.

- Змінення кількості нових слів до 5-6.
- Використання реальних предметів або іграшок для кольорових кольорів.

Розмальовки, таблиці з кольорами, інтерактивні ігри на планшеті або комп'ютері.

Числа (1-20)

Учень може рахувати до 20 та впізнавати числа на слух.

- Рахує предмети навколо себе.
- Повторює числа за вчителем.
- Розв'язує прості задачі на рахунок.

- Візуальні опори (числа написані великими цифрами).
- Повторення чисел з аудіозапису.

Таблиця чисел, аудіо, ігри (наприклад, "Знайди число").

Моя сім'я

Учень може називати членів родини англійською.

- Вчить слова: мама, тато, сестра, брат, бабуся, дідусь .
- Складає прості речення: This is my mother.

- Скорочення кількості нових слів (до 4-5).
- Картки із зображеннями родичів.
- Повторення речень разом із вчителем.

Малюнки із сім'ями, флешкартки, короткі відео про родину.

Їжа

Учень може називати основні продукти харчування.

- Називає її на картинках.
- Складає прості речення: I like apples.

- Використання малюнків і реальних предметів (наприклад, пластикових фруктів).
- Додаткове пояснення значення слів.

Флешкартки, картинки, пісні про їжу, ігрові продукти.

Тварини

Учень може називати основних домашніх і диких тварин.

- Вчить назву тварин ( cat, dog, rabbit, lion, tiger, elephant ).
- Відгадує тварину за описом або малюнком.

- Змінення кількості нових слів до 4-5.
- Картки із зображеннями тварин.
- Повільне пояснення описів.

Ілюстрації, інтерактивні і

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖУЮ                                                                                               

Заступник директора з НВР                                                                                                                          

________                                                                                                                         

     “ січня  2025 р.                                                                                                                                                       

 

 

 

 

Індивідуальне навчання для  учня 3 класу

 

 

Календарно – тематичне планування  уроків

англійської мови

 

Вчитель:

 

 

 

 

 

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) , затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року №743-22

    до підручника  Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (заудіосупроводом). – Тернопіль: «Видавництво астон», 2020. – 128с.: іл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

№ уроку

Тема уроку

Очікувані результати

Лексика/граматика

Діяльність учнів

Форми підтримки

Дата

1

Моя сім'я (повторення)

Учень називає членів сім'ї, розповідає просте речення про свою родину.

мама, тато, сестра, брат, бабуся, дідусь

- Повторення слів із флешкартками.
- Складання речей за зразком.

- Візуальні підказки (картки).
- Спрощення речень до одного прикметника/іменника.

 

2

Їжа: Улюблені страви

Учень називає продукти харчування, вміє сказати, що йому подобається.

Мені подобається / Мені не подобається... .
яблуко, банан, молоко, хліб, чай

- Гра "Що це?".
- Повторення слів із реальними предметами.

- Зменшення кількості слів для запам'ятовування.
- Використання ілюстрацій і реальних продуктів.

 

3

Моя кімната

Учень називає предмети меблів у кімнаті.

ліжко, стілець, стіл, лампа, вікно

- Розглядання малюнків кімнати.
- Гра "Що це за предмет?".

- Спрощення текстів із підручника.
- Підказки вчителя у вигляді питання.

 

4

Час доби (ранок, день, вечір, ніч)

Учень знає назву частини доби, складає речення за зразком: It is morning.

ранок, день, вечір, ніч

- Повторення слів із використанням ілюстрацій.
- Складання речей разом із вчителем.

- Спрощення вправ: підготовка готових зразків речень.
- Повторення слів у гр.

 

5

Опис тварин (домашні та дикі тварини)

Учень називає домашніх і диких тварин.

кіт, собака, лев, тигр, слон, кролик

- Гра "Назви тварину".
- Робота з картками: вибір правильного слова до зображення.

- Змінення кількості слів до 5-6.
- Використання великих ілюстрацій.

 

6

Опис зовнішності

Учень описує зовнішність персонажа за допомогою простих слів.

великий, маленький, низький, високий, блакитні очі, каштанове волосся

- Складання речей за зразком.
- Робота в парах.

- Використання зразків опису.
- Повільне пояснення нових слів із жестами та прикладами.

 

7

У магазині (покупки)

Учень вміє назвати кілька покупок та запитати: Скільки це?

хліб, молоко, солодощі, яблука, сік

- Гра в "магазин".
- Складання простих діалогів: Я хочу...

- Зміна складності діалогів.
- Робота з підказками (записані варіанти фраз).

 

8

Погода: Як описати погоду

Учень називає типи погоди (сонячно, дощ, вітер).

сонячно, дощ, хмарно, вітряно, сніг

- Повторення слів із картками.
- Опис погоди за малюнками.

- Підтримка вчителя у складанні речей.
- Гра "Як погода на малюнку?".

 

9

Пори року

Учень називає пору року та пов'язує їх із погодою.

весна, літо, осінь, зима

- Робота з результатами.
- Відповіді на запитання: Яка це пора року?

- Використання яскравих ілюстрацій.
- Спрощення завдань із

 

 

docx
Додав(-ла)
Бреус Ольга
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
8 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку