Вечір для старшокласників "Чорно-біла вечірка"

Про матеріал
Сценарій вечора відпочинку для старшокласників "Чорно-біла вечірка" містить слова ведучих, назви номерів. Носить розважально-виховний характер.
Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ  «ЧОРНО-БІЛА ВЕЧІРКА»

Звучать фанфари виходять ведучі.

 

Звучить фонова 1

ВЕДУЧИЙ 1:

Усе на світі чорно-біле.

Усе на світі є живе,

Бо чорно-біле - то не сіре.

Це вічність, вічність не мине...

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Це день, це ніч, це чорно-біле,

Не чорна ніч й не білий день.

це всі інь-янь - життя зрадливе,

Порив думок і злет пісень.

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Це все життя, лише під чорно-білою вуаллю,

Це все, мов шахматний турнір.

це чорно-білі клавіші рояля,

Це просто гра життя, а ми актори лиш у нім.

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Доброго вечора, вам, шановні гості нашої вечірки!

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Вас щиро вітає дев’ятий клас!

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Сьогодні, на межі дня та ночі, ми назначили вам зустріч в цьому залі, щоб провести  Чорно-білу вечірку.

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Цікаво, а яким би був світ тільки у чорно-білих тонах?

 

ВЕДУЧИЙ 2:

В ньому напевно, не приймеш чорного капелюха за білого.

 

ВЕДУЧИЙ 1:

І  не переплутаєш ангелів із дияволами.

 

ВЕДУЧИЙ 2:

В ньому не треба гадати, де щось починається, і де закінчується.

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Отож,  сьогодні  ми будемо говорити про біле та чорне у житті людському.

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Тобто, про Добро та Зло, Інь та Янь,  Світло і Тінь…

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Кохання та Ненависть, Війну та Мир. І цю гру контрастів, ми можемо  продовжувати і продовжувати.

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Ну що ж, починаємо!

 

Фонова 2

ВЕДУЧИЙ 1:

А чи знаєте ви, що в Тихому океані знаходиться крихітний острів під назвою Пінгелап, на якому живуть люди, що страждають на рідкісну форму дальтонізму – монохроматизм?

 

ВЕДУЧИЙ 2:

А що воно таке  - той монохроматизм?

 

 

 

ВЕДУЧИЙ 1:

У  пінгелапян повна відсутність колірного зору. Для них весь світ виглядає у чорно-білій гаммі!

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Ого! А ти знаєш, що чорно-біла гамма – це ще й неперевершена класика?

 

ВЕДУЧИЙ 1:

І навіть здогадуюсь чому це так!

(читає мрійливо)

Чорно-білі думки

Полонили свідомість –

День іде навпаки,

Ніч іде в невідомість…

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Так ,так! Саме таким чином і виглядає танок, який підготували наші дівчата, в ньому все навпаки і йде в невідомість! Зустрічайте їх і підтримуйте оплесками!

 

ТАНОК «ВИБУХ МОЗКУ»

 

Звучить фонова 3

ВЕДУЧИЙ 1:

Відгадайте загадку. Їх всього 88. 52 – білих і 33 чорних і вони розташовані в певному порядку. Що це?

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Та, це ж  клавіші рояля!

 

 

 

 

 

ВЕДУЧИЙ 1:

От ти спішиш! Так це клавіші.

Наше життя - мов клавіші рояля,

Між білих завше чорна проляга.

Наш біль та сум, ховаючи в вуалях,

Мелодію життя для нас склада.

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Життя - це ж річ така мінлива,

Багато в нім і світлих й темних дум,

Як після сонячної миті - грім та злива,

Між ясних днів затесується сум.

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Хоч часто в радість заплітається зітхання,

Нам треба жити, вірити, любити ...

Бо хто в житті не знає нот страждання,

Сонату щастя не зуміє оцінити.

 

ВЕДУЧИЙ 2:

А давай зіграємо на роялі який-небудь романс?

 

ВЕДУЧИЙ 1:

А давай! Романс «Соловей»  для вас виконають учні 9-го класу!

 

СЦЕНКА «КЛАВІШІ»

 

Звучить фонова 4

ВЕДУЧИЙ 1:

А що ти думаєш про Пекло та Рай?

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Віруючі всього світу вважають, що душа після смерті продовжує жити. Вона потрапляє в Рай або в Пекло.

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Дуже сподіваюсь на це. А ще у нашого народу є гарна приказка – Не лізь попереду батька у пекло (чи в Рай).

 

ВЕДУЧИЙ 2:

А що буває, коли, таке, не дай Боже, з кимось трапляється? Ну що, подивимося разом?

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Залюбки!  Яке воно – пекло для вчителя і рай для наших пенсіонерів,  покажуть учні 9-го класу. Зустрічайте!

 

ГУМОРЕСКА «БІЛЯ БРАМИ ПЕКЛА»

СЦЕНКА «ПЕКЛО»

СЦЕНКА « РАЙ ДЛЯ ПЕНСІОНЕРІВ»

 

Звучить  фонова 5

ВЕДУЧИЙ 1:

Як ти вважаєш, що є джерелом світла?

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Я думаю, що більшість людей назвуть сонце, як природне світло.

 

ВЕДУЧИЙ 1:

А ще кажуть, що вчена людина своїм знанням може відкривати енергетичне та просвітницьке світло. Бо всяке знання – є світло, а незнання – темрява.

 

ВЕДУЧИЙ 2:

І ніхто їм в цьому залі не буде заперечувати, ви згодні?

 

 

 

ВЕДУЧИЙ 1:

До того ж, за знання у нашій школі можна отримати досить пристойну премію в розмірі 500 гривень! То ж є до чого прагнути!

 

ВЕДУЧИЙ 2:

А чого не треба робити на уроках в школі, нам розкажуть і покажуть наступні учасники шоу. Зустрічайте!!!

 

ПІСНЯ «СПЛЮ НА ПАРТІ»

 

Звучить  фонова 6

ВЕДУЧИЙ 1:

І на сьогодні остання пара полюсів, про які ми розкажемо, це – СВІТЛО І ТІНЬ.

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Світло і тінь завжди разом. Дружать, не сваряться.

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Але вони — справжні, стовідсоткові протилежності. Мабуть, тому їх поєднання породжує стільки сюрпризів, несподіванок, таємниць…

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Гра світла й тіні, – це об’єм, 

Цим всім пояснюються згини. 

У всесвіті багато схем, 

Але у всіх існують тіні. 

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Без них не зрозуміти суть, 

Без них побачим одну пляму, 

В якій пороги світла жмуть, 

Щоб встановить до світу браму. 

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Тому і маєм світло й тінь, 

Добро і зло, якщо простіше. 

Без них душа не досягне умінь, 

Які дають їй крила линути вільніше. 

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Для вас прем’єра театру тіней та танець вогників у виконанні 9-го класу.

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Ну що ж, світло вимикається – дійство розпочинається!!!

 

ТЕАТР ТІНЕЙ

ТАНЕЦЬ З ЛІХТАРЯМИ

 

 

Звучить  фонова 7

ВЕДУЧИЙ 1:

Отож, наш вечір майже добіг кінця!

 

ВЕДУЧИЙ 2:

Ми сподіваємось, що ви гарно відпочили, посміялись  а, можливо, навіть і поплакали.

 

ВЕДУЧИЙ 1:

На завершення, ми можемо лише сказати, що межа між добром і злом в людині не визначена. Адже для кожного – вона своя.

 

ВЕДУЧИЙ 2:

І лише нам залишається вирішувати де її перейти – з боку добра чи зла.

 

ВЕДУЧИЙ 1:

Добром на доброту відповідай щоднини 
Й на зло також добром відповідайте. 
 

ВЕДУЧИЙ 1:

Покликання найбільше для людини - 
Добро творити!

 

ВЕДУЧІ РАЗОМ:

Це запам’ятайте. 

 

КІНЕЦЬ.

1

 

docx
Додано
5 квітня 2021
Переглядів
827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку