Моніторинг досягнень дитини з ООП

Про матеріал
Моніторинг оцінки досягнень дитини з ООП молодшої інклюзивної групи № 2 Іванової Оксани Іванівни.
Перегляд файлу

Сфери розвитку

Срок проведення моніторингу

 

I півріччя навчального року

II півріччя навчального року

Поведінкова

Поведінка та дії зумовленні ситуативним бажанням.

Виявляє інтерес до рухових видів активності, ігор, але швидко втомлюється.

Комунікативна

Контакт ускладнений. В ігрову діяльність з однолітками вступає на короткий період.

Більш активна в прояві взаємодії зі своїм братом.  Проявляє зацікавленість у співпраці з дорослим за бажанням.

Емоційно-вольова

Підтримує зоровий контакт під час звернення до неї. Швидко втрачає інтерес до завдань.

Вольові зусилля проявляє при виконанні цікавих для неї завдань.  

 

 

 

Опанування освітньої програми за базовим компонентом

Низький рівень пізнавальної активності під час занять.

Більш активніше проявляє інтерес та самостійність  на заняттях.

 

 

 

 

 

 

Мовленнєва

Частково розуміє та виконує прості інструкції дорослого. Мовлення відсутнє.

Розуміє звернене мовлення. Виконує  прості інструкції та завдання в міру своїх  можливостей. Мовлення складається із простих слів (- мама,           - папа).                               

 

 

 

 

 

 

Моніторинг оцінки  досягнень дитини  з ООП

молодшої інклюзивної групи № 2

Іванової Оксани Іванівни

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
15 жовтня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку