ЗАТВЕРДЖЕНО
Директорка ___________________
_________
«_____» «____________» 20___р.
Модифікова програма з української мови та читання
2клас
для учня з ООП - _________________________________________
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
І семестр
№ |
Зміст навчання |
Очікуванні результати учня з ООП |
Дата |
|
Розділ «Мова і мовлення» |
|
|
1. |
Я вивчаю українську мову. |
Сприймає усні репліки ассистента вчителя, реагує на усну інформацію, виконує певні дії у відповідь на прохання(погоджується, або не погоджується) показує жестами. |
01.09
|
2. |
Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього». |
Сприймає інформацію, реагує на малюнки, слова, картки; зображує свій малюнок використовуючи фарби, олівці, фломастери на вибір. |
02.09 |
3. |
Книга – наш друг. |
Сприймає нову інформацію, переглядає нові книги, роздивляється малюнки, впізнає героїв казок, показує їх зображення. |
05.09 |
4. |
Мова і мовлення. |
Виділяє голосом знайомі звуки мови; повторює вивчені раніше звуки мовлення; вимовляє звуки які бачить зорово на малюнку( тварини,транспорт). |
06.09 |
5. |
Усне мовлення.Усна народна творчість.Загадка. |
Сприймає на слух казку; впізнає на малюнку героїв, переглядає відео улюбленої казки; малює героїв казок; обирає ілюстрацію до казки за допомогою ассистента. |
07.09 08.09 09.09
|
6
|
Діагностична робота. Діалог. |
Сприймає частково на слух репліки; передає інформацію жестами, звуками. |
12.09 |
7. |
Українська народна казка. |
Слухає та сприймає казку; показує на малюнку героїв казки, вибирає картки серед інших , розфарбовує персонажів. |
13.09 |
8. |
Українська народна пісня. |
Сприймає на слух українські пісні, демонструє рухи, жести . |
14.09 |
9.
|
Повторюємо. Слово. |
Вимовляє та повторює знайомі слова, сприймає на слух нові; грає в дидактичні ігри; демонструє картки. |
15.09 16.09 19.09
|
10. |
Повторення та узагальнення потемі. Вхідна діагностувальна робота. |
Повторює раніше сприйнятий матеріал на слух; показує героїв казок, розфарбовує персонажін,викладає фішки, показує предмети . |
20.09
|
11. |
Діагностична робота. Аудіювання. |
Сприймає частково на слух частину тексту; показує на малюнку про кого, або про що мова йшла за допомогою дорослого. |
21.09 |
|
Розділ «Букви і звуки» |
|
|
12 |
Звуки. Казки народів світу. |
Сприймає на слух новий текст; повторює звуки мови; розмальовує зображення. |
22.09 |
13. |
Звуки і букви, Абетка. |
Повторює за вчителем знайомі звуки; вимовляє вивчені раніше букви; прописує на моніторі, викладає із паличок букви І, Н, Т, О, А |
23.09 26.09 |
14. |
Абетка. |
Викладає вивчені букви; вимовляє звуки А,О, У, И, І; співає їх, розфарбовує, виділяє серед інших. |
27.09 28.09 |
15 |
Буква Ї. |
Сприймає на слух, викладає із підручного матеріалу, повторює вимову, показує на табло. |
29.09 30.09 |
16. |
Діагностична робота «Списування». |
Пише на моніторі вивчені букви. |
03.10 |
17. |
Вірш. Буква «й». |
Сприймає на слух вірш; розмальовує зображення;, знайомиться з новою буквою; обводить за допомогою шаблона; повторює вимову букви «й»за асистентом. |
04.10 05.10 06.10 07.10 10.10 |
|
|
|
|
|
Розділ Слово. Лексичне значення слова. |
|
|
18. |
Слово. Лексичне значення слова. |
Називає знайомі вже слова; сприймає на слух нові; показує на демонстраційному матеріалі, картках, малюнках, в реалії. |
11.10 12.10 13.10 14.10 17.10 |
19. |
Слова, протележні за значенням. |
Знайомиться із словами, протележними за значенням; слухає, сприймає інформацію; реагує на жести, слова; демонструє деякі слова жестами. |
18.10 19.10 20.10 21.10 24.10 |
20. |
Зимові свята. |
Сприймає на слух інформацію про Зимові свята; показує на малюнку зимові предмети; розфарбовує іграшки; знаходить предмети серед інших. |
25.10 26.10 27.10 28.10 |
|
Розділ «Слово. Значення слова. |
|
|
21. |
Слова – назви предметів. |
Спостерігає на екрані за предметами; сприймає на слух слова, обирає серед інших; показує на картках; працює з дидактичним матеріалом; вимовляє звуки. |
07.11 08.11 09.11 10.11 11.11 |
22. |
Слова – назви предметів. Однина – множина. |
Спостерігає на екрані за предметами однини і множини; сприймає на слух, обирає серед інших; працює з дидактичним матеріалом. |
14.11 15.11 16.11 17.11 18.11 |
23. |
Велика буква. |
Повторює написання вивчених раніше букв; друкує букви: П, С, Г, на екрані; за допомогою шаблону; намагається повторювати назви букв. |
21.11 22.11 23.11 24.11 25.11 |
24. |
Зима. Сніжна сторінка. |
Спостерігає за порою року «Зима» на малюнках, в книжках, медіа; сприймає на слух розповідь про зиму, розфарбовує зображення. |
28.11 29.11 30.11 |
25. |
Повторення по темі «Слова – назви предметів». |
Показує на екрані слова, що означають предмет; обирає серед інших; грає в дидактичні ігри, сприймає на слух нові слова. |
01.12 02.12 05.12 06.12 07.12 08.12 |
26. |
Читання української казки «Лисичка- сестричка і вовчик – панібратик. |
Сприймає на слух казку; показує на малюнках тварин( лисицю, вовка); обирає серед інших об'єктів; розфарбовує тварин, виявляє емоції. |
09.12 12.12 13.12 14.12 15.12 |
27. |
Повторення. Слово. |
Промовляє вивчені раніше слова; повторює нові слова; сприймає на слух нову інформацію; грає в дидактичні ігри; шукає серед інших предметів. |
16.12 19.12 20.12 21.12 22.12 23.12 |
28. |
Авторська казка «Знайомий сніговик». |
Сприймає на слух текст; переглядає малюнки; знаходить назви предметів; малює на єкрані сніговика; грає в дидактичні ігри; показує свій емоційний стан. |
26.12 27.12 28.12 29.12 30.12 |