Персоналізовані завдання, завдання, адаптовані до потреб учня.
Хімія може бути цікавим та доступним предметом для всіх учнів, незалежно від їхніх особливостей. Головне – адаптувати вправи та завдання відповідно до потреб кожного учня. Ось кілька прикладів модифікованих вправ з хімії для інклюзивного навчання:
Разом із завданням розміщується алгоритм виконання завдання.
Са О S O P O
II II VI II V II
Ca O S O P O
2 6 10
II II VI II V II
Ca O S O P O
2:2=1 СаО 6:6=1 SO 10:5=2 Р2 О
2:2=1 СаО 6:2=3 SO3 10:2=5 Р2О5
|
II Ca |
III Al |
I Na |
II Ba |
II Zn |
III Cr |
II Fe |
I K |
III V |
I Cl |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II O |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II S |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I Br |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III N |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I H |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II Cu |
III Fe |
VII Mn |
III Al |
IV Sn |
II Ca |
II Sn |
I K |
II Mg |
II O |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I Li |
II Sr |
III Ga |
IV Pb |
V Bi |
I Na |
II Co |
II Ba |
IV Mn |
II O |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI S |
III P |
II C |
IV N |
VII Cl |
V Br |
IV Se |
III N |
V As |
II O |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV S |
V |
IV |
V |
III Br |
IV Si |
V P |
I |
I Cl |
II O |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I K |
II Ba |
I Ag |
II Cu |
III Fe |
II Zn |
I Hg |
II Sn |
II |
I Cl |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I Na |
II Ca |
I Hg |
II Mn |
III Cr |
II Mg |
II Hg |
II Pb |
III |
I Cl |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I K |
II Pb |
I Ag |
II Cu |
III Fe |
II Zn |
I Hg |
II Sn |
II |
II S |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II Алгоритм визначення валентності одного з елементів у формулі бінарної сполуки.
Сr2O3
ІІ
Сr2O3
2*3=6
6:2=3
ІІІ ІІ
Cr2O3
Cl2O Cl2O7 Cl2O5 Mn2O7 MnO2 MnO CO CO2 SO3 SO2 SO PbO2 PbO P2O5 P2O3 CuO Cu2O Na2O CaO B2O3 Fe2O3 FeO Ag2O Al2O3 Ni2O3 K2O N2O5 N2O3 N2O NO NO2
Н2S HCl NH3 PH3 CH4 HBr H2Se AsH3 SnH4 NaH CaH2 SiH4 HI MgH2 AlH3 HF
РCl3 SiCl4 SCl6 BrCl5 CaCl2 NaCl AlCl3 CaCl2 FeCl3 FeCl2 CuCl CuCl2 CrCl3 AuCl3 SnCl4
Li2S Al2S3 CuS FeS Ag2S ZnS Fe2S3 K2S MnS Cr2S3
Пропонувати вправи- картки, які можна виконати, з’єднавши лінією необхідні об’єкти, обов’язково з опорою на малюнок.
Пропонувати завдання, які не потребують великої кількості написаного.
Біля завдання розміщуйте опорні схеми.
Опиши фізичні властивості сірки.
Розділи суміші на однорідні та неоднорідні: граніт, кухонні сіль, молоко, цукор у воді, залізо, фруктовий сік, дистильована вода.
Розподіли речовини на прості та складні: азот (N2), залізо (Fe), мідь (Cu), алмаз (C), вода (H2O), вуглекислий газ (CO2), кухонна сіль (NaCl), цукор (C12H22O11), золото (Au), сірка (S), оцтова кислота (CH3COOH), аміак (NH3), метанол (CH3OH), графіт (C), етанол (C2H5OH), кисень (O2), водень (H2), глюкоза (C6H12O6).
Інклюзивне навчання – це процес, який потребує терпіння, креативності та індивідуального підходу до кожного учня.