Модифікована програма з математики для 3 класу 2 семестр

Про матеріал
Модифікована програма з математики (2семестр) за для учнів з особливими освітніми потребами 4 рівня підтримки. Складено до підручника Скворцової. Даний матеріал допоможе вчителю якісно склати свою модифіковану програму. Доступний для редагування.
Перегляд файлу

Математика

№з/п

Дата

Зміст уроку

Очікувані результати класу

Очікувані результати для дитини з ООП

4 рівень підтримки

81

15.01

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків Дидактична гра «Джерело живлення» Щ.3. с.70

-розв’язує задачі на кратне порівняння двох добутків;

-обчислює вирази на кілька дій;

-порівнює вирази;

-розв’язує рівняння.

-порівнює числа;

-обчислює приклади на додавання та віднімання за допомогою числового променя.

82

16.01

Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знахо­дження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків

-розв’язує задачі на знаходження суми двох добутків, складає обернені;

-порівнює числові вирази;

-розв’язує рівняння;

-розв’язує прості задачі на знаходження суми

 

-порівнює числа в межах 10

83

17.01

Досліджуємо задачі Вправа «Порівняй числа» Щ.3. с.71

-розв’язує задачі та складає обернені;

-обчислює вирази на декілька дій;

-знає порядок дій у виразах.

-працює з роздатковим та дидактичним матеріалом, створює задачу за допомогою асистента обирає предмети. героїв про що, або про кого буде данна задача.

84

18.01

Досліджуємо задачі Дидактична гра «Виконай перевірку» картка №18

-розв’язує задачі та складає обернені;

-знаходить значенні рівнянь та виразів зі змінною;

-порівнює вирази.

-розв’язує прості задачі на знаходження остачі

-порівнює числа в межах 10

85

19.01

Розв’язуємо задачі «Досліди фігури» Щ.3. с.48

-розв’язує задачі та рівняння;

-обчислює вирази;

-знаходить периметр квадрата та прямокутника; працює з одиницями вимірювання часу.

- креслить відрізки заданої довжини;

-називає геометричні фігури.

86

22.01

Розділ 3 Вивчаємо трицифрові числа. Одержуємо тисячу Дидактична гра «Подорож планетами»Щ.3. с.19

утворює багатоцифрові числа різними способами; класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їхзаписі; встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі; виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона внавчальних і життєвих ситуаціях; встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення; записує результати вимірювання величин у міліметрах (мм), сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м),кілометрах (км); використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними

Рахує в межах 10

Називає сусідів чисел.

87

23.01

Читаємо і записуємо трицифрові числа Вправа «Збери космонавта»Щ.3. с.68

утворює багатоцифрові числа різними способами; класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їхзаписі; встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі

-читає і записує числа в межах 10;

-називає сусідів чисел

-порівнює числа

88

24.01

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації

-Додає і віднімає числа на основі нумерації

обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх)числовому значенні ; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації,спираючись на наявні дані; обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуаціїз огляду на наявні дані; використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними

-додає і віднімає числа за допомогою числового променя;

-розв’язує прості задачі на збільшення числа на кілька одиниць.

89

25.01

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації Дидактична гра «Відгадай сузір’я»

Додає і віднімає числа на основі нумерації

обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх)числовому значенні ; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації,спираючись на наявні дані; обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуаціїз огляду на наявні дані; використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними

-додає і віднімає числа за допомогою числового променя;

 

-розв’язує прості задачі на збільшення числа на кілька одиниць.

90

26.01

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації

Додає і віднімає числа на основі нумерації

обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх)числовому значенні

Обчислює приклади в межах 10

Розв’язує прості задачі.

91

29.01

Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду

 Дидактична гра «Невідомий світ»Щ.3.с.80

утворює багатоцифрові числа різними способами; класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їхзаписі; встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі

-називає попереднє та наступне число до заданого;

-обчислює приклади за допомогою лічильного матеріалу.

92

30.01

Порівнюємо трицифрові числа

 

Дидактична гра «Яка наша планета?» картка №19

-порівнює трицифрові числа;

Додає і віднімає числа на основі нумерації

обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх)числовому значенні

-порівнює числа в межах 10

обчислює приклади за допомогою лічильного матеріалу.

93

31.01

Досліджуємо задачі

 

описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані

розв’язує прості  задачі;

-обчислює приклади в межах 10;

 

94

01.02

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел

Дидактична гра «День чи ніч» картка №20

-знає таблиці множення і ділення;

Розуміє взаємозв’язок множення і ділення;

-знає різні способи множення і ділення круглих чисел;

-знаходить частину числа за дробом;

-розв’язує задачі та складає обернені.

Обчислює приклади в межах 10

Розв’язує прості задачі.

95

02.02

Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць  

 

-уміє множити і ділити круглі числа;

-використовує прийом укрупнення розрядних одиниць;

-порявнює трицифрові числа;

Розрізняє та називає різні види геометричних фігур

Розрізняє та називає різні види геометричних фігур.

Обчислює приклади в межах 10.

96

05.02

Знайомимося із задачами на знаходження четвертого пропорційного Дидактична гра «Дізнайся правду про карту»Щ.3.с.45

-розуміє та розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного; складає обернені задачі; обчислює вирази, використовуючи метод укрупнення одиниць.

Обчислює приклади в межах 10 за допомогою карток-малюнків.

Розв’язує прості задачі за поданими малюнками.

97

06.02

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр

-знає та називає нову одиницю вимірювання – кілометр;

-аналізує співвідношення одиниць вимірювання довжини;

Множить на розрядну одиницю 10; 100

-перетворює прості іменовані числа на складені та навпаки

Називає нову одиницю вимірювання – кілометр

-працює з простими іменованими числами

98

07.02

Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна Дидактична гра «Горизонт»Щ.3.с.95

-називає одиниці вимірювання маси;

-замінює складене іменоване число простим і просте перетворює на складене;

Порівнює іменовані числа;

-розв’язує задачі та складає обернені.

-розв’язує прості  задачі;

-обчислює приклади в межах 10;

-називає прості іменовані числа.

99

08.02

Використовуємо прийом послідовного множення і ділення

-використовує прийом укрупнення розрядних одиниць;

-знає сполучний закон множення;

-подає круглі числа у вигляді добутку чисел і розрядної одиниці;

-множить круглі числа на основі прийому послідовного множення;

-розв’язує задачі та складає обернені.

-розв’язує прості  задачі;

-обчислює приклади в межах 10;

-називає дію множення.

100

09.02

Множимо і ділимо на кругле число)

-множить і ділить  круглі числа на основі прийому послідовного множення;

-розв’язує задачі та складає обернені;

- розв’язує рівняння;

-креслить відрізки та коло, створює діаграму.

розв’язує прості задачі та складає обернені;

креслить відрізки заданої довжини.

101

12.02

Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел. Дидактична гра «Найпотужніший вулкан»Щ.3.с.62

-утворює багатоцифрові числа різними способами; класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їхзаписі; встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі

-множить і ділить  круглі числа на основі прийому послідовного множення;

-розв’язує задачі та складає обернені;

- розв’язує рівняння;

Називає числа від 1 до 10 в прямому та зворотньому порядку;

-називає сусідів чисел;

-додає та віднімає числа в межах 10 за допомогою лінійки.

102

13.02

Навчальний проєкт № 5

Дидактична гра «Порахуй та скажи»

 

Співпрацює в парі та групі.

103

14.02

Тематична діагностувальна робота № 5 з теми «Нумерація трицифрових чисел»

знаходить значення числового виразу; добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність;

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом; перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуаціїз огляду на наявні дані

-додає та віднімає числа в межах 10;

-розв’язує прості задачі;

-порівнює числа.

104

15.02

Корекція результатів навчання учнів з теми «Нумерація трицифрових чисел»

утворює багатоцифрові числа різними способами; класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їхзаписі; встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі

-множить і ділить  круглі числа на основі прийому послідовного множення;

-розв’язує задачі та складає обернені;

- розв’язує рівняння;

додає та віднімає числа в межах 10;

-розв’язує прості задачі;

-порівнює числа.

105

16.02

Додаємо і віднімаємо круглі числа

Дидактична гра «Будова Землі»Щ.3.с.54

-додає та віднімає круглі числа, викристовуючи прийом додавання і віднімання частинами;

-розв’язує задачі алгебраїчним способом.

Складає числа на пазлах, за допомогою асистента ставить певний знак дії, відтворює за допомогою  предметів.

106

19.02

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного Дидактична гра «Грунти України»Щ.3.с.79

розуміє та розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного; складає обернені задачі; обчислює вирази, використовуючи метод укрупнення одиниць.

-працює з роздатковим та дидактичним матеріалом, створює задачу за допомогою асистента обирає предмети.

107

20.02

Додаємо і віднімаємо круглі числа

-додає та віднімає круглі числа на основі правила додавання суми до числа та віднімати – на основі правила віднімання числа від суми;

-розв’язує задачі та складає обернені;

 

Показує числа на картках через гру, на набірному полотні, моніторі викладає числа, предмети;

малює крейдою, ліпить із пластиліну;

За допомогою ассистента створює схематично прийоми додавання

108

21.02

Додаємо і віднімаємо числа двома способами Дидактична гра «Чарівний пісок»Щ.3.с.54

додає та віднімає круглі числа на основі правила додавання суми до числа та віднімати – на основі правила віднімання числа від суми;

-розв’язує задачі та складає обернені;

-знаходить значення змінної нерівності;

-розуміє поняття «периметр», знаходить периметр прямокутника і квадрата.

 

Показує числа на картках через гру, на набірному полотні, моніторі викладає числа, предмети;

малює крейдою, ліпить із пластиліну;

За допомогою ассистента створює схематично прийоми додавання

109

22.02

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно (Дидактична гра «Які корисні копалини є у нас?»Щ.3.с.64

додає та віднімає круглі числа порозрядно;

-обчислює вирази;

-будує коло заданого діаметру за допомогою циркуля.

обчислює вирази;

-будує коло заданого радіусу за допомогою циркуля.

110

23.02

Додаємо і віднімаємо числа трьома способами.

додає та віднімає круглі числа трьома способами;

-розв’язує задачі та відновлює істинності рівності на знаходження частки чи добутку.

Показує числа на картках через гру, на набірному полотні, моніторі викладає числа, предмети;

малює крейдою, ліпить із пластиліну;

За допомогою ассистента створює схематично прийоми додавання та віднімання

111

26.02

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорцій­ного Дидактична гра «Чарівний кристал»Щ.3.с.105

-розуміє та розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного (однакова величина – кількість або час)

-обчислює вирази та рівняння.

-працює з роздатковим та дидактичним матеріалом, створює просту задачу з допомогою асистента.

112

27.02

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа Дидактична гра «Незвичайне явище»Щ.3.с.90

 

- додає та віднімає круглі трицифрові числа методом округлення;

-розв’язує задачі алгебраїчним способом;

-креслить коло, використовуючи циркуль.

Сприймає новий матеріал через гру, знайомиться з поняттям парності предметів; обирає предмети, малюнки, виділяє зайве

113

28.02

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

-додає та віднімає круглі трицифрові числа різними способами;

-розуміє та розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного;

-працює з іменованими числами.

Учениця рахує предмети і записує результат на моніторі, папері за допомогою малюнкових зображень; прописує знаки «+» і «-  ; виконує дії з предметами, дидактичними картками.

 

114

29.02

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропор­ційного Дидактична гра «Вода, водичка»

-розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб знаходження однакової величини);

-відновлює істинність рівнстей;

-розв’язує вирази зі змінною;

-креслить коло.

За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що  іде мова

115

01.03

Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням)

-встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; виконує письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях; знаходить значення числового виразу; застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач.

За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «додати» або «відняти» предмет; прописує запропоновані вирази

116

04.03

Досліджуємо задачі

Дидактична гра «Клімат у країні» Щ.3.с.115

 

-додає та віднімає круглі числа письмовим способом;

-розв’язує складені рівняння;

-відновлює істинні рівності;

-досліджує задачі.

За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що  іде мова. Розуміє з яких частин складаєтьс задача: умова, запитання, розв’язання, відповідь.

117

05.03

Виконуємо додавання і віднімання письмово  Дидактична гра «Автомобілі» Щ.3.с.122

-додає та віднімає круглі числа письмовим способом;

-використовує алгоритм додавання та віднімання;

-розв’язує задачі.

 

За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «додати» або «відняти» предмет; прописує запропановані вирази

118

06.03

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами

-розв’язує прості задачі на знаходження невідомого доданка;

-розв’язує задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами;

- письмово обчислює вирази та знаходить значення виразів із змінною.

-розв’язує прості задачі на знаходження невідомого доданка;

 

119

07.03

Розв’язуємо задачі Дидактична гра «Вітерець» Щ.3.с.124

-додає та віднімає круглі числа письмовим способом;

-розв’язує рівняння;

 

За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що  іде мова. Розуміє з яких частин складаєтьс задача: умова, запитання, розв’язання, відповідь.

120

08.03

Розв’язуємо задачі Дидактична гра «Клубочок»

додає та віднімає круглі числа письмовим способом;

-складає рівняння за твердженням та розв’язує їх;

розв’язує задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами;

За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що  іде мова. Розуміє з яких частин складаєтьс задача: умова, запитання, розв’язання, відповідь.

121

11.03

Розв’язуємо задачі.

Дидактична гра «Збери кошик» Щ.3.с.107

додає та віднімає круглі числа письмовим способом та робить перевірку;

-складає рівняння за твердженням та розв’язує їх;

розв’язує задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами;

За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що  іде мова. Розуміє з яких частин складаєтьс задача: умова, запитання, розв’язання, відповідь.

122

12.03

Навчальний проєкт № 6 Мій бюджет.

 

Співпрацює в парі та групі.

123

13.03

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення(Дидактична гра «Корисна рослина» Щ.3.с.110

 

-встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; виконує письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях; знаходить значення числового виразу; застосовує 14.03співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач.

Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає  прості вирази  на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, записує прості вирази на додавання і віднімання

124

14.03

Тематична діагностувальна робо­та № 6 з теми «Вивчаємо трицифрові числа»

- додає та віднімає круглі числа письмовим способом;

-складає рівняння за твердженням та розв’язує їх;

розв’язує задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами;

Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає  прості вирази  на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, записує прості вирази на додавання і віднімання

125

15.03

Корекція результатів навчання учнів з теми «Вивчаємо трицифрові числа»

 

-встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; виконує письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях; знаходить значення числового виразу; застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач.

Складає та записує вирази на моніторі, в зошиті, застосовує роздатковий матеріал

126

18.03

Знайомимось із діленням з остачею Дидактична гра «Домашні тварини» Щ.3.с.76

-пояснює ділення з остачею на основі предметних дій;

-називає компоненти та результати ділення з остачею;

-досліджує можливі остачі при діленні на певне число.

Сприймає нову інформацію, сполучає предмети, переставляє місцями, цим самим знайомиться з законами додавання, застосовує на практиці фішки, картки, малюнки із зображенням.

127

19.03

Вивчаємо ділення з остачею

-додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа;

-розуміє сутність арифметичної дії ділення на вміщення;

-знає алгоритм ділення з остачею;

-досліджує залежність кількості остач від величини дільника.

За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що  іде мова; розуміє поняття збільшити на і зменшити на; застосовує на практиці через гру, працює з роздатковим матеріалом.

128

20.03

Перевіряємо ділення з остачеюДидактична гра «Порівняй хто більший?» Щ.3.с.142

додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа;

-розуміє прийом ділення з остачею;

-знає правило перевірки правильності виконання ділення з остачею.

За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «додати» або «відняти» предмет; прописує запропоновані вирази

129

21.03

Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею

-розуміє сутність ділення з остечею;

-виконує перевірку правильності обчислення ділення з остачею;

-уміє робити короткий запис обчислення ділення з остачею;

-зіставляє випадки на ділення з остечею двоцифрового числа на одноцифрове.

За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «додати» або «відняти» предмет; прописує запропоновані вирази

130

22.03

Досліджуємо ділення з остачею: ділене менше за дільник.

-знає алгоритм ділення з остачею та перевірки ділення з остачею;

-складає таблиці парних чисел;

-розуміє випадки ділення з остачею у яких ділене менше за дільник.

-перевіряє правильність ділення з остачею

 

За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «додати» або «відняти» предмет; прописує запропоновані вирази

131

01.04

Вивчаємо правило множення суми на число

Дидактична гра «Павутинка допомоги» (Щ.3. с.53)

-застосовує розподільний закон множення відносно додавання;

-множить суму на число, застосовуючи правило множення суми на число для випадків множення двоцифрового числа на одноцифрове.

Сприймає новий матеріал через гру, знайомиться з поняттям парності предметів; обирає предмети, малюнки, виділяє зайве

132

02.04

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове

-додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа;

-знає правило множення суми на число;

-розуміє спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове;

-множить двоцифрове число на одноцифрове, одноцифрове – на двоцифрове;

-ділить з остачею.

Сприймає новий матеріал через гру, знайомиться з поняттям парності предметів; обирає предмети, малюнки, виділяє зайве

133

03.04

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифровеДидактична гра «З’єднай міста» Щ.3. с.45

-додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа;

-знає правило множення суми на число;

-розуміє спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове;

-множить двоцифрове число на одноцифрове, одноцифрове – на двоцифрове;

-обчислює периметр прямокутника за формулою

Сприймає новий матеріал через гру, знайомиться з поняттям парності предметів; обирає предмети, малюнки, виділяє зайве

134

04.04

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифровеДидактична гра «З’єднай міста» Щ.3. с.45

-додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа;

-знає правило множення суми на число;

-розуміє спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове;

-множить двоцифрове число на одноцифрове, одноцифрове – на двоцифрове;

-ділить з остачею.

За допомогою підручного матеріалу, роздаткового, кубиків складає  постий вираз до задачі за малюнком і записує.

135

05.04

Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одно­цифрове.

додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа;

-знає правило множення суми на число;

-розуміє спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове;

- розв’язує складені задачі двома способами

Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.)

136

08.04

Ділимо двоцифрове число на одноцифрове

-знаходить зручні доданки при діленні двоцифрового числа на одноцифрове;

-знає алгоритм ділення двоцифрового числа на одноцифрове;

-ділить двоцифрові числа за допомогою прийому ділення суми на число;

- розв’язує складені задачі різними способами;

-виявляє залежність довжин сторін прямокутника з однаковим периметром.

Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.). Ділить запропоновані предмети на дві рівні частини.

137

09.04

Розв’язуємо задачі Дидактична гра «Розчисти річку» Щ.3. с.115

-множить двоцифрове число та трицифрове число на одноцифрове;

-знає правило ділення суми на число, спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове;

-переносить спосіб міркування на випадки ділення трицифрового числа на одноцифрове

За допомогою підручного матеріалу, роздаткового, кубиків складає  постий вираз до задачі за малюнком і записує.

138

10.04

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці

описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані;

- розв’язує  задачі на подвійне зведення до одиниці

За допомогою підручного матеріалу, роздаткового, кубиків складає  постий вираз до задачі за малюнком і записує.

139

11.04

Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці) Дидактична гра «Найбільше місто» Щ.3. с.102

описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані;

- розв’язує  задачі на подвійне зведення до одиниці

-розв’язує  задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць з опорою на малюнок та предметних дій.

140

12.04

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

- розв’язує  задачі на подвійне зведення до одиниці, у яких шуканою є величина подвійної одиниці;

- розв’язує  задачі на подвійне зведення до одиниці, у яких дано значення подвійної одиниці та треба знайти загальну величину для певної кількості та часу

-розв’язує  задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць з опорою на малюнок та предметних дій.

141

15.04

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами Дидактична гра «Вибери зайве» Щ.3. с.157

-знає спосіб ділення двоцифрового та трицифрового чисел на одноцифрове на підставі розподільного закону ділення відносно додавання, а також спосіб ділення круглих трицифрових чисел на підставі укрупнення розрядних одиниць;

- розв’язує  задачі на подвійне зведення до одиниці

Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.)

142

16.04

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці Дидактична гра «Чарівна техніка» Щ.3. с.149

- розв’язує  задачі на подвійне зведення до одиниці

-розв’язує  задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць з опорою на малюнок та предметних дій.

143

17.04

Тематична діагностична робо­та № 7 з теми «Вивчаємо поза табличне множення і ділення»

- розв’язує  задачі на подвійне зведення до одиниці;

-множить двоцифрове число та трицифрове число на одноцифрове;

-знає правило ділення суми на число, спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове;

-переносить спосіб міркування на випадки ділення трицифрового числа на одноцифрове

Демонструє вміння  креслити відрізок, пряму та криву лінії; моделює із підручного матеріалу геометричні тіла; порівнює предмети за величиною і показує жестами

144

18.04

Корекція результатів навчання учнів

-множить двоцифрове число та трицифрове число на одноцифрове;

-знає правило ділення суми на число, спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове;

-переносить спосіб міркування на випадки ділення трицифрового числа на одноцифрове

Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.)

145

19.04

Навчальний проєкт

№ 7 «Математична газета»

 

Співпрацює в парі та групі.

146

22.04

Виконуємо ділення на кругле число Дидактична гра «Пройди лабіринт»

-знає та застосовує спосіб укрупнення розрядних одиниць та спосіб ділення на основі розподільного закону;

- розв’язує  задачі на подвійне зведення до одиниці

Вимірює  довжину предметів; порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі. Ділить запропоновані предмети на три рівні частини.

147

23.04

Виконуємо ділення на кругле число

-виконує ділення на кругле число способом добору;

- розв’язує  задачі на подвійне зведення до одиниці

Ділить запропоновані предмети на три рівні частини.

148

24.04

Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число Дидактична гра «Як уникнути аварії?»

-знає та застосовує спосіб укрупнення розрядних одиниць та спосіб ділення на основі послідовного ділення та способом добору

Ділить запропоновані предмети на чотири рівні частини.

149

25.04

Знайомимось із задачами на спільну роботу

описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані;

- розв’язує  прості задачі із взаємопов’язаними величинами;

-знайомиться із задачми на спільну роботу.

- розв’язує  прості задачі із взаємопов’язаними величинами з опорою на малюнок та схему та дидактичного матеріалу.

 

150

26.04

Розв’язуємо задачі на спільну роботу.

- розв’язує  задачі на спільну роботу, у яких шуканим є час спільної роботи;

-виконує ділення на двоцифрове число способом добору

-обчислює значення виразів на кілька дій.

- розв’язує  прості задачі із взаємопов’язаними величинами з опорою на малюнок та схему та дидактичного матеріалу.

 

151

29.04

Досліджуємо задачі на спільну роботу

- розв’язує  задачі на спільну роботу, якщо шуканим є продуктивність праці одного з виконавців;

-ділить на двоцифрове число;

-подає число у вигляді суми розрядних доданків, один з яких представлений добутком чисел;

-обчислює периметр прямокутника.

- розв’язує  прості задачі із взаємопов’язаними величинами з опорою на малюнок та схему та дидактичного матеріалу.

 

152

30.04

Досліджуємо задачі на спільну роботу

- розв’язує  задачі на спільну роботу;

-знаходить значення часток способом послідовного ділення/множення;

-виконує ділення на двоцифрове число способом добору;

-подає числа у вигляді суми розрядних доданків, один чи декілька з яких представлені у вигляді добутку

- розв’язує  прості задачі із взаємопов’язаними величинами з опорою на малюнок та схему та дидактичного матеріалу.

 

153

01.05

Вивчаємо ділення на двоцифрове число Дидактична гра «Різнокольорова писанка» Щ.3. с.64

- розв’язує  задачі на спільну роботу;

-знаходить значення часток способом послідовного ділення/множення;

-виконує ділення на двоцифрове число способом добору;

-подає числа у вигляді суми розрядних доданків, один чи декілька з яких представлені у вигляді добутку

Сприймає на слух, зорово; знайомиться з кількістю цифр у числі; показує жестами мови.

154

02.05

Досліджуємо задачі на спільну роботуДидактична гра «Збери кошик» Щ.3. с.78

- розв’язує  задачі на спільну роботу: дії виконавців спрямовані на протилежний результат;

-обчислює значення часток прийомом послідовного ділення та способом добору

- розв’язує  прості задачі із взаємопов’язаними величинами з опорою на малюнок та схему та дидактичного матеріалу.

 

155

03.05

Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами

- розв’язує  задачі на спільну роботу: дії виконавців спрямовані на протилежний результат;

-обчислює значення часток прийомом послідовного ділення та способом добору

Показує число, пише, виділяє, показує жестами, обирає серед інших, знаходить.

156

06.05

Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50) Дидактична гра «Павутинка електрика» Щ.3. с.123

-знає принцип множення на 10, 100;

-обчислює вирази на множення та ділення чисел 5 і 50 раціональним способом;

- розв’язує  складні рівняння та задачі на зведення до одиниці, складати до них обернені

Показує число, пише, виділяє, показує жестами, обирає серед інших, знаходить.

157

07.05

Знайомимось із нерівностями зі змінною.

 

-розуміє поняття: рівність, нерівність, рівняння, вираз із змінною;

-знаходить істинні значення нерівностей зі змінною способом добору.

- розв’язує  складні рівняння та задачі на зведення до одиниці

За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «віднімання» ; прописує запропановані вирази

158

08.05

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25

-множення і ділення на 10, 100;

-знає раціональний спосіб множення на 25 на основі залежності значення добутку від зміни дільника та ділення на 25 на основі залежності значення частки від зміни дільника при сталому діленому;

- розв’язує  нерівності зі змінною способом добору.

Складає,  записує і показує  вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів;

на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона,  використовуючи дії додавання і віднімання.

 

159

09.05

Множимо і ділимо на 5; 20; 25 Дидактична гра «Склади пожежника»

-виконує множення і ділення на 5, 50, 25 раціональним способом;

- розв’язує  нерівності зі змінною способом добору.

- розв’язує  ускладнені вирази та задачі.

Складає,  записує і показує  вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів;

на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона,  використовуючи дії додавання і віднімання.

 

160

10.05

Розв’язуємо нерівності зі змінною

 

-знає раціональний спосіб визначення істинних значень нерівності зі змінною – способом зведення до рівняння;

-використовує раціональні способи обчислень

Порівнює предмети та закріплює їх вміння; обирає предмети за власним бажанням та демонструє свої вміння іх скласти, порівняти

161

13.05

Відкриваємо спосіб множення на 11; 101

 

-знає про розподільний закон множення відносно додавання, множення та ділення на 1, 10, 100; множить на 11, 101 раціональним способом

Порівнює предмети та закріплює їх вміння; обирає предмети за власним бажанням та демонструє свої вміння іх скласти, порівняти

162

14.05

Розв’язуємо задачі на час Дидактична гра «Автомобіль» Щ.3. с.154

-має уявлення про час та його вимірювання;

-знає одиниці вимірювання часу та співвідношення між ними;

- розв’язує задачі на час

Розуміє призначення годинника. Показує на макеті годинника час першої половини доби.

163

15.05

Навчальний проєкт №8. Корекція знань учнів

 

Співпрацює в парі та групі.

164

16.05

Підсумкова річна діагностувальна робота

знає алгоритм ділення з остачею та перевірки ділення з остачею;

-складає таблиці парних чисел;

-розуміє випадки ділення з остачею у яких ділене менше за дільник.

-перевіряє правильність ділення з остачею

 

Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає  прості вирази  на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, записує прості вирази на додавання і віднімання

165

17.05

Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99 Дидактична гра «Тренуємо мозок» Щ.3. с.137

-знає правила множення числа на різницю чисел (розподільного закону стосовно віднімання);

-знає раціональний прийом множення на 11 та 101;

-знає раціональний прийом множення на 9,99

Зображує схематично на площині об'єкт; демонструє вміння переміщувати об'єкти в різних напрямках; співвідносить відрізки за кольорами; сприймає на слух кількість відрізків; креслить відрізки за допомогою  лінійки  із допомогою ассистента.

166

20.05

Множимо на 11; 99 Дидактична гра «Літня мрія» Щ.3. с.80

-уміє множити на 9, 99, 11 раціональним способом;

- розв’язує задачі на час

Демонструє свої здібності на моніторі, в зошиті, на дошці, моделює кути із  підручного матеріалу( паличок, олівців, шнура, пластиліну, тощо.)

167

21.05

Тематична діагностична робо­та № 8 Перевірка сформованості навичок усних обчислень.

 

знає алгоритм ділення з остачею та перевірки ділення з остачею;

-складає таблиці парних чисел;

-розуміє випадки ділення з остачею у яких ділене менше за дільник.

-перевіряє правильність ділення з остачею

 

Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає  прості вирази  на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, записує прості вирази на додавання і віднімання

168

22.05

Розв’язуємо задачі геометричного змісту

-розрізняє гострий і тупий кут;

-має поняття про види трикутників за видом кутів.

Сприймає  інформацію про многокутник через казку; вибирає  та виділяє зображення на свій смак показуючи його; повторює і відтворює

169

23.05

Повторюємо вивчене. Рівняння Дидактична гра «Що нам допоможе» Щ.3. с.64

розуміє поняття: рівність, нерівність, рівняння, вираз із змінною;

-знаходить істинні значення нерівностей зі змінною способом добору.

- розв’язує  складні рівняння та задачі на зведення до одиниці

Виділяє серед інших геометричних фігур. Знаходить схожі фігури за кольором, розміром; будує за трафаретом обводячи; демонструє свої здібності.

170

24.05

Повторюємо вивчене. Частини цілого

- розв’язує  задачі на спільну роботу;

-знаходить значення часток способом послідовного ділення/множення;

-виконує ділення на двоцифрове число способом добору;

-подає числа у вигляді суми розрядних доданків, один чи декілька з яких представлені у вигляді добутку

Знаходить схожі фігури за кольором, розміром; будує за допомогою шаблону, зафарбовує, обирає серед інших

171

27.05

Повторюємо вивчене. Тисяча. Дидактична гра «Літній кросворд»

- розв’язує  задачі на спільну роботу, у яких шуканим є час спільної роботи;

-виконує ділення на двоцифрове число способом добору

-обчислює значення виразів на кілька дій.

Виділити геометричні фігури серед інших, побудувати один на вибір

172

28.05

Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення.

пояснює ділення з остачею на основі предметних дій;

-називає компоненти та результати ділення з остачею;

-досліджує можливі остачі при діленні на певне число.

Виділити геометричні фігури серед інших, побудувати один на вибір

173

29.05

Повторюємо вивчене. Задачі Дидактична гра «Що з цього корисне» Щ.3. с.149

- розв’язує  задачі на спільну роботу, у яких шуканим є час спільної роботи;

-виконує ділення на двоцифрове число способом добору

-обчислює значення виразів на кілька дій.

Виділяє серед інших геометричних фігур. Знаходить схожі фігури за кольором, розміром; будує за трафаретом обводячи; демонструє свої здібності.

174

30.05

Повторюємо вивчене. Ділення з остачею

знає алгоритм ділення з остачею та перевірки ділення з остачею;

-складає таблиці парних чисел;

-розуміє випадки ділення з остачею у яких ділене менше за дільник.

-перевіряє правильність ділення з остачею

 

Складає,  записує і показує  вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів;

на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона,  використовуючи дії додавання і віднімання.

 

175

31.05

Повторюємо вивчене. Підсумковий урок за рік.

- розв’язує  задачі на спільну роботу, у яких шуканим є час спільної роботи;

-виконує ділення на двоцифрове число способом добору

-обчислює значення виразів на кілька дій.

Складає,  записує і показує  вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів;

на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона,  використовуючи дії додавання і віднімання.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Манастирліу Надія Богданівна
    Доброго вечора. А за 1 семестр немає модифікації?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
21 серпня
Переглядів
397
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку