Модульний контроль з педагогіки

Про матеріал
предмет педагогіки як цілеспрямований вплив на розвиток особистості вихованця, що здійснюється спеціально підготовленими фахівцями;
Перегляд файлу

Модульний контроль з педагогіки

  1.               Дидактика це:

А) розділ педагогіки в якому розкриваються наукові основи навчання;

Б) предмет педагогіки як цілеспрямований вплив на розвиток особистості вихованця, що здійснюється спеціально підготовленими фахівцями;

В) відображення людиною обєктивної дійсності у формі фактів, уявлень, понять і законів науки.

2.  Назвати функції дидактики.

3. Назвати 4 формальні ступені навчання за Гербартом

4. У якій системі навчання розглядається з погляду учня як процес учіння:

А) традиційній;

Б) педоцентричній.

5. У структурі чого виділяють такі компоненти :цільовий, стимулюючо – мотиваційний, змістовий, операційно – дійовий, контрольно – регулювальний , оцінювально – результативний:

А) виховання;

Б)навчання;

В)дидактики.

6.Дати визначення терміну навчання.

7. Виготський визначив два рівні пізнавального розвитку учнів. Назвати їх.

8. До зовнішніх мотивів учіння належать :

А) широкі соціальні мотиви;

Б)мотиви самоствердження;

В) мотиви соціального співробітництва.

9. До внутрішніх мотивів учіння належать широкі пізнавальні мотиви і…

А) навчально – пізнавальні мотиви;

Б) широкі соціальні мотиви.

10. Засвоєння це :

А) пізнавальна активність особистості, внаслідок якої формуються знання, уміння та навички;

Б) первинне ознайомлення з новим матеріалом;

В) відтворення  нової інформації при повторному її сприйнятті.

11. Назвати етапи засвоєння знань.

12. Існує 5 рівнів засвоєння знань.

А) репродуктивний;

Б) рівень розуміння;

В) рівень впізнавання;

Г) творчий рівень;

Д) реконструктивний рівень.

Записати їх в порядку від найнижчого до найвищого.

13. Поняття це:

А) свідоме застосування знань і навичок для виконання складних дій у різноманітних умовах;

Б) застосування знань, умінь і навичок за зразком чи в подібній ситуації;

В) форма мислення, яка відображає загальні істотні ознаки певного класу предметів.

14. Розгорнутість  дії під час її початкового показуй опанування. Це умова вироблення :

А) умінь;

Б)навичок;

В) понять;

Г) умінь і навичок;

Д) умінь і понять.

15. Принципи навчання це :

А) загальні нормативні положення, якими слід керуватися для забезпечення його ефективності;

Б) дія, доведена внаслідок багаторазового повторення до досконалості.

16. Перерахувати принципи навчання.

17. Дозування матеріалу за обсягом, один з прийомів принципу :

А) доступності навчання;

Б) забезпечення міцності результатів навчання;

В) науковості навчання .

18. Під час організації навчання важливо врахувати особливості :

А) темпераменту;

Б) характеру;

В) статеві відмінності.

19. Зміст освіти це :

А) загальні нормативні положення, якими слід керуватися для забезпечення його ефективності;

Б)  система знань, практичних умінь та умінь та навичок, досвіду творчої діяльності, світоглядних ідей, якими учні оволодівають у процесі навчання;

В) відтворення нової інформації при повторному її сприйманні.

20. Таксономія – походить від давньогрецьких слів «таксіс» і «номос» . Що вони означають?

21. Категорії навчальних завдань у когнітивній сфері :

А) знання і розуміння;

Б) застосування і аналіз;

В) синтез і оцінка;

г) всі відповіді правильні.

22. Дати визначення поняття навчальна програма.

23. Перерахувати теорії змісту освіти.

24. Розповідь це:

А) словесне тлумачення закономірностей істотних властивостей обєктів, понять і явищ, що вивчаються;

Б) діалогічний метод навчання, при якому вчитель шляхом ретельно продуманих питань підводить учнів до розуміння нового матеріалу або перевіряє засвоєння ними вже вивченого;

В) усний виклад змісту навчального матеріалу. Який не переривається запитаннями учнів.

25. Розповідь, пояснення, бесіда, лекція, навчальна дискусія, робота з підручником належать до :

А) наочні методи;

Б) словесні методи;

В) практичні методи.

26. На які типи програм поділяється програмоване навчання?

27. Принцип оперативної оцінки відповіді належить до:

А) змішаного типу;

Б) розгалуженого типу;

В) лінійного.

28. Слово forma у перекладі з латини означає :

А) зовнішність;

Б) форму;

В) значення.

29. Дати визначення індивідуалізації.

30. Назвати три основні форми індивідуалізації навчання.

31. Які типи уроків виділяє С.В. Іванов?

32.Данилов і Єсипов  запропонували класифікацію методів навчання за :

А) дидактичною метою;

Б) виховною метою.

33.Дати визначення колективу.

Правильні відповіді :

1.а);

2. науково – теоретична і конструктивно – технологічна

3.ясність, асоціація, узагальнення і застосування

4.б);

5.б);

6.Навчання – організована взаємодія вчителя і учнів, спрямована на пізнавальний розвиток останніх, засвоєння ними певних знань, умінь і навичок.

7. Рівень актуального розвитку, рівень потенційного розвитку.

8. г);

9. а);

10.а);

11.Сприймання , осмислення, узагальнення, закріплення, застосування

12. 1.в, 2.а, 3. б, 4. д, 5.г.

13.в);

14.г);

15.а);

16. 1) принцип систематичності та послідовності навчання;

2) принцип наочності навчання;

3) принцип свідомості й активності учнів у навчанні;

4) принцип доступності  навчання;

5) принцип забезпечення  міцності результатів навчання;

6) принцип науковості навчання;

7) принцип зв’язку навчання з життям, теорії з практикою;

8) принцип врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів.

17.б);

18.а);

19.б);

20. Розташування один за одним і закон

21.г);

22. Навчальна програма – нормативний документ, в якому визначається зміст і обсяг матеріалу з кожного навчального предмета із виділенням розділів, тем і орієнтовної кількості годин на їхнє вивчення.

23. 1) Теорія матеріальної освіти;

2) теорія формальної освіти;

3) дидактичний утилітаризм;

4) дидактичний екземпляризм.

24. в);

25. б);

26. Лінійні , розгалужені, змішані.

27. в);

28.а);

29. Індивідуалізація – це врахування в процесі навчання індивідуальних особливостей учнів у всіх його формах і методах.

30. 1) диференціація ;

2) внутрікласна індивідуалізація ;

3) проходження  навчального курсу в індивідуальному темпі.

31. Вступні; первинного ознайомлення  з матеріалом; формування понять, засвоєння законів і правил; застосування отриманих знань на практиці, формування навичок (тренувальні уроки);

повторення і узагальнення; контрольні; змішані або комбіновані.

32.а);

33. Колектив – це група людей, які обєдналися для досягнення особистісно і суспільно значущої мети.

 

 

 

 

docx
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
1014
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку