Модуль числа та його застосування

Про матеріал

Важливим завданням вчителя є виявлення і розвиток здібностей і навчальних можливостей кожного учня. Цього можна досягти впровадженням різних форм навчання. Однією з таких форм є нетрадиційні уроки, які активізують діяльність учнів, зацікавлюють їх, розвивають здібності і нахили, самостійність у діях і мисленні, сприяють розвитку творчості, виявленню індивідуальних особливостей. Саме тому я пропоную презентацію до уроку, яка може бути використана для роботи з учнями у 6 класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Т е м а у р о к у: Модуль числаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 2

Мета уроку: поглибити знання учнів про властивості модуля раціонального числа та відпрацювати навички застосування означення та властивостей модуля для розв'язування рівнянь. Розвивати пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті. Виховувати розуміння ролі математики в житті, розуміння важливості математичних знань.

Номер слайду 3

Якщо хочеш досягнути у житті своїх вершин,Математику збагнути мусиш тонко, до глибин. Калькулятор і комп’ютер – хто сьогодні їх не зна?Та над ними взяти гору може світла голова. Девіз:

Номер слайду 4

Модуль числа – одна з важливих тем. Тому на сьогоднішньому уроці перед нами стоїть задача: - повторити все, що вивчили; - пригадати все, що забули; - вміло застосовувати отримані знання до розв’язання вправ.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

«Модуль» -в перекладі із латинської - MODULUS– «міра» , «розмір»

Номер слайду 7

Яке з наведених тверджень правильне?А) Кожне раціональне число є цілим?Б) Кожне ціле число є раціональним?В) Усі числа, протилежні цілим, є натуральними?2. Коренем якого з наведених рівнянь є ціле число? А) 6х=3; Б) 6х=1; В) 6х=0; Г) 6х=0,6?Яке з наведених тверджень правильне?А) Кожне раціональне число є натуральним?Б) Кожне натуральне число є раціональним?В) Усі числа, протилежні натуральним, є дробовими?2. Коренем якого з наведених рівнянь є ціле число? А) 8х=4; Б) 8х=1; В) 8х=0; Г) 8х=0,8?Розминка 1 варіант2 варіант

Номер слайду 8

– 74 -35-6– 298-(-6)–(–2)–(+9)–(–(–8))Назвати число протилежне даному:7-4- (-3)-(+5)

Номер слайду 9

Назвіть три числа, які є цілими, але не є натуральними? Укажіть координату точки, яка віддалена від початку відліку на 20 одиничних відрізків. СКІЛЬКИ РОЗВ’ЯЗКІВ МАЄ ЗАДАЧА? Які з чисел 3; -5,8; 4,7; ; ; 0; ;1005; -99 можуть виражати відстань від початку відліку до точки координатної прямої? Робота в парах

Номер слайду 10

По координатній прямій з точки О в протилежних напрямках вийшли два джентельмени. Один з них опинився через деякий час у точці А(-2), а другий – у точці В(3). Яку відстань пройшов кожен?03-2 АВО2 одиничних відрізки3 одиничних відрізки

Номер слайду 11

Модуль числа. На координатній прямій позначено точки А(-6), В(-2), С(2). Яка точка розміщена найдалі від початку відліку О? Точка А, оскільки ОА=6 од., ОВ=ОС=2 од.

Номер слайду 12

Порівнюючи відстані від точок А, В, С до початку відліку, знаходимо довжини відповідних відрізків ОА, ОВ, ОС. Кажуть: ми шукали модуль кожного із чисел -6, -2 і 2.−𝟔=𝟔,  −𝟐=𝟐,  𝟐=𝟐. Модуль числа

Номер слайду 13

Математичний диктант. Запишіть рівність: модуль числа -5 дорівнює 5. Чи правильна ця рівність?Чому дорівнює модуль числа 23,8 ?Чому дорівнює модуль числа 0 ?Чому дорівнює модуль числа -3,9 ?Модуль числа х дорівнює 4,1. Чому дорівнює модуль числа,протилежного до х?

Номер слайду 14

0–33x1,2 =  3

Номер слайду 15

0х = 0style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 16

0 Немає коренівstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 17

Опорна задача 1. Знайти відстані між точками А(2) і В( -7)1). На координатній прямій позначимо точки А(2) і В(-7). З умови випливає, що ОА=2 од., ОВ=7 од. Оскільки точки А(2) і В(-7) розміщуються по різні сторони від точки О, то АВ=ОВ+ОА=7+2=9 (од.). Отже, шукана відстань дорівнює сумі модулів координат даних точок.

Номер слайду 18

Опорна задача 2. Знайти відстані між точками А(2) і С(7)2). На координатній прямій позначимо точки А(2) і С(7). З умови випливає, що ОА=2 од., ОС=7 од. Оскільки точки А(2) і С(7) розміщуються по одну сторону від точки О, то АС= ОС-ОА=7 – 2=5 (од.). Отже, шукана відстань дорівнює різниці більшого і меншого модулів координат даних точок.

Номер слайду 19

Опорна задача 3. Знайти відстані між точками D(-2) і В(-7)3). На координатній прямій позначимо точки D(-2) і В(-7). З умови випливає, що ОD =2 од., ОВ=7 од. Оскільки точки D(-2) і В(-7) розміщуються по одну сторону від точки О, то DВ= ОВ-ОD=7 – 2=5 (од.). Отже, шукана відстань дорівнює різниці більшого і меншого модулів координат даних точок.

Номер слайду 20

Зверніть увагу

Номер слайду 21

Пригадайте головне

Номер слайду 22

Самостійна роботаІ варіантІІ варіант| –3| + | 9|1 .| 7| + | –4|1 .| –12| – | – 5|2 .| –10| – | – 2|2 .| –57| – | 29|3 .| –76| – | 47|3 .| 8| · | – 15|4 .| –6| · | 25|4 .| 34| · | – 11|5 .| –27| · | 11|5 .| –85| : | – 5|6 .| –65| : | – 5|6 .= 12= 11= 7= 8= 28= 29= 120= 150= 374= 297= 17= 13 Перевір себе:

Номер слайду 23

Підсумок уроку. Швидко відповідаємо на запитання Яке це число?Його модуль?Йому протилежне?Йому обернене?Де розташоване на координатній прямій?Відстань від початку відліку?Відстань між ним і йому протилежним?Число, що має менший модуль?Розв’язком якого рівняння може бути?

Номер слайду 24

Домашнє завдання Повторити означення та властивості модуля;№ 1015, 1016, 1026.

Номер слайду 25

висновок. Один мудрець сказав : « Дві людини, які обмінялись золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони обмінялись думками, то кожний з них стає вдвоє багатшим. Ця істина проста, але зміст її глибокий».

Номер слайду 26

Дякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Ааа... так от якраз ця презентація є оригіналом. А то потім тут з’явилося штук 5 подібних, але основне вони черпнули звідси. Браво автору.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пироженко Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
9 березня 2018
Переглядів
4721
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку