Модифікована програма з математики 3клас
для учня з ООП - ______________________________________
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника О.Гісь, І. Філяк)
II семестр
Розділ |
Тема |
Очікувані результати |
Методи та прийоми |
Примітки |
Арифметичні дії з числами |
Додавання і віднімання в межах 100. |
Учень виконує прості приклади, закріплює поняття порядку дій. (за допомогою калькулятора) |
Наочність, ігрові завдання, підказки у вигляді схем. |
Скоротити кількість прикладів. Пояснення вчителя покрокове. |
|
Множення і ділення з одноцифровими числами. |
Учень виконує приклади на множення і ділення, використовуючи підказки. |
Використання карток, таблиці множення, малюнків. |
Повторення табличного множення на кожному уроці. |
|
Перевірка прикладів. |
Розв'язує приклади, перевіряє правильність розрахунків під керівництвом вчителя(за допомогою калькулятора). |
Робота разом з учителем. |
Перевірка виконується разом для мотивації. |
Геометричний матеріал |
Види геометричних фігур. |
Учень розрізняє трикутник, квадрат, прямокутник, коло. |
Використання шаблонів фігур, завдання на співвіднесення з об’єктами з навколишнього середовища. |
Додавання до завдань елементів гри ("Знайди фігуру"). |
|
Периметр простих фігур. |
Учень знаходить периметр квадратів і прямокутників за готовою формулою. |
Розрахунки на практичних прикладах (з використанням паличок, стрічок). |
Мінімалізувати обчислення, використовувати яскраві приклади. |
Робота із задачами |
Прості задачі на 1–2 дії. |
Розв’язує прості задачі за допомогою вчителя. |
Використання опорних схем, малюнків. |
Чітке формулювання задачі, додаткові пояснення. |
|
Моделювання задач. |
Учень розв'язує задачі за малюнками (наприклад, кількість яблук). |
Практичні завдання з використанням предметів. |
Використовувати знайомі для учня об’єкти. |
Час і гроші |
Годинник. Визначення часу. |
Учень читає час за годинником (години, половини, чверті). |
Годинники з рухомими стрілками, ігрові вправи. |
Робота у парі з вчителем. |
|
Додавання і віднімання часу. |
Розв’язує завдання на додавання/віднімання годин. |
Ігрові ситуації, малюнки з часовими проміжками. |
Використання яскравих прикладів з життя учня. |
|
Грошові одиниці. Підрахунок. |
Учень виконує завдання на підрахунок грошей, прості покупки. |
Використання муляжів грошей, приклади з магазину. |
Прості обчислення, без великих сум. |
Закріплення навичок |
Базові арифметичні дії. |
Повторює додавання, віднімання, множення, ділення на простих прикладах. |
Постійне повторення матеріалу, заохочення до виконання завдань. |
Рекомендується часте використання карток і усних вправ. |
|
Ігрові завдання. |
Мотивує учня, використовуючи цікаві задачі (пазли, розмальовки). |
Завдання з елементами гри, мультимедійні вправи. |
Додавати позитивну мотивацію, хвалити за кожний успіх. |
Рекомендації для організації навчання: