Модифікована програма з Я досліджую світ 3 клас І семестр.

Про матеріал
Програма складена відповідно 4 рівня учня з ООП. - спрощення (зменшення складності цілей і / або змісту); - виключення (скорочення кількості дисциплін, що вивчаються, або зменшення вимог до кінцевих цілей вивчення предмету та виключення певного змісту); - поєднання або ущільнення (інтеграція деяких предметів в один курс або інтеграція кінцевих цілей, змісту).
Перегляд файлу

                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                          Директорка  Володимирівського ліцею

                                                                           Олена МИТРОФАНОВА

                                                                                 «_____» «____________» 2023р.

 

 

 

 

                   Модифікована  програма  з Я досліджую світ

                                                             3 клас

          для учня з ООП   - Гридасова Андрія

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника  І.Большакова, М.Пристінська)

                                                         І семестр

Зміст навчання

Очікувані  результати

Дата

 

Інтегрована тема  «Подорожуємо і відкриваємо світ»

 

 

1

Вступ до теми

Розуміє слово «подорож»,малює зображення, сприймає нову інформацію.

4.09

2

Що спонукає  людей подорожувати?

Малює свою власну подорож, обирає кого візьме з собою в подорож; робота з роздатковим матеріалом

5.09

6.09

3

Як люди мандрують?

Створити вид транспорту «літачок» із паперу за інструкцією з допомогою ассистента, обирає серед іншого вид транспорту, розфарбувати зображення, збирає з ЛЕГО вид транспорту яким би подорожував

7.09

7.09

8.09

8.09

11.09

12.09

13.09

4

Що зробити, аби подорож запам’яталася?

Перегляд вертуальної подорожі, свої враження передає на папері

14.09

14.09

5

Досліджуємо разом.

Дослідити павутиння, знаходить, складає,розглядає, малює, збирає за допомогою асистента

15.09

15.09

18.09

19.09

20.09

21.09

21.09

 

6

Організовуємо уявну екскурсію на завод з виробництва соків

Переглядає вертуальну екскурсію, малює свої враження від побаченого, обирає серед інших соки

22.09

22.09

7

Подорож у ліс.

Показує на картках, що і кого може побачити в лісі, заочно подорожує лісом, передає емоції, почуття, настрій, обирає серед іншого, розфарбовує, показує жестами

25.09

8

Які подорожі роблять нас щасливими?

Показує жестами, передає свій емоційний стан, розгляд і знайомство з  Google картою

26.09

27.09

9

Підсумковий урок з теми

«Подорожуємо і відкриваємо світ»

Повторює , показує вивчене, обирає серед іншого, знаходить зайве

28.09

10

Перевір себе. Діагностична робота.

Відтворює матеріал, складає пазли, обирає, показує, знаходить, розфарбовує

29.09

29.09

 

Інтегрована тема«Між минулим і майбутнім»

 

 

11

Вступ до теми

Сприймає нову інформацію на слух; працює з демонстраційним матеріалом; застосовує на практиці набуті знання; показує жестами.

02.10

03.10

04.09

05.10

05.10

12

Творча робота «Рослини/тварини давніх часів»

Виконує творчу роботу із допомогою ассистента покроково, перегляд мультфільму про рослини

06.10

06.10

09.10

13

Які корисні копалини видобувають в Україні?

Сприймає нову інформацію на слух, дотик, обирає серед інших, знаходить  зайве.

10.10

11.10

14

Білі кристали.

Знайомиться із продуктом харчування «сіль», сприймає нову інформацію

12.10

12.10

15

Що буде,коли я виросту?

Малює свою мрію, показує, обирає

13.10

13.10

16

Досліджуємо разом. Вирощування кристала

Проводить дослід з допомогою ассистента, спостеріга, виконує з допомогою, виявляє емоції, показує жести, бачить результат, реагує на пахвалу.

17.10

18.10

19.10

19.10

17

Чому зникають рослини?

Сприймає нову інформацію, спостерігає за рослинами, малює, показує, обирає зайве

20.10

20.10

23.10

18

Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?

Створити графічно план дня, складає речі, іграшки, книжки; сприймає нову інформацію

24.10

25.10

19

Підсумковий урок з теми

«Між минулим і майбутнім»

Демонструє набуті знання з теми

26.10

26.10

20

Перевір себе. Діагностична робота.

Демонструє набуті знання; обирає серед іншого, розфарбовує зайве

27.10

27.10

 

Інтегрована тема «Чарівні перетворення»

 

 

21

Вступ до теми.

Вертуальна подорож . Переглядає відео, показує знайомі предмети, речі, обирає прості предмети, складає магазин з ЛЕГО.

06.11

07.11

08.11

22

Як безпека перетворюється на небезпеку?

Повторити та пригадати правила з техніки безпеки, переглянути відео про водоспад, сприймає нову інформацію, розглядає зображення, показує свою реакцію на побачине і почуте.

09.11

09.11

23

Як небезпеку перетворити на безпеку?

Сприймає інформацію, спостерігає за природою восени,створює композицію із листя разом з ассистентом , приймає участь у експерименті з повітряними кульками.

10.11

10.11

13.11

24

Чому воду називають чарівницею?

Приймає участь у досліді, як вода переходить з одного стану в інший, сприймає інформацію, розфарбовує,обирає серед іншого, працює з демонстраційним матеріалом.

14.11

15.11

25

Як опинитися в минулому без чарівної палички?

Сприймає інформацію про козаків, переглядає зображення, разом з ассистентом робить практичні вправи з накладання пов'язки на палець.

16.11

16.11

26

Якими були українські козаки?

Переглядає уривки мультфільму про козаків, зображення, зброю, розфарбовує зображення,обирає на свій смак, виконує практичну вправу ляльку-дергунчика за інструкцією з допомогою асистента.

17.11

17.11

20.11

27

Чим приваблює природа Карпат?

Сприймає інформацію, переглядає зображення, спостерігає за погодою, розфарбовує.

21.11

22.11

23.11

23.11

28

Досліджуємо разом. Чарівні квіти.

Приймає участь у експерименті, розглядає, перетворює за допомогою дорослого, передає свій емоційний стан

24.11

24.11

27.11

29

Чим цікаве яйце?

Сприймає інформацію, переглядає зображення, практично робить вправи щоб досягти успіху.

28.11

29.11

30

Як зернятко перетворюється на хліб?

Виконує практичні вправи, обирає серед іншого, знаходить зайве,сприймає інформацію, переглядає відео про зернятко.

30.11

31

Підсумковий урок з теми «Чарівні перетворення»

Повторює набуті знання та демонструє їх,виготовлення білочки з природного матеріалу (шишки,жолуді)

30.11

32

Перевір себе. Діагностична робота.

Виконує завдання, обирає, знаходить. показує, демонструє.

01.12

01.12

 

Інтегрована тема «Енергія»

 

 

33

Що таке енергія?

Сприймає інформацію, знайомиться з електроприладами, знаходить серед іншого, показує на картках, грає в ігри,

04.12

05.12

06.12

 

34

Як людина використовує енергію Сонця?

Сприймає інформацію щодо енергії, розфарбовує, виконує практичні вправи, розглядає, обирає на дотик, виготовляє разом з ассистентом одного з персонажів казки.

07.12

07.12

35

Чи буває вітер корисним?

Спостерігає в природі, показує жестами, розфарбовує, переглядає мультфільм, виконує практичні вправи щодо вітру, приймає участь у грі.

08.12

08.12

11.12

12.12

13.12

 

36

Створення летбуку «Моря України»

Перегляд інформації на медіа, малює море, розфарбовує, показує жестами за розміром, виконує практично з допомогою дорослого.

14.12

14.12

37

Досліджуємо разом. Вулкан  у банці.

Сприймає інформацію, виконує разом практичний дослід, дотримується техніки безпеки. передає емоційний стан.

15.12

38

Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі?

Знаходить серед інших тварин, розфарбовує, показує жестами, сприймає на слух інформацію, ділиться враженнями.

15.12

18.12

39

Зимові клопоти.

Показує на зображенні. Спостерігає за явищами природи взимку; досліджує на дотик сніг, лід; показує жестами холод, мороз, малює зображення, обирає серед іншого, перегляд медіо про зиму, виготовлення годівнички

19.12

20.12

21.12

21.12

22.12

22.12

25.12

27.12

40

Перевір себе. Діагностична робота.

Повторити засвоєний матеріал з теми та виконати вправи .

28.12

28.12

 

41

Повторення та узагальнення вивченого.

 

Закріпити набуті знання повторивши предмети, зображення, явища.

29.12

42

Підсумковий урок за І семестр

Повторити та закріпити набуті знання протягом семестру

29.12

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку