Монголо-татарська навала. Утворення Золотої Орди.

Про матеріал
Презентація до уроку з всесвітньої історії для учнів 7 класу. Містить завдання різних типів і рівнів складності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Монголо-татарська навала. Утворення Золотої Орди. На цьому уроці ми: з’ясуємо хто такі монголи;визначимо особливості організації військових походів їх на Русь; зазначимо основні причини та наслідки поразки русів;охарактеризуємо управління монголами підкорених земель.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Імперія монголів ХІІІ століття (від Тихого океану до Чорного моря)

Номер слайду 5

Проблемні завдання:- чому монголам вдалося завоювати величезні території?-яким чином монголам вдавалося контролювати значні території?- чи можна було уникнути монгольської навали на Русь?

Номер слайду 6

План уроку 1. Перші завоювання монголів 2. Секрети монгольського війська 3. Вторгнення Батия на українські землі 4. Утворення Золотої Орди

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Чингісхан

Номер слайду 9

1215 рік – Китай1219 рік – Хорезм1221 рік - середня азія1222рік - Іран, закавказзя1223рік - південні рубежі русі Створення імперії монголів

Номер слайду 10

Завоювавши Північний Китай, Чингісхан хотів перебити китайців, а поля перетворити на пасовища. Але міністр Єлюй Чуцай зумів відмовити його. Які аргументи він використав?

Номер слайду 11

Битва на р. Калка (1223 р.)

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Монгольські воїни

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Хан Батий

Номер слайду 17

Вторгнення Батия на Русь 1239 -1240 р.р. 1237 -1238 р.р. Південно – Західна Русь Північно – Східна Русь 1240 – 1241 р.р. Північно – Західна Русь

Номер слайду 18

Облога Києва

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Баскак - монголо-татарський воєначальник, урядовець і намісник золотоординського хана. На українських землях з'явилися після падіння Києва (1240). В ІІ половині ХІІІ— на початку ХІV століття проводив облік населення та збирав данину в давньоруських землях. Часто втручалися у взаємовідносини між князями, чинили суд і розправу.

Номер слайду 21

Прокоментуйте документ:«Вони (золотоординці) ні з ким не укладали мир, окрім тих, що підкорялися їм, бо... мають від Чингісхана наказ підпорядкувати собі всі народи... І ось, що вони від них вимагають: ходити з ними, коли їм заманеться, на війну і давати десятину з усього - як з людей, так і з речей... Чоловіків, що мають дружин, забирали з собою, так само чинили з жінками, у яких не було законних мужів... Іншим же, за ординськими звичаями, переписавши їх, наказували, щоб кожен, як малий, так і дорослий, навіть одноденне немовля, бідне й багате, платили данину... Хто не заплатить данину, залишається у рабстві...»

Номер слайду 22

Ярлик — грамота – дозвіл на володіння землями в обмін на визнання зверхності Золотої Орди та зобов’язання надавати військо й сплачувати данину.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Монголо – татарське ярмо на східнослов’янських землях. Політична залежність Економічна залежність. Наслідки монголо -татарського ярма. Заповнити таблицю

Номер слайду 26

Проблемні завдання:- чому монголам вдалося завоювати величезні території?-яким чином монголам вдавалося контролювати значні території?- чи можна було уникнути монгольської навали на Русь?

Номер слайду 27

Порівняти світ русичів і монголів за такими ознаками Релігія моральні цінності заняття спосіб життя управління рівень культури

Номер слайду 28

1. Опрацювати тему “Монголо-татарська навала. Утворення Золотої Орди.”. 2. Виконати порівняння життя монголів і русичів 3. Проект «Екскурсія в ставку хана»Домашнє завдання:

pptx
Додано
30 березня 2023
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку