Модифіковане календарно – тематичне планування з математики для 4 класу
І семестр
Для дитини з ООП
(За авторами М.В. Козак, О.П. Корчевська)
5 годин на тиждень
№ з/п |
Теми уроків |
Дата Цілі |
|
І семестр 80 годин |
|||
Повторення та поглиблення матеріалу за 3 клас |
|||
1 |
Табличне множення і ділення |
01.09 |
Надання нструкції у спрощеній формі |
2 |
Табличне множення і ділення |
04.09 |
Інструкція у спрощеній формі |
3 |
Нумерація трицифрових чисел |
05.09 |
Індивідуальне повторення |
4 |
Одиниці вимірювання часу. Годинник |
06.09 |
Використання візуальних вказівок |
5 |
Додавання і віднімання круглих чисел. Позатаб-личне множення і ділення |
07.09 |
Надання додаткового часу на виконання |
6 |
Ділення з остачею. Письмове додавання і віднімання |
08.09 |
Інструкція у спрощеній формі |
7 |
Частини |
11.09 |
Зміна складності навчання |
8 |
Форми запису розв’язання задач |
12.09 |
Скорочення обсягу навчального матеріалу |
Багатоцифрові числа |
|||
9 |
Тисяча. Лічба тисячами |
13.09 |
Індивідуальне повторення |
10 |
Лічба тисячами, десятками тисяч і сотнями тисяч |
14.09 |
Індивідуальне повторення |
11 |
Мільйон. Таблиця класів і розрядів |
15.09 |
Інструкція у спрощеній формі |
12 |
Читання і записування у таблицю чисел першого та другого класів |
18.09 |
Надання додаткового часу на виконання |
13 |
Читання, записування та порівняння чисел другого класу |
19.09 |
Спрощення завдань |
14 |
Запис чисел 2-го класу у вигляді суми розрядних доданків. Додавання і віднімання чисел 2-го кла-су |
20.09 |
Спрощення формулювань |
15 |
Усне додавання і віднімання чисел другого класу |
21.09 |
Інструкція у спрощеній формі |
16 |
Множення і ділення чисел другого класу на од-ноцифрове число |
22.09 |
Надання додаткового часу на виконання |
17 |
Читання і записування в таблицю чисел у межах мільйона |
25.09 |
Надання індивідуальних інструкцій |
18 |
Читання і записування чисел у межах мільйона |
26.09 |
Спрощення обсягу завдань |
19 |
«Сусіди» багатоцифрового числа. Додавання і віднімання 1 |
27.09 |
Індивідуальні повторення |
20 |
Розклад багатоцифрових чисел на розрядні доданки. Види трикутників за сторонами |
28.09 |
Зміна складності завдання |
21 |
Розв’язування задач способом відношень |
29.09 |
Спрощення матеріалу |
22 |
Запис суми розрядних доданків одним числом |
02.10 |
Зміна складності завдань |
23 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації |
03.10 |
Зміна складності завдань |
24 |
Множення і ділення чисел на 10, 100, 1000 |
04.10 |
Інструкції у спрощеній формі |
25 |
Визначення загальної кількості одиниць даного розряду |
05.10 |
Зміна складності завдання |
26 |
Закріплення вивченого матеріалу |
06.10 |
Індивідуальні повторення |
27 |
Діагностична робота №1. «Нумерація багатоцифрових чисел» |
09.10 |
Надання додаткового часу на виконання |
28 |
Аналіз діагностичної роботи. Одиниці вимірювання довжини. Перетворення іменованих чисел |
10.10 |
Індивідуальне повторення |
29 |
Порівняння, перетворення, додавання і віднімання іменованих чисел |
11.10 |
Використання візуальних вказівок |
30 |
Міри маси — 1 кг, 1 ц. Перетворення іменованих чисел |
12.10 |
Використання візуальних вказівок |
31 |
Грам. Перетворення і порівняння іменованих чисел |
13.10 |
Використання візуальних вказівок |
32 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел |
16.10 |
Надання додаткового часу на виконання |
33 |
Тонна. Перетворення іменованих чисел, виражених мірами маси |
17.10 |
Використання візуальних вказівок |
34 |
Міри часу. Годинник |
19.10 |
Використання візуальних вказівок |
35 |
Століття |
30.10 |
Спрощення формулювань |
36 |
Види кутів |
31.10 |
Використання ілюстрацій |
37 |
Додаткові вправи |
20.10 |
Індивідуальне повторення |
38 |
Діагностична робота №2. «Величини» |
18.10 |
Надання додаткового часу на виконання |
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел |
|||
39 |
Аналіз діагностичної роботи. Письмове додавання багатоцифрових чисел |
01.11 |
Індивідуальне повторення |
40 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел у випадку трьох і більше доданків. Види три-кутників за кутами |
02.11 |
Зміна складності завдання |
41 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел. |
03.11 |
Надання додаткового часу на виконання |
42 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному є нулі |
06.11 |
Надання індивідуальних інструкцій |
43 |
Окремі випадки додавання і віднімання 1. Перевірка додавання |
07.11 |
Зменшення обсягу завдань |
44 |
Перевірка віднімання |
08.11 |
Зменшення обсягу завдань |
45 |
Вирази на дві дії |
09.11 |
Зменшення обсягу завдань |
46 |
Додавання і віднімання способом округлення |
10.11 |
Зменшення обсягу завдань |
47 |
Повторення вивченого матеріалу |
13.11 |
Надання індивідуальних інструкцій |
48 |
Усне додавання і віднімання іменованих чисел. Властивості прямокутника |
14.11 |
Надання індивідуальних інструкцій |
49 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами довжини і маси |
15.11 |
Скорочення обсягу матеріалу |
50 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами часу |
16.11 |
Скорочення обсягу матеріалу |
51 |
Швидкість. Час. Відстань |
17.11 |
Використання візуальних вказівок |
52 |
Задачі на знаходження відстані |
20.11 |
Індивідуальне повторення |
53 |
Задачі на знаходження часу руху |
21.11 |
Індивідуальне повторення |
54 |
Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах |
22.11 |
Індивідуальне повторення |
55 |
Задачі, задані у прямій і непрямій формах |
23.11 |
Індивідуальне повторення |
56 |
Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах |
24.11 |
Індивідуальне повторення |
57 |
Ознайомлення з прямокутним паралелепіпедом |
27.11 |
Індивідуальне повторення |
58 |
Додаткові вправи |
28.11 |
Надання індивідуальних інструкцій |
59 |
Діагностична робота №3. «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел» |
29.11 |
Надання додаткового часу на виконання |
Множення на одноцифрове число |
|||
60 |
Аналіз діагностичної роботи. Усне і письмове множення на одноцифрове число |
30.11 |
Індивідуальне повторення |
61 |
Множення на одноцифрове число виду 213 · 4, 242 · 3 |
01.12 |
Надання додаткового часу на виконання |
62 |
Множення на одноцифрове число виду 109 · 5, 115 · 4 |
04.12 |
Скорочення обсягу матеріалу |
63 |
Множення на одноцифрове число виду 275 · 3, 78 · 4 |
05.12 |
Скорочення обсягу матеріалу |
64 |
Множення на одноцифрове число виду 7541 · 6 |
06.12 |
Скорочення обсягу матеріалу |
65 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове |
07.12 |
Скорочення обсягу матеріалу |
66 |
Множення круглого числа на одноцифрове |
08.12 |
Скорочення обсягу матеріалу |
67 |
Множення іменованого числа на одноцифрове число |
11.12 |
Скорочення обсягу матеріалу |
68 |
Переставний закон множення |
12.12 |
Індивідуальні інструкції |
Площа фігури |
|||
69 |
Підготовка до ознайомлення з площею |
13.12 |
Спрощення матеріалу |
70 |
Ознайомлення з площею фігури |
14.12 |
Використання візуальних вказівок |
71 |
Вимірювання площі ступінчатих фігур |
15.12 |
Надання додаткового часу на виконання |
72 |
Вимірювання площі палеткою |
18.12 |
Використання візуальних вказівок |
|
Площа прямокутника |
|
|
|
Одиниці вимірювання площі |
|
|
|
Розгортка паралелепіпеда |
|
|
74 |
Закріплення вивченого матеріалу |
20.12 |
Індивідуальне повторення |
|
Знаходження сторони прямокутника за його площею та іншою стороною |
|
|
75 |
Розгортка куба |
21.12 |
Спрощення матеріалу |
73 |
Діагностична робота №4. «Множення багатоцифрового числа на одноцифрове» |
19.12 |
Надання додаткового часу на виконання |
76 |
Аналіз діагностичної роботи. Підсумок за І семестр. Математичний КВК « Все згадаємо, що знаємо» |
22.12 |
Індивідуальні інструкції |