Модифіковані матеріали з ЯДС для дітей з ЗПР "Які механізми є в застібках" для асистента вчителя

Про матеріал
Модифікований матеріал для дітей з ЗПР Предмет: ЯДС Тема: Які механізми є в застібках Підручник: 4 клас / Я досліджую світ Автор: Іщенко, Баранова
Перегляд файлу

 

Розробка уроку для дитини з затримкою психічного розвитку на тему "Механізми в застібках"

 Мета уроку:  Розширити знання дитини про різноманітні застібки та їх функції. Розвивати дрібну моторику рук через маніпуляції з різними видами застібок. Формувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу. Розвивати логічне мислення та увагу.

Матеріали:

* Картинки з різними видами застібок (ґудзики, блискавки, липучки, кнопки).

* Предмети з різними видами застібок (одяг, іграшки).

* Великі ґудзики, липучки для маніпуляцій.

* Картки з завданнями (збільшені, з чіткими зображеннями).

* М'яка дошка або стіл для фіксації матеріалів.

Хід уроку:

1. Ознайомлення з темою (5 хвилин)

Показати дитині картинки з різними застібками. Запитати: "Що це? Для чого це використовується?"

Показати предмети з різними застібками і запропонувати дитині їх помацати, спробувати розстебнути/застебнути (з допомогою).

Пояснити, що застібки допомагають нам швидко і зручно одягатися.

2. Гра "Знайди пару" (5 хвилин)

Роздрукувати або намалювати великі картинки з різними видами застібок (по дві однакові). Розкласти картинки на столі або дошці. Запропонувати дитині знайти однакові картинки і з’єднати їх.

3. Практична робота (5 хвилин)

Підготувати великі ґудзики і липучки. Запропонувати дитині спробувати застебнути/розстебнути ґудзики та липучки. Допомогти дитині, якщо потрібно.

4. Тест з картинками (5 хвилин)

Підготувати картки з зображеннями різних предметів з застібками (одяг, взуття, сумки). Показати дитині картку і запитати: "Яка застібка тут?" Дитина може показати на відповідну картинку з застібкою або назвати її (з допомогою).

 

 

Цікавинки для дітей:  Розповісти, що перші ґудзики були зроблені з каменю і служили прикрасами. Показати, як працює блискавка. Розповісти про винахід липучки.

Можливий варіант тесту з картинками: [Вставити сюди картинки з різними предметами, наприклад: куртка з блискавкою, чоботи з липучками, сумка з кнопками, джинси з гудзиками] Запитання: Що з’єднує ці речі? (Відповідь: застібки)

Додаткові завдання: Розфарбувати картинки з застібками. Вирізати картинки і скласти з них колаж

Приємного навчання!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кулеба Ольга
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
14 листопада
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку