Математика
Дата |
Зміст уроку |
Очікувані результати класу |
Очікувані результати для дитини з ООП 4 рівень підтримки |
|
81 |
15.01 |
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків Дидактична гра «Джерело живлення» Щ.3. с.70 |
-розв’язує задачі на кратне порівняння двох добутків; -обчислює вирази на кілька дій; -порівнює вирази; -розв’язує рівняння. |
-порівнює числа; -обчислює приклади на додавання та віднімання за допомогою числового променя. |
82 |
16.01 |
Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків |
-розв’язує задачі на знаходження суми двох добутків, складає обернені; -порівнює числові вирази; -розв’язує рівняння; |
-розв’язує прості задачі на знаходження суми
-порівнює числа в межах 10 |
83 |
17.01 |
Досліджуємо задачі Вправа «Порівняй числа» Щ.3. с.71 |
-розв’язує задачі та складає обернені; -обчислює вирази на декілька дій; -знає порядок дій у виразах. |
-працює з роздатковим та дидактичним матеріалом, створює задачу за допомогою асистента обирає предмети. героїв про що, або про кого буде данна задача. |
84 |
18.01 |
Досліджуємо задачі Дидактична гра «Виконай перевірку» картка №18 |
-розв’язує задачі та складає обернені; -знаходить значенні рівнянь та виразів зі змінною; -порівнює вирази. |
-розв’язує прості задачі на знаходження остачі -порівнює числа в межах 10 |
85 |
19.01 |
Розв’язуємо задачі «Досліди фігури» Щ.3. с.48 |
-розв’язує задачі та рівняння; -обчислює вирази; -знаходить периметр квадрата та прямокутника; працює з одиницями вимірювання часу. |
- креслить відрізки заданої довжини; -називає геометричні фігури. |
86 |
22.01 |
Розділ 3 Вивчаємо трицифрові числа. Одержуємо тисячу Дидактична гра «Подорож планетами»Щ.3. с.19 |
утворює багатоцифрові числа різними способами; класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їхзаписі; встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі; виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона внавчальних і життєвих ситуаціях; встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення; записує результати вимірювання величин у міліметрах (мм), сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м),кілометрах (км); використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними |
Рахує в межах 10 Називає сусідів чисел. |
87 |
23.01 |
Читаємо і записуємо трицифрові числа Вправа «Збери космонавта»Щ.3. с.68 |
утворює багатоцифрові числа різними способами; класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їхзаписі; встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі |
-читає і записує числа в межах 10; -називає сусідів чисел -порівнює числа |
88 |
24.01 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
-Додає і віднімає числа на основі нумерації обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх)числовому значенні ; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації,спираючись на наявні дані; обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуаціїз огляду на наявні дані; використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними |
-додає і віднімає числа за допомогою числового променя; -розв’язує прості задачі на збільшення числа на кілька одиниць. |
89 |
25.01 |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації Дидактична гра «Відгадай сузір’я» |
Додає і віднімає числа на основі нумерації обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх)числовому значенні ; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації,спираючись на наявні дані; обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуаціїз огляду на наявні дані; використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними |
-додає і віднімає числа за допомогою числового променя;
-розв’язує прості задачі на збільшення числа на кілька одиниць. |
90 |
26.01 |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації |
Додає і віднімає числа на основі нумерації обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх)числовому значенні |
Обчислює приклади в межах 10 Розв’язує прості задачі. |
91 |
29.01 |
Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду Дидактична гра «Невідомий світ»Щ.3.с.80 |
утворює багатоцифрові числа різними способами; класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їхзаписі; встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі |
-називає попереднє та наступне число до заданого; -обчислює приклади за допомогою лічильного матеріалу. |
92 |
30.01 |
Порівнюємо трицифрові числа
Дидактична гра «Яка наша планета?» картка №19 |
-порівнює трицифрові числа; Додає і віднімає числа на основі нумерації обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх)числовому значенні |
-порівнює числа в межах 10 обчислює приклади за допомогою лічильного матеріалу. |
93 |
31.01 |
Досліджуємо задачі
|
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані |
розв’язує прості задачі; -обчислює приклади в межах 10;
|
94 |
01.02 |
Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел Дидактична гра «День чи ніч» картка №20 |
-знає таблиці множення і ділення; Розуміє взаємозв’язок множення і ділення; -знає різні способи множення і ділення круглих чисел; -знаходить частину числа за дробом; -розв’язує задачі та складає обернені. |
Обчислює приклади в межах 10 Розв’язує прості задачі. |
95 |
02.02 |
Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць
|
-уміє множити і ділити круглі числа; -використовує прийом укрупнення розрядних одиниць; -порявнює трицифрові числа; Розрізняє та називає різні види геометричних фігур |
Розрізняє та називає різні види геометричних фігур. Обчислює приклади в межах 10. |
96 |
05.02 |
Знайомимося із задачами на знаходження четвертого пропорційного Дидактична гра «Дізнайся правду про карту»Щ.3.с.45 |
-розуміє та розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного; складає обернені задачі; обчислює вирази, використовуючи метод укрупнення одиниць. |
Обчислює приклади в межах 10 за допомогою карток-малюнків. Розв’язує прості задачі за поданими малюнками. |
97 |
06.02 |
Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр |
-знає та називає нову одиницю вимірювання – кілометр; -аналізує співвідношення одиниць вимірювання довжини; Множить на розрядну одиницю 10; 100 -перетворює прості іменовані числа на складені та навпаки |
Називає нову одиницю вимірювання – кілометр -працює з простими іменованими числами |
98 |
07.02 |
Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна Дидактична гра «Горизонт»Щ.3.с.95 |
-називає одиниці вимірювання маси; -замінює складене іменоване число простим і просте перетворює на складене; Порівнює іменовані числа; -розв’язує задачі та складає обернені. |
-розв’язує прості задачі; -обчислює приклади в межах 10; -називає прості іменовані числа. |
99 |
08.02 |
Використовуємо прийом послідовного множення і ділення |
-використовує прийом укрупнення розрядних одиниць; -знає сполучний закон множення; -подає круглі числа у вигляді добутку чисел і розрядної одиниці; -множить круглі числа на основі прийому послідовного множення; -розв’язує задачі та складає обернені. |
-розв’язує прості задачі; -обчислює приклади в межах 10; -називає дію множення. |
100 |
09.02 |
Множимо і ділимо на кругле число) |
-множить і ділить круглі числа на основі прийому послідовного множення; -розв’язує задачі та складає обернені; - розв’язує рівняння; -креслить відрізки та коло, створює діаграму. |
розв’язує прості задачі та складає обернені; креслить відрізки заданої довжини. |
101 |
12.02 |
Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел. Дидактична гра «Найпотужніший вулкан»Щ.3.с.62 |
-утворює багатоцифрові числа різними способами; класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їхзаписі; встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі -множить і ділить круглі числа на основі прийому послідовного множення; -розв’язує задачі та складає обернені; - розв’язує рівняння; |
Називає числа від 1 до 10 в прямому та зворотньому порядку; -називає сусідів чисел; -додає та віднімає числа в межах 10 за допомогою лінійки. |
102 |
13.02 |
Навчальний проєкт № 5 Дидактична гра «Порахуй та скажи» |
|
Співпрацює в парі та групі. |
103 |
14.02 |
Тематична діагностувальна робота № 5 з теми «Нумерація трицифрових чисел» |
знаходить значення числового виразу; добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність; розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом; перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуаціїз огляду на наявні дані |
-додає та віднімає числа в межах 10; -розв’язує прості задачі; -порівнює числа. |
104 |
15.02 |
Корекція результатів навчання учнів з теми «Нумерація трицифрових чисел» |
утворює багатоцифрові числа різними способами; класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їхзаписі; встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі -множить і ділить круглі числа на основі прийому послідовного множення; -розв’язує задачі та складає обернені; - розв’язує рівняння; |
додає та віднімає числа в межах 10; -розв’язує прості задачі; -порівнює числа. |
105 |
16.02 |
Додаємо і віднімаємо круглі числа Дидактична гра «Будова Землі»Щ.3.с.54 |
-додає та віднімає круглі числа, викристовуючи прийом додавання і віднімання частинами; -розв’язує задачі алгебраїчним способом. |
Складає числа на пазлах, за допомогою асистента ставить певний знак дії, відтворює за допомогою предметів. |
106 |
19.02 |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного Дидактична гра «Грунти України»Щ.3.с.79 |
розуміє та розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного; складає обернені задачі; обчислює вирази, використовуючи метод укрупнення одиниць. |
-працює з роздатковим та дидактичним матеріалом, створює задачу за допомогою асистента обирає предмети. |
107 |
20.02 |
Додаємо і віднімаємо круглі числа |
-додає та віднімає круглі числа на основі правила додавання суми до числа та віднімати – на основі правила віднімання числа від суми; -розв’язує задачі та складає обернені;
|
Показує числа на картках через гру, на набірному полотні, моніторі викладає числа, предмети; малює крейдою, ліпить із пластиліну; За допомогою ассистента створює схематично прийоми додавання |
108 |
21.02 |
Додаємо і віднімаємо числа двома способами Дидактична гра «Чарівний пісок»Щ.3.с.54 |
додає та віднімає круглі числа на основі правила додавання суми до числа та віднімати – на основі правила віднімання числа від суми; -розв’язує задачі та складає обернені; -знаходить значення змінної нерівності; -розуміє поняття «периметр», знаходить периметр прямокутника і квадрата.
|
Показує числа на картках через гру, на набірному полотні, моніторі викладає числа, предмети; малює крейдою, ліпить із пластиліну; За допомогою ассистента створює схематично прийоми додавання |
109 |
22.02 |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно (Дидактична гра «Які корисні копалини є у нас?»Щ.3.с.64 |
додає та віднімає круглі числа порозрядно; -обчислює вирази; -будує коло заданого діаметру за допомогою циркуля. |
обчислює вирази; -будує коло заданого радіусу за допомогою циркуля. |
110 |
23.02 |
Додаємо і віднімаємо числа трьома способами. |
додає та віднімає круглі числа трьома способами; -розв’язує задачі та відновлює істинності рівності на знаходження частки чи добутку. |
Показує числа на картках через гру, на набірному полотні, моніторі викладає числа, предмети; малює крейдою, ліпить із пластиліну; За допомогою ассистента створює схематично прийоми додавання та віднімання |
111 |
26.02 |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного Дидактична гра «Чарівний кристал»Щ.3.с.105 |
-розуміє та розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного (однакова величина – кількість або час) -обчислює вирази та рівняння. |
-працює з роздатковим та дидактичним матеріалом, створює просту задачу з допомогою асистента. |
112 |
27.02 |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа Дидактична гра «Незвичайне явище»Щ.3.с.90
|
- додає та віднімає круглі трицифрові числа методом округлення; -розв’язує задачі алгебраїчним способом; -креслить коло, використовуючи циркуль. |
Сприймає новий матеріал через гру, знайомиться з поняттям парності предметів; обирає предмети, малюнки, виділяє зайве |
113 |
28.02 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
-додає та віднімає круглі трицифрові числа різними способами; -розуміє та розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного; -працює з іменованими числами. |
Учениця рахує предмети і записує результат на моніторі, папері за допомогою малюнкових зображень; прописує знаки «+» і «- ; виконує дії з предметами, дидактичними картками.
|
114 |
29.02 |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного Дидактична гра «Вода, водичка» |
-розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб знаходження однакової величини); -відновлює істинність рівнстей; -розв’язує вирази зі змінною; -креслить коло. |
За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що іде мова |
115 |
01.03 |
Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням) |
-встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; виконує письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях; знаходить значення числового виразу; застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «додати» або «відняти» предмет; прописує запропоновані вирази |
116 |
04.03 |
Досліджуємо задачі Дидактична гра «Клімат у країні» Щ.3.с.115
|
-додає та віднімає круглі числа письмовим способом; -розв’язує складені рівняння; -відновлює істинні рівності; -досліджує задачі. |
За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що іде мова. Розуміє з яких частин складаєтьс задача: умова, запитання, розв’язання, відповідь. |
117 |
05.03 |
Виконуємо додавання і віднімання письмово Дидактична гра «Автомобілі» Щ.3.с.122 |
-додає та віднімає круглі числа письмовим способом; -використовує алгоритм додавання та віднімання; -розв’язує задачі.
|
За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «додати» або «відняти» предмет; прописує запропановані вирази |
118 |
06.03 |
Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами |
-розв’язує прості задачі на знаходження невідомого доданка; -розв’язує задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами; - письмово обчислює вирази та знаходить значення виразів із змінною. |
-розв’язує прості задачі на знаходження невідомого доданка;
|
119 |
07.03 |
Розв’язуємо задачі Дидактична гра «Вітерець» Щ.3.с.124 |
-додає та віднімає круглі числа письмовим способом; -розв’язує рівняння;
|
За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що іде мова. Розуміє з яких частин складаєтьс задача: умова, запитання, розв’язання, відповідь. |
120 |
08.03 |
Розв’язуємо задачі Дидактична гра «Клубочок» |
додає та віднімає круглі числа письмовим способом; -складає рівняння за твердженням та розв’язує їх; розв’язує задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами; |
За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що іде мова. Розуміє з яких частин складаєтьс задача: умова, запитання, розв’язання, відповідь. |
121 |
11.03 |
Розв’язуємо задачі. Дидактична гра «Збери кошик» Щ.3.с.107 |
додає та віднімає круглі числа письмовим способом та робить перевірку; -складає рівняння за твердженням та розв’язує їх; розв’язує задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами; |
За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що іде мова. Розуміє з яких частин складаєтьс задача: умова, запитання, розв’язання, відповідь. |
122 |
12.03 |
Навчальний проєкт № 6 Мій бюджет. |
|
Співпрацює в парі та групі. |
123 |
13.03 |
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення(Дидактична гра «Корисна рослина» Щ.3.с.110
|
-встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; виконує письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях; знаходить значення числового виразу; застосовує 14.03співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає прості вирази на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, записує прості вирази на додавання і віднімання |
124 |
14.03 |
Тематична діагностувальна робота № 6 з теми «Вивчаємо трицифрові числа» |
- додає та віднімає круглі числа письмовим способом; -складає рівняння за твердженням та розв’язує їх; розв’язує задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами; |
Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає прості вирази на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, записує прості вирази на додавання і віднімання |
125 |
15.03 |
Корекція результатів навчання учнів з теми «Вивчаємо трицифрові числа»
|
-встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; виконує письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях; знаходить значення числового виразу; застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
Складає та записує вирази на моніторі, в зошиті, застосовує роздатковий матеріал |
126 |
18.03 |
Знайомимось із діленням з остачею Дидактична гра «Домашні тварини» Щ.3.с.76 |
-пояснює ділення з остачею на основі предметних дій; -називає компоненти та результати ділення з остачею; -досліджує можливі остачі при діленні на певне число. |
Сприймає нову інформацію, сполучає предмети, переставляє місцями, цим самим знайомиться з законами додавання, застосовує на практиці фішки, картки, малюнки із зображенням. |
127 |
19.03 |
Вивчаємо ділення з остачею |
-додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа; -розуміє сутність арифметичної дії ділення на вміщення; -знає алгоритм ділення з остачею; -досліджує залежність кількості остач від величини дільника. |
За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що іде мова; розуміє поняття збільшити на і зменшити на; застосовує на практиці через гру, працює з роздатковим матеріалом. |
128 |
20.03 |
Перевіряємо ділення з остачеюДидактична гра «Порівняй хто більший?» Щ.3.с.142 |
додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа; -розуміє прийом ділення з остачею; -знає правило перевірки правильності виконання ділення з остачею. |
За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «додати» або «відняти» предмет; прописує запропоновані вирази |
129 |
21.03 |
Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею |
-розуміє сутність ділення з остечею; -виконує перевірку правильності обчислення ділення з остачею; -уміє робити короткий запис обчислення ділення з остачею; -зіставляє випадки на ділення з остечею двоцифрового числа на одноцифрове. |
За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «додати» або «відняти» предмет; прописує запропоновані вирази |
130 |
22.03 |
Досліджуємо ділення з остачею: ділене менше за дільник. |
-знає алгоритм ділення з остачею та перевірки ділення з остачею; -складає таблиці парних чисел; -розуміє випадки ділення з остачею у яких ділене менше за дільник. -перевіряє правильність ділення з остачею
|
За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «додати» або «відняти» предмет; прописує запропоновані вирази |
131 |
01.04 |
Вивчаємо правило множення суми на число Дидактична гра «Павутинка допомоги» (Щ.3. с.53) |
-застосовує розподільний закон множення відносно додавання; -множить суму на число, застосовуючи правило множення суми на число для випадків множення двоцифрового числа на одноцифрове. |
Сприймає новий матеріал через гру, знайомиться з поняттям парності предметів; обирає предмети, малюнки, виділяє зайве |
132 |
02.04 |
Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове |
-додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа; -знає правило множення суми на число; -розуміє спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове; -множить двоцифрове число на одноцифрове, одноцифрове – на двоцифрове; -ділить з остачею. |
Сприймає новий матеріал через гру, знайомиться з поняттям парності предметів; обирає предмети, малюнки, виділяє зайве |
133 |
03.04 |
Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифровеДидактична гра «З’єднай міста» Щ.3. с.45 |
-додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа; -знає правило множення суми на число; -розуміє спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове; -множить двоцифрове число на одноцифрове, одноцифрове – на двоцифрове; -обчислює периметр прямокутника за формулою |
Сприймає новий матеріал через гру, знайомиться з поняттям парності предметів; обирає предмети, малюнки, виділяє зайве |
134 |
04.04 |
Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифровеДидактична гра «З’єднай міста» Щ.3. с.45 |
-додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа; -знає правило множення суми на число; -розуміє спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове; -множить двоцифрове число на одноцифрове, одноцифрове – на двоцифрове; -ділить з остачею. |
За допомогою підручного матеріалу, роздаткового, кубиків складає постий вираз до задачі за малюнком і записує. |
135 |
05.04 |
Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове. |
додає, віднімає, множить та ділить круглі трицифрові числа; -знає правило множення суми на число; -розуміє спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове; - розв’язує складені задачі двома способами |
Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.) |
136 |
08.04 |
Ділимо двоцифрове число на одноцифрове |
-знаходить зручні доданки при діленні двоцифрового числа на одноцифрове; -знає алгоритм ділення двоцифрового числа на одноцифрове; -ділить двоцифрові числа за допомогою прийому ділення суми на число; - розв’язує складені задачі різними способами; -виявляє залежність довжин сторін прямокутника з однаковим периметром. |
Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.). Ділить запропоновані предмети на дві рівні частини. |
137 |
09.04 |
Розв’язуємо задачі Дидактична гра «Розчисти річку» Щ.3. с.115 |
-множить двоцифрове число та трицифрове число на одноцифрове; -знає правило ділення суми на число, спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове; -переносить спосіб міркування на випадки ділення трицифрового числа на одноцифрове |
За допомогою підручного матеріалу, роздаткового, кубиків складає постий вираз до задачі за малюнком і записує. |
138 |
10.04 |
Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці |
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані; - розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці |
За допомогою підручного матеріалу, роздаткового, кубиків складає постий вираз до задачі за малюнком і записує. |
139 |
11.04 |
Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці) Дидактична гра «Найбільше місто» Щ.3. с.102 |
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані; - розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці |
-розв’язує задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць з опорою на малюнок та предметних дій. |
140 |
12.04 |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці |
- розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці, у яких шуканою є величина подвійної одиниці; - розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці, у яких дано значення подвійної одиниці та треба знайти загальну величину для певної кількості та часу |
-розв’язує задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць з опорою на малюнок та предметних дій. |
141 |
15.04 |
Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами Дидактична гра «Вибери зайве» Щ.3. с.157 |
-знає спосіб ділення двоцифрового та трицифрового чисел на одноцифрове на підставі розподільного закону ділення відносно додавання, а також спосіб ділення круглих трицифрових чисел на підставі укрупнення розрядних одиниць; - розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці |
Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.) |
142 |
16.04 |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці Дидактична гра «Чарівна техніка» Щ.3. с.149 |
- розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці |
-розв’язує задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць з опорою на малюнок та предметних дій. |
143 |
17.04 |
Тематична діагностична робота № 7 з теми «Вивчаємо поза табличне множення і ділення» |
- розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці; -множить двоцифрове число та трицифрове число на одноцифрове; -знає правило ділення суми на число, спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове; -переносить спосіб міркування на випадки ділення трицифрового числа на одноцифрове |
Демонструє вміння креслити відрізок, пряму та криву лінії; моделює із підручного матеріалу геометричні тіла; порівнює предмети за величиною і показує жестами |
144 |
18.04 |
Корекція результатів навчання учнів |
-множить двоцифрове число та трицифрове число на одноцифрове; -знає правило ділення суми на число, спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове; -переносить спосіб міркування на випадки ділення трицифрового числа на одноцифрове |
Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.) |
145 |
19.04 |
Навчальний проєкт № 7 «Математична газета» |
|
Співпрацює в парі та групі. |
146 |
22.04 |
Виконуємо ділення на кругле число Дидактична гра «Пройди лабіринт» |
-знає та застосовує спосіб укрупнення розрядних одиниць та спосіб ділення на основі розподільного закону; - розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці |
Вимірює довжину предметів; порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі. Ділить запропоновані предмети на три рівні частини. |
147 |
23.04 |
Виконуємо ділення на кругле число |
-виконує ділення на кругле число способом добору; - розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці |
Ділить запропоновані предмети на три рівні частини. |
148 |
24.04 |
Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число Дидактична гра «Як уникнути аварії?» |
-знає та застосовує спосіб укрупнення розрядних одиниць та спосіб ділення на основі послідовного ділення та способом добору |
Ділить запропоновані предмети на чотири рівні частини. |
149 |
25.04 |
Знайомимось із задачами на спільну роботу |
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою; досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на наявні дані; - розв’язує прості задачі із взаємопов’язаними величинами; -знайомиться із задачми на спільну роботу. |
- розв’язує прості задачі із взаємопов’язаними величинами з опорою на малюнок та схему та дидактичного матеріалу.
|
150 |
26.04 |
Розв’язуємо задачі на спільну роботу. |
- розв’язує задачі на спільну роботу, у яких шуканим є час спільної роботи; -виконує ділення на двоцифрове число способом добору -обчислює значення виразів на кілька дій. |
- розв’язує прості задачі із взаємопов’язаними величинами з опорою на малюнок та схему та дидактичного матеріалу.
|
151 |
29.04 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
- розв’язує задачі на спільну роботу, якщо шуканим є продуктивність праці одного з виконавців; -ділить на двоцифрове число; -подає число у вигляді суми розрядних доданків, один з яких представлений добутком чисел; -обчислює периметр прямокутника. |
- розв’язує прості задачі із взаємопов’язаними величинами з опорою на малюнок та схему та дидактичного матеріалу.
|
152 |
30.04 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
- розв’язує задачі на спільну роботу; -знаходить значення часток способом послідовного ділення/множення; -виконує ділення на двоцифрове число способом добору; -подає числа у вигляді суми розрядних доданків, один чи декілька з яких представлені у вигляді добутку |
- розв’язує прості задачі із взаємопов’язаними величинами з опорою на малюнок та схему та дидактичного матеріалу.
|
153 |
01.05 |
Вивчаємо ділення на двоцифрове число Дидактична гра «Різнокольорова писанка» Щ.3. с.64 |
- розв’язує задачі на спільну роботу; -знаходить значення часток способом послідовного ділення/множення; -виконує ділення на двоцифрове число способом добору; -подає числа у вигляді суми розрядних доданків, один чи декілька з яких представлені у вигляді добутку |
Сприймає на слух, зорово; знайомиться з кількістю цифр у числі; показує жестами мови. |
154 |
02.05 |
Досліджуємо задачі на спільну роботуДидактична гра «Збери кошик» Щ.3. с.78 |
- розв’язує задачі на спільну роботу: дії виконавців спрямовані на протилежний результат; -обчислює значення часток прийомом послідовного ділення та способом добору |
- розв’язує прості задачі із взаємопов’язаними величинами з опорою на малюнок та схему та дидактичного матеріалу.
|
155 |
03.05 |
Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами |
- розв’язує задачі на спільну роботу: дії виконавців спрямовані на протилежний результат; -обчислює значення часток прийомом послідовного ділення та способом добору |
Показує число, пише, виділяє, показує жестами, обирає серед інших, знаходить. |
156 |
06.05 |
Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50) Дидактична гра «Павутинка електрика» Щ.3. с.123 |
-знає принцип множення на 10, 100; -обчислює вирази на множення та ділення чисел 5 і 50 раціональним способом; - розв’язує складні рівняння та задачі на зведення до одиниці, складати до них обернені |
Показує число, пише, виділяє, показує жестами, обирає серед інших, знаходить. |
157 |
07.05 |
Знайомимось із нерівностями зі змінною.
|
-розуміє поняття: рівність, нерівність, рівняння, вираз із змінною; -знаходить істинні значення нерівностей зі змінною способом добору. - розв’язує складні рівняння та задачі на зведення до одиниці |
За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівці, палички; демонструє дію «віднімання» ; прописує запропановані вирази |
158 |
08.05 |
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25 |
-множення і ділення на 10, 100; -знає раціональний спосіб множення на 25 на основі залежності значення добутку від зміни дільника та ділення на 25 на основі залежності значення частки від зміни дільника при сталому діленому; - розв’язує нерівності зі змінною способом добору. |
Складає, записує і показує вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів; на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона, використовуючи дії додавання і віднімання.
|
159 |
09.05 |
Множимо і ділимо на 5; 20; 25 Дидактична гра «Склади пожежника» |
-виконує множення і ділення на 5, 50, 25 раціональним способом; - розв’язує нерівності зі змінною способом добору. - розв’язує ускладнені вирази та задачі. |
Складає, записує і показує вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів; на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона, використовуючи дії додавання і віднімання.
|
160 |
10.05 |
Розв’язуємо нерівності зі змінною
|
-знає раціональний спосіб визначення істинних значень нерівності зі змінною – способом зведення до рівняння; -використовує раціональні способи обчислень |
Порівнює предмети та закріплює їх вміння; обирає предмети за власним бажанням та демонструє свої вміння іх скласти, порівняти |
161 |
13.05 |
Відкриваємо спосіб множення на 11; 101
|
-знає про розподільний закон множення відносно додавання, множення та ділення на 1, 10, 100; множить на 11, 101 раціональним способом |
Порівнює предмети та закріплює їх вміння; обирає предмети за власним бажанням та демонструє свої вміння іх скласти, порівняти |
162 |
14.05 |
Розв’язуємо задачі на час Дидактична гра «Автомобіль» Щ.3. с.154 |
-має уявлення про час та його вимірювання; -знає одиниці вимірювання часу та співвідношення між ними; - розв’язує задачі на час |
Розуміє призначення годинника. Показує на макеті годинника час першої половини доби. |
163 |
15.05 |
Навчальний проєкт №8. Корекція знань учнів |
|
Співпрацює в парі та групі. |
164 |
16.05 |
Підсумкова річна діагностувальна робота |
знає алгоритм ділення з остачею та перевірки ділення з остачею; -складає таблиці парних чисел; -розуміє випадки ділення з остачею у яких ділене менше за дільник. -перевіряє правильність ділення з остачею
|
Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає прості вирази на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, записує прості вирази на додавання і віднімання |
165 |
17.05 |
Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99 Дидактична гра «Тренуємо мозок» Щ.3. с.137 |
-знає правила множення числа на різницю чисел (розподільного закону стосовно віднімання); -знає раціональний прийом множення на 11 та 101; -знає раціональний прийом множення на 9,99 |
Зображує схематично на площині об'єкт; демонструє вміння переміщувати об'єкти в різних напрямках; співвідносить відрізки за кольорами; сприймає на слух кількість відрізків; креслить відрізки за допомогою лінійки із допомогою ассистента. |
166 |
20.05 |
Множимо на 11; 99 Дидактична гра «Літня мрія» Щ.3. с.80 |
-уміє множити на 9, 99, 11 раціональним способом; - розв’язує задачі на час |
Демонструє свої здібності на моніторі, в зошиті, на дошці, моделює кути із підручного матеріалу( паличок, олівців, шнура, пластиліну, тощо.) |
167 |
21.05 |
Тематична діагностична робота № 8 Перевірка сформованості навичок усних обчислень.
|
знає алгоритм ділення з остачею та перевірки ділення з остачею; -складає таблиці парних чисел; -розуміє випадки ділення з остачею у яких ділене менше за дільник. -перевіряє правильність ділення з остачею
|
Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає прості вирази на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, записує прості вирази на додавання і віднімання |
168 |
22.05 |
Розв’язуємо задачі геометричного змісту |
-розрізняє гострий і тупий кут; -має поняття про види трикутників за видом кутів. |
Сприймає інформацію про многокутник через казку; вибирає та виділяє зображення на свій смак показуючи його; повторює і відтворює |
169 |
23.05 |
Повторюємо вивчене. Рівняння Дидактична гра «Що нам допоможе» Щ.3. с.64 |
розуміє поняття: рівність, нерівність, рівняння, вираз із змінною; -знаходить істинні значення нерівностей зі змінною способом добору. - розв’язує складні рівняння та задачі на зведення до одиниці |
Виділяє серед інших геометричних фігур. Знаходить схожі фігури за кольором, розміром; будує за трафаретом обводячи; демонструє свої здібності. |
170 |
24.05 |
Повторюємо вивчене. Частини цілого |
- розв’язує задачі на спільну роботу; -знаходить значення часток способом послідовного ділення/множення; -виконує ділення на двоцифрове число способом добору; -подає числа у вигляді суми розрядних доданків, один чи декілька з яких представлені у вигляді добутку |
Знаходить схожі фігури за кольором, розміром; будує за допомогою шаблону, зафарбовує, обирає серед інших |
171 |
27.05 |
Повторюємо вивчене. Тисяча. Дидактична гра «Літній кросворд» |
- розв’язує задачі на спільну роботу, у яких шуканим є час спільної роботи; -виконує ділення на двоцифрове число способом добору -обчислює значення виразів на кілька дій. |
Виділити геометричні фігури серед інших, побудувати один на вибір |
172 |
28.05 |
Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення. |
пояснює ділення з остачею на основі предметних дій; -називає компоненти та результати ділення з остачею; -досліджує можливі остачі при діленні на певне число. |
Виділити геометричні фігури серед інших, побудувати один на вибір |
173 |
29.05 |
Повторюємо вивчене. Задачі Дидактична гра «Що з цього корисне» Щ.3. с.149 |
- розв’язує задачі на спільну роботу, у яких шуканим є час спільної роботи; -виконує ділення на двоцифрове число способом добору -обчислює значення виразів на кілька дій. |
Виділяє серед інших геометричних фігур. Знаходить схожі фігури за кольором, розміром; будує за трафаретом обводячи; демонструє свої здібності. |
174 |
30.05 |
Повторюємо вивчене. Ділення з остачею |
знає алгоритм ділення з остачею та перевірки ділення з остачею; -складає таблиці парних чисел; -розуміє випадки ділення з остачею у яких ділене менше за дільник. -перевіряє правильність ділення з остачею
|
Складає, записує і показує вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів; на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона, використовуючи дії додавання і віднімання.
|
175 |
31.05 |
Повторюємо вивчене. Підсумковий урок за рік. |
- розв’язує задачі на спільну роботу, у яких шуканим є час спільної роботи; -виконує ділення на двоцифрове число способом добору -обчислює значення виразів на кілька дій. |
Складає, записує і показує вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів; на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона, використовуючи дії додавання і віднімання.
|