Модифіковане календарно-тематичне планування.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено для дитини з ООП , враховуючи те, що матеріал було модифіковано.
Перегляд файлу

                       

Модифіковане календарно – тематичне планування з математики для 4 класу

І семестр

Для дитини з ООП

(За авторами М.В. Козак, О.П. Корчевська)

5 годин  на тиждень

з/п

Теми уроків

Дата                 Цілі

І семестр

80 годин

Повторення та поглиблення матеріалу за 3 клас

1

Табличне множення і ділення

01.09

Надання нструкції у спрощеній формі

2

Табличне множення і ділення

04.09

Інструкція у спрощеній формі

3

Нумерація трицифрових чисел

05.09

Індивідуальне повторення

4

Одиниці вимірювання часу. Годинник

06.09

Використання візуальних вказівок

5

Додавання і віднімання круглих чисел. Позатаб-личне множення і ділення

07.09

Надання додаткового часу на виконання

6

Ділення з остачею. Письмове додавання і віднімання

08.09

Інструкція у спрощеній формі

7

Частини

11.09

Зміна складності навчання

8

Форми запису розв’язання задач

12.09

Скорочення обсягу навчального матеріалу

Багатоцифрові числа

9

Тисяча. Лічба тисячами

13.09

Індивідуальне повторення

10

Лічба тисячами, десятками тисяч і сотнями тисяч

14.09

Індивідуальне повторення

11

Мільйон. Таблиця класів і розрядів

15.09

Інструкція у спрощеній формі

12

Читання і записування у таблицю чисел першого

та другого класів

18.09

Надання додаткового часу на виконання

13

Читання, записування та порівняння чисел другого класу

19.09

Спрощення завдань

14

Запис чисел 2-го класу у вигляді суми розрядних доданків. Додавання і віднімання чисел 2-го кла-су

20.09

Спрощення формулювань

15

Усне додавання і віднімання чисел другого класу

21.09

Інструкція у спрощеній формі

16

Множення і ділення чисел другого класу на од-ноцифрове число

22.09

Надання додаткового часу на виконання

17

Читання і записування в таблицю чисел у межах мільйона

25.09

Надання індивідуальних інструкцій

18

Читання і записування чисел у межах мільйона

26.09

Спрощення обсягу завдань

19

«Сусіди» багатоцифрового числа. Додавання і віднімання 1

27.09

Індивідуальні повторення

20

Розклад багатоцифрових чисел на розрядні доданки. Види трикутників за сторонами

 

28.09

Зміна складності завдання

21

Розв’язування задач способом відношень

29.09

Спрощення матеріалу

22

Запис суми розрядних доданків одним числом

02.10

Зміна складності завдань

23

Порівняння багатоцифрових чисел. Додавання

і віднімання на основі нумерації

03.10

Зміна складності завдань

24

Множення і ділення чисел на 10, 100, 1000

04.10

Інструкції у спрощеній формі

25

Визначення загальної кількості одиниць даного розряду

05.10

Зміна складності завдання

26

Закріплення вивченого матеріалу

06.10

Індивідуальні повторення

27

Діагностична робота №1.

«Нумерація багатоцифрових чисел»

09.10

Надання додаткового часу на виконання

28

Аналіз діагностичної роботи. Одиниці вимірювання довжини. Перетворення іменованих чисел

10.10

Індивідуальне повторення

29

Порівняння, перетворення, додавання і віднімання іменованих чисел

11.10 

Використання візуальних вказівок

30

Міри маси — 1 кг, 1 ц. Перетворення іменованих чисел

12.10

Використання візуальних вказівок

31

Грам. Перетворення і порівняння іменованих чисел

13.10

Використання візуальних вказівок

32

Письмове додавання і віднімання іменованих чисел

16.10

Надання додаткового часу на виконання

33

Тонна. Перетворення іменованих чисел, виражених мірами маси

17.10

Використання візуальних вказівок

34

Міри часу. Годинник

19.10

Використання візуальних вказівок

35

Століття

30.10

Спрощення формулювань

36

Види кутів

31.10

Використання ілюстрацій

37

Додаткові вправи

20.10

Індивідуальне повторення

38

Діагностична робота №2.

«Величини»

18.10

Надання додаткового часу на виконання

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел

39

Аналіз діагностичної роботи. Письмове додавання багатоцифрових чисел

01.11

Індивідуальне повторення

40

Письмове додавання багатоцифрових чисел у випадку трьох і більше доданків. Види три-кутників за кутами

02.11

Зміна складності завдання

41

Письмове віднімання багатоцифрових чисел.

03.11

Надання додаткового часу на виконання

42

Письмове віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному є нулі

06.11

Надання індивідуальних інструкцій

43

Окремі випадки додавання і віднімання 1. Перевірка додавання

07.11

Зменшення обсягу завдань

44

Перевірка віднімання

08.11

Зменшення обсягу завдань

45

Вирази на дві дії

09.11

Зменшення обсягу завдань

46

Додавання і віднімання способом округлення

10.11

Зменшення обсягу завдань

47

Повторення вивченого матеріалу

13.11

Надання індивідуальних інструкцій

48

Усне додавання і віднімання іменованих чисел.

Властивості прямокутника

14.11

Надання індивідуальних інструкцій

49

Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами довжини і маси

15.11

Скорочення обсягу матеріалу

50

Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами часу

16.11

Скорочення обсягу матеріалу

51

Швидкість. Час. Відстань

17.11

Використання візуальних вказівок

52

Задачі на знаходження відстані

20.11

Індивідуальне повторення

53

Задачі на знаходження часу руху

21.11

Індивідуальне повторення

54

Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах

22.11

Індивідуальне повторення

55

Задачі, задані у прямій і непрямій формах

23.11

Індивідуальне повторення

56

Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах

24.11

Індивідуальне повторення

57

Ознайомлення з прямокутним паралелепіпедом

27.11

Індивідуальне повторення

58

Додаткові вправи

28.11

Надання індивідуальних інструкцій

59

Діагностична робота №3.

«Додавання і віднімання багатоцифрових чисел»

 

29.11

Надання додаткового часу на виконання

Множення на одноцифрове число

60

Аналіз діагностичної роботи. Усне і письмове множення на одноцифрове число

30.11

Індивідуальне повторення

61

Множення на одноцифрове число виду 213 · 4, 242 · 3

01.12

Надання додаткового часу на виконання

62

Множення на одноцифрове число виду 109 · 5, 115 · 4

04.12

Скорочення обсягу матеріалу

63

Множення на одноцифрове число виду 275 · 3, 78 · 4

05.12

Скорочення обсягу матеріалу

64

Множення на одноцифрове число виду 7541 · 6

06.12

Скорочення обсягу матеріалу

65

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове

07.12

Скорочення обсягу матеріалу

66

Множення круглого числа на одноцифрове

08.12

Скорочення обсягу матеріалу

67

Множення іменованого числа на одноцифрове число

11.12

Скорочення обсягу матеріалу

68

Переставний закон множення

12.12

Індивідуальні інструкції

Площа фігури

69

Підготовка до ознайомлення з площею

13.12

Спрощення матеріалу

70

Ознайомлення з площею фігури

14.12

Використання візуальних вказівок

71

Вимірювання площі ступінчатих фігур

15.12

Надання додаткового часу на виконання

72

Вимірювання площі палеткою

18.12

Використання візуальних вказівок

 

Площа прямокутника

 

 

 

Одиниці вимірювання площі

 

 

 

Розгортка паралелепіпеда

 

 

74

Закріплення вивченого матеріалу

20.12

Індивідуальне повторення

 

Знаходження сторони прямокутника за його площею та іншою стороною

 

 

75

Розгортка куба

21.12

Спрощення матеріалу

73

Діагностична робота №4.

«Множення багатоцифрового числа на одноцифрове»

19.12

Надання додаткового часу на виконання

76

Аналіз діагностичної  роботи. Підсумок за І семестр. Математичний КВК « Все згадаємо, що знаємо»

22.12

Індивідуальні інструкції

 

doc
Додав(-ла)
Чугай Светлана
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
Інкл
До підручника
Математика 4 клас (Мацько Н.Д., Ситник Д.В., Гривко A.B.)
Додано
24 січня
Переглядів
293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку