Сфери розвитку |
Срок проведення моніторингу
|
|
I півріччя навчального року |
II півріччя навчального року |
|
Поведінкова |
Поведінка та дії зумовленні ситуативним бажанням. |
Виявляє інтерес до рухових видів активності, ігор, але швидко втомлюється. |
Комунікативна |
Контакт ускладнений. В ігрову діяльність з однолітками вступає на короткий період. |
Більш активна в прояві взаємодії зі своїм братом. Проявляє зацікавленість у співпраці з дорослим за бажанням. |
Емоційно-вольова |
Підтримує зоровий контакт під час звернення до неї. Швидко втрачає інтерес до завдань. |
Вольові зусилля проявляє при виконанні цікавих для неї завдань. |
|
|
|
Опанування освітньої програми за базовим компонентом |
Низький рівень пізнавальної активності під час занять. |
Більш активніше проявляє інтерес та самостійність на заняттях. |
|
|
|
|
|
|
Мовленнєва |
Частково розуміє та виконує прості інструкції дорослого. Мовлення відсутнє. |
Розуміє звернене мовлення. Виконує прості інструкції та завдання в міру своїх можливостей. Мовлення складається із простих слів (- мама, - папа). |
|
|
|
|
|
|
Моніторинг оцінки досягнень дитини з ООП
молодшої інклюзивної групи № 2
Іванової Оксани Іванівни