12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

« Моє улюблене заняття. Ми усі різні й неповторні. Складання колажу «Світ наших захоплень»

Про матеріал
Дуже цікавий матеріал про захоплення дітей та знайомство з новими вподобаннями
Перегляд файлу

                      Черкаська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

Відкритий інтегрований урок

з предмету « Я досліджую світ» та математики

на тему:

 

 

«  Моє  улюблене  заняття.

Ми  усі  різні  й  неповторні.

Складання  колажу «Світ  наших захоплень»

 

hello_html_m50a15bb5.jpg

 

   Підготувала вчитель початкових класів:

          Плясецька Світлана Миколаївна

 

 

 

 

 

Мета уроку:    Формування ключових компетентностей:

 вміння вчитися – вчити школярів організовувати свою навчальну діяльність; мати власну думку, обґрунтовувати її;   

загальнокультурної – вчити учнів зв’язно висловлюватися; використовувати набуті знання, уміння під час виконання соціальних ролей;

соціальної – формувати в учнів потреби і звички діяти в різних  життєвих ситуаціях згідно з правилами; навчати працювати в групах, парах;

інформаційно-комунікативноїдопомогти дітям визначити власні зацікавлення, уподобання; вміння розповідати про них; сприяти розвитку нових захоплень ;  учити робити висновки-узагальнення за результатами навчальних досягнень; навчати висловлювати свою думку та вмінню слухати думку інших

формування предметних компетентностей: формувати в учнів уявлення про цілісність природи; на основі практичних дій ознайомити дітей з іншими захопленнями;

формування навичок виконання арифметичних дій додавання і віднімання.

громадянської: виховувати гуманну, творчу, активну особистість, здатну креативно мислити, дбайливо ставитися до домашніх тварин.

Здоров’язбережувальної: ознайомлення з новим захопленням, яке зміцнюватиме здоров'я.

Очікувані  результати: учні зможуть розповідати про своє захоплення, про захоплення своєї сім'ї, яку користь можуть приносити дитячі захоплення ознайомляться з новими захопленнями, які вплинуть на вибір професії.  .

Обладнання та матеріали:  фрагменти малюнків та фотографій , комп’ютер,  

Тип уроку: інтегрований, математика.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент (1 хв)

 

 ІІ. Мотивація та оголошення теми уроку(1 хв)

Вчитель. Сьогодні на уроці ми поговоримо про захоплення. Адже у житті кожної людини вони є. Люди малюють, співають, збирають марки, годинами просиджують за комп'ютером, розводять рибок або слухають музику, читають книги або вирощують рослин. У кожного – хобі. Слово «хобі» в перекладі з англійської означає «захоплення». Захоплення – це заняття для душі. Воно зближує людину зі світом природи, науки, мистецтва, зі світом людей, допомагає сенс життя.

  • Як же знайти захоплення для душі?
  • Пропоную вам подорож у світ захоплень.

 

 ІІІ. Вивчення нового матеріалу

1.Подорож у світ захоплень. Презентація комп’ютерна(15 хв)

 (На дошці  намальовані Країни захоплень, діти  показують фото із своїм захопленням і кріплять  їх ).

  Світ захоплень відкриває Країна колекціонерів. (слайд 2-6)

- Як ви вважаєте, що може колекціонувати людина? (Марки, монети, м'які іграшки, значки, моделі машин і  інше)

- А хто із вас щось колекціонує?(Діти виходять до дошки, розповідають і показують фотографії або малюнки і прикріплюють їх на дошці)

Попереду нова країна – Країна любителів природи.( слайд 7)

 У ній мешкають люди, які люблять піклуватися про рослин і тварин. У них особливе захоплення, тому що вони мають справу із живими істотами. Усе живе вимагає особливої уваги і турботи, як маленькі діти.

  • Вийдіть на клас ті, хто вдома доглядає за своїми улюбленцями. Покажіть нам фотографії з ними, коротенько розкажіть про них.
  • Розповіді дітей (Діти виходять до дошки, розповідають і показують фотографії  і прикріплюють їх на дошці)

Запрошую вас до Країни музики. (слайд 8)

     Усіх, хто любить співати, танцювати, вигадувати і просто слухати музику, прошу розповісти про своє захоплення. (Школа мистецтв, різні гуртки).

  • А зараз продемонструйте свої таланти під час виконання руханки.

***  Руханка    ( відео «Райдуга» ) https://www.google.com (3 хв)

  • На нас чекає  нова країна – Країна спорту. (слайд 9)

Це країна спритних, сміливих, сильних. Запрошую до дошки тих, хто відвідує спортивні секції. Розкажіть про своє захоплення і покажіть фото.

                                                                                                                                                                                      

  • Перед нами -  Країна вмілих ручок. (слайд 10)

У ній мешкають ті, хто захоплюється шиттям, бісероплетінням, конструюванням, вишаванням та іншими захопленнями. Шановні умільці, покажіть свої роботи. Діти демонструють, розповідають про них і кріплять на дошці.

   Цього року ви стали школярами.  Світ науки  відкрився перед вами.

Вам подобаються різні предмети. Хтось математику полюбив, а комусь подобається читати книги. Адже захоплення може стати вашою майбутньою професією.

Помандруємо до Країни точних наук.

1. Гра «Правда чи кривда» (слайд 11) (2 хв)

( Діти  плескають в долоні, якщо відповідь вірна.)

5 + 3= 8           9 – 3 =5         6 + 4 =  10        8 – 6 + 3 = 6

- А як ви думаєте у людини може бути лише одне захоплення чи багато? Розв' яжіть задачу і взнаєте скільки захоплень мав хлопчик Гнат, ваш ровесник.

(Школярі використовують для обчислення задач магнітні дощечки з лічильним матеріалом)

2. Розв’язування задач(4хв)

Задача1

У хлопчика Гната захоплень багато:

Футбол, малювання і танці, й читання,

Спів, музикування, ще й марок збирання.

Справ у хлопчика немало.

Тож спробуйте, діти, захоплення Гнатика ви полічити. (7 захоплень)

Задача 3

Дівчинка Настуня сьогодні зранку

Дивилась мультфільми аж до смерканку.

Про тітоньку Сову побачила  2,

Та ще й про Лунтика стільки ж і ще  5 .

Допоможіть всі побачені мультфільми

Їй порахувать. ( 2+2+5 = 9(м.))

  • Що вас здивувало в умові  цієї задачі?
  • Скільки дітям вашого віку можна сидіти за екраном телевізора?

 (до 1 години) А комп' ютера? ( 15 хвилин)

 Перегляд мультфільму  про Настуню і комп' ютер (4 хв)

Завдання:  Що зрозуміла дівчинка Настуння після ремонтування комп’ютера?

  Деколи захоплення може бути шкідливим, якщо не виконувати правил.

Милуватися природою, гуляти на свіжому повітрі набагато корисніше, ніж годинами сидіти за комп’ютером.

 

 ІV. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів. (4 хв)

Робота з підручником. (с.18 – 19)

Похожее изображение Вчитель.  Які захоплення мають діти? Які захоплення для вас є нові?

Картинки по запросу дитина на роликахC:\Users\Lenovo\Downloads\Без названия (15).jpg

 

                                                          
V. Підсумок уроку (4 хв)

Гра  «Мікрофон»

- Що нового взнали на уроці?

- Яким новим захопленням хотіли б займатися?

 

Вчитель: Ви сьогодні молодці!

    За активну роботу на уроці від дівчинки Настуні отримуєте Смайлик. Картинки по запросу смайлик сердечко   ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу смайлик сердечко Картинки по запросу смайлик сердечко

 Він буде нагадувати вам про правила безпечної поведінки за монітором та екраном телевізора.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шалепа Антонина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 квітня 2019
Переглядів
3607
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку