Моніторинг дослідження " Шкідливі звички"

Про матеріал
Мета дослідження: виявлення та профілактика проблеми раннього вживання алкоголю та узалежнення від паління, створення мотивації здорового способу життя серед учнівської молоді.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Моніторингове дослідження щодо визначення рівня усвідомлення учнівською молоддю проблеми шкідливих звичок» КЗ Старомерчицький ліцей 2013-2018-2021роки

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Актуальність дослідження: Реалізація потенціалу учнів безпосередньо пов'язана з ефектом доброго здоров'я, якісного харчування і відповідної освіти. Добре здоров'я і якісна освіта є засобами, які забезпечують дитині шанс, щоб вести продуктивне і якісне життя. Шкільне здоров'я - інвестиція в майбутнє країни і в якість його людей.

Номер слайду 4

Мета дослідження: виявлення та профілактика проблеми раннього вживання алкоголю та узалежнення від паління, створення мотивації здорового способу життя серед учнівської молоді.

Номер слайду 5

Об’єкт дослідження – вибірка із учнів школи, класні керівники, батьки Предмет дослідження – шкідливі звички учнів

Номер слайду 6

Завдання дослідження : Виявити учнів, які вживають алкоголь та палять. Простежити ситуацію узалежнення. Формувати в учнів негативне ставлення до шкідливих звичок. Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я. Порівняти результати дослідження із 2013 та 2018 роками.

Номер слайду 7

В анкетуванні брали участь 89 учнів із 5–10-х класів, 50 батьків та 10 класних керівників КЗ «Старомерчицький ліцей». В умовах дотримання заходів карантинних обмежень, моніторингове дослідження відбувалося шляхом анкетування за допомогою електронних форм для збору, узагальнення та аналізу інформації на базі Google Форм.

Номер слайду 8

Аналіз анкет для учнів «Чи палиш ти? Вживаєш алкогольні напої?»

Номер слайду 9

Чи палиш ти? 2013 рік 2021 рік

Номер слайду 10

Чи пробував ти палити?

Номер слайду 11

Чи вживаєш ти алкогольні напої?

Номер слайду 12

Що з переліченого ти вживаєш найчастіше? 2013 2018 2021 Пиво - 10 % 16 % 5% Вино – 4 % 16 % 3% Слабоалкогольні напої та енергетики – 20 % 29 % 21% 71% нічого не вживають

Номер слайду 13

Чи пробував ти наркотики?

Номер слайду 14

Чому на твій погляд підлітки починають палити чи вживають алкогольні напої? 2013 2018 2021

Номер слайду 15

В якому віці ти спробував алкоголь? 2013 /2018 /2021

Номер слайду 16

Хто тобі вперше запропонував алкоголь, сигарети?

Номер слайду 17

Чи пропонують тобі спиртні напої твої рідні під час застілля?

Номер слайду 18

Чи має хтось із твоєї родини шкідливі звички? 2013/ 2018 /2021

Номер слайду 19

Твої друзі вживають алкоголь? Палять?

Номер слайду 20

Де з тобою частіше говорять про шкідливість алкоголю та паління ?

Номер слайду 21

На що ти зазвичай витрачаєш свій вільний час? 2021 рік

Номер слайду 22

Чи бажаєш, щоб твоя майбутня родина була схожа на твою нинішню ?

Номер слайду 23

Аналіз анкет для батьків виявив, що вони проявили зацікавленість до дослідження і висловили свої думки стосовно запропонованих питань

Номер слайду 24

Чи має хтось із вашої родини шкідливі звички?

Номер слайду 25

Чи відомі Вам факти вживання алкоголю чи паління вашою дитиною?

Номер слайду 26

Ви, як батьки:

Номер слайду 27

Друзі вашого сина/доньки?

Номер слайду 28

Чи говорили з сином/донькою про шкідливість алкоголю та паління?

Номер слайду 29

Чи намагаєтесь Ви пояснити дитині, чому їй щось заборонено?

Номер слайду 30

Чим ваша дитина любить займатися у вільний час?

Номер слайду 31

Як ви гадаєте, чи бажає ваша дитина, щоб її майбутня родина була схожою на вашу?

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Аналізуючи вищезазначені дані ми можемо зробити висновки: Для повноцінного формування особистості школярів необхідно створювати співпрацю між учителями, учнями і батьками в цілому. Здоровий спосіб життя повинен пропагуватись як реалістична і приваблива альтернатива, якою люди можуть користуватися впродовж усього життя.

Номер слайду 34

ppt
Додано
27 березня 2021
Переглядів
895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку