Модифіковані завдання з хімії 7 класу для інклюзивного навчання.

Про матеріал
Хімія може бути цікавим та доступним предметом для всіх учнів, незалежно від їхніх особливостей. Головне – адаптувати вправи та завдання відповідно до потреб кожного учня. Ось кілька прикладів модифікованих вправ з хімії для інклюзивного навчання.
Перегляд файлу

Персоналізовані завдання, завдання, адаптовані до потреб учня.

Хімія може бути цікавим та доступним предметом для всіх учнів, незалежно від їхніх особливостей. Головне – адаптувати вправи та завдання відповідно до потреб кожного учня. Ось кілька прикладів модифікованих вправ з хімії для інклюзивного навчання:

 

Разом із завданням розміщується алгоритм виконання завдання.

  1.  Алгоритм складання формули за валентністю.
  1. Записуємо символи хімічних елементів, що входять до формульної одиниці бінарної сполуки, поряд. Враховуємо, що символ металічного елементу записуємо першим, а неметалічного – другим. Якщо маємо  сполуку з Оксигеном, то його хімічний символ записуємо завжди другим.

 

Са О              S O           P O

 

  1. Над символами хімічних елементів записуємо римськими цифрами значення їх валентностей.

   

II   II              VI II            V II

Ca O               S O             P O

 

  1. Визначаємо найменше спільне кратне (НСК) чисел, які виражають валентності елементів

    2                    6              10

II   II              VI II            V  II

Ca O               S  O             P  O

 

 

  1. Ділимо НСК на валентність першого елемента та результат записують біля хімічного символу цього елемента в  вигляді індексу. Якщо результат цієї дії дорівнює 1, то індекс не ставимо.

2:2=1      СаО           6:6=1      SO               10:5=2       Р2 О

 

  1. Ділимо НСК на валентність другого елемента та результат записують біля хімічного символу цього елемента в  вигляді індексу. Якщо результат цієї дії дорівнює 1, то індекс не ставимо.

 2:2=1      СаО           6:2=3      SO3              10:2=5       Р2О5

  

 

  1. Складіть формули бінарних сполук, до складу формульних одиниць яких входять наступні елементи:

 

 

II

Ca

III

Al

I

Na

II

Ba

II

Zn

III

Cr

II

Fe

I

K

III

V

I

Cl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II

O

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II

S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I

Br

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III

N

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I

H

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Складіть формули бінарних сполук, до складу формульних одиниць яких входять атоми металічних елементів та Оксигену.

 

II

Cu

III

Fe

VII

Mn

III

Al

IV

Sn

II

Ca

II

Sn

I

K

II

Mg

II

O

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Складіть формули бінарних сполук, до складу формульних одиниць яких входять атоми металічних елементів та Оксигену.

 

I

Li

II

Sr

III

Ga

IV

Pb

V

Bi

I

Na

II

Co

II

Ba

IV

Mn

II

O

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Складіть формули бінарних сполук, до складу формульних одиниць яких входять атоми неметалічних елементів та Оксигену.

 

 

VI

S

III

P

II

C

IV

N

VII

Cl

V

Br

IV

Se

III

N

V

As

II

O

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Складіть формули бінарних сполук, до складу формульних одиниць яких входять атоми неметалічних елементів та Оксигену.

 

 

IV

S

V
P

IV
C

V
Cl

III

Br

IV

Si

V

P

I
H

I

Cl

II

O

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Складіть формули бінарних сполук, до складу формульних одиниць яких входять атоми металічних елементів та Хлору.

 

 

I

K

II

Ba

I

Ag

II

Cu

III

Fe

II

Zn

I

Hg

II

Sn

II
Sr

I

Cl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Складіть формули бінарних сполук, до складу формульних одиниць яких входять атоми металічних елементів та Хлору.

 

 

I

Na

II

Ca

I

Hg

II

Mn

III

Cr

II

Mg

II

Hg

II

Pb

III
Al

I

Cl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Складіть формули бінарних сполук, до складу формульних одиниць яких входять атоми металічних елементів та Сульфуру.

 

 

I

K

II

Pb

I

Ag

II

Cu

III

Fe

II

Zn

I

Hg

II

Sn

II
Sr

II

S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II Алгоритм визначення валентності одного з елементів у формулі бінарної сполуки.

  1. Записуємо формулу бінарної сполуки

Сr2O3

 

  1. Над хімічним символом елемента з відомою валентністю, записуємо її значення римською цифрою

      ІІ

Сr2O3

 

  1. Множимо значення валентності відомого елемента на кількість атомів цього елемента в формульній одиниці

2*3=6

  1. Отримане число ділимо на кількість атомів елемента, валентність якого визначається

6:2=3

  1. Результат записуємо римською цифрою над цим елементом

ІІІ  ІІ

Cr2O3

  1. Визначте валентність елементів в бінарних сполуках з Оксигеном (пам’ятаємо, що Оксиген завжди має валентність ІІ)

Cl2O     Cl2O7    Cl2O5   Mn2O7    MnO2     MnO    CO    CO2      SO3    SO2    SO    PbO2        PbO     P2O5      P2O3      CuO     Cu2O     Na2O    CaO   B2O3    Fe2O3      FeO     Ag2O   Al2O3      Ni2O3     K2O     N2O5   N2O3     N2O    NO     NO2

 

  1. Визначте валентність елементів в бінарних сполуках з Гідрогеном (пам’ятаємо, що Гідроген завжди має валентність І)

Н2S     HCl    NH3   PH3    CH4   HBr     H2Se     AsH3    SnH4   NaH   CaH2  SiH4   HI     MgH2    AlH3    HF 

 

  1. Визначте валентність елементів в бінарних сполуках з Хлором (в цих сполуках Хлор має валентність І)

РCl3     SiCl4     SCl6       BrCl5     CaCl2        NaCl      AlCl3    CaCl2    FeCl3   FeCl2     CuCl     CuCl2    CrCl3     AuCl3     SnCl4 

 

  1.  Визначте валентність елементів в бінарних сполуках з Сульфуром (в цих сполуках Сульфур має валентність ІІ)

Li2S    Al2S3    CuS    FeS    Ag2S    ZnS    Fe2S3    K2S    MnS     Cr2S3

 

Пропонувати вправи- картки, які можна виконати,  з’єднавши лінією необхідні об’єкти, обов’язково  з опорою на малюнок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропонувати завдання, які не потребують великої кількості написаного.

 

 

 

 

 

 

 

Біля завдання розміщуйте опорні схеми.

 

Презентація "Фізичні властивості речовин. Експеримент і ... Сірка 100г – kropyva.com.ua купить Украина

Опиши фізичні властивості сірки.

 

 

Презентація"Чисті речовини і суміші(однорідні, неоднорідні). Способи  розділення суміші"

Розділи суміші на однорідні та неоднорідні: граніт, кухонні сіль, молоко, цукор у воді, залізо, фруктовий сік, дистильована вода.

 

Прості та складні речовини Опрацювавши цю тему, Ви маєте

Розподіли речовини на прості та складні: азот (N2), залізо (Fe), мідь (Cu), алмаз (C), вода (H2O), вуглекислий газ (CO2), кухонна сіль (NaCl), цукор (C12H22O11), золото (Au), сірка (S),  оцтова кислота (CH3COOH), аміак (NH3), метанол (CH3OH), графіт (C),  етанол (C2H5OH), кисень (O2), водень (H2),  глюкоза (C6H12O6).

 

 

 

Інклюзивне навчання – це процес, який потребує терпіння, креативності та індивідуального підходу до кожного учня.

 

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку