Модифіковане календарно-тематичне планування з математики для 5 класу

Про матеріал
Модифіковане календарно-тематичне планування з математики для 5 класу до підручника «Математика. 5 клас» (автори А. Мерзляк, В.Полонський, М. Якір, «Гімназія», 2022) відповідно до модельної програми «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Пихтар М.П., Рубльов Б.В., Семенов В.В., Якір М.С.)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з математики

Інклюзивна форма навчання

(5 год на тиждень, І семестр – 86 год, ІІ семестр – 90 год)

до підручника «Математика. 5 клас» (автори А. Мерзляк, В.Полонський, М. Якір, «Гімназія», 2022) відповідно до модельної програми

«Математика. 5-6 класи»

для закладів загальної середньої освіти

(автори Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Пихтар М.П.,

Рубльов Б.В., Семенов В.В., Якір М.С.)

 

Вилучені теми  

 

Модифіковані (замінені)

 
уроку

Дата
прове-дення

Тема уроку

Примітка

I СЕМЕСТР

Тема 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (6 год )

Очікувальні результати навчання здобувачів освіти:

відтворює послідовність чисел у межах 100; 

читає і записує числа та дроби;

порівнює числа та дроби з однаковими знаменниками; 

володіє навичками письмового додавання, віднімання у межах 100, множення та  ділення чисел у межах 10;

 розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу;

застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за

значенням його дробу; правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

знає одиниці вимірювання довжини,  маси, місткості, часу та співвідношення між ними;

вимірює і порівнює величини довжину, масу, місткість, визначає час за годинником; 

перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки;  

виконує арифметичні дії з іменованими числами;

записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; 

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; 

перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння;

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;

називає істотні ознаки прямокутника (квадрата);

будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса або діаметра;

знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях.

Види навчальної діяльності учнів:

Повторення термінології.

Короткі усні та письмові відповіді на запитання.

Дидактичні ігри.

Робота з підручником.

Практична робота.

Самостійна робота в зошиті.

Усний рахунок.

Робота в парах.

Групова робота.

Індивідуальна робота.

Використання ІКТ.

Використання Нуміконів.

 

  1.  

 

Числа, дії з числами. Раціональні обчислення. Робота з даними. Додавання та віднімання круглих десятків і одноцифрових чисел.

 

  1.  

 

Вирази, рівності, нерівності, рівняння. Додавання та віднімання одноцифрових чисел

 

  1.  

 

Геометричні фігури та величини (довжина, площа, об’єм, маса, вартість, час)

 

  1.  

 

Математичні задачі і дослідження. Віднімання від двоцифрового числа всіх десятків, одиниць.

 

  1.  

 

Контрольна  (діагностична) робота № 1

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи.

Практичне застосування знань, навичок, умінь

 

Тема 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (73 год )

Очікувальні результати навчання здобувачів освіти:

наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь;

знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті;

розрізняє: цифри і числа;

читає і записує: натуральні числа в межах трильйона(100); числові нерівності;

використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами;

записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата;

пояснює, що таке: натуральне число; значення виразу; степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа; відрізок, пряма; промінь; координатний промінь; шкала; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; рівні фігури; розв’язати рівняння;

пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею, округлення натуральних чисел;

знає одиниці вимірювання довжини відрізка та співвідношення між ними;

знає одиницю вимірювання величини кута;

класифікує: кути за їхньою градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін;

зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;

знає одиниці вимірювання площі;

розуміє та записує співвідношення між одиницями вимірювання площі;

вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника і прямокутника;

застосовує прийоми раціональних обчислень;

розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; порівняння виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника і квадрата;

розв’язує вправи, що передбачають: аналіз лінійних та стовпчастих діаграм;

розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; найпростіші в межах 10

розв’язує: текстові задачі на рух, роботу та пов’язані з купівлею - продажем арифметичним способом;

знаходить на малюнках: стовпчасті діаграми;

розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо:

використання природних ресурсів рідного краю; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, розрахунків, пов’язаних із календарем і годинником

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі;

створює допоміжну модель задачі різними способами.

Види навчальної діяльності учнів:

Короткі усні/письмові відповіді на запитання.

Усний рахунок.

Дидактичні ігри.

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваним результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання.

Робота з підручником.

Групове обговорення проблемних ситуацій.

Виконання інтерактивних вправ.

  Практична робота на вимірювання та побудову.

Групові та індивідуальні консультації.

Завдання взаємного оцінювання знань.

Пошук інформації в друковани джерелах та інтернеті.

 

Тема 2.1. Натуральні числа (17 год)

  1.  

 

Натуральні числа. Ряд натуральних чисел

 

  1.  

 

Цифри. Десятковий запис натуральних чисел.

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Відрізок. Довжина відрізка. Рівні відрізки. Відстань між точками

 

  1.  

 

Формування вмінь і навичок

 

  1.  

 

Ламана, довжина ламаної

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Площина. Пряма. Промінь

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Шкала. Координатний промінь

 

  1.  

 

Формування вмінь і навичок

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Порівняння натуральних чисел

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Контрольна  (діагностична) робота № 2

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи.

Корекція знань, навичок, умінь

 

Тема 2.2. Додавання і віднімання натуральних чисел (10 год)

  1.  

 

Додавання натуральних двоцифрових чисел. Властивості додавання

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Віднімання натуральних двоцифрових чисел. Властивості віднімання натуральних чисел

 

  1.  

 

Правила віднімання натуральних двоцифрових чисел. Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Числові і буквені вирази. Формули

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Контрольна (діагностична) робота № 3

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи.

Корекція знань, навичок, умінь

 

Тема 2.3. Рівняння. Геометричні фігури та величини (17 год)

  1.  

 

Рівняння найпростіші в межах 10

 

  1.  

 

Розв’язування рівнянь найпростіших в межах 10

 

  1.  

 

Розв’язування рівнянь найпростіших в межах 10

Самостійна робота

 

  1.  

 

Кут. Позначення кутів. Рівні кути. Бісектриса кута

 

  1.  

 

Види кутів. Вимірювання кутів. Властивість величини кута

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Побудова розпізнавання кута заданої градусної міри.

Формування вмінь і навичок

 

  1.  

 

Многокутники. Рівні фігури

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Трикутник та його види. Класифікація трикутників за видом їхніх кутів; залежно від кількості рівних сторів

 

  1.  

 

Рівні трикутники. Периметр трикутника.

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Прямокутник, квадрат та їх периметри

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Контрольна (діагностична) робота № 4

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи.

Практичне застосування знань, навичок, умінь

 

Тема 2.4. Множення і ділення натуральних чисел (15 год)

  1.  

 

Множення натуральних одноцифрових чисел . Переставна властивість множення

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Сполучна і розподільна властивості множення

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Ділення натуральних одноцифрових чисел

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач на всі дії з натуральними числами.

Текстові задачі

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Ділення з остачею. Розв’язування вправ.

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Контрольна (діагностична) робота № 5 (усно)

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи.

Практичне застосування знань, навичок, умінь

 

Тема 2.5. Площа прямокутника. Прямокутний паралелепіпед (14 год)

  1.  

 

Степінь натурального числа з натуральним показником Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Площа. Площа прямокутника.  Площа  квадрата. Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Розв’язування  вправ.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда. Розгортка прямокутного паралелепіпеда та піраміди. Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Комбінаторні задачі. Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Комбінаторні задачі. Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Розв’язування  задач

 

  1.  

 

Контрольна (діагностична) робота № 6 (усно)

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи.

Корекція знань, навичок, умінь

 

Тема 3. Дробові числа і дії з ними (54 години)

Очікувальні результати навчання здобувачів освіти:

розуміє, як утворюються  звичайні дроби;

пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу; користується розумінням сутності понять чисельника та знаменника дробу для знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

розрізняє правильні і неправильні дроби; встановлює зв’язок між звичайними дробами і діленням натуральних чисел;

 розуміє сутність поняття мішаного числа — пояснює, яке число є мішаним, що яв ляє собою ціла та дробова частина мішаного числа; перетворює мішане число

в неправильний дріб та не правильний дріб у мішане число або натуральне число;

порівнює звичайні дроби з однаковими знаменниками;

застосовує поняття правильного і неправильного дробу для порівняння дробів;

виконує додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками;

 застосовує прийоми раціональних обчислень при додаванні і відніманні дробів з однаковими знаменни ками;

розуміє, як утворюються  десяткові дроби;

читає та записує десяткові дроби;

визначає розряди десятко вого дробу (до сотих);

володіє прийомами порів няння десяткових дробів (до сотих);

розуміє сутність поняття округлення чисел та важли вість його практичного застосування — пояснює про цес округлення чисел; володіє прийомами округлення натуральних чисел та десяткових дробів(до сотих);

уміє робити оцінки й прикидки результатів у задачах практичного змісту;

володіє навичкою усного та письмового виконання арифметичних дій з десятковими дробами(до сотих);

використовує властивості арифметичних дій з десятковими дробами(до сотих), зокрема для усного обчислення зручним способом;

застосовує арифметичні дії з десятковими дробами (до сотих) під час розв’язування задач та  вправ;

описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на  конкретних даних;

планує розв’язування за дачі;

створює математичну мо дель задачі;

досліджує різні шляхи роз в’язання проблемної ситуа ції, спираючись на наявні дані;

обирає раціональний шлях розв’язання проблемних си туацій з огляду на наявні дані;

перевіряє правильність розв’язання задач;

розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо використання природних

ресурсів рідного краю, безпеки руху; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги приміщень, об’єму об’єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда; розрахунку сімейного бюджету та комунальних платежів, можливо сті здійснення покупок; роз рахунків, пов’язаних із календарем і годинником; обліку ресурсів, потрібних для вирішення побутово- господарчих задач, у тому числі з використанням при кидок

Тема 3.1. Звичайні дроби (17 годин)

  1.  

 

Уявлення про звичайні дроби

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Правильні і неправильні дроби.

Порівняння звичайних дробів

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

 

 

ІІ семестр

 

  1.  

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими        знаменниками

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Звичайні дроби і ділення натуральних чисел

 

  1.  

 

Мішані числа. Перетворення неправильного дробу в мішане або натуральне число. Поняття про мішані числа

 

  1.  

 

Перетворення мішаного числа у неправильний дріб. Поняття про мішані числа

 

  1.  

 

Розв’язування вправ

 

  1.  

 

    Розв’язування вправ.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Контрольна (діагностична) робота № 7 (усно)

 

  1.  

 

    Аналіз контрольної роботи.

Корекція знань, навичок, умінь

 

Тема 3.2. Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів (15 годин)

  1.  

 

Уявлення про десятковий дріб. Запис десяткових дробів

 

  1.  

 

Формування навичок і вмінь

 

  1.  

 

Порівняння десяткових дробів

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Округлення чисел. Правила округлення десяткових дробів

(до сотих) та натуральних чисел

 

  1.  

 

Округлення чисел як оціночна модель реальних ситуацій.

Правила округлення десяткових дробів до сотих

 

  1.  

 

    Розв’язування вправ.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Додавання  і віднімання десяткових дробів (в межах десятих)

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Контрольна (діагностична) робота № 8 (усно)

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи.

Корекція знань, навичок, умінь

 

Тема 3.3. Множення і ділення десяткових дробів (22 години)

  1.  

 

Множення десяткових дробів (в межах десятих на натуральне число)

 

  1.  

 

Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Окремі випадки множення десяткових дробів.

Множення  десяткових  дробів (в межах десятих) на натуральне число

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач на множення десяткових дробів (в межах десятих на натуральне число)

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Ділення десяткових дробів (в межах десятих)  на натуральне число

 

  1.  

 

Ділення на десятковий дріб. Ділення десяткових дробів (в межах десятих)  на натуральне число

 

  1.  

 

Розв’язування вправ

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Розв’язування задач на знаходження дробу від числа. Поняття про звичайний дріб

 

  1.  

 

Розв’язування задач на знаходження числа за його дробом.

 Поняття про звичайний дріб

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач  на всі дії з десятковими дробами (в межах десятих)  

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач  на всі дії з десятковими дробами (в межах десятих)  

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач

 

  1.  

 

Розв’язування сюжетних задач з реальними даними

 

  1.  

 

Розв’язування задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Контрольна (діагностична) робота № 9 (усно)

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи.

Корекція знань, навичок, умінь

 

Тема 4. Застосування математики (15 годин)

Очікувальні результати навчання здобувачів освіти:

розуміє, що таке середнє арифметичне і середнє зна чення величини;

застосовує поняття середнього значення величини для розв’язування практичних задач;

розуміє сутність поняття відсотка як однієї сотої чис ла або величини;

 користується розумінням сутності поняття відсотка для знаходження відсотка від числа та числа за його                                  відсотком.

читає, аналізує, порівнює інформацію, подану в таб лицях і схемах;

 добирає дані, потрібні для розв’язання проблемних ситуацій;

використовує досвід мате матичної діяльності в проблемних ситуаціях повсяк денного життя;

  1.  

 

 Середнє арифметичне. Середнє значення величини

Поняття про середнє арифметичне. Поняття про середнє значення величини

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Поняття відсотка

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Знаходження числа за його відсотками. Поняття відсотка

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Контрольна (діагностична) робота № 10 (усно)

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи.

Корекція знань, навичок, умінь

 

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Наводить приклади:

  • звичайних дробів (правильних, неправильних);
  • десяткових дробів.

Розв’язує задачі, що передбачають:

  • додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими        знаменниками;
  • дії з десятковими дробами та натуральними числами;

Розв’язує завдання, що передбачають знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням його десяткового дробу.

Конструює геометричні фігури.

Складає найпростіші задачі геометричного змісту.

Розв’язує рівняння найпростіші в межах 10.

Розв’язує найпростіші задачі фінансового змісту.

Розв’язує задачі, що передбачають знаходження середнього арифметичного , середнього значення величини.

Виявляє ініціативу під час розв’язування вправ і задач.

Обгрунтовує свій вибір щодо розв’язання завдань.

Виокремлює в конкретній життєвій ситуації її окремі складники, які можуть бути розв’язані математичними моделями.

 

  1.  

 

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел

 

  1.  

 

Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості

 Натуральні числа

 

  1.  

 

Порядок виконання арифметичних дій у виразах.

Арифметичні дії з натуральними числами

 

  1.  

 

Ділення з остачею. Дії з натуральними числами

 

  1.  

 

Квадрат і куб числа. Дії з натуральними числами

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Числові та буквені вирази. Формули

 

  1.  

 

Рівняння найпростіші в межах 10

 

  1.  

 

Текстові задачі. Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь. Шкала.

 

  1.  

 

Кут, побудова та вимірювання кутів

 

  1.  

 

Трикутник,  види трикутників. Периметр трикутника

 

  1.  

 

Прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач.

Самостійна робота

 

  1.  

 

Звичайні дроби. Поняття про дріб. Розв’язування вправ і задач.

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач

 

  1.  

 

Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів. Округлення десяткових дробів. Поняття про дріб

 

  1.  

 

Арифметичні дії з десятковими дробами. Поняття про дріб

 

  1.  

 

Арифметичні дії з десятковими дробами та натуральними числами. Поняття про дріб

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач на знаходження середнього арифметичного , середнього значення величини. Поняття про середнє арифметичне, середнє значення величини

 

  1.  

 

Розв’язування вправ і задач на відсотки. Поняття відсотка

 

  1.  

 

Підсумкова контрольна робота (усно)

 

  1.  

 

Аналіз підсумкової контрольної роботи.

Практичне застосування знань, навичок, умінь

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація знань, навичок і вмінь

 

  1.  

 

Практичне застосування знань, навичок, умінь

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Інкл
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку