Важливим завданням вчителя є виявлення і розвиток здібностей і навчальних можливостей кожного учня. Цього можна досягти впровадженням різних форм навчання. Однією з таких форм є нетрадиційні уроки, які активізують діяльність учнів, зацікавлюють їх, розвивають здібності і нахили, самостійність у діях і мисленні, сприяють розвитку творчості, виявленню індивідуальних особливостей. Саме тому я пропоную презентацію до уроку, яка може бути використана для роботи з учнями у 6 класі.
Мета уроку: поглибити знання учнів про властивості модуля раціонального числа та відпрацювати навички застосування означення та властивостей модуля для розв'язування рівнянь. Розвивати пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті. Виховувати розуміння ролі математики в житті, розуміння важливості математичних знань.
Яке з наведених тверджень правильне?А) Кожне раціональне число є цілим?Б) Кожне ціле число є раціональним?В) Усі числа, протилежні цілим, є натуральними?2. Коренем якого з наведених рівнянь є ціле число? А) 6х=3; Б) 6х=1; В) 6х=0; Г) 6х=0,6?Яке з наведених тверджень правильне?А) Кожне раціональне число є натуральним?Б) Кожне натуральне число є раціональним?В) Усі числа, протилежні натуральним, є дробовими?2. Коренем якого з наведених рівнянь є ціле число? А) 8х=4; Б) 8х=1; В) 8х=0; Г) 8х=0,8?Розминка 1 варіант2 варіант
Назвіть три числа, які є цілими, але не є натуральними? Укажіть координату точки, яка віддалена від початку відліку на 20 одиничних відрізків. СКІЛЬКИ РОЗВ’ЯЗКІВ МАЄ ЗАДАЧА? Які з чисел 3; -5,8; 4,7; ; ; 0; ;1005; -99 можуть виражати відстань від початку відліку до точки координатної прямої? Робота в парах
Опорна задача 1. Знайти відстані між точками А(2) і В( -7)1). На координатній прямій позначимо точки А(2) і В(-7). З умови випливає, що ОА=2 од., ОВ=7 од. Оскільки точки А(2) і В(-7) розміщуються по різні сторони від точки О, то АВ=ОВ+ОА=7+2=9 (од.). Отже, шукана відстань дорівнює сумі модулів координат даних точок.
Опорна задача 2. Знайти відстані між точками А(2) і С(7)2). На координатній прямій позначимо точки А(2) і С(7). З умови випливає, що ОА=2 од., ОС=7 од. Оскільки точки А(2) і С(7) розміщуються по одну сторону від точки О, то АС= ОС-ОА=7 – 2=5 (од.). Отже, шукана відстань дорівнює різниці більшого і меншого модулів координат даних точок.
Опорна задача 3. Знайти відстані між точками D(-2) і В(-7)3). На координатній прямій позначимо точки D(-2) і В(-7). З умови випливає, що ОD =2 од., ОВ=7 од. Оскільки точки D(-2) і В(-7) розміщуються по одну сторону від точки О, то DВ= ОВ-ОD=7 – 2=5 (од.). Отже, шукана відстань дорівнює різниці більшого і меншого модулів координат даних точок.
Самостійна роботаІ варіантІІ варіант| –3| + | 9|1 .| 7| + | –4|1 .| –12| – | – 5|2 .| –10| – | – 2|2 .| –57| – | 29|3 .| –76| – | 47|3 .| 8| · | – 15|4 .| –6| · | 25|4 .| 34| · | – 11|5 .| –27| · | 11|5 .| –85| : | – 5|6 .| –65| : | – 5|6 .= 12= 11= 7= 8= 28= 29= 120= 150= 374= 297= 17= 13 Перевір себе: