Модифікована програма з української мови та читання 2 клас.

Про матеріал
Навчальна програма для учня з ООП рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток (розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
Перегляд файлу

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 Директорка ___________________

                                                                                  _________

                                                                                 «_____» «____________» 20___р.

 

 

 

 

                   Модифікова програма  з української мови та читання

                                                             2клас

          для учня з ООП   - _________________________________________

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника І.Большакова, М.Пристінська)

                                                         І семестр

Зміст навчання

Очікуванні результати учня з ООП

Дата

 

Розділ «Мова і мовлення»

 

 

1.

Я вивчаю українську мову.

Сприймає усні репліки ассистента вчителя, реагує на усну інформацію, виконує певні дії у відповідь на прохання(погоджується, або не погоджується) показує жестами.

01.09

 

2.

Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього».

Сприймає інформацію, реагує на малюнки, слова, картки; зображує свій малюнок використовуючи фарби, олівці, фломастери на вибір.

02.09

3.

Книга – наш друг.

Сприймає нову інформацію, переглядає нові книги, роздивляється малюнки, впізнає героїв казок, показує їх зображення.

05.09

4.

Мова і мовлення.

Виділяє голосом знайомі звуки мови; повторює вивчені раніше  звуки мовлення; вимовляє звуки які бачить зорово на малюнку( тварини,транспорт).

06.09

5.

Усне мовлення.Усна народна творчість.Загадка.

Сприймає на слух  казку; впізнає на малюнку героїв, переглядає відео улюбленої казки; малює героїв казок; обирає ілюстрацію до казки за допомогою ассистента.

07.09

08.09

09.09

 

6

 

Діагностична робота. Діалог.

Сприймає частково  на слух  репліки; передає інформацію жестами, звуками.

12.09

7.

Українська народна казка.

 Слухає та сприймає казку; показує на малюнку героїв казки, вибирає картки серед інших , розфарбовує персонажів.

13.09

8.

Українська народна пісня.

Сприймає на слух українські пісні, демонструє рухи, жести .

14.09

9.

 

Повторюємо. Слово.

Вимовляє та повторює знайомі слова, сприймає на слух нові; грає в дидактичні ігри; демонструє картки.

15.09

16.09

19.09

 

 

10.

Повторення та узагальнення потемі. Вхідна діагностувальна робота.

Повторює раніше сприйнятий матеріал на слух; показує героїв казок, розфарбовує  персонажін,викладає фішки, показує предмети .

20.09

 

11.

Діагностична робота. Аудіювання.

Сприймає частково на слух частину тексту; показує  на малюнку про кого, або про що мова йшла за допомогою дорослого.

21.09

 

Розділ «Букви і звуки»

 

 

12

Звуки. Казки народів світу.

Сприймає на слух новий текст; повторює звуки мови; розмальовує зображення.

22.09

13.

Звуки і букви, Абетка.

Повторює за вчителем знайомі звуки; вимовляє вивчені раніше букви; прописує на моніторі, викладає із паличок  букви І, Н, Т, О, А

23.09

26.09

14.

Абетка.

Викладає вивчені букви; вимовляє звуки А,О, У, И, І; співає їх, розфарбовує, виділяє серед інших.

27.09

28.09

15

Буква Ї.

Сприймає на слух, викладає із підручного матеріалу, повторює вимову, показує на табло.

29.09

30.09

16.

Діагностична робота «Списування».

Пише на моніторі вивчені букви.

03.10

17.

Вірш. Буква «й».

Сприймає на слух вірш; розмальовує зображення;, знайомиться з новою буквою; обводить за допомогою шаблона; повторює вимову  букви «й»за  асистентом.

04.10

05.10

06.10

07.10

10.10

 

 

 

 

 

Розділ Слово. Лексичне значення слова.

 

 

18.

Слово. Лексичне значення слова.

Називає знайомі вже слова; сприймає на слух нові; показує на демонстраційному матеріалі, картках, малюнках, в реалії.

11.10

12.10

13.10

14.10

17.10

19.

Слова, протележні за значенням.

Знайомиться із словами, протележними за значенням; слухає, сприймає інформацію; реагує на жести, слова; демонструє деякі слова жестами.

18.10

19.10

20.10

21.10

24.10

20.

Зимові свята.

Сприймає на слух інформацію про Зимові свята; показує на малюнку зимові предмети; розфарбовує іграшки; знаходить предмети серед інших.

25.10

26.10

27.10

28.10

 

Розділ «Слово. Значення слова.

 

 

21.

Слова – назви предметів.

Спостерігає на екрані за предметами; сприймає на слух слова, обирає серед інших; показує на картках; працює з дидактичним матеріалом; вимовляє звуки.

07.11

08.11

09.11

10.11

11.11

22.

Слова – назви предметів. Однина – множина.

Спостерігає на екрані за предметами однини і множини; сприймає на слух, обирає серед інших; працює з дидактичним матеріалом.

14.11

15.11

16.11

17.11

18.11

23.

Велика буква.

Повторює написання вивчених раніше букв; друкує  букви: П,  С, Г, на екрані; за допомогою шаблону; намагається повторювати назви букв.

21.11

22.11

23.11

24.11

25.11

24.

Зима. Сніжна сторінка.

Спостерігає за порою року «Зима» на малюнках, в книжках, медіа; сприймає на слух розповідь про зиму, розфарбовує зображення.

28.11

29.11

30.11

25.

Повторення по темі «Слова – назви предметів».

Показує на екрані слова, що означають предмет; обирає серед інших; грає в дидактичні ігри, сприймає на слух нові слова.

01.12

02.12

05.12

06.12

07.12

08.12

26.

Читання української казки «Лисичка- сестричка і вовчик – панібратик.

Сприймає на слух казку; показує на малюнках тварин( лисицю, вовка); обирає серед інших об'єктів; розфарбовує тварин, виявляє емоції.

09.12

12.12

13.12

14.12

15.12

27.

Повторення. Слово.

Промовляє вивчені раніше слова; повторює нові  слова; сприймає на слух нову інформацію; грає в дидактичні ігри; шукає серед інших предметів.

16.12

19.12

20.12

21.12

22.12

23.12

28.

Авторська казка «Знайомий сніговик».

Сприймає на слух текст; переглядає малюнки; знаходить назви предметів; малює на єкрані сніговика; грає в дидактичні ігри; показує свій емоційний стан.

26.12

27.12

28.12

29.12

30.12

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
22 січня 2023
Переглядів
5160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку