Модифікована програма з математики 3клас для учня з ООП - ______________________________________ рівень підтримки : IV

Про матеріал
Модифікована програма з математики для учня 3 класу з особливими освітніми потребами (рівень підтримки: 4) базується на адаптації стандартного навчального матеріалу. Основна мета такої програми — забезпечити доступність матеріалу, враховуючи індивідуальні можливості учня. Розглянемо рекомендації для другого семестру за підручником Гісь, Філяк: Особливості програми Адаптація тем: Матеріал подається у простій і зрозумілій формі. Текст завдань скорочується, використовується більше візуальних підказок (малюнків, схем). Зниження обсягу роботи: Скорочується кількість прикладів та задач. Учень виконує лише основні завдання, які формують ключові навички. Розвиток практичних умінь: Завдання орієнтуються на практичне застосування, наприклад, розв’язання задач на купівлю-продаж, вимірювання тощо. Додаткові інструменти підтримки: Використання наочності (предметів, карток, зображень). Часті повторення та закріплення матеріалу. Спрощені інструкції.
Перегляд файлу

Модифікована  програма  з математики 3клас

          для учня з ООП   - ______________________________________

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої програми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника О.Гісь,              І. Філяк)

                                                        II семестр

 

Розділ

Тема

Очікувані результати

Методи та прийоми

Примітки

Арифметичні дії з числами

Додавання і віднімання в межах 100.

Учень виконує прості приклади, закріплює поняття порядку дій.

(за допомогою калькулятора)

Наочність, ігрові завдання, підказки у вигляді схем.

Скоротити кількість прикладів. Пояснення вчителя покрокове.

 

Множення і ділення з одноцифровими числами.

Учень виконує приклади на множення і ділення, використовуючи підказки.

Використання карток, таблиці множення, малюнків.

Повторення табличного множення на кожному уроці.

 

Перевірка прикладів.

Розв'язує приклади, перевіряє правильність розрахунків під керівництвом вчителя(за допомогою калькулятора).

Робота разом з учителем.

Перевірка виконується разом для мотивації.

Геометричний матеріал

Види геометричних фігур.

Учень розрізняє трикутник, квадрат, прямокутник, коло.

Використання шаблонів фігур, завдання на співвіднесення з об’єктами з навколишнього середовища.

Додавання до завдань елементів гри ("Знайди фігуру").

 

Периметр простих фігур.

Учень знаходить периметр квадратів і прямокутників за готовою формулою.

Розрахунки на практичних прикладах (з використанням паличок, стрічок).

Мінімалізувати обчислення, використовувати яскраві приклади.

Робота із задачами

Прості задачі на 1–2 дії.

Розв’язує прості задачі за допомогою вчителя.

Використання опорних схем, малюнків.

Чітке формулювання задачі, додаткові пояснення.

 

Моделювання задач.

Учень розв'язує задачі за малюнками (наприклад, кількість яблук).

Практичні завдання з використанням предметів.

Використовувати знайомі для учня об’єкти.

Час і гроші

Годинник. Визначення часу.

Учень читає час за годинником (години, половини, чверті).

Годинники з рухомими стрілками, ігрові вправи.

Робота у парі з вчителем.

 

Додавання і віднімання часу.

Розв’язує завдання на додавання/віднімання годин.

Ігрові ситуації, малюнки з часовими проміжками.

Використання яскравих прикладів з життя учня.

 

Грошові одиниці. Підрахунок.

Учень виконує завдання на підрахунок грошей, прості покупки.

Використання муляжів грошей, приклади з магазину.

Прості обчислення, без великих сум.

Закріплення навичок

Базові арифметичні дії.

Повторює додавання, віднімання, множення, ділення на простих прикладах.

Постійне повторення матеріалу, заохочення до виконання завдань.

Рекомендується часте використання карток і усних вправ.

 

Ігрові завдання.

Мотивує учня, використовуючи цікаві задачі (пазли, розмальовки).

Завдання з елементами гри, мультимедійні вправи.

Додавати позитивну мотивацію, хвалити за кожний успіх.

Рекомендації для організації навчання:

  1. Час роботи: Навчання проводити невеликими блоками по 10–15 хвилин з частими перервами.
  2. Матеріали: Забезпечити яскраві та наочні дидактичні матеріали.
  3. Індивідуальна підтримка: Виконувати завдання разом з учнем, поступово зменшуючи підтримку.
  4. Робота в парі: За можливості залучати однокласників для підтримки в роботі.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
7 січня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку