ЗАТВЕРДЖЕНО
Директорка Володимирівського ліцею
Олена МИТРОФАНОВА
«_____» «____________» 2023р.
Модифікована програма з Я досліджую світ
3 клас
для учня з ООП - Гридасова Андрія
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
І семестр
№ |
Зміст навчання |
Очікувані результати |
Дата |
|
Інтегрована тема «Подорожуємо і відкриваємо світ» |
|
|
1 |
Вступ до теми |
Розуміє слово «подорож»,малює зображення, сприймає нову інформацію. |
4.09 |
2 |
Що спонукає людей подорожувати? |
Малює свою власну подорож, обирає кого візьме з собою в подорож; робота з роздатковим матеріалом |
5.09 6.09 |
3 |
Як люди мандрують? |
Створити вид транспорту «літачок» із паперу за інструкцією з допомогою ассистента, обирає серед іншого вид транспорту, розфарбувати зображення, збирає з ЛЕГО вид транспорту яким би подорожував |
7.09 7.09 8.09 8.09 11.09 12.09 13.09 |
4 |
Що зробити, аби подорож запам’яталася? |
Перегляд вертуальної подорожі, свої враження передає на папері |
14.09 14.09 |
5 |
Досліджуємо разом. |
Дослідити павутиння, знаходить, складає,розглядає, малює, збирає за допомогою асистента |
15.09 15.09 18.09 19.09 20.09 21.09 21.09
|
6 |
Організовуємо уявну екскурсію на завод з виробництва соків |
Переглядає вертуальну екскурсію, малює свої враження від побаченого, обирає серед інших соки |
22.09 22.09 |
7 |
Подорож у ліс. |
Показує на картках, що і кого може побачити в лісі, заочно подорожує лісом, передає емоції, почуття, настрій, обирає серед іншого, розфарбовує, показує жестами |
25.09 |
8 |
Які подорожі роблять нас щасливими? |
Показує жестами, передає свій емоційний стан, розгляд і знайомство з Google картою |
26.09 27.09 |
9 |
Підсумковий урок з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ» |
Повторює , показує вивчене, обирає серед іншого, знаходить зайве |
28.09 |
10 |
Перевір себе. Діагностична робота. |
Відтворює матеріал, складає пазли, обирає, показує, знаходить, розфарбовує |
29.09 29.09 |
|
Інтегрована тема«Між минулим і майбутнім» |
|
|
11 |
Вступ до теми |
Сприймає нову інформацію на слух; працює з демонстраційним матеріалом; застосовує на практиці набуті знання; показує жестами. |
02.10 03.10 04.09 05.10 05.10 |
12 |
Творча робота «Рослини/тварини давніх часів» |
Виконує творчу роботу із допомогою ассистента покроково, перегляд мультфільму про рослини |
06.10 06.10 09.10 |
13 |
Які корисні копалини видобувають в Україні? |
Сприймає нову інформацію на слух, дотик, обирає серед інших, знаходить зайве. |
10.10 11.10 |
14 |
Білі кристали. |
Знайомиться із продуктом харчування «сіль», сприймає нову інформацію |
12.10 12.10 |
15 |
Що буде,коли я виросту? |
Малює свою мрію, показує, обирає |
13.10 13.10 |
16 |
Досліджуємо разом. Вирощування кристала |
Проводить дослід з допомогою ассистента, спостеріга, виконує з допомогою, виявляє емоції, показує жести, бачить результат, реагує на пахвалу. |
17.10 18.10 19.10 19.10 |
17 |
Чому зникають рослини? |
Сприймає нову інформацію, спостерігає за рослинами, малює, показує, обирає зайве |
20.10 20.10 23.10 |
18 |
Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє? |
Створити графічно план дня, складає речі, іграшки, книжки; сприймає нову інформацію |
24.10 25.10 |
19 |
Підсумковий урок з теми «Між минулим і майбутнім» |
Демонструє набуті знання з теми |
26.10 26.10 |
20 |
Перевір себе. Діагностична робота. |
Демонструє набуті знання; обирає серед іншого, розфарбовує зайве |
27.10 27.10 |
|
Інтегрована тема «Чарівні перетворення» |
|
|
21 |
Вступ до теми. |
Вертуальна подорож . Переглядає відео, показує знайомі предмети, речі, обирає прості предмети, складає магазин з ЛЕГО. |
06.11 07.11 08.11 |
22 |
Як безпека перетворюється на небезпеку? |
Повторити та пригадати правила з техніки безпеки, переглянути відео про водоспад, сприймає нову інформацію, розглядає зображення, показує свою реакцію на побачине і почуте. |
09.11 09.11 |
23 |
Як небезпеку перетворити на безпеку? |
Сприймає інформацію, спостерігає за природою восени,створює композицію із листя разом з ассистентом , приймає участь у експерименті з повітряними кульками. |
10.11 10.11 13.11 |
24 |
Чому воду називають чарівницею? |
Приймає участь у досліді, як вода переходить з одного стану в інший, сприймає інформацію, розфарбовує,обирає серед іншого, працює з демонстраційним матеріалом. |
14.11 15.11 |
25 |
Як опинитися в минулому без чарівної палички? |
Сприймає інформацію про козаків, переглядає зображення, разом з ассистентом робить практичні вправи з накладання пов'язки на палець. |
16.11 16.11 |
26 |
Якими були українські козаки? |
Переглядає уривки мультфільму про козаків, зображення, зброю, розфарбовує зображення,обирає на свій смак, виконує практичну вправу ляльку-дергунчика за інструкцією з допомогою асистента. |
17.11 17.11 20.11 |
27 |
Чим приваблює природа Карпат? |
Сприймає інформацію, переглядає зображення, спостерігає за погодою, розфарбовує. |
21.11 22.11 23.11 23.11 |
28 |
Досліджуємо разом. Чарівні квіти. |
Приймає участь у експерименті, розглядає, перетворює за допомогою дорослого, передає свій емоційний стан |
24.11 24.11 27.11 |
29 |
Чим цікаве яйце? |
Сприймає інформацію, переглядає зображення, практично робить вправи щоб досягти успіху. |
28.11 29.11 |
30 |
Як зернятко перетворюється на хліб? |
Виконує практичні вправи, обирає серед іншого, знаходить зайве,сприймає інформацію, переглядає відео про зернятко. |
30.11 |
31 |
Підсумковий урок з теми «Чарівні перетворення» |
Повторює набуті знання та демонструє їх,виготовлення білочки з природного матеріалу (шишки,жолуді) |
30.11 |
32 |
Перевір себе. Діагностична робота. |
Виконує завдання, обирає, знаходить. показує, демонструє. |
01.12 01.12 |
|
Інтегрована тема «Енергія» |
|
|
33 |
Що таке енергія? |
Сприймає інформацію, знайомиться з електроприладами, знаходить серед іншого, показує на картках, грає в ігри, |
04.12 05.12 06.12
|
34 |
Як людина використовує енергію Сонця? |
Сприймає інформацію щодо енергії, розфарбовує, виконує практичні вправи, розглядає, обирає на дотик, виготовляє разом з ассистентом одного з персонажів казки. |
07.12 07.12 |
35 |
Чи буває вітер корисним? |
Спостерігає в природі, показує жестами, розфарбовує, переглядає мультфільм, виконує практичні вправи щодо вітру, приймає участь у грі. |
08.12 08.12 11.12 12.12 13.12
|
36 |
Створення летбуку «Моря України» |
Перегляд інформації на медіа, малює море, розфарбовує, показує жестами за розміром, виконує практично з допомогою дорослого. |
14.12 14.12 |
37 |
Досліджуємо разом. Вулкан у банці. |
Сприймає інформацію, виконує разом практичний дослід, дотримується техніки безпеки. передає емоційний стан. |
15.12 |
38 |
Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі? |
Знаходить серед інших тварин, розфарбовує, показує жестами, сприймає на слух інформацію, ділиться враженнями. |
15.12 18.12 |
39 |
Зимові клопоти. |
Показує на зображенні. Спостерігає за явищами природи взимку; досліджує на дотик сніг, лід; показує жестами холод, мороз, малює зображення, обирає серед іншого, перегляд медіо про зиму, виготовлення годівнички |
19.12 20.12 21.12 21.12 22.12 22.12 25.12 27.12 |
40 |
Перевір себе. Діагностична робота. |
Повторити засвоєний матеріал з теми та виконати вправи . |
28.12 28.12
|
41 |
Повторення та узагальнення вивченого.
|
Закріпити набуті знання повторивши предмети, зображення, явища. |
29.12 |
42 |
Підсумковий урок за І семестр |
Повторити та закріпити набуті знання протягом семестру |
29.12 |